SPECJALISTA DS. HANDLU Myszk贸w oferta pracy P.H.U. "MAGOT" - Jan Bo偶ek
Stanowisko: SPECJALISTA DS. HANDLU
Wynagrodzenie: od 2聽000 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: kontakt z klientem zagranicznym, opisy zam贸wie艅, przyjmowanie zam贸wie艅, konwersacja z zagranicznym klientem, mile widziane pozyskiwanie nowych klient贸w
Data publikacji: 2017-03-06
Lokalizacja: Myszk贸w (艣l膮skie)
Pracodawca: P.H.U. "MAGOT" - Jan Bo偶ek
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Ko艣ciuszki 8, 42-300 Myszk贸w, powiat: myszkowski, woj: 艣l膮skie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
kontakt z klientem zagranicznym, opisy zam贸wie艅, przyjmowanie zam贸wie艅, konwersacja z zagranicznym klientem, mile widziane pozyskiwanie nowych klient贸w
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na okres pr贸bny
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 2聽000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracuj膮cych na tym stanowisku: 7-15
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. HANDLU
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Myszk贸w
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: 艣l膮skie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: myszkowski
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Myszk贸w
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 2聽000 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 15.03.2017
Data zako艅czenia pracy: 14.06.2017
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: wy偶sze (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: niemiecki, w mowie - bieg艂y, w pi艣mie - bieg艂y
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w: do艣wiadczenie w obs艂udze klienta zagranicznego
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obs艂uga komputera - MS Office,
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: bieg艂a znajomo艣膰 j臋z. niemieckiego
Nazwa pracodawcy: P.H.U. "MAGOT" - Jan Bo偶ek
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Myszkowie
Adres pracodawcy:
Ko艣ciuszki 8, 42-300 Myszk贸w, powiat: myszkowski, woj: 艣l膮skie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: kontakt telefoniczny, e-mailowy
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: 艣l膮skie
Powiat pracodawcy: myszkowski
Gmina pracodawcy: Myszk贸w
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Myszk贸w
Ulica pracodawcy: Ko艣ciuszki
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Myszkowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 07.03.2017
Oferta pracy wa偶na do: 30.06.2017
Data udost臋pnienia oferty pracy: 07.03.2017
Data przyj臋cia oferty pracy: 06.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Plan i organizowanie wysy艂ek towarowych, obs艂uga administracyjna dokument贸w. Praca jednozmianowa: 08:00-16:00. Pocz膮tkowo pracodawca oferuje zatrudnienie na okres pr贸bny 3 m-ce, nast臋pnie na czas okre艣lony 33 m-ce. Kontakt z pracodawc膮 osobisty, telefoniczny: 33 873 41 69 lub e-mail: praca (at) wosana.pl, kadry (at) wosana.pl
WOSANA S.A. - 2018-04-20 - Andrych贸w (ma艂opolskie)
Pozyskiwanie klient贸w, obs艂uga i sprzeda偶
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Pisz (warmi艅sko-mazurskie)
Praca w dziale technicznym Sp贸艂dzielni Mieszkaniowej. Planowanie prac remontowych, nadz贸r nad wykonywanymi pracami, szacowanie warto艣ci inwestycji, obs艂uga merytoryczna awarii. Prace biurowe i administracyjne w ramach dzia艂u technicznego. Obs艂uga zg艂osze艅 awarii, obs艂uga mieszka艅c贸w. Rozliczenia medi贸w - z.w. i c.w.Praca na okres pr贸bny: czas nieokre艣lony po okresie pr贸bnymGodzina zako艅czenia pracy: 15:00Kontakt kandydat贸w z pracodawc膮: sekretariat (at) smprusa.pl, 717900071Praca na okres pr贸bny: czas nieokre艣lony po okresie pr贸bnymGodzina zako艅czenia pracy: 15:00Sala E, D
Sp贸艂dzielnia Mieszkaniowa im. B. Prusa we Wroc艂awiu - 2017-07-21 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
Twoje zadanie to rozmowa z Przedsi臋biorcami(z ca艂ej Polski)-je艣li dana Firma ma problem z odzyskaniem swoich pieni臋dzyod klient贸w za swoje produkty b膮d藕 us艂ugi - spieszysz z pomoc膮. Twojapraca polega na pozyskaniu informacji,a nie na sprzeda偶y,czy "wciskaniu"czego艣,czego klient nie potrzebuje.
ARENA Knop Krzysztof - 2018-03-14 - Opole (opolskie)
przygotowywanie i realizacja projekt贸w w zakresie funduszy unijnych, pisanie wniosk贸w;
SMB Consulting - 2017-07-03 - Lublin (lubelskie)
Dostarczanie wsparcia pracownikom korzystaj膮cym z MS Office oraz wewnetrznych system贸w IT. Przyjmowanie zg艂osze艅 od u偶ytkownik贸w, rozwi膮zywanie zg艂aszanych problem贸w, wspieranie proces贸w zarz膮dzania zmian膮 w systemie, testowanie zmian, kontakt z u偶ytkownikami i dostawcami zewn臋trznymi oprogramowania/systemu.
KEMIRA GDA艃SK SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-04-05 - Gda艅sk (pomorskie)
realizacja zada艅 wyznaczonych w rozporz膮dzeniu o s艂u偶bie bhp min.: przeprowadzanie szkole艅 z zakresu BHP; kierowanie pracownik贸w na badania lekarskie i kontrola ich wa偶no艣膰i; dokonywanie ocny ryzyka zawodowego na wszystkich wyst臋puj膮cych stanowiskach, prowadzenie dokumentacji BHP
Uniwersytet Zielonog贸rski - 2016-05-13 - Zielona G贸ra (lubuskie)
aktywne poszukiwanie klient贸w; tworzenie ofert sprzeda偶y nieruchomo艣ci; prezentacja nieruchomo艣ci; eksport ofert na portale internetowe.
kontakt przez PUP - 2017-03-08 - Ko艣cielnik (dolno艣l膮skie)
Podpisywanie um贸w i aneks贸w w imieniu sieci Play, obs艂uga posprzeda偶na, sprzeda偶 ofert, serwisowanie telefon贸w kom贸rkowych.
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Nidzica (warmi艅sko-mazurskie)
sporz膮dzanie mieszanek zapachowych, w贸d toaletowych, koordynacja zakup贸w sk艂adnik贸w, sprzeda偶 wyrob贸w gotowych
kontakt przez PUP - 2016-12-30 - Koby艂ka (mazowieckie)
1) Prowadzenie na pods dowod贸w ksi臋gowych ksi膮g rach ujmuj膮cych zapisy zdarze艅 w porz膮dku chronologicznym i systematycznym, prowadzenie kont ksi膮 pomocniczych m.in dla 艣rodk贸w trwa艂ych warto艣ci niematerialnych prawnych oraz dokonywanych od nich odpis贸w amortyzacyjnych lub umorzonych, rozrachunk贸w z kontrahentami, z pracownikami, operacji zakupu i sprzeda偶y,b) przekazywanie w terminie do bud 偶etu w nale偶nejwysoko艣ci pobranych dochod贸w nale 偶nych jednostcesamorz膮du terytorialnego;2) obs艂uga finansowo-ksi 臋gowa plac贸wki -prowadzenie pe艂nej ksi臋gowo艣ci plac贸wki za pomoc 膮programu finansowo - ksi臋gowego pod nazw膮 finansefirmy yULCAN Sp. z o.o.;3) regulowanie w tenninie zobowi膮za艅 jednostki, ztytu艂u dostaw i us艂ug;4) prowadzenie rejestr贸w dla cel贸w podatku VAT isporz膮dzanie deklaracji cz膮stkowejVAT-7C5) rozliczanie w ksi臋gach rachunkowychprzeprowadzonej W jednostce inwentaryzacji;6) sporz膮dzanie i kontrola realizacji plan贸wdochod贸w i wydatk贸w;7) przestrzeganie dyscypliny bud偶etowej;8) zak艂adanie i prowadzenie kart wynagrodze 艅 orazkart podatkowych dla pracownik贸w,9) dokonywanie zmian po otrzymaniu odpowiedniejdokumentacji w zakresie: wysoko艣ciwynagrodze艅, wyp艂at jednorazowych, naliczaniapotr膮ce艅, zasi艂k贸w p艂atnych z ZUS.10) sporz膮dzanie list p艂ac dla pracownik贸w orazpotr膮ce艅 zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisamiprawa,11) sporz膮dzanie i przekazywanie dokument贸wzg艂oszeniowych, rozliczeniowych i innych,wynikaj膮cych z przepis贸w o ubezpieczeniachspo艂ecznych.12) naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej(13-stka) i innych.13) prowadzenie dokumentacji zwi 膮zanej zrozliczeniami z Urz臋dem Skarbowym i PFRON.14) wykonywanie czynno艣ci zwi膮zanych zprzeprowadzeniem regulacji p 艂ac pracownik贸w.15) sporz膮dzanie sprawozda艅 statystycznych wzakresie zatrudnienia, analiz i informacji dotycz 膮cychspraw pracowniczych.16) wystawianie za艣wiadcze艅 o wysoko艣ci zarobk贸wdla pracownik贸w.17) sta艂e podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzezsamokszta艂cenie;18) bie偶膮ce monitorowanie zmian w obowi 膮zi 膮cychprzepisach w zakresie wykonywanych czynno 艣ci;19) przestrzeganie przepis贸w powszechnieobowi膮zuj膮cych oraz przepis贸w wewn臋trznychokre艣lonych wjednostce;20) nale偶yte przechowywanie i zabezpieczeniedokument贸w finansowo-ksi 臋gowych;21) prowadzenie korespondencji w zakresie sprawfinansowych22) zak艂adanie i prowadzenie kart wynagrodze艅 orazkart podatkowych dla pracownik贸w,23) dokonywanie zmian po otrzymaniu odpowiedniejdokumentacji w zakresie: wysoko艣ciwynagrodze艅, wyp艂at jednorazowych, naliczaniapotr膮ce艅, zasi艂k贸w p艂atnych z ZUS.24) sporz膮dzanie list p 艂ac dla pracownik贸w orazpotr膮ce艅 zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisamiprawa,25) sporz膮dzanie i przekazywanie dokument贸wzg艂oszeniowych, rozliczeniowych i innych,wynikaj膮cych z przepis贸w o ubezpieczeniachspo艂ecznych.26) naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej(13-stka) i innych.27) prowadzenie dokumentacji zwi 膮zanej zrozliczeniami z Urz臋dem Skarbowym.28) wykonywanie czynno艣ci zwi膮zanych zprzeprowadzeniem regulacji p 艂ac pracownik贸w.29) sporz膮dzanie sprawozda艅 statystycznych wzakresie r aali-infQnnacu zlntyczacychO艣wiadczam, 偶e w okresie 365 dni przed dniem zg艂oszenia oferty nie zosta 艂em ukarany lub skazany prawomocnym wyrokiem za przepis贸woraz, 偶e nie jestem obj臋ty post臋powaniem dotycz膮cym ich naruszenia, a ofert 臋 pracy zg艂osi艂em do jednego Powiatowegpromocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz U. Nr 69 z 2008, poz. 415 z p贸藕. zm.) i Rozporz膮dzeniepoz 667)spraw pracowniczych.30) wystawianie za艣wiadcze艅 o wysoko艣ci zarobk贸wdla pracownik贸w.31) informowanie G艂贸wnego ksi臋gowego CentrumUs艂ug Wsp贸lnych O艣wiaty w 艁odzi ozauwa偶onych nieprawid艂owo艣ciach w obszarzewykonywanych obowi膮zk贸w oraz innych czynnik贸wmog膮cych negatywnie wplyn膮膰 na dzia艂alno艣膰jednostki.
Centrum Us艂ug Wsp贸lnych O艣wiaty w 艁odzi - 2017-04-21 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
Ekspansywne pozyskiwanie klient贸w na rynku zagranicznym i krajowym, obs艂uga dotychczasowych klient贸w na rynku krajowym i zagranicznym, monitorowanie rynk贸w, rozpoznawanie i definiowanie potrzeb klient贸w oraz doradztwo w zakresie proponowanych rozwi膮za艅, budowanie d艂ugofalowych relacji z klientami i monitorowanie przebiegu kontrakt贸w, przygotowywanie ofert i prezentacji handlowych, negocjacje indywidualnych ofert dla wymagaj膮cych klient贸w, dbanie o wizerunek przedsi臋biorstwa, raportowanie dzia艂a艅.
"POD TELEGRAFEM" S. A. w Kielcach - 2017-02-14 - Kielce (艣wi臋tokrzyskie)
- obs艂uga klinet贸w banku w zakresie przyjmowania wniosk贸w kredytowych,- pomoc przy opracowywaniu wniosk贸w kredytowych, prowadzenie rejestr贸w oraz dokumentacji poszczeg贸lnych rodzaj贸w kredyt贸w,- monitorowanie rachunk贸w kredytowych,- promocja produkt贸w kredytowych i innych us艂ug bankowych.
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Czaplinek (zachodniopomorskie)
prowadzenie ksi膮g przychod贸w i rozchod贸w oraz pozosta艂ych ewidencji klient贸w biura
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Ko艣cielisko (ma艂opolskie)
odpowiedzialno艣膰 za rozw贸j sieci sprzeda偶y, t艂umaczenie tekst贸w um贸w handlowych i redagowanie ofert dla klient贸w azjatyckich, kontaktowanie si臋 z kontrahentami i klientami
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - W贸lka Kosowska (mazowieckie)
Sprawowanie opieki zdrowotnej i prowadzenie kompleksowegopost臋powania leczniczego w odniesieniu do os贸b chorych, niesprawnych fizycznie ipsychicznie, w celu przywr贸cenia im pe艂nej i maksymalnie mo偶liwej do osi膮gni臋ciasprawno艣ci fizycznej, psychicznej. Praca w zak艂adzie opieku艅czo-leczniczym.
Niepubliczny Zak艂ad Opieki Zdrowotnej w Krynicy Zdroju s.c. Agnieszka Dulkiewicz-Rozlach, Amadeusz Dulkiewicz, Karolina - 2015-11-17 - Krynica-Zdr贸j (ma艂opolskie)
obs艂uga urz膮dzen biurowych, przyugotowanie ofert handlowych, analizowanie i wp艂yw oferty na potencjalnego klienta, obs艂uga klienta, aktywne pozyskiwanie odbiorc贸w
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - G贸rki Ma艂e (艣l膮skie)
Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klient贸w, bie偶膮ca obs艂uga klient贸w,doradztwo techniczne w zakresie oferowanych produkt贸w,koordynacja dostaw,
ELMET-RZESZ脫W Sp. z o.o. - 2017-04-21 - Rzesz贸w (podkarpackie)
Zgodny
Mi臋dzywojew贸dzka Sp贸艂dzielnia Us艂ugowa ZPCh o. Grudzi膮dz - 2015-11-19 - Grudzi膮dz (kujawsko-pomorskie)
Wymagania: do艣wiadczenie w 艣rodowisku produkcyjnym, podstawy znajomo艣ci obszaru Lean/kontroli jako艣ci, mile widziane wykszta艂cenie wy偶sze techniczne, umiej臋tno艣膰 analitycznego my艣lenia, samodzielno艣膰 i inicjatywa w dzia艂aniu, 艂atwo艣膰 w nawi膮zywaniu kontakt贸w oraz budowania relacji, bardzo dobra znaomo艣膰 MS Office szczeg贸lnie programu Excel, mile widziana znajomo艣膰 j. angielskiego lub niemieckiego. Charakterystyka pracy: doskonalenie systemu Lean w obszarach produkcyjnych i nieprodukcyjnych, pomoc w rozwoju kultury Lean, wk艂ad i wsparcie w dojrzewaniu systemu Lean, rozw贸j kultury jako艣ciowego my艣lenia w organizacji, uczestnictwo w audytach, pomiary i wyznaczanie czas贸w zadanych, doskonalenie i optymalizacj臋 proces贸w produkcyjnych, analiz臋 wydajno艣ci gniazd, linii i obszar贸w produkcyjnych, sporz膮dzanie raport贸w oraz analiz produkcyjnych, rejestracja danych produkcyjnych w systemach komputerowych. Firma oferuje stabiln膮 i ciekaw膮 prac臋 w nowoczesnej organizacji o ugruntowanej pozycji rynkowej, atrakcyjne warunki zatrudnienia - zatrudnienie na podstawie umowy o prac臋, mi艂膮 atmosfer臋 w pracy. Zainteresowane osoby prosimy o przes艂anie CV ze zdj臋ciem oraz listu motywacyjnego na adres : rekrutacja (at) classen.com.pl, w tytule maila prosimy wpisa膰: Specjalista ds. proces贸w produkcyjnych i magazynowych. Firma zastrzega sobie prawo odpowiedzi tylko wybranym kandydatom. W ofercie nale偶y zamie艣ci膰 zapis: wyra偶am zgod臋 na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezb臋dnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustaw膮 z dn. 29.08.97r. o ochronie danych osobowych, Dz.U. nr 133, poz 883.) Wysoko艣膰 wynagrodzenia do ustalenia podczas rekrutacji.
CLASSEN-POL SA - 2016-11-23 - Zwonowice (艣l膮skie)
鈥worzenie i wdra偶anie strategii wizerunkowej marki鈥rojektowanie i przygotowywanie materia艂贸w reklamowych,鈥worzenie plan贸w marketingowych i ich realizacja鈥sparcie bie偶膮cych dzia艂a艅 marketingowych鈥ktywizacja rynku poprzez kreowanie pozytywnego PR鈥sprawnianie i realizacja proces贸w sprzeda偶owych,鈥ontakt z klientami
POLSKIE FABRYKI PORCELANY "膯MIEL脫W" I "CHODZIE呕" SP脫艁KA AKCYJNA - 2017-10-05 - 膯miel贸w (艣wi臋tokrzyskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-06 - Warszawa (mazowieckie)
Nadzorowanie stanu magazyn贸w surowc贸w wykonywanie analiz , raport贸w zestawie艅 potrzebnych do prowadzenia opracowania planu produkcyjnego, utrzymywanie kontakt贸w z dzia艂em zakup贸w i logistyki, sprzeda偶y i marketingu w zakresie otrzymywania okre艣lonych informacji na temat zlece艅 i zam贸wie艅
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Turowo (zachodniopomorskie)
Specjalista BHP
BHP-LEX Sp. z o.o. Hurtownia Dywan贸w i Wyk艂adzin - 2016-01-08 - Zabrze (艣l膮skie)
nadz贸r nad prawid艂owym funkcjonowaniem jednostki w zakresie bhp ip.po偶
Ochotnicze Hufce Pracy Opolska Wojew贸dzka Komenda - 2016-09-20 - Opole (opolskie)
Prowadzenie spraw kadrowo - p艂acowych
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - 艁膮cko (ma艂opolskie)
zgodne ze stanowiskiem: wykszta艂cenie wy偶sze, kierunek IT; umiej臋tno艣ci: efektywna wsp贸艂praca zespo艂贸w projektowych z klientem, okre艣lenia potrzeb biznesowych klienta oraz opracowywanie mo偶liwych rozwi膮za艅, analizy potrzeb klienta i przygotowywania dokumentacji projektowej, weryfikacji realizowanych projekt贸w pod k膮tem zgodno艣ci z wymaganiami klienta, rozwi膮zywania spor贸w, oceny ryzyka, do艣wiadczenie zawodowe: po偶膮dane 5 letnie na podobnym stanowisku, znajomo艣膰 j臋zyk贸w obcych: bieg艂a znajomo艣膰 j臋zyka rosyjskiego i angielskiego w mowie i pi艣mie. Og贸lny zakres obowi膮zk贸w: analiza wymaga艅 z zakresu projekt贸w IT kluczowych klient贸w firmy. Dob贸r i nadz贸r nad prac膮 zespo艂贸w projektowych (rozproszonych). Komunikacja i rozwi膮zywanie problem贸w projektowych. Reprezentacja firmy w rozmowach z potencjalnymi klientami. Zarz膮dzanie potrzebami klienta i aktywny udzia艂 w planowaniu zada艅 projektowych. Obs艂uga kontrahent贸w m. in. z Federacji Rosyjskiej, UE, USA i Kanady.
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Lublin (lubelskie)
pmonitorowanie ststusu szkole艅 BHP oraz bada艅 lekarskich, ewidencja i rozliczanie czasu s艂u偶by i pracy, aktualizacja danych pracowniczych w systemach wewn臋trznych, przygotowanie um贸w o prac臋, aneks贸w, 艣wiadectw pracy itp.; sporz膮dzanie zestawie艅 i raport贸w kadrowych, prowadzenie spraw zwi膮zanych ze 艣wiadczeniami na rzecz pracownik贸w
SZKO艁A ASPIRANT脫W PA艃STWOWEJ STRA呕Y PO呕ARNEJ - 2018-03-22 - Pozna艅 (wielkopolskie)
Udzia艂 w przygotowaniu bud偶etu, plan贸w rocznych, wieloletnich oraz kontrola ich realizacji i analiza odchyle艅;Sporz膮dzanie analiz ekonomicznych oraz oceny sytuacji finansowej Sp贸艂ki;Sporz膮dzanie analiz prowadzonych przez Sp贸艂k臋 przedsi臋wzi臋膰 pod wzgl臋dem rentowno艣ci;Sporz膮dzanie analiz rentowno艣ci wed艂ug produkt贸w, kana艂贸w dystrybucji, klient贸w itp.Kontrola koszt贸w oraz udzia艂 w kszta艂towaniu polityki koszt贸w;Sporzadzanie raport贸w finansowych dla Zarz膮du, Rady Nadzorczej, Mened偶er贸w Sp贸艂ki oraz Sp贸艂ki Matki.Miejsce pracy: Siedziba Sp贸艂ki CzernicaKontakt kandydat贸 z pracodawc膮: 71 381-01-42 wew 226 lub e-mail: ek (at) wzl2.pl lub: e.skladzien (at) wzl2.pl .Oferta pracy znajduje si臋 w sali: E
Wojskowe Zak艂ady 艁膮czno艣ci nr 2 S.A. - 2015-11-18 - Czernica (dolno艣l膮skie)
wst臋pna weryfikacja projekt贸w (analiza dokumentacji projektowej), sporz膮dzanie przedmiar贸w rob贸t, zapyta艅 ofertowych, kosztorys贸w ofertowych i wykonawczych na podst. dokumentacji, weryfikacja poprawno艣ci ofert oraz wycen rob贸t awaryjnych sk艂adanych przez firmy zewn臋trzne, sporz膮dzanie harmonogram贸w prac (praca na terenie woj. dolno艣l膮skiego w miejscach prowadzenia dzia艂alno艣ci "Energetyka")
ENERGETYKA SP. Z O.O. - 2016-06-09 - Lubin (dolno艣l膮skie)