SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU Kozery oferta pracy J-MAXX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU
Wynagrodzenie: od 3 200 PLN
Zakres obowiązków: Współudział w tworzeniu i realizacji planu marketingowego. Promowanie produktów i usług z oferty firmy. Tworzenie polityki cenowej i dystrybucyjnej. Poszukiwanie i ocenianie potencjalnych szans rynkowych. Pomoc w realizacji określonych projektów. Pozyskiwanie nowych klientów. Współpraca z firmami zewnetrznymi. Przygotowywanie informacji handlowych dla klientów i przedstawicieli handlowych w zwiążku z powyższym wymagana jest znajomość języka chińskiego gdyż potencjalni klienci to obywatele Azji.
Data publikacji: 2020-05-07
Lokalizacja: Kozery (mazowieckie)
Pracodawca: J-MAXX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Urocza 54, 05-825 Kozery, powiat: grodziski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Współudział w tworzeniu i realizacji planu marketingowego. Promowanie produktów i usług z oferty firmy. Tworzenie polityki cenowej i dystrybucyjnej. Poszukiwanie i ocenianie potencjalnych szans rynkowych. Pomoc w realizacji określonych projektów. Pozyskiwanie nowych klientów. Współpraca z firmami zewnetrznymi. Przygotowywanie informacji handlowych dla klientów i przedstawicieli handlowych w zwiążku z powyższym wymagana jest znajomość języka chińskiego gdyż potencjalni klienci to obywatele Azji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Praca od Poniedziałku do Piątku w godzinach 10-18
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kozery
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: grodziski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1405
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Grodzisk Mazowiecki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
chiński, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziane doświadczenie zawodowe na danym stanowisku.
Nazwa pracodawcy:
J-MAXX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 5291814588
danePracodawcy_regon: 36609303800000
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Grodzisku Mazowieckim
Adres pracodawcy:
Daleka 11A, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, powiat: grodziski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie z PUP na rozmowę z pracodawcą.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: grodziski
danePracodawcy_kodPowiatu: 1405
Gmina pracodawcy: Grodzisk Mazowiecki
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Grodzisk Mazowiecki
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0920380
Ulica pracodawcy: Daleka
Numer budynku pracodawcy: 11A
Profil działalności pracodawcy: handel
Nazwisko osoby zgłaszającej: Lidia Guczewska
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Grodzisku Mazowieckim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243106
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 09.05.2020
Oferta pracy ważna do: 28.05.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 09.05.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 07.05.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5a5a7c61cce184b1b627802b1a78f9f2
Podobne oferty pracy
bieżąca obsługa klienta, sporządzanie umów i korespondencji, przygotowywanie dokumentów niezbędnych do zawarcia umów notarialnych, prowadzenie spraw administracyjnych, współpraca z urzędami.
"BTS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-22 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
- sprzedaż produktów poprzez sklep internetowy- sprzedaż produktów w sklepie stacjonarnym- obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Żywiec (śląskie)
Współpraca z obecnymi oraz pozyskiwanie nowych klientów, przygotowanie ofert i kalkulacji cenowych
"agmART" MATEUSZ ZIELIŃSKI - 2016-11-04 - Kaczki Średnie (wielkopolskie)
Specjalista ds. Obsługi Klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii lotniczej Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Początkowo umowa na czas określony, później na czas nieokreślony .Praca w systemie trzyzmianowym: 08:45 - 17:00, 9:45 - 18:00, 10:45 - 19:00.
kontakt przez PUP - 2019-04-29 - Wrocław (dolnośląskie)
kontakt z klientem, wpółpraca z prawnikami, monitorowanie i nadzorowanie należności
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2016-07-11 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Przyjmowanie i obsługa zgłoszeń klientów, rozwiązywanie zgłoszeń za pomocą zdalnych narzędzi, monitorowanie i eskalowanie zgłoszeń, udzielane informacji klientom, pomoc w obsłudze oprogramowania i urządzeń biurowych, urządzeń komputerowych i mobilnych
kontakt przez OHP - 2018-04-10 - Płock (mazowieckie)
Mile widziane doświadczenie w dziale technologicznym , dziale sprzedaży lub w biurze obsługi klienta.
"PROGRAFIX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-16 - Dębica (podkarpackie)
-aktywne pozyskiwanie oraz utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami, -prowadzenie negocjacji handlowych, -prowadzenie dokumentacji sprzedażowej
BUDIZOL SP. Z O.O. S.K.A. - 2018-08-09 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta, podpisywanie nowych umów, obsługa transakcji gotówkowych i bezgotówkowych, wprowadzanie danych do baz.
I-net - 2018-02-12 - Sanok (podkarpackie)
Realizacja projektów rekrutacyjnych. Wyszukiwanie i identyfikacja kandydatów zgodnie z wymogami stanowiska. Prowadzenie rozmów z kandydatami. Selekcja aplikacji. Tworzenie rekomendacji dotyczących kandydatów. Nawiązanie długotrwałych relacji z kandydatami.Umowa zlecenie: około 168 godzin w miesiącuzatrudnieni na 1-1,5 roku
kontakt przez PUP - 2019-01-23 - Wrocław (dolnośląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Stróża (małopolskie)
Prowadzenie składu podatkowego w zakresie: Obsługi systemu EMCS. Obsługi programu akcyzowego. Obsługi komunikatów celnych. Prowadzenia ewidencji wyrobów akcyzowych Przygotowywania deklaracji podatkowych. Uczestnictwa w czynnościach organów celnych wykonywanych na terenie składu podatkowego. Sporządzania raportów, analiz, innej dokumentacji dot. składu podatkowego. Koordynowania saldowania wyrobów akcyzowych. Prowadzenia korespondencji pisemnej z organami służby celnej. Kontroli stanów magazynowych. Współpracy z kontrahentami i firmami transportowymi
EKOBENZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-04 - Bogumiłów (łódzkie)
Przyjmowanie dostaw, rozładunek towaru, wydawanie towaru zgodnie z obiegiem dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Cieśle (mazowieckie)
prowadzenie kasy, magazynowych kartotek ilościowo-wartościowych, sporządzanie np. list płac, kart wynagrodzeń, sprawozdań dotyczących płac, rozliczeń z urzędem skarbowym, sporządzanie przelewów, sprawozdań GUS itp.
Wielkopolskie Samorządowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 1 w Poznaniu - 2018-12-18 - Poznań (wielkopolskie)
Współprowadzenie projektów Public Relations realizowanych przez agencję, redagowanie informacji prasowych i komunikatów, redagowanie tekstów marketingowych, przygotowywanie prezentacji Power Point, przygotowywanie ofert i dokumentów dla klientów, administrowanie profilami na portalach społecznościowych, kontakt z klientem.
Pro and Com Agata Zwolan - 2016-06-27 - Płock (mazowieckie)
j.w.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-05-12 - Warszawa (mazowieckie)
a) bieżącą obsługę klientów firmy poprzez: - kontakt z klientami firmy przez telefon, oraz bezpośrednio w siedzibie klienta; - dokonywanie aktywnej sprzedaż produktów firmy; - przyjmowanie oraz realizację zamówień od klientów (głównie przez telefon); - doradztwo w zakresie doboru odpowiednich produktów do potrzeb klienta.b) Pozyskiwanie nowych klientów poprzez: - wyszukiwanie klientów bezpośrednio w terenie, oraz poprzez dostępne media; - dokonywanie u potencjalnych klientów tzw. analizy potrzeb, która ma na celu ustalenie u klienta asortymentu, poziomu cen, wielkości sprzedaży; - przygotowywanie ofert handlowych dla potencjalnych klientów; - prowadzenie negocjacji handlowych z klientami, oraz budowanie długotrwałych pozytywnych relacji z klientami.c) Raportowanie
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Chorzów (śląskie)
jw.
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo Kredytowa "PIAST" - 2017-11-03 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż ubrań
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Warszawa (mazowieckie)
Kompleksowe prowadzenie procesu sprzedaży, działania handlowe mające na celu pozyskiwanie nowych klientów, realizacja zamówień sprzedaży, budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami oraz opieka nad nimi, zapewnienie ciągłości dostaw do produkcji poprzez zakup materiałów i komponentów, nadzór nad terminowością i jakością dostaw, negocjowanie warunków handlowych z dostawcami, kreowanie nowych rozwiązań w celu poprawy efektywności stosowanych procesów, współpraca z planistą produkcji, analiza i raportowanie.
PALGETRANS Sp. z o.o. - 2016-05-19 - Wykroty (dolnośląskie)
współpraca z klientem zagranicznym, poszukiwanie nowych klientów, kampanie ofertowe, kontakt telefoniczny, kampanie mailingowe, organizowanie i udział w targach
Odlewnia Tarnów Sp. z o.o. - 2015-11-25 - Tarnów (małopolskie)
Badania opinii publicznejWynagrodzenie - do uzgodnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2016-12-01 - Łódź (łódzkie)
Szczegółowe informacje na stronie int.: www.gliwice.rzgw.gov.plWykształcenie: średnie, mile widziane wyższe z zakresu ochrony środowiska lub dziedzin pokrewnych; min. roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku; znajomość prawo wodne, budowlane, KPA; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE - 2019-02-21 - Gliwice (śląskie)
Wykształcenie: wyższe, spec.: marketing, administracja, zarządzanie; staż pracy: 2; znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym; prawo jazdy kat. B; zakres obowiązków: obsługa sekretariatu zarządu (obsługa korespondencji, spotkań z kontrahentami, prowadzenie kalendarza spotkań) organizacja delegacji członków Zarządu oraz rozliczanie delegacji, przygotowanie raportu kasowego i wystawianie faktur, wsparcie działu handlowego w zakresie: badania rynku (ocena szans rynkowych dla produktów), wyszukiwanie nowych kontrahentów, dbanie o dobry wizerunek firmy; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
KOM-STAL Sp. z o.o. - 2015-11-27 - Gliwice (śląskie)
jw.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2017-01-19 - Warszawa (mazowieckie)
zakup wyposażenia szpitala, przygotowywanie i przeprowadzanie procedur przetargowych, zamówienia poza ustawą.
Zespół Opieki Zdrowotnej Brodnica - 2016-02-26 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa komputera, aktualizacja strony internetowej, prowadzenie sklepu internetowego, wystawianie aukcji internetowych
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Jasło (podkarpackie)
Załadunek towaru do wysyłki
AMI spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. - 2017-06-28 - Mikstat (wielkopolskie)
- przygotowanie produktu do sprzedaży - zamieszczanie ogłoszeń w internecie - poświęcenie czasu na rozmowy, spotkanie z klientami- przygotowanie dokumentów potrzebnych do sprzedaży oraz ewentualna wysyłka (faktur, dowodów rejestracyjnych)- bieżące porządki w dokumentach
kontakt przez PUP - 2019-02-01 - Świebodzin (lubuskie)