SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Wrocław oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Specjalista ds. Obsługi Klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii lotniczej Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Początkowo umowa na czas określony, później na czas nieokreślony .Praca w systemie trzyzmianowym: 08:45 - 17:00, 9:45 - 18:00, 10:45 - 19:00.
Data publikacji: 2019-04-29
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Specjalista ds. Obsługi Klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii lotniczej Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Początkowo umowa na czas określony, później na czas nieokreślony .Praca w systemie trzyzmianowym: 08:45 - 17:00, 9:45 - 18:00, 10:45 - 19:00.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
3500 brutto podczas 5 tygodniowego szkolenia wstępnego i 3900 brutto po zakończeniu szkolenia.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.05.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center) (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
inne, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania:wykształcenie: minimum średnie ( preferowane wykształcenie wyższe)staż pracy: minumum 6 miesięcy doświadczenia w pracy w call/contact centre w przypadku osób z wykształceniem wyższym, minimum 12 miesięcy doświadczenia w pracy w call/contact centre w przypadku osób z niższym wykształceniem. Wymagane doświadczenie w pracy w call/contact centre, mile widziane doświadczenie w pracy w liniach lotniczych. umiejętności: znajomość języka angielskiego oraz dodatkowego języka obcego (preferowany: rosyjski,francuski,niemiecki,hiszpański) w stopniu bardzo dobrym w celu obsługi klientów zagranicznych. inne: umiejętność kreatywnego rozwiązywania problemów, orientacja na klienta.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Gliniana 20/22, 50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Gliniana
Numer budynku pracodawcy: 20/22
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 3
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 30.04.2019
Oferta pracy ważna do: 21.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 30.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 29.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?baa6a8ba85123b4b0f29ceb785418c9c
Podobne oferty pracy
sprzedaż ubezpieczeń,sprzedaż telefoniczna szkoleń,sprzedaż sprzętu gaśniczego,pozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Zambrów (podlaskie)
Murarz-tynkarz
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Nowa Sarzyna (podkarpackie)
jw
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2017-05-09 - Warszawa (mazowieckie)
Rozmowy z klientami i pozyskiwanie nowych, pisanie faktur.
kontakt przez PUP - 2018-11-28 - Elizówka (lubelskie)
Opis stanowiska• Telefoniczna i mailowa obsługa Klienta z językiem niemieckim• Nawiązywanie oraz utrzymywanie kontaktów z kontrahentami• Kontakt z firmami kurierskimiWymagania• Doświadczenie w obsłudze klienta• Biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie• Umiejętność pracy w zespole• Komunikatywność• Mile widziana znajomość języka angielskiego
Krakvet.pl sp z o.o. - 2017-12-21 - Kokotów (małopolskie)
Wsparcie klienta i pomoc w rozwiązywaniu podstawowych problemów w zakresie IT (pierwsza linia wsparcia)Diagnozowanie zgłoszeń i ich rozwiązywanieKoordynowanie przyjętych zgłoszeń (przekazywanie do kolejnych linii wsparcia oraz monitorowanie zgłoszeń użytkowników)Praca w systemie zmianowym w biurze w Bydgoszczy
EMA PARTNERS POLAND SP. ZO.O. SP. K. - 2016-04-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
rekrutacja pracowników z Ukrainy i Polski, koordynowanie zatrudnionych już pracowników
HR Investment Sp. z o.o. - 2018-10-23 - Sosnowiec (śląskie)
jw
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-11-27 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie wykładów na kursach zawodowych, sporządzanie dokumentacji pedagogicznejpraca w godz. 7.30-15.30
TARBONUS Sp. z o.o. - 2017-01-24 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
IDENTYFIKACJA POTRZEB ZAKUPOWYCH W WYZNACZONEJ GRUPIE ASORTYMENTOWEJ, NEGOCJACJA CEN I WARUNKÓW WSPÓŁPRACY Z DOSTAWCAMI, MONITOROWANIE RYNKU DOSTAWCOW,PRODUKTÓW I TENDENCJI CENOWYCH, OPTYMALIZACJA PROCESÓW ZAKUPOWYCH I KOSZTÓW ZAKUPÓW, ROZWIJANIE WSPÓŁPRACY Z AKTUALNYMI DOSTAWCAMI ORAZ POZYSKIWANIE NOWYCH, SPORZĄDZANIE ANALIZ I RAPORTÓW.
FULL-CAR SP.J. - 2018-03-26 - Boguchwała (podkarpackie)
Działanie w celu pozyskania zleceń dla Spółki, organizowanie i prowadzenie działań marketingowych dla pozyskania zleceń, negocjowanie warunków umów ze Zleceniodawcami, przygotowywanie umów ze zleceniodawcami, utrzymywanie bieżących kontaktów ze zleceniodawcami. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 7:15-15:15.
FIRMA AUDYTORSKA INTERFIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-18 - Kraków (małopolskie)
Sprzedaż do klientów przez tel. z leadów i zapytań na platformach: Alibaba, MakePolo, Made - in - China, DHGate, Global Sources, poszukiwanie klientów, tworzenie ofert, zestawień, raportów, kontakt telefoniczny oraz follow up tel. lub emailowy z klientem i z partnerami spoza Polski w celu doprowadzenia do sprzedaży produktów.
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Wołomin (mazowieckie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: obsługa maszyn do szyciaWYMAGANIA: obsługa maszyn do szycia
"METEC" Sp. z o.o. - 2016-08-25 - Kochcice (śląskie)
Pozyskiwane nowych klientów i przewoźników, utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi klientami, współpraca z poszczególnymi działami firmy, monitorowanie realizacji zleceń oraz prowadzenie niezbędnej dokumentacji.
SOLIDARIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-05 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
ustalanie procesów produkcyjnych, ustalanie planów produkcji, opracowanie kolejności zleceń
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Czaple (dolnośląskie)
- naliczanie wynagrodzeń pracowniczych oraz świadczeń z ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego;- naliczanie i odprowadzanie składek ZUS oraz zaliczek na podatek dochodowy;- sporządzanie miesięcznych deklaracji dotyczących wypłat wynagrodzeń (ZUS+PIT);- wydawanie zaświadczeń pracownikom w sprawie zatrudnienia i wynagrodzenia;- gromadzenie segregowanie i przechowywanie dokumentów płacowychDEKLARACJA ZATRUDNIENIA PO STAŻU: umowa o pracę na min. 3 m-ce, pełen etat
kontakt przez PUP - 2019-02-20 - Falenty (mazowieckie)
bieżąca obsługa klientów z rynku słowackiego, kontakt z klientami z rynku słowackiego oraz sprzedaż produktów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-01-30 - Warszawa (mazowieckie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Krzeszowice (małopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe, umiejętności: obsługa programów komputerowych, znajomość rynku Europy Wschodniej (rekrutacja pracowników), doświadczenie zawodowe: min. 5 lat na w/w stanowisku, znajomość j. ukraińskiego, rosyjskiego, angielskiego biegle. Ogólny zakres obowiązków: prowadzenie naboru pracowników z rynku Europy Wschodniej, weryfikacja uprawnień oraz umiejętności zawodowych, prowadzenie tłumaczeń.
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Lublin (lubelskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
Cerny Studio 21.SP.J - 2017-01-20 - Stalowa Wola (podkarpackie)
- analiza branży e-commerce oraz jej potrzeb, - profesjonalne przedstawienie oferty handlowej oraz doradztwo w ramach oferowanych usług,- budowanie długotrwałych pro-sprzedażowych relacji nastawionych na utrzymanie klientów,- obsługa bazy danych klientów w systemie CRM,- prace administracyjno-biurowe związane z obsługą klienta,- współtworzenie i prowadzenie kampanii e-marketingowych,- przygotowanie raportów z prowadzonych działań handlowych,- współpracę z innymi działami firmy w ramach wykonywanych obowiązków.
GRUPA W & W SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-24 - Jasionka (podkarpackie)
Tworzenie ofert handlowych dla klientów, prowadzenie rozmów z klientami. Branża budowlana (pokrycia dachowe).
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA I HANDLU "DECO" KRZYSZTOF KOWALCZYK - 2017-07-25 - Częstochowa (śląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Warszawa (mazowieckie)
wykonanie i montaż izolacji
kontakt przez PUP - 2018-03-06 - Janowiec Wielkopolski (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż wyrobów firmowych, utrzymanie kontaktóe ze stałymi partnerami handlowymi, pozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Złotoryja (dolnośląskie)
Obsługa klientów, przygotowywanie zamówień, koordynacja zleceń,kontrola terminowości dostaw, praca w godz. 8-16
ELTOR Firma Handlowo-Usługowa - 2016-08-17 - Opole (opolskie)
Specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
obsługa kampanii reklamowych GOOGLE ADS, FB, stron i sklepów, oferta przeznaczona dla osób bezrobotnych do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2019-03-06 - Sosnowiec (śląskie)
- Rozwój działu sprzedaży poprzez aktywne pozyskiwanie klientów biznesowych (mail, telefon, spotkania osobiste z klientem); - Budowanie pozytywnych, długofalowych relacji biznesowych z klientami poprzez kreowanie dobrego i profesjonalnego wizerunku firmy na rynku, godne reprezentowanie firmy na zewnątrz; - Opieka handlowa i techniczna nad klientami: obsługa klientów przez telefon oraz Internet - odpowiadanie na zapytania, przyjmowanie zamówień, radzenie sobie z krytycznymi uwagami, prowadzenie prezentacji oraz spotkań biznesowych; - Prowadzenie korespondencji elektronicznej z klientami i partnerami firmy; - Współpraca z partnerami firmy - komunikacja za pomocą telefonu oraz poczty elektronicznej; - Tworzenie i wysyłanie zapytań ofertowych oraz dokumentów wg. zaleceń przełożonego; - Stała i bieżąca aktualizacja bazy danych w systemie CRM w zakresie wszelkich informacji związanych z kontaktami z klientami i partnerami biznesowymi firmy; - Koordynacja zamówień - kompletowanie wymagań klientów, rejestracja zgłoszeń, sprawdzanie prawidłowości i kompletności przekazanych danych, potwierdzanie możliwości realizacji, wysyłanie potwierdzeń do klienta; - Stałe raportowanie z postępu prowadzonych prac.
BETTER POLAND SP. Z O.O. - 2017-03-20 - Wrocław (dolnośląskie)
Wymagania: wykształcenie średnie, znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym.
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Bolesław (śląskie)