SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-PRAWNYCH (NR 1064) Inowrocław oferta pracy "BTS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-PRAWNYCH (NR 1064)
Wynagrodzenie: od 3 600 PLN
Zakres obowiązków: bieżąca obsługa klienta, sporządzanie umów i korespondencji, przygotowywanie dokumentów niezbędnych do zawarcia umów notarialnych, prowadzenie spraw administracyjnych, współpraca z urzędami.
Data publikacji: 2019-03-22
Lokalizacja: Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: "BTS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Solankowa 57, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
bieżąca obsługa klienta, sporządzanie umów i korespondencji, przygotowywanie dokumentów niezbędnych do zawarcia umów notarialnych, prowadzenie spraw administracyjnych, współpraca z urzędami.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-PRAWNYCH (NR 1064)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Inowrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: inowrocławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Inowrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: radca prawny
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), prawnicze
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie zawodowe minium 2 lata, biegła obsługa komputera, prawo jazdy kat. B, znajomość ustawy deweloperskiej, samodzielność, wysoka kultura osobista, skrupulatność
Nazwa pracodawcy:
"BTS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Adres pracodawcy:
Solankowa 57, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
cv, dokumenty aplikacyjne można składać na e-mail: B.BARANSKA (at) BTS-INOWROCLAW.PL
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: inowrocławski
Gmina pracodawcy: Inowrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Inowrocław
Ulica pracodawcy: Solankowa
Numer budynku pracodawcy: 57
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: radca prawny
Data dodania oferty pracy: 22.03.2019
Oferta pracy ważna do: 31.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 22.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 22.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Przygotowanie materiałów graficznych na potrzeby firmy
ELBET ZENON MATUSZEWSKI, MATEUSZ MATUSZEWSKI SPÓŁKA CYWILNA - 2018-12-12 - Kraków (małopolskie)
- naprawa infrastruktury technicznej oraz utrzymanie urządzeń własności PKP TELKOL Sp. z o.o.- naprawa infrastruktury technicznej urządzeń obcych alokowanych- usuwanie usterek i awarii - utrzymanie infrastruktury kablowej miedzianej, światłowodowej oraz urządzeń telekomunikacyjnych- umiejętność czytania dokumentacji technicznej
kontakt przez OHP - 2018-02-19 - Częstochowa (śląskie)
Obsługa klientów i spraw administarcyjnych, kontakt osobisty z klientami.
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Częstochowa (śląskie)
-
Piwonia Sp. z o.o. - 2017-01-31 - Kościerzyna (pomorskie)
prowadzenie postępowań administracyjnych związanych bezpośrednio z użytkowanymi wodami,wnioskowanie do organów administracji publicznej o pozwolenie np.budowa pomostów,wycinka drzew,itp.,realazacja zadań biurowych związanych z gospodarką rybacko-wędkarską,opracowywanie operatów rybackich oraz przygotowywanie ofert konkursowych na obwody,prowadzenie dokumentacji rybackiej,przygotowywanie planów zarybień wód użytkowych przez Okręg i udział w zarybianiach,planowanie i udział w odłowach kontrolnych i gospodarczych na użytkowanych przez Okręg wodach,udział w innych zadaniach związanych z funkcjonowaniem Zespołu Zagospodarowania Wód i Ochrony Wód
Okręg Polskiego Związku Wędkarskiego - 2017-03-08 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Gromadzenie informacji na temat produktu/usługi na rynku międzynarodowym oraz strategia marketingowa, opracowywanie haseł/sloganów reklamowych, przedstawienie koncepcji reklamowej, kontakt z klientami bezpośrednimi, współpraca z drukarniami (foldery reklamowe), aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Łęczeszyce (mazowieckie)
wykorzystywanie narzędzi marketingowych, pisanie tekstów, copywriting, tworzenie kampanii reklamowych, przygotowywanie raportów, kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Łódź (łódzkie)
doradztwo technologiczne w zakresie produkcji zwierzęcej: wypełnianie wniosków i innych dokumentów niezbędnych do ubiegania się o pomoc finansową lub współfinansowanie ze środków pochodzących z funduszy UE; wdrażanie i upowszechnianie nowoczesnych metod hodowli zwierząt; pomoc w dostosowaniu gospodarstw do standardów i wymagań w zakresie produkcji zwierzęcej; organizacja i prowadzenie szkoleń dla rolników
Zachodniopomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego Barzkowice - 2017-01-10 - Barzkowice (zachodniopomorskie)
jw.
Polski Związek Motorowy - 2017-08-03 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
FOCUS RESEARCH SP.Z O.O. - 2017-09-22 - Warszawa (mazowieckie)
Współudział w opracowaniu strategii działań szpitala w zakresie profilaktyki i zwalczania zakażeń szpitalnych; nadzorowanie i monitorowanie stanu sanitarno-epidemiologicznego zakładu; nadzorowanie prac personelu we wszystkich dziedzinach i pomieszczeniach szpitalnych w tym szczególnie w pomieszczeniach związanych z pobytem pacjenta (oddziały szpitalne, blok operacyjny, ambulatoria, gabinety diagnostyczne) oraz w innych komórkach zakładu; koordynowanie i wypracowanie standardów organizacyjnych dotyczących systemu pracy w szpitalu, szczególnie: metod i technik pracy personelu, systemu transportu wewnętrznego, sposobu zbierania, gromadzenia i utylizacji odpadów, procesów sterylizacji, dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji; nadzorowanie sposobu sterylnego przechowywania sprzętu medycznego oraz magazynu aparatury medycznej; określanie czynników ryzyka zakażeń wśród pacjentów i personelu; analizowanie źródeł zakażeń, przeprowadzanie dochodzeń epidemiologicznych oraz przedstawianie wyników prac kadrze kierowniczej zespołu; prowadzenie dokumentacji kontroli zakażeń szpitalnych, a szczególnie związanej z rejestracją pacjentów i personelu z zakażeniem szpitalnym; uczestniczenie w planowaniu opieki nad pacjentem z zakażeniem szpitalnym; sprawowanie nadzoru nad systemem izolacji pacjentów, którzy stwarzają ryzyko zakażeń dla innych; współpraca z komórkami odpowiedzialnymi za ochronę zdrowia personelu, tj. z lekarzem medycyny pracy (badania okresowe, szczepienia ochronne personelu), z komórką bhp; organizacja i prowadzenie systematycznej edukacji personelu medycznego w zakresie zakażeń szpitalnych. Praca w systemie jednozmianowym w godzinach od 07:00 do 14:35. Data rozpoczęcia zatrudnienia lipiec/sierpień 2018.
Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu - 2018-07-03 - Bolesławiec (dolnośląskie)
monitorowanie rynków zagranicznych, koordynowanie i dystrybuowanie pozyskiwanych informacji, przygotowywanie ofert, raportowanie działań
MGGP S. A. - 2017-06-07 - Tarnów (małopolskie)
przygotowywanie strategicznych kontraktów dla firmy, przygotowywanie ofert handlowych i przetargowych, koordynację realizacji pozyskanych zleceń, budowanie dobrych relacji z aktualnymi klientami oraz aktywne pozyskiwanie nowych klientów, opracowywanie planów i raportów techniczno-handlowych
CHEMOSERVIS-DWORY SPÓŁKA AKCYJNA - 2015-12-02 - Oświęcim (małopolskie)
kontrola procesu produkcyjnego (konstrukcja stalowa)
KAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-27 - Kleszczów (łódzkie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej (akt osobowych) pracowników zatrudnionych w siedzibie GBPiZS na ul Limanowskiego 23, ul. Konwiktorskiej 7, prowadzenie ewidencji kadrowej (absencje, zwolnienia, przyjęcia), przygotowywanie trzymiesięcznego rozliczenia czasu pracy pracowników w siedzibie GBPiZS na ul Limanowskiego 23, ul. Konwiktorskiej 7, wprowadzanie szkoleń do programu kadrowego QUORUM, wprowadzanie na bieżąco zmian w zakresie dokumentacji pracowniczej, sporządzanie listy obecności dla pracowników Biblioteki, prowadzenie ewidencji delegacji służbowych pracowników Biblioteki, przygotowanie miesięcznego zestawienia pracowników objętych opieką medyczną, obsługa ubezpieczenia grupowego pracowników, sporządzanie i przesyłanie sprawozdań określonych przez odpowiednie przepisy prawa do GUS oraz PFRON, przygotowanie miesięcznego zestawienia opieki medycznej pracowników Biblioteki, monitorowanie badań lekarskich, szkoleń BHP.
Główna Biblioteka Pracy i Zabezpieczenia Społecznego - 2019-02-11 - Warszawa (mazowieckie)
SPRZEDAWCA STACJI PALIW
kontakt przez OHP - 2016-04-28 - Kraków (małopolskie)
wyksz. min. zawodowe, doświadczenie w branży komputerowej bedzie dodatkowym atutem
NEXT POLSKA s.c DANUTA WOJCIECHOWSKA, BŁAŻEJ KRYSZTOFIAK - 2016-09-14 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
obsługa urządzeń biurowych, praca z systemem rezerwacyjnym, aktualizowanie ofert wczasów, praca nad reklama biura
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Sosnowiec (śląskie)
Ocena złożoności procesów i zatwierdzanie zależności językowych procesów, identyfikacja potrzeb szkoleń wstępnych w pracy (we współpracy z innymi menadżerami), zbieranie podstawowych danych i interpretacja danych, analiza wydajności podczas stopniowego wzrostu i planowanie działań naprawczych, zbieranie danych do sprawdzania poprawności SLA (Service Level Agreement - umowa o gwarantowanym poziomie świadczenia usług) oraz kluczowych wskaźników efektywności, prowadzenie skutecznych zamknięć procesów finansowych, zwiększenie wiarygodności sprawozdań finansowych, identyfikacja ryzyka i ograniczanie procesów i rozwiązań projektowych, tworzenie narzędzi do diagnostyki i analizy porównawczej, zapewnienie wsparcia w zakresie procesów operacyjnych oraz innych pilnych projektów, przyczynianie się do ciągłego doskonalenia poprzez przedstawianie pomysłów i stosowanie wszelkich uzgodnionych zmian w procesach
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Kraków (małopolskie)
sprzedaż systemów alarmowych i telewizji przemysłowej za pośrednictwem Allegro; obsługa magazynu, pakowanie i kompletowanie zamówień
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Chorzów (śląskie)
Wykształcenie średnie; dobra dykcja, pozytywne nastawienie do pracy, wysoka kultura osobista; telefoniczna obsługa klienta, sprzedaż szkoleń oraz dokumentacji ochrony danych osobowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice; umowa zlecenie przez 1 m-c, potem umowa o pracę;
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Gliwice (śląskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-09-16 - Warszawa (mazowieckie)
Programowanie maszyn CNC, konstruowanie wyrobów.
ZAKREM sp. z o.o. - 2016-03-11 - Grajewo (podlaskie)
PRACE BIUROWE
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Chocianów (dolnośląskie)
- przygototwywanie ofert handlowych- obsługa klienta- pozyskiwanie nowych klientów- obsługa systemów sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Starogard Gdański (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Warszawa (mazowieckie)
Kontrola jakości wyrobów gotowych z gumy.Pakowanie wyrobów gotowych.Identyfikacja braków w wyrobach.
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Łódź (łódzkie)
Kontakt osobisty,tel:662212121,CV:rekrutacja (at) smlogistic.com.pl.Prowadzenie pełnej księgowości,KPIR,księgowanie faktur sprzedaży,zakupu,raportów kasowych i wyciągów bankowych,prowadzenie rejestrów śr.trwałych,rozliczanie międzyokresowe kosztów,sporządzanie sprawozdań GUS oraz deklaracji podatkowych VAT i CIT.
SM LOGISTIC Sp. z o.o. - 2016-03-04 - Wieprz (małopolskie)
w/g potrzeb
Zakład Handlowo -Usługowy"W i M" - 2018-01-11 - Kielce (świętokrzyskie)
praca biurowa, wystawianie faktur, rozliczanie podwykonawców
POL-DRÓG GDAŃSK SP. Z O.O. - 2018-04-01 - Lębork (pomorskie)