SPECJALISTA DS. KADR (0,5 ETATU) K/M Warszawa oferta pracy Główna Biblioteka Pracy i Zabezpieczenia Społecznego
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADR (0,5 ETATU) K/M
Wynagrodzenie: 1 800 - 2 400 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie dokumentacji kadrowej (akt osobowych) pracowników zatrudnionych w siedzibie GBPiZS na ul Limanowskiego 23, ul. Konwiktorskiej 7, prowadzenie ewidencji kadrowej (absencje, zwolnienia, przyjęcia), przygotowywanie trzymiesięcznego rozliczenia czasu pracy pracowników w siedzibie GBPiZS na ul Limanowskiego 23, ul. Konwiktorskiej 7, wprowadzanie szkoleń do programu kadrowego QUORUM, wprowadzanie na bieżąco zmian w zakresie dokumentacji pracowniczej, sporządzanie listy obecności dla pracowników Biblioteki, prowadzenie ewidencji delegacji służbowych pracowników Biblioteki, przygotowanie miesięcznego zestawienia pracowników objętych opieką medyczną, obsługa ubezpieczenia grupowego pracowników, sporządzanie i przesyłanie sprawozdań określonych przez odpowiednie przepisy prawa do GUS oraz PFRON, przygotowanie miesięcznego zestawienia opieki medycznej pracowników Biblioteki, monitorowanie badań lekarskich, szkoleń BHP.
Data publikacji: 2019-02-11
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Główna Biblioteka Pracy i Zabezpieczenia Społecznego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Limanowskiego 23, 02-943 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie dokumentacji kadrowej (akt osobowych) pracowników zatrudnionych w siedzibie GBPiZS na ul Limanowskiego 23, ul. Konwiktorskiej 7, prowadzenie ewidencji kadrowej (absencje, zwolnienia, przyjęcia), przygotowywanie trzymiesięcznego rozliczenia czasu pracy pracowników w siedzibie GBPiZS na ul Limanowskiego 23, ul. Konwiktorskiej 7, wprowadzanie szkoleń do programu kadrowego QUORUM, wprowadzanie na bieżąco zmian w zakresie dokumentacji pracowniczej, sporządzanie listy obecności dla pracowników Biblioteki, prowadzenie ewidencji delegacji służbowych pracowników Biblioteki, przygotowanie miesięcznego zestawienia pracowników objętych opieką medyczną, obsługa ubezpieczenia grupowego pracowników, sporządzanie i przesyłanie sprawozdań określonych przez odpowiednie przepisy prawa do GUS oraz PFRON, przygotowanie miesięcznego zestawienia opieki medycznej pracowników Biblioteki, monitorowanie badań lekarskich, szkoleń BHP.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 800 - 2 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KADR (0,5 ETATU) K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 800 - 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Pakiet MS Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Prawo pracy
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: wyksztalcenie: średnie ogólne lub ekonomiczne, mile widziane wyższe, administracyjne lub pokrewne, doświadczenie: minimum 2 lata na stanowisku biurowym ds. kadr, umiejętność obsługi komputera: MS Office oraz programu kadrowego QUORUM, znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, znajomość ustawy o finansach publicznych, znajomość ustawy odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych. Wymagania dodatkowe: umiejętność organizacji pracy, umiejętność analizy i syntezy informacji, samodzielność i komunikatywność, odporność na stres, umiejętność pracy w zespole. Obowiązki: prowadzenie dokumentacji kadrowej (akt osobowych) pracowników zatrudnionych w siedzibie GBPiZS na ul Limanowskiego 23, ul. Konwiktorskiej 7, prowadzenie ewidencji kadrowej (absencje, zwolnienia, przyjęcia), przygotowywanie trzymiesięcznego rozliczenia czasu pracy pracowników w siedzibie GBPiZS na ul Limanowskiego 23, ul. Konwiktorskiej 7, wprowadzanie szkoleń do programu kadrowego QUORUM, wprowadzanie na bieżąco zmian w zakresie dokumentacji pracowniczej, sporządzanie listy obecności dla pracowników Biblioteki, prowadzenie ewidencji delegacji służbowych pracowników Biblioteki, przygotowanie miesięcznego zestawienia pracowników objętych opieką medyczną, obsługa ubezpieczenia grupowego pracowników, sporządzanie i przesyłanie sprawozdań określonych przez odpowiednie przepisy prawa do GUS oraz PFRON, przygotowanie miesięcznego zestawienia opieki medycznej pracowników Biblioteki, monitorowanie badań lekarskich, szkoleń BHP.Powyższe dokumenty w języku polskim należy dostarczyć/przesłać w formie papierowej w terminie do 28 lutego 2019 r.: (liczy się data wpływu). Miejsce składania dokumentów: Sekretariat Głównej Biblioteki Pracy i Zabezpieczenia Społecznego, ul. Limanowskiego 23, 02-943 Warszawa. Aplikacje można również przesyłać elektronicznie na adres: rekrutacja (at) gbpizs.gov.pl (wymagane w ogłoszeniu oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane przez kandydata i przesłane w formie scanu).
Nazwa pracodawcy:
Główna Biblioteka Pracy i Zabezpieczenia Społecznego
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Limanowskiego 23, 02-943 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
List motywacyjny, CV, oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgodny na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji, kopie innych dokumentów i oświadczenia: Kopie świadectw pracy, odbytych szkoleń i innych dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje lub umiejętności.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Limanowskiego
Numer budynku pracodawcy: 23
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 13.02.2019
Oferta pracy ważna do: 28.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 13.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 11.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- pozyskiwanie klientów- realizacja planów sprzedaży- raportowanie wyników
kontakt przez PUP - 2017-01-12 - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
- OBSŁUGA KLIENTA INDYWIDUALNEGO I KORPORACYJNEGO- KOMPLEKSOWA OBSŁUGA KLIENTA BIZNESOWEGO (OD PRZYJĘCIA ZLECENIA , AŻ DO FINALNEGO JEJ ROZLICZENIA)- ROZWIĄZYWANIE BIEŻĄCYCH PROBLEMÓW OPERACYJNYCH- BUDOWANIU RELACJI PARTNERSKICH Z KLIENTAMI- PRZYJMOWANIE ZAMÓWIEŃ I ICH ROZLICZANIE
TMS AUDIT - 2017-05-19 - Trzebownisko (podkarpackie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-12 - Warszawa (mazowieckie)
Samodzielna realizacja projektów rekrutacyjnych na stanowiska średniego i wyższego szczebla w dziedzinie IT, rozwijanie bazy kandydatów pod katem projektów rekrutacyjnych, analiza rynku, ścisła współpraca z klientami wewnętrznymi
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Kraków (małopolskie)
WPROWADZANIE DO SYSTEMU DOKUMENTÓW MAGAZYNOWYCH (FR. ZAKUPU/SPRZEDAŻY; ROZCHODY MAGAZYNOWE; PRZESUNIĘCIA MIĘDZY MAGAZYNOWE; OBSŁUGA SKLEPU INTERNETOWEGO). Godz. pracy 8-16.
"ULENBERG" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-23 - Główczyce (pomorskie)
Programowanie C#. Miejsce pracy: aktualnie - Wrocław, ul. Kościuszki 29, następnie wg zleceń - Wrocław.
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa bezpośrednia klienta w salonie wystawowym schodów i balustrad firmy Rinox znajdującym się w Galerii Galena w Jaworznie
kontakt przez PUP - 2018-01-17 - Jaworzno (śląskie)
DO UZGODNIENIA
ENERGOSIECI PODKARPACIE SP. Z O.O. - 2018-11-23 - Rogoźnica (podkarpackie)
- zamiatanie, odkurzanie sali, ścieranie kurzu (na mokro) ze sprzętu, zabawek, pomocy dydaktycznych, parapetów, półek,- mycie umywalek, sedesów (brodzika) wraz z glazurą z użyciem środków dezynfekujących, - sprzątanie pomocy oraz sali po zajęciach programowych,- utrzymanie we wzorowej czystości sal,- estetyczne podawanie posiłków,- przestrzeganie obowiązku wydawania ciepłych posiłków,- podawanie dzieciom napojów w ciągu dnia (zmywanie naczyń po użyciu),- pomoc przy karmieniu dzieci słabo jedzących i pomieszczeń przydzielonych do sprzątania
FUNDACJA "POROZUMIENIE WZGÓRZ DALKOWSKICH" - 2018-11-16 - Leszno (wielkopolskie)
zakup produktów i współpraca z kontrahentem
BAPRO-MET SP.Z O.O. - 2017-03-02 - Błotnica (lubuskie)
Prowadzenie, rejestrowanie urlopów wypoczynkowych, ewidencja czasu pracy pracowników, praca w programie Płatnik. Rozpatrywanie bieżących spraw osobowych. Kontakt z pracodawcą: kadry.dolnoslaska (at) ohp.pl lub 713444770.
Dolnośląska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy - 2016-04-25 - Wrocław (dolnośląskie)
Udzielanie bieżącego wsparcia dedykowanego portfolio aplikacji IT. Umowa o pracę na okres próbny, następnie na czas określony;
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie procesów rekrutacyjnych pracowników, prowadzenie bazy danych, obsługa komputera, przygotowanie oświadczeń o powierzeniu wykonywania pracy, obsługa portali społecznościowych firmy
kontakt przez PUP - 2018-08-22 - Zielona Góra (lubuskie)
Dokonywanie kontroli formalno-rachunkowej dokumentów księgowych, wprowadzanie dokumentów księgowych (dot. zakupów materiałów i usług oraz środków trwałych) do systemu Symfonia FK, bieżące monitorowanie i rozliczanie kontrahentów w zakresie kompensat, przygotowywanie płatności, monitorowanie rozrachunków z tytułu wadium, kaucji oraz zabezpieczeń należytego wykonania umów, bieżąca weryfikacji obrotów i sald wybranych kont analitycznych, prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz wyposażenia i naliczanie amortyzacji, aktywna współpraca ze wszystkimi działami w instytucji.
BAŁTYCKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ BALTICA - 2018-10-12 - Gdańsk (pomorskie)
Reklama i marketing Szkoły Językowej
Modernschool Szkoła Językowa Ewelina Rutkowska - 2017-05-26 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Opieka nad osoba starszą, zależną, pomoc w codziennych czynnościach, sprzątaniu, gotowaniu, utrzymaniu higieny osobistej.
TOMASZ MAZUR "SERWIS KADR" - 2017-04-13 - Lubań (dolnośląskie)
kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników i współpracowników,w tym m.in.:- przygotowywanie umów i dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy,- prowadzenie i aktualizacja akt osobowych pracowników,- wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego i ich aktualizacja,- sporządzanie list płac (naliczanie wynagrodzeń, zasiłków, potrąceń itp.) oraz list wypłat innych świadczeń,- rozliczanie umów cywilnoprawnych,- dokonywanie rozliczeń i sporządzanie deklaracji ZUS, US, GUS, PFRON itp.,- księgowanie dokumentów płacowych oraz uzgadnianie kont księgowych,- prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników,- wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobków, zatrudnieniu i innych,- naliczanie odpisu na fundusz socjalny,- sporządzanie zestawień i analiz itp.
WOJEWÓDZKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA - KSIĄŻNICA KOPERNIKAŃSKA W TORUNIU - 2019-02-13 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
W zależności od umiejętności obsługa jednej z maszyn: frezarka, tokarka, wiertarka, szlifierka płaska
Zakład Mechanizacji i Narzędzi "FOR-MECH" Sp. z o.o. - 2016-11-23 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Montaż instalacji elektrycznych
Firma "EXPERT" Marek Główczyk - 2017-04-18 - Miejsce Piastowe (podkarpackie)
odpowiedzialność za prowadzenie wszystkich działań marketingowych,realizacja planu marketingowego i przyjętych celów marketingowychzgodnie z ogólną strategią firmy, wykorzystanie skutecznych działańmarketingowych w strategicznym i taktycznym wspomaganiu sprzedaży,przygotowywanie krajowych i zagranicznych targów branżowych,tworzenie nowych koncepcji i realizacja akcji promocyjnych,definiowaniu potrzeb reklamowych oraz uczestnictwo w rozwoju iwdrażaniu kampanii reklamowych dla produktów, udział wkształtowaniu wizerunku zewnętrznego i wewnętrznego firmy poprzezopracowywanie i przeprowadzanie działań z zakresu PR, efektywnewspieranie działu handlowego w zakresie prowadzonych projektów,bieżących spraw, współpraca z innymi jednostkami firmy.
kontakt przez PUP - 2016-11-17 - Polanica-Zdrój (dolnośląskie)
realizacja zamówień, ofertowanie, pozyskiwanie klientów, utrzymywanie pozytywnych relacji z obecnymi klientami firmy,
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Piekary Śląskie (śląskie)
Praca z systemami TMS, EPP, CAT i QA, obsługa wielojęzycznych projektów.
kontakt przez PUP - 2019-01-10 - Kraków (małopolskie)
Planowanie,koordynacja i realizacja działań marketingowych firmy.
Kutnowskie Zakłady Drobiarskie Exdrob S.A. Kutno - 2016-03-31 - Kutno (łódzkie)
Zakres wykonywanych zadań:prowadzenie sekretariatu Biura SGR,organizowanie i realizacja działań informacyjnych, doradczych i szkoleniowych skierowanych do potencjalnych Wnioskodawców konkursów ogłaszanych w ramach LSR,prowadzenie spraw związanych z ubieganiem się o pomoc przez potencjalnych Wnioskodawców oraz rozliczaniem operacji przez Beneficjentów w ramach konkursów ogłaszanych przez SGRnadzór nad zaopatrzeniem w artykuły niezbędne dla funkcjonowania biura,obsługa interesantów oraz potencjalnych wnioskodawców w ramach programu PO RYBY i PROW,obsługa organów SGR,archiwizacja dokumentów SGR,realizacja projektów współpracy,organizacja i udział w projektach realizowanych przez LGD,organizacja i udział w działaniach animacyjnych lokalnej społeczności.Zakres odpowiedzialności:za powierzone zadania pracownik odpowiada bezpośrednio przed Dyrektorem Biura SGR,rzetelne i terminowe załatwianie spraw związanych z rozprowadzeniem korespondencji,prowadzenie archiwum zgodnie z przepisami,stosowanie procedur i regulaminów obowiązujących w SGR.Praca w godz. 07.30-15.30. Kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 07.30-15.30.
Słowińska Grupa Rybacka - 2016-08-01 - Przewłoka (pomorskie)
Przyjmowanie zleceń, wystawianie - wysyłanie faktur do klientów, korespondencja mailowa i pocztowa. Praca w systemi 1 zmianowym w godzinach 08.00-16.00.
Han - Pol Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-12-14 - Krępnica (dolnośląskie)
Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, bieżąca obsługa klientów,doradztwo techniczne w zakresie oferowanych produktów,koordynacja dostaw,
ELMET-RZESZÓW Sp. z o.o. - 2017-05-24 - Rzeszów (podkarpackie)
Prowadzenie dokumentacji technicznej budowy przygotowanie potrzeb środków produkcji w uzgodnieniu z kierownikiem budowy wykonywanie kosztorysówidentyfikacja dokumentacji budowy przygotowanie pism technicznych przygotowanie dokumentacji powykonawczej organizacja i technologia robót zleconych przez kierownika budowy
Przedsiębiorstwo Inwestycyjno-Usługowe "GAZOPOL" Ltd Sp. z o.o. - 2017-03-08 - Koszalin (zachodniopomorskie)
gromadzenie, analizowanie i udostępnianie danych i wskaźników, współpraca z innymi działami firmy, przygotowywanie prognoz sprzedaży, analiza danych historycznych, trendów, tworzenie raportów
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Kraków (małopolskie)
odpowiedzialność za współpracę między prezesem, a klientami i kontrahentami z Wietnamu, redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnnych w języku wietnamskim, odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, wspieranie przedstawicieli handlowych
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)