SPECJALISTA DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH Gdańsk oferta pracy BAŁTYCKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ BALTICA
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: SPECJALISTA DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH
Wynagrodzenie: 2 800 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Dokonywanie kontroli formalno-rachunkowej dokumentów księgowych, wprowadzanie dokumentów księgowych (dot. zakupów materiałów i usług oraz środków trwałych) do systemu Symfonia FK, bieżące monitorowanie i rozliczanie kontrahentów w zakresie kompensat, przygotowywanie płatności, monitorowanie rozrachunków z tytułu wadium, kaucji oraz zabezpieczeń należytego wykonania umów, bieżąca weryfikacji obrotów i sald wybranych kont analitycznych, prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz wyposażenia i naliczanie amortyzacji, aktywna współpraca ze wszystkimi działami w instytucji.
Data publikacji: 2018-10-12
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: BAŁTYCKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ BALTICA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kurkowa 12, 80-803 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Dokonywanie kontroli formalno-rachunkowej dokumentów księgowych, wprowadzanie dokumentów księgowych (dot. zakupów materiałów i usług oraz środków trwałych) do systemu Symfonia FK, bieżące monitorowanie i rozliczanie kontrahentów w zakresie kompensat, przygotowywanie płatności, monitorowanie rozrachunków z tytułu wadium, kaucji oraz zabezpieczeń należytego wykonania umów, bieżąca weryfikacji obrotów i sald wybranych kont analitycznych, prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz wyposażenia i naliczanie amortyzacji, aktywna współpraca ze wszystkimi działami w instytucji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 800 - 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 800 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.10.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie min. średnie w obszarze finanse i rachunkowość i ekonomia, min. 2 lata doświadczenia w księgowości, umiejętność pracy w zepsole, planowania i organizacji pracy, obowiązkowość, terminowość, obsługa programu Symfonia, pakietu MS Office, znajomość ustawy o rachunkowości i ustawy o finansach publicznych. Praca od pn. do pt. w godz 7:00 - 15:00. Miejsce pracy: Gdańsk Śródmieście, ul. Kurkowa 12. Kontakt tel.: 58 728 70 08 lub mailowy: m.pokorska (at) igbbaltica.pl.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
BAŁTYCKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ BALTICA
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
3 Maja 9, 80-802 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: .
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: 3 Maja
Numer budynku pracodawcy: 9
Nazwisko osoby zgłaszającej:
Gdańsk Bałtycka Instytucja Gospodarki Budżetowej BALTICA
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 12.10.2018
Data dodania oferty pracy: 11.10.2018
Oferta pracy ważna do: 09.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 11.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 10.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie spraw z zakresu prawa pracy, płac, ubezpieczeń społecznych, delegowania pracowników za granicę.
"PROMESA" B.H.U MAŁGORZATA ŻUKOWSKA - 2016-02-01 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Specjalista do spraw sprzedaży STAŻ FP
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Września (wielkopolskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowej
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-12-15 - Radom (mazowieckie)
opracowywanie dokumentacji do uzyskania decyzji administracyjnych w zakresie ochrony środowiska (raporty z ocen środowiskowych, operaty wodnoprawne, operaty ochrony powietrza itp.)
Pracownia Analiz Środowiskowych Ekoventus Szymańczyk i Węclewski - 2016-02-11 - Zielona Góra (lubuskie)
koordynacja transportu na wyznaczonym terenie, tworzenie planu transportowego oraz kontroli nad jego prawidłowym przebiegiem, bieżącą współpracę z pracownikami magazynu oraz przewoźnikami, kontakt z kierowcami oraz koordynację ich pracy
DINO POLSKA SA - 2018-01-05 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Naprawa samochodów , diagnozowanie usterek elektrycznych i elektronicznych , instalacji gazowych , klimatyzacji
Tankpol B.i R. Mosio Spółka Jawna - 2017-06-12 - Szczucin (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Warszawa (mazowieckie)
Oferty sprzedaży paliw, współpraca z odbiorcami, windykacja należności.
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TARPAL - 2017-04-27 - Targowisko (małopolskie)
obsługa stacji treningowo-zabiegowych, uczestnictwo w akcjach marketingowych, obsługa klienta, dobór diet oraz kosmetyków
kontakt przez PUP - 2018-09-14 - Żory (śląskie)
prowadzenie akt osobowych oraz dokumentacji pracowniczej związanej ze stosunkiem pracy; prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników oraz ewidencji urlopów i zwolnień lekarskich; przygotowywanie zaświadczeń dla pracowników; monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy; udzielanie informacji z zakresu prawa pracy pracownikom;
EXCELSIOR Delikatesy Sp. z o.o. - 2017-08-23 - Kowalewice (zachodniopomorskie)
rozliczanie etatów,wykonywanie listy płac,ewidencja czasu pracy,rozliczanie urlopów,drukow L-4,rejestr badan lekarskich,obsługa ZUS,GUS,US
Ogólnopolska Sieć Klinik Okulistycznych "Okoklinik" - 2015-12-01 - Chrzanów (małopolskie)
samodzielne przygotowanie dań i potraw zawartych w menu
JACEK ADACH PIZZERIA "TROPKA" - 2017-01-09 - Żyrardów (mazowieckie)
wg. harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-10-01 - Kraków (małopolskie)
Sporządzanie listy świadczeń dla rodzin zastępczych i rodzinnych domów dziecka a także dla osób pełnoletnich pozostających w rodzinach zastępczych, rodzinnych domach dziecka. Uzupełnianie kart świadczeń dzieci w rodzinach zastępczych.
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Specjalista zastosowań informatyki IT busines developer
BROADWAY INTERNATIONAL Sp. z o.o. - 2018-02-16 - Poznań (wielkopolskie)
Kompleksowe prowadzenie sparw kadrowo-płacowych
DARPOL Sp. z o.o Spółka komandytowa - 2015-12-16 - Piotrowo Drugie (wielkopolskie)
Realizacja planu sprzedaży na określonym rynku, obsługa zamówień klientów eksportowych, przygotowywanie ofert handlowych, wysoka jakość obsługi stałych oraz nowych klientów.
ZAKŁAD PRODUKCJI URZĄDZEŃ ELEKTRYCZNYCH S.A. - 2017-02-02 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
Montaż instalacji światłowodowych telekomunkacyjnych
kontakt przez PUP - 2018-09-14 - Nowy Targ (małopolskie)
Przygotowywanie półproduktów i potraw kuchni azjatyckiej, komponowanie przypraw stosowanych w kuchni azjatyckiej
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Łódź (łódzkie)
Główne obowiązki:kierowanie i organizowanie pracy elektrykom i pomiarowcom,nadzór nad prawidłową pracą urządzeń i instalacji elektrycznych oraz systemów sygnalizacji włamań,przygotowywanie planów, przetargów, umów w zakresie konserwacji urządzeń i zakupu materiałów elektrycznych,kontakt kandydatów z pracodawcą: praca (at) uwr.edu.pl
Uniwersytet Wrocławski - 2017-08-30 - Wrocław (dolnośląskie)
do uzgodnienia
PODKARPACKIE CENTRUM PRODUKCYJNO-WDROŻENIOWE "EKO-KARPATY" ZAKŁAD "TECHNITEX" PĄPROWICZ JAN - 2017-07-12 - Głogów Małopolski (podkarpackie)
Do zakresu obowiazków wlaściwego dla roli należy wsparcie administracyjne Group Technology oraz Group Operations(dywizji zatrudniajacych ponad 30 000 ludzi na całym świecie). W szczególności dotyczy to wsparcia i tworzenia procesów, przenoszenia procesów miedzy lokalizacjami, zbierania, utrzymywania i aktualizowania dokumentacji procesowej, zbierania i liczenia mierników efektywności procesów, administrowania Share Point's oraz dyskami sieciowymi. Dodatkowo do codziennych obowiazków należy kodowanie oraz przesyłanie do dalszego procesowania faktur wystawianych przez firmy współpracujace z Bankiem. Ponadto praca na stanowisku business managera wymaga bezpośredniego wsparcia kierowników wyższego szczebla zatrudnionych w innych lokalizacjach geograficznych. Kluczowymi kompetencjami są wysokie umiejetności komunikacyjne, doskonała organizacja pracy oraz doświadczenie w zarządaniu projektami.
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Zabierzów (małopolskie)
Brak danych
PER-SALDO Sp. z o.o. - 2018-01-24 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Obsługa maszyn do produkcji miazgi sezamowej, praca przy produkcji chałwy, kontakt z pracownikami i kontrahentami w języku tureckim.
ELIS ALI ESKI - 2017-03-16 - Tuchom (pomorskie)
- naliczanie wynagrodzeń;- obsługa kadrowa pracownika;- sporządzanie deklaracji ZUS (znajomość programu PŁATNIK);- sporządzanie sprawozdań do GUS-u.
Lomania Polsko- Francuska Sp. z o.o. - 2018-05-10 - Szczodrowo (wielkopolskie)
WYNAGRODZENIE DO USTALENIA Z PRACODAWCĄDo obowiązków będzie należało m.in.:Kompleksowe prowadzenie spraw oraz dokumentacji kadrowo-płacowejNaliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płacWystawianie zaświadczeń Ustalanie uprawnień do świadczeń pracowniczychSporządzanie rozliczeń, zestawień i sprawozdań do ZUS, US, GUSRozliczanie czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskichProwadzenie dokumentacji i rozliczeń umów cywilno-prawnychWystawianie dokumentów RP-7Udział w procesach rekrutacyjnychOferujemy:Zatrudnienie w nowocześnie zarządzanej, rozwijającej się firmieOdpowiedzialną pracę w dużej Spółce o ugruntowanej pozycji rynkowejWspółpracę z doświadczonymi specjalistamiOsoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej CV oraz list motywacyjny na adres:rekrutacja.metrix (at) apator.comW temacie e-maila prosimy o podanie nazwiska i imienia oraz nazwy stanowiska, na które kandydat aplikuje.Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane oferty.Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o ochronie danych osobowych t.j. Dz.U.z 2002r. nr 101, poz. 926 ze zm.)".
APATOR METRIX SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-11-20 - Tczew (pomorskie)
obsługa sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Przysucha (mazowieckie)
dział zakupów
Uni- Bis Group spółka z o.o. - 2017-07-21 - Lębork (pomorskie)
Rekrutacja cudzoziemców poprzez dostępne kanały, kontakt z klientem, wykonywanie prac biurowych i administracyjnych, koordynacja pracowników.
Serwis Personalny Anna Lewecka - 2018-08-30 - Gdańsk (pomorskie)