SPECJALISTA DO SPRAW KADR Chrzanów oferta pracy Ogólnopolska Sieć Klinik Okulistycznych "Okoklinik"
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Wynagrodzenie: od 1 750 PLN
Zakres obowiązków: rozliczanie etatów,wykonywanie listy płac,ewidencja czasu pracy,rozliczanie urlopów,drukow L-4,rejestr badan lekarskich,obsługa ZUS,GUS,US
Data publikacji: 2015-12-01
Lokalizacja: Chrzanów (małopolskie)
Pracodawca: Ogólnopolska Sieć Klinik Okulistycznych "Okoklinik"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Topolowa 16, 32-500 Chrzanów, powiat: chrzanowski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
rozliczanie etatów,wykonywanie listy płac,ewidencja czasu pracy,rozliczanie urlopów,drukow L-4,rejestr badan lekarskich,obsługa ZUS,GUS,US
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 750 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 1750
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chrzanów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: chrzanowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chrzanów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 750 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.11.2015
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa programu komputerowego Płatnik
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa programu ksiegowego OPTIMA
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe,staż 3 lata, znajomość programu Optima oraz Płatnik,znamomość kodeksu pracy
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
Ogólnopolska Sieć Klinik Okulistycznych "Okoklinik"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie
Adres pracodawcy:
Orlich Gniazd 8/13, 01-493 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV na meila bogusz.okoklinik (at) gmail.com
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Orlich Gniazd
Numer budynku pracodawcy: 8
Profil działalności pracodawcy: centrum okulistyczne
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 01.12.2015
Data dodania oferty pracy: 12.11.2015
Oferta pracy ważna do: 11.12.2015
Data udostępnienia oferty pracy: 12.11.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 12.11.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Warszawa (mazowieckie)
analiza rynku i konkurencji, tworzenie ofert handlowych dla klientów wietnamskich lub chińskich, prowadzenie działań usprawniających sprzedaż, udział w targach, realizacja planów sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Koordynowanie i zapewnienie komunikacji między zespołami projektowymi a zewnętrznymi dostawcami materiałów do działalności niekomercyjnej. Generowanie lokalnych inicjatyw zwiększających produktywność. Realizacja projektów wydajnościowych (w szczególności zw. z wykorzystaniem surowców i opakowań, w tym wdrażanie nowych specyfikacji i zmiana dostawców).
Mondelez Polska Production Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-11-22 - Skarbimierz (opolskie)
Opieka nad osobami starszymi: stacjonarna i ambulatoryjna.W przypadku posiadania dyplomu pielęgniarskiego – praca jako opiekun osób starszych. W przypadku posiadania ukończonego kursu lub studium z zakresu opieki nad osobą starszą – praca jako pomocnik opiekuna.
Mayer Zeitarbeit GmbH - 2016-01-15 - Niemcy (Niemcy)
Specjalista do spraw marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Częstochowa (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-08-01 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-18 - Warszawa (mazowieckie)
nadzór nad procesem sprzedaży w firmie, ofertowanie, przyjmowanie zamówień, wysyłka towaru, raportowanie w języku tureckim
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Prowadzenie działań profilaktycznych, terapeutycznych i readaptacyjnych dla uzależnionej młodzieży.
Centrum Rozwoju Prestige - 2016-02-17 - Starogard Gdański (pomorskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Warszawa (mazowieckie)
Nawiązywanie relacji biznesowych i bieżąca obsługa klientów firmy, pozyskiwanie nowych klientów, realizacja założonych planów sprzedażowych, nadzór nad realizacją zamówień sprzedaży, monitorowanie działań konkurencji, udział w spotkaniach handlowych, praca nad budowaniem pozytywnego wizerunku firmy i oferowanych produktów.
Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie "PZZ" w Stoisławiu S.A. - 2018-02-23 - Stoisław (zachodniopomorskie)
- Analiza i weryfikacja danych niezbędnych dla prawidłowego przepływu płatności (praca na systemie SAP), przygotowanie informacji o stanie konta, alokacja płatności dla klienta, kontrola poprawności alokacji wpłaty, przygotowywanie danych do raportów.- Wynagrodzenie: 3500-4500 zł brutto. Wynagrodzenie uzależnione od posiadanego doświadczenia, a w przypadku braku doświadczenia od znajomości języka. Praca na umowę o pracę na czas określony 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na jedną zmianę w elastycznym czasie pracy w godz.między: 7:30-17:00. Wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Mile widziane doświadczenie zawodowe: w księgowości min. pół roku lub w pracy w shared services. Wymagana znajomość obsługi komputera (pakiet Ms Office). Mile widziana znajomość systemu SAP. Znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie w stopniu dobrym (od B1).
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Katowice (śląskie)
Zgodny z ogłoszeniem o naborze sygn. Nr K-110-8/16 zamieszczonym na stronie www.koszalin.so.gov.pl
Sąd Okręgowy w Koszalinie - 2016-07-18 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Kompleksowa obsługa klienta zagranicznego oraz krajowego, w tym przygotowywanie ofert handlowych, przyjmowanie, koordynowanie zamówień oraz odpowiadanie na inne zapytania klientów, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie stałej komunikacji z klientem w procesie przygotowywania ofert i realizacji zamówień. Bieżący kontakt z innymi działami firmy dla realizacji powierzonych zadań
AG TERMOPASTY GRZEGORZ GĄSOWSKI - 2017-01-26 - Sokoły (podlaskie)
Osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację pełnej obsługi kadrowo-płacowej pracowników, w szczególności za:prowadzenie dokumentacji i rozliczeń kadrowo-płacowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, przepisów podatkowych oraz wewnętrznymi uregulowaniami funkcjonującymi w firmie; rozliczanie czasu pracy; rozliczanie podróży służbowych; prowadzenie dokumentacji i rozliczeń zleceniobiorców i osób wykonujących umowy o dzieło; wyliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę i umów cywilno-prawnych; przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem, przebiegiem i ustaniem stosunku pracy pracowników firmy oraz dokumenty związane z zatrudnieniem osób na podstawie umów cywilnoprawnych;rejestrowanie w systemie ZUS pracowników i ich członków rodzin oraz osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych, zgłaszanie zmian, wyrejestrowywanie zwolnionych oraz stały nadzór nad dokumentacją ZUS w zakresie informacji kadrowych; sporządzanie sprawozdań i deklaracji do instytucji zewnętrznych (ZUS, US, GUS);sporządzanie sprawozdań w zakresie spraw personalnych w programie Excel;prowadzenie dokumentacji związanej z odpowiedzialnością materialną pracowników;uzgadnianie kont księgowych dotyczących wynagrodzeń, składek ZUS, podatków;monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, prawa podatkowego i ubezpieczeń.
ASAJ Sp. z o.o. - 2016-09-06 - Siedlce (mazowieckie)
Przygotowywanie zapytań, ofert, zamówień Koordynacja terminowych dostaw części oraz usługWspółpraca z magazynem przy realizacji dostaw, wysyłek i reklamacjiWspółpraca z KlientemBieżące prowadzenie dokumentacji dotyczącej części i usług objętych koncesją MSWiA oraz WSKOpisywanie dokumentów finansowych (alokacja kosztów na PSP/MPK)Przygotowywanie raportów (wg potrzeb)Aktualizacja bazy danychArchiwizowanie danych
PZL "WARSZAWA-OKĘCIE" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-05-23 - Mielec (podkarpackie)
sporządzanie i przygotowywanie ofert, pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie prezentacji i materiałów reklamowych
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Milanówek (mazowieckie)
Przygotowywanie ofert dla klientów, obsługa strony internetowej , tworzenie plakatów, ulotek, nadzór stanów magazynowych, przygotowywanie zamówień, praca na programie Microsoft Dynamics, prowadzenie sprw organizacyjnych/urzędy, firmy kurierskie, itp/
kontakt przez PUP - 2017-05-20 - Wiślina (pomorskie)
prowadzenie działań windykacyjnych dla jednostek firmy, analiza i kontrola zadłużenia klientów, współpraca z innymi działami firmy, obsługa zapytań klientów
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Kraków (małopolskie)
Aktywna sprzedaż oraz fachowe doradztwo w zakresie oferowanych produktów, realizacja planów sprzedaży, dbanie o wygląd i wystrój salonu.Przestrzeganie procedur, standardów oraz dbałość o wizerunek sklepu i firmy. Nadzór nad prawidłowym obiegiem towarów i dokumentacji.
APIS Sp. z o.o. GRUPA SBS - 2016-10-04 - Ujrzanów (mazowieckie)
Obsługa klientów; przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat ubezpieczeń; realizacje planów sprzedażowych; utrzymywanie długofalowych relacji z klientem
Agencja Ubezpieczeniowa Izabela Sucharska - 2016-06-09 - Szamotuły (wielkopolskie)
prowadzenie spotkań i rozmów handlowych z klientami, kompleksowa obsługa klienta
PPH " Dylex" S.j. Zbigniew Ledwa, Anna Dylak, Ireneusz Dylak - 2017-02-07 - Stargard (zachodniopomorskie)
Zgodny zprogramem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Puławy (lubelskie)
obsługa sklepu internetowego, wprowadzanie art. do sprzedaży internetowej, nadzorowanie sprzedaży internetowej, opracowywanie opisów produktów, obsługa klientów, pakowanie i wysyłka zakupionych towarów
kontakt przez PUP - 2017-12-21 - Miechów (małopolskie)
sprzątanie w biurach, na budowach, mycie okien, sufitów, opraw oświetleniowych, praca przy pomocy karchera
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Kraków (małopolskie)
Wykonywanie okładzin różnego rodzaju płytkami na ścianach i podłogach, przygotowywanie podłoża, obróbka wyłożonych płytek, doradztwo klientom w zakresie doboru chemii budowlanej. Miejsce pracy:Teren województwa dolnośląskiego-jednodniowe wyjazdy ( pracodawca zapewnia dojazd)Kontakt kandydatów z pracodawcą: telefoniczny.Oferta w sali: D
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Wrocław (dolnośląskie)
Promowanie produktów m.in. poprzez organizowanie i prowadzenie kampanii reklamowych, umieszczanie reklam w Internecie, zachęcanie internautów do podejmowania określonych aktywności, np. komentowania na forach internetowych, obsługa portali społecznościowych.
"POLONTEX" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-03-02 - Częstochowa (śląskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-03-08 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-04-01 - Warszawa (mazowieckie)