SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Mielec oferta pracy PZL "WARSZAWA-OKĘCIE" SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: do 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Przygotowywanie zapytań, ofert, zamówień Koordynacja terminowych dostaw części oraz usługWspółpraca z magazynem przy realizacji dostaw, wysyłek i reklamacjiWspółpraca z KlientemBieżące prowadzenie dokumentacji dotyczącej części i usług objętych koncesją MSWiA oraz WSKOpisywanie dokumentów finansowych (alokacja kosztów na PSP/MPK)Przygotowywanie raportów (wg potrzeb)Aktualizacja bazy danychArchiwizowanie danych
Data publikacji: 2017-05-23
Lokalizacja: Mielec (podkarpackie)
Pracodawca: PZL "WARSZAWA-OKĘCIE" SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lotniskowa 33b, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przygotowywanie zapytań, ofert, zamówień Koordynacja terminowych dostaw części oraz usługWspółpraca z magazynem przy realizacji dostaw, wysyłek i reklamacjiWspółpraca z KlientemBieżące prowadzenie dokumentacji dotyczącej części i usług objętych koncesją MSWiA oraz WSKOpisywanie dokumentów finansowych (alokacja kosztów na PSP/MPK)Przygotowywanie raportów (wg potrzeb)Aktualizacja bazy danychArchiwizowanie danych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: na okresie próbnym
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mielec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mielecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mielec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office a w szczególności ExcelZnajomość systemu SAP przynajmniej na poziomie podstawowymZnajomość obsługi urządzeń biurowych (Xero, Faks, wideo-kamera)OdpowiedzialnośćRzetelność
Nazwa pracodawcy: PZL "WARSZAWA-OKĘCIE" SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Adres pracodawcy:
Lotniskowa 33B, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby bezrobotne, posiadające ustalony odpowiedni profil pomocy, spełniające wymagania pracodawcy proszone są o zgłoszenie się do doradcy klienta w Powiatowym Urzędzie Pracy w Mielcu w celu otrzymania skierowania. Pozostałe osoby proszone są o bezpośredni kontakt z pracodawcą telefoniczny lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres justyna.serwan (at) pzl.eads.net
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: poniedziałek-piątek, Godziny : 7-15
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: mielecki
Gmina pracodawcy: Mielec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mielec
Ulica pracodawcy: Lotniskowa
Numer budynku pracodawcy: 33B
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 23.05.2017
Oferta pracy ważna do: 22.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 23.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 23.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa biura, przygotowywanie i sprzedaż ofert turystycznych i ubezpieczeń.
kontakt przez PUP - 2018-03-10 - Wołomin (mazowieckie)
Praca w charakterze sprzedawcy.
Market Partner Maciej Melka - 2016-09-15 - Kuźnia Raciborska (śląskie)
obsługa statutowych władz spólki przez realizacje czynności formalnych związanych z ich funkcjonowaniem, prowadzenie spraw związanych ze sprawozdawczością władz społki, sporządzanie projektów umów i oświadczeń związanych z ustanowieniem służebności przesyłu w lokalizacji Białystok, sporządzanie projektów pełnomocnictw dla lokalizacji Białystok
ENEA WYTWARZANIE SPÓŁKA AKCYJNA - 2015-12-14 - Białystok (podlaskie)
organizacja pracy dla brygady pracowników z Ukrainy, zapewnienie materiałów i przekazywanie pracownikom wymagań zamawiającego
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Pabianice (łódzkie)
1.praca przy komputerze w Dziale Informatycznym oraz na stanowiskach komputerowych na terenie Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 4 w Bytomiu;2.stanowisko związane z przemieszczaniem się między budynkami Szpitalnymi;3.zadania realizowane na stanowisku wymagają podnoszenia i przenoszenia sprzętu informatycznego.
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 4 - 2018-03-27 - Bytom (śląskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej, obsługa procesów związanych z zatrudnianiem oraz rozwiązywaniem umów o pracę, ewidencja czasu pracy, itp...
Kancelaria Administracyjno-Podatkowa NIKE Edyta Wężyk - 2016-05-13 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Koordynacja dokum. dot. stanu tech. budynkówSporządzanie i analiza zużycia mediówPrzygotowanie dok. do przetargówProwadzenie dokumentacji p.poż.
AMW REWITA Sp. z o.o - 2018-06-13 - Hel (pomorskie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
naliczanie, sporządzanie i dekretacja list płac dla pracowników; naliczanie składek ZUS i zaliczek podatkudochodowego od osób fizycznych (sporządzanie co miesięcznych raportów rozliczeniowych ZUS, sporządzanie deklaracji PIT-4, PIT-11 itp.); obliczanie stawek godzinowych na podstawie kart pracy, rozliczaniekosztów wynagrodzeń; prowadzenie spraw kadrowych: ewidencja urlopów, zwolnień lekarskich, zgłoszeń do ZUS; sprawozdawczość wewnętrzna; kontrola stanu należności i zobowiązań, kontrola kompletności i rzetelnościdokumentów; księgowanie wyciągów bankowych i przygotowywanie raportów i analiz;
Firma REKPROM Reklama Promocja M. Bohuszewicz - Witkowski - 2017-02-06 - Koszalin (zachodniopomorskie)
w/g stanowiska
ORTO-PUNKT PAWEŁ PELIKAN - 2017-03-16 - Kielce (świętokrzyskie)
- sporządzanie raportów i sprawozdań z zakresu działalności marketingowej oraz zakresie sprzedaży obuwia,- realizowanie założonych celów marketingowych,- promowanie produktów i usług firmy,- realizowanie projektów marketingowych,- poszukiwanie i ocenianie potencjalnych szans rynkowych dla sprzedaży towarów,- współpraca z pracownikami firmy odpowiedzialnych za sprzedaż i obsługę klienta,- redagowanie i przygotowywanie strony graficznej, materiałów informacyjnych, promocyjnych, reklamowych,- utrzymywanie kontaktów z mediami,- koordynowanie procesów sprzedażowych,- przygotowywanie ofert handlowych i budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Słupca (wielkopolskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-12-21 - Ostrołęka (mazowieckie)
w zakresie marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Człuchów (pomorskie)
indywidualne spotkania z klientami, na których trzeba dopasować dlaklienta dobre rozwiązanie i zgromadzć z nim potrzebne dokumenty dosprawy. Serwisujemy i prowadzimy swoich klientów przez cały procesodszkodowawczy
VOTUM S.A. - 2016-07-04 - Opole (opolskie)
Planowanie, kalkulowanie, rozliczanie zadań występujących w regularnym i okazjonalnym transporcie osób.
FIRMA WIELOBRANŻOWA Bartosz Dorociak Wilków - 2016-11-25 - Wilków (opolskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe, umiejętności: kultura osobista, analityczne myślenie, Excel, Word, sprawna organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole, doświadczenie zawodowe: 2 lata na w/w stanowisku, znajomość j. angielskiego w stopniu B2. Ogólny zakres obowiązków: obsługa systemu SL 2014, SOWA, prowadzenie i archiwizacja dokumentacji rezultatów, projektów, współpraca przy organizacji szkoleń ofertowych, bieżąca obsługa administracyjna.
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Lublin (lubelskie)
obsługa klientów, wyceny
ORBIT ONE SP Z O.O. PRABUTY - 2016-10-13 - Prabuty (pomorskie)
- Obsluga klienta- pozyskiwanie nowych klientów- praca biurowa
NOVA 0IL SP.Z O.O. - 2016-04-25 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
produkcja, montaż elementów, stanowiskowa kontrola produktu; umowa zlecenie, 12 zł/godz.;
AUTOMOTIVE ASSEMBLY SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-04-28 - Chechło Pierwsze (łódzkie)
- wystawianie paragonów;- odpisywanie na emaile klientów;- odbieranie telefonów, udzielanie informacji o aktualnym statusie przesyłki;- generowanie listów przewozowych;- adresowanie przesyłek;- obsługa urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Chełm Śląski (śląskie)
kontrola jakości
Zakłady Mięsne WYSZYŃSCY Mirosław Wyszyński - 2016-04-12 - Kostry-Śmiejki (podlaskie)
•Telefoniczna sprzedaż produktów finansowych•Profesjonalna obsługa klientów poprzez telefon i e-mail•Utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami Spółki•Wsparcie Klientów przy podejmowaniu decyzji pożyczkowych
MAŁA POŻYCZKA SP Z O O - 2016-10-10 - Białystok (podlaskie)
• ZAKRES OBOWIĄZKÓW :~ Osoba na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksowe prowadzenie zagadnień związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy, w tym między innymi za: - Przygotowywanie i nadzorowanie dokumentacji BHP.- Udział w analizie ryzyka na stanowiskach pracy.- Inicjację zadań w celu minimalizacji zagrożeń BHP.- Prowadzenie szkoleń na temat bezpieczeństwa pracy.- Ustalanie przyczyn i okoliczności wypadków, prowadzenie rejestrów dokumentacji wypadkowej.
PROBET sp. z o.o. - 2017-12-27 - Chorzów (śląskie)
Praca na w/w stanowisku obejmuje zakup i zamówienia towarów zgodne z jakością i standardem firmy. Do obowiązków pracownika należy również kontrola towaru w magazynie i ich prawidłowe przechowywanie zgodnie ze standardami firmy. Wymagana jest również umiejętność tworzenia menu jak i przygotowywanie oraz wydawanie posiłków, zarządzanie pracą personelu, dbanie o utrzymywanie czystości i porządku w miejscu pracy.
kontakt przez OHP - 2016-10-21 - Niemcy (Niemcy)
jw.
Ekoeuropa Energy Sp. z o.o. - 2017-04-07 - Warszawa (mazowieckie)
opracowywanie planów marketingowych, kontakt z klientami, przygotowanie ofert handlowych - branża maszyny rolnicze(godziny pracy 8-16)
GREEN SORT Sp. z o.o. - 2018-08-17 - Wólka Polinowska (lubelskie)
jw.
INVESTMENT SOLUTIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
samodzielne prowadzenie rekrutacji pracowników; kontakt z kandydatami;
DREMAN Sp. z o.o. - 2017-05-09 - Opole (opolskie)
Przyjmowanie zamówień (sklepy firmowe).Generowanie dokumentów.Prowadzenie kartotek cen, promocji i klientów.Obsługa kierowców.
PIEKARNIA "GALICYJSKA" - Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Ropczyce (podkarpackie)
Gotowość do pracy w delegacji,według zleceń
DREMAN JOB Sp. z o.o. spółka komandytowa - 2017-02-23 - Krapkowice (opolskie)