SPECJALISTA DS LOGISTYKI W TRANSPORCIE OSOBOWYM/16/1738 Wilków oferta pracy FIRMA WIELOBRANŻOWA Bartosz Dorociak Wilków
Stanowisko: SPECJALISTA DS LOGISTYKI W TRANSPORCIE OSOBOWYM/16/1738
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Planowanie, kalkulowanie, rozliczanie zadań występujących w regularnym i okazjonalnym transporcie osób.
Data publikacji: 2016-11-25
Lokalizacja: Wilków (opolskie)
Pracodawca: FIRMA WIELOBRANŻOWA Bartosz Dorociak Wilków
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:KOLEJOWA 34, 46-113 Wilków, powiat: namysłowski, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Planowanie, kalkulowanie, rozliczanie zadań występujących w regularnym i okazjonalnym transporcie osób.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS LOGISTYKI W TRANSPORCIE OSOBOWYM/16/1738
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wilków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: namysłowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wilków
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw logistyki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2016
Data zakończenia pracy: 30.06.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: praca na podobnym stanowisku
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prawo jazdy kat B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera i urządzeń biurowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dyspozycyjność i kreatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność pracy w zespole
Nazwa pracodawcy: FIRMA WIELOBRANŻOWA Bartosz Dorociak Wilków
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Namysłowie
Adres pracodawcy:
Plac Wolności 1, 46-100 Namysłów, powiat: namysłowski, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv + skierowania
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: namysłowski
Gmina pracodawcy: Namysłów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Namysłów
Ulica pracodawcy: Plac Wolności
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy:
Q PRODUKCJA PESCYTYDÓW I ŚRODKÓW AGRO MECHANICZNYCH ORAZ SPRZEDAZ DETALICZNA
Nazwisko osoby zgłaszającej: Bartosz Dorociak
Adres składania dokumentów aplikacyjnych na to stanowisko:
KOLEJOWA 34, 46-113 Wilków, powiat: namysłowski, woj: opolskie
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: namysłowski
Gmina pracodawcy: Wilków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wilków
Ulica pracodawcy: KOLEJOWA
Numer budynku pracodawcy: 34
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Namysłowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw logistyki
Data dodania oferty pracy: 25.11.2016
Oferta pracy ważna do: 24.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 25.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 25.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
sporządzanie raportów dziennych, tygodniowych i miesięcznych, przygotowywanie do spotkań, narad, pisanie sprawozdań z narad
EUROCONSULT Sp. z o.o. - 2016-10-13 - Leszno (wielkopolskie)
Przygotowanie podłoża do wylewania posadzek żywicznych, malowanie powierzchni betonowej, szlifowanie betonów
PROFITECH PLUS Sp. z o.o. - 2018-07-31 - Jaworzno (śląskie)
Pozyskiwanie kontrahentów dla firm, z którymi współpracuje pracodawca,obsługa klienta pozyskanego, dbałość o wizerunek firmy, przestrzeganie zasad firmy.Oferta również dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
Szymon Wesołowski CORPORATION - outsourcing & event service - 2016-09-15 - Zabrze (śląskie)
j.w.
BETACOM S.A. - 2016-01-22 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klientów: odpowiadanie na ich pytania i skargi docierające do firmy drogą telefoniczną, poprzez chat/fax, mail, pocztą tradycyjną. Rejestrowanie kontaktów w systemie komputerowym. Wykonywanie połączeń wychodzących w celu poinformowania o statusie sprawy. Praca na dwie zmiany 8:30-16:30, 11:00-19:00. Oferta dostępna w sali C, E. Kontakt z pracodawcą - e-mail: wroclaw.jobs (at) acneuro.com
TELECOMMUNICATIONS OPERATIONS & SERVICE CENTRE (ACN) Sp. z o.o. - 2016-10-31 - Wrocław (dolnośląskie)
Główne obowiązki: sporządzanie kosztorysów inwestorskich, założeń i programów funkcjonalno użytkowych, programów inwestycji, planów rzeczowych i finansowych oraz sprawozdań dot. realizowanych przez sekcję zadań; przygotowywanie dokumentacji i korespondencji do organu nadzorującego, organów architektoniczno budowlanych oraz organów nadzoru budowlanego; przygotowywanie wniosków o wszczęcie postępowań przetargowych, opracowywanie projektów umów na realizację robót budowlanych, udział w pracach komisji przetargowych oraz weryfikacja dokumentów uzyskanych od oferentów; przygotowywanie zapytań ofertowych na roboty budowlane, udzielanie niezbędnych informacji i wyjaśnień oraz weryfikacja dokumentów uzyskanych od oferentów; koordynacja i sprawowanie nadzoru nad postanowieniami umowy zawartej z wykonawcami robót remontowo budowlanych, prowadzenie korespondencji i reprezentowanie inwestora; prowadzenie książek obiektu budowlanego.Wykształcenie: wyższe techniczne.Wymagania niezbędne: znajomość regulacji prawnych z zakresu prawa budowlanego; umiejętność obsługi programów kosztorysowych oraz pakietu biurowego MS Office (arkusz kalkulacyjny, edytor tekstu); posiadanie min. 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w branży budowlanej; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: wykształcenie w jednym z kierunków: budownictwo, inżynieria środowiska, elektrotechnika lub energetyka; posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi i/lub projektowania; umiejętność obsługi programów do projektowania typu CAD.
Śląsko-Małopolski Oddział Straży Granicznej - 2016-06-17 - Racibórz (śląskie)
Podstawowe obowiązki:1. Obsługa komputera MS Office.2. Koordynowanie pracy zespołów inwestorskich.3. Raportowanie z przebiegu działań.4. Współpraca z wewnętrznymi sekcjami i Wykonawcami.5. Obsługa księgowa i ewidencja w obszarze zobowiązań i należności dotyczących działalności podstawowej.6. Sprawdzanie faktur pod względem formalnym i rachunkowym oraz pod względem zgodności faktury z zamówieniem/umową.7. Uzgodnienia przychodów i kosztów w ramach zamknięcia miesiąca.8. Kontakt z Wykonawcami w sprawach dotyczących faktur i płatności.9. Współpraca z komórkami wewnętrznymi w kwestii wyjaśnienia niezgodności faktury z umową/zamówieniem.10. Przygotowanie danych na potrzeby audytów i kontroli oraz sprawozdań dla instytucji zewnęterznych.11. Ewidencja i kontrola działalności związanej z działalnością podstawową.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2016-11-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sporządzanie dokumentacji kadrowej-sporządzanie ewidencji czasu pracy sporządzanie list płac i rozliczeń ZUS, rozliczanie czasu pracy kierowców-dofinansowania,refundacje oraz wpłaty do PFRON, legalizacja pracy cudzoziemców, podróże służbowe do: Łódź, Sieradz, Wrocław
BIURO KADROWE OŚRODEK KSZTAŁCENIA I DOSKONALENIA ZAWODOWEGO, AGENCJA ZATRUDNIENIA ''WORKPROFIT'' MAGDALENA ŚWIĄTEK - 2017-01-26 - Wieluń (łódzkie)
- przygotowanie dokumentacji testowej takiej jak plan testów, raporty testów itp.- współpraca z reprezentacją biznesu i kierownictwem IT w celu określenia i uzgodnienia zakresu testowania- identyfikacja i opis odpowiednich technik testowych w celu zapewnienia skutecznych rozwiązań testowych- oszacowanie wysiłku testowania oprogramowania w oparciu o dostarczone wymagania- monitorowanie i kontrola procesu testowego- zarządzanie zespołem testowym- mierzenie wydajności testu i znalezienie sposobów na poprawę- zalecenia dotyczące zmian czasu, zakresu itd. (w oparciu o jakość produktu i wartość biznesową) - koordynacja testu poprawności użytkownika (UAT)/ end to end (E2E) w projekcie- udział w budowaniu dobrych relacji biznesowych- określanie potrzeb kompetencyjnych zespołu testowego
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Wrocław (dolnośląskie)
Miejsce pracy: Elektrownia Brzezie, Prowadzenie rejestrów, nadzorowanie aktualności badań lekarskich iszkoleń BHP, przydziału ubrań roboczych oraz środków ochronyindywidualnej. - Sporządzanie dokumentacji powypadkowej. -Opracowywanie ryzyka zawodowego. - Opracowywanie dokumentów zzakresu BHP wymaganych przez zleceniodawcę/klienta. -Monitorowanie Projektu pod względem BHP. Monitorowanieprzestrzegania zapisów ZSZ dotyczących BHP. - Przygotowywanieinstrukcji BHP maszyn, urządzeń, procesów, stanowiskowych. -Prowadzenie szkoleń wstępnych i okresowych BHP. - Realizacja innychzadań określonych w rozporządzeniu o służbie BHP oraz zleconychprzez kierownik,praca od godz.6-14,14-22
BHP PPOŻ SERWIS Marek Złoto - 2016-02-08 - Brzezie (opolskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
FPH PAULA Parzew Sp. z o.o. - 2017-06-29 - Kotlin (wielkopolskie)
Zakres obowiązków:1.realizacja programów i zadań związanych z inicjowaniem i finansowaniem instrumentów wspierających zatrudnienie i aktywizację zawodową lokalnego rynku pracy finansowanych ze środków Funduszu Pracy oraz współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego;2.realizacja innych instrumentów wsparcia (m.in prac interwencyjnych, staży, bonów, robót publicznych, prac społecznie użytecznych, refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy oraz przyznania środków na podjęcie działalności gospodarczej);3.merytoryczna weryfikacja wpływajacych wniosków dotyczących sybsydiowanych form zatrudnienia, sporządzanie umów;4.weryfikacja dowodów księgowych, wypłat, faktur oraz pozostałych wydatków związanych z realizowanymi zadaniami;5.przygotowywanie okresowych sprawozdań, analiz związanych z realizowanym programami, ocena efektywności działań, w tym przygotowywanie i sporządzanie informacji dla potrzeb statystyki i rynku pracy.Praca na umowę o pracę w godz. 7:30-15:30 w Kołobrzegu.Wymagane dokumenty nalezy składać w terminie do dnia 09.05.2017 r. do godz. 15:30 w zamkniętej kopercie w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Kołobrzegu, ul. Katedralna 46-48 w pokoju nr 17- II piętro (sekretariat) z dopiskiem "dotyczy naboru na stanowisko Specjalista ds. programów - stażysta". Więcej informacji na stronie BIP www.pupkolobrzeg.finn.pl
Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu - 2017-04-27 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Zakres obowiązków:- przyjęcie i wydanie towaru z magazynu zgodnie z dokumentacją,- przeprowadzanie inwentaryzacji,- dbanie o właściwe składowanie materiału i jego rotację,- nadzór/kierowanie kilku osobową załogą,- utrzymywanie porządku i estetyki na powierzonym terenie,- gospodarka odpadami.Wymagania:- wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe,- posiadania uprawnień do obsługi wózków widłowych,- znajomości zasad prowadzenia gospodarki magazynowej,- zaangażowania, dyspozycyjności,- czynne uprawnienia prawa jazdy kat.: BOferujemy:- stabilne zatrudnienie w firmie będącej liderem w swojej branży,- atrakcyjne warunki zatrudnienia (stawka od 2 800 zł brutto plus do 50% premii),- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia własnych kwalifikacji, szkolenia,- zdobycie, doświadczenia w pracy na odpowiedzialnym stanowisku,- ciekawa praca w dynamicznym zespole.
BRUK-BET Sp. z o. o. - 2017-08-17 - Racibórz (śląskie)
Wykształcenie: średnie; doświadczenie zawodowe min. 1 rok; bardzo dobra znajomość j. niemieckiego; biegła obsługa komputera (MS Office); mile widziane prawo jazdy kat. B; zakres obowiązków: wysyłanie, przyjmowanie i segregowanie korespondencji; zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów spółki; kontrakt z kontrahentami, dostawcami i podwykonawcami; obsługa wewnętrznego systemu informatycznego w zakresie: wprowadzania zamówień, fakturowania, raportowania; organizacja wyjazdów służbowych; wsparcie działu handlowego w zakresie tłumaczeń; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
"DERKSEN POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-13 - Gliwice (śląskie)
-Udział w nadzorowaniu funkcjonowania Systemu Zarządzania Jakości w przedsiębiorstwie.-Udział w wewnętrznych i zewnętrznych auditach jakości.-Tworzenie i aktualizacja dokumentacji Systemu Zarządzania Jakością.-Ocena dostawców zewnętrznych.-Planowanie i wykonywanie działań przed i poauiditowych.-Inicjowanie ,monitorowanie wdrażania oraz przegląd statusów realizacji działań korygujących i zapobiegawczych.Udział w rozwiązywaniu bieżących problemów jakościowych (umknięcie wewnętrzne,reklamacje).-Odpowiadanie przed Pełnomocnikiem Zarządu ds.SZJ.
"ADMILL" Sp. z o.o. - 2016-10-03 - Kolbuszowa (podkarpackie)
Opracowywanie i realizacja planu marketingowego w zakresie trade marketingu zgodnie ze strategią marki, dla kanału tradycyjnego i nowoczesnego, koncepcja, rozwój i wdrażanie narzędzi wspierających sprzedaż, projektowanie, realizacja i ocena skuteczności akcji marketingowych, prowadzenie kalendarza działań trade marketingu, monitorowanie i analiza sytuacji rynkowej.
Grupa MAC S.A. - 2016-11-23 - Kielce (świętokrzyskie)
Wykładanie towaru, obsługa klienta.
ASTRA - 2016-09-19 - Gdańsk (pomorskie)
monitorowanie rynków zagranicznych, koordynowanie i dystrybuowanie pozyskiwanych informacji, przygotowywanie ofert, raportowanie działań
MGGP S. A. - 2017-06-07 - Tarnów (małopolskie)
rozmowa telefoniczna z klientem, obsługa zleceń
AUTOSZYBY.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-13 - Tarnowskie Góry (śląskie)
zamawianie, odbieranie zleceń
Hotel Polski Sp. z o.o. Mielec - 2016-12-28 - Mielec (podkarpackie)
tworzenie i realizacja strategii SEO/SEM, tworzenie i realizacja strategii SOCIAL, projektowanie modułów funkcjonalnych stron www.
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Zgierz (łódzkie)
Metrix Metal Sp. z o.o. Tczewzatrudni:SPECJALISTĘ DS. BHP I OCHRONY ŚRODOWISKAWymagania :- Wykształcenie wyższe kierunkowe,- Praktyczna znajomość przepisów i zagadnień z zakresu ochrony środowiska i BHP,- Znajomość wamgań normy ISO 14001,- Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku mile widziane,- Umiejętność pracy w zespole,- Bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność,- Dobra znajomość pakietu MS Office,- Dobra znajomość języka angielskiego.Oferujemy:- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, gwarantującą stabilizację, poczucie bezpieczeństwa,- Stałe, terminowe wynagrodzenie i premie uznaniowe (płaca adekwatna do posiadanych kwalifikacji),- Dofinansowanie do dojazdów dla osób spoza Tczewa,- Uczestnictwo w szkoleniach, umożliwiające podnoszenie kwalifikacji zawodowych,- Bogaty pakiet socjalny: bilety do kina, na basen.Oferty ze zdjęciem kierować: e-mail: kadry (at) metrixmetal.pl w tytule wiadomości proszę napisać na jakie stanowisko składają Państwo swoje CV.
METRIX-METAL SP. Z O.O. - 2017-11-15 - Tczew (pomorskie)
Rekrutacja pracowników, tworzenie bazy danych kandydatów, obsługa komputera i programów pakietu office, tworzenie i publikacja ofert pracy w portalach internetowych, dbanie o dobry wizerunek firmy, bodowanie długotrwałych relacji z klientami firmy, planowanie strategii rekrutacyjnej przy uzgodnieniu profilu danej firmy i oczekiwań pracodawcy, wspołtworzenie profilu kandydata, przyjmowanie dokumentó kandydatów do pracy i ich selekcja, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych z wybranymi kandydatami, współpraca z agencjami pracy tymczasowej i firmami doradztwa personalnego, opracowanie zasad i procedur rekrutacji zewnętrznej i wewnętrznej.
i-WORK KACPER SZYMAŃSKI-GULOWATY - 2018-06-14 - Prudnik (opolskie)
Czuwanie nad jakością i bezpieczeństwem zdrowotnym produktu w zakładzie przetworstwa rybnego. Praca w godz. 7-15 i 15-23, również w soboty.
KORAL S. A. - 2016-09-30 - Kukinia (zachodniopomorskie)
zarządzanie utrzymaniem ruchu i remontami w ramach branży mechanicznej w powierzonym obszarze- organizowanie oraz koordynowanie całokształtu prac w celu zapewnienia realizacji zadań planowych; podejmowanie bieżących działań naprawczych i korygujących wynikających z funkcjonowania systemu jakości, a także w przypadkach stwierdzonych niezgodności; opracowywanie planów remontów instalacji technologicznych, urządzeń technicznych oraz innych obiektów dla instalacji będących w zakresie obowiązków w zgodności z obowiązującymi przepisami; zapewnienie sprawności aparatów, urządzeń i instalacji oraz ich ciągłości produkcyjno- ruchowej z zapewnieniem bezpieczeństwa eksploatacyjnego i bezpieczeństwa obsługi; nadzorowanie realizacji zadań i ich rozliczania dla powierzonego obszaru; stosowanie i ciągłe doskonalenie rozwiązań przyjętych w ramach wdrożonych i wdrażanych w firmie systemów zarządzania
CIECH Soda Polska s.a. - 2017-07-28 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
-
WOST S.A. - 2018-02-19 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Praca biurowa, księgowanie dokumentów, naliczanie wynagrodzęń, rozliczanie ZUS-u.
Przedsiębiorstwo Budowlane MONOBET, Marian Andrzejewski - 2016-02-15 - Tychy (śląskie)
przygotowanie dokumentacji transportowej i magazynowej oraz nadzór nad jej prawidłowym obiegiem, wystawianie faktur, wypełnianie dokumentów magazynowych ( WZ,RW, MM ) nadzór nad pracą magazynu podkątem adminitracyjnym.
MARDOM PRO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa - 2018-07-26 - Lipniki Stare (mazowieckie)
Sprzedaż towarów, aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów. Pełna obsługa klientów (negocjacje, spotkania biznesowe, podpisanie umów na dostawę towarów i usług dla klientów w Polsce, wystawianie faktur, kontrolę należności); przygotowywanie ofert, projektów i prezentacji.Praca w systemie 1C (8.2), CRM-system lub z ich odpowiednikiem. Sporządzanie raportów tygodniowych i miesięcznych. Realizacja ustalonych planów.
EUROMASZ Sp. z o.o. - 2016-07-07 - Lublin (lubelskie)
aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych; realizowanie założonych planów sprzedażowych; pozyskiwanie nowych członków kasy; współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2017-06-13 - Złotoryja (dolnośląskie)