SPECJALISTA DS. WSPARCIA ZAKUPÓW Ostrowiec Świętokrzyski oferta pracy WOST S.A.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. WSPARCIA ZAKUPÓW
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: -
Data publikacji: 2018-02-19
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Pracodawca: WOST S.A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Centralnego Okręgu Przemysłowego 12A, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, powiat: ostrowiecki, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: -
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. WSPARCIA ZAKUPÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostrowiec Świętokrzyski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostrowiecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ostrowiec Świętokrzyski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: zaopatrzeniowiec
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.02.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość pakietu ERP
Nazwa pracodawcy: WOST S.A.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowcu Świętokrzyskim
Adres pracodawcy:
Centralnego Okręgu Przemysłowego 12A, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, powiat: ostrowiecki, woj: świętokrzyskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
Powiat pracodawcy: ostrowiecki
Gmina pracodawcy: Ostrowiec Świętokrzyski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ostrowiec Świętokrzyski
Ulica pracodawcy: Centralnego Okręgu Przemysłowego
Numer budynku pracodawcy: 12A
Profil działalności pracodawcy: Produkcja żeliwa i stali
Oferta zgłoszona przez:
Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowcu Świętokrzyskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: zaopatrzeniowiec
Data dodania oferty pracy: 19.02.2018
Oferta pracy ważna do: 29.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 19.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 19.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie dokumentacji kadrowej
Favet Sp. z o.o. - 2017-05-04 - Kruszewnia (warmińsko-mazurskie)
Przygotowywanie ofert ubezpiecz.; wystawianie polis ubezpiecz.; obsługa i poszukiwanie klientów; telemarketing; udzieł w tworzeniu standardów pracy; Praca w godz.8.30-16.30
Agencja Allianz Adam Kamiński - 2016-12-02 - Gdynia (pomorskie)
masaż rehabilitacyjny
PROMYK NADZIEI - 2016-09-13 - Kraków (małopolskie)
Weryfikacja, dekretacja, ewidencja i księgowanie dokumentów kosztowych, magazynowych, wyciągów bankowych. Uzgadnianie sald i wyjaśnianie niezgodności z kontrahentami. Prowadzenie rejestru środków trwałych, bieżące prace w zakresie księgowości. Praca w godzinach 8.00-16.00. Pierwsza umowa zawierana na okres 1 roku.
ATB TRUCK S.A. - 2017-05-25 - Śrem (wielkopolskie)
-
P.V. PREFABET KLUCZBORK SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-03-12 - Kluczbork (opolskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, podpisywanie umów z firmami, klientami, przygotowywanie ofert, obsługa stałych klientów. Znajomość rynku rosyjskiego, białoruskiego.
WILY Sp. z o.o. - 2018-02-05 - Gdynia (pomorskie)
- Księgowanie źródłowych dokumentów księgowych - w tym: faktur kosztowych, bieżąca analiza kosztów. Sprawdzanie i podpisywanie dokumentów księgowych pod względem formalno- rachunkowym. Weryfikacje i księgowanie rozliczeń delegacji służbowych pracowników. Przygotowywanie danych do sprawozdań GUS, deklaracji i zeznań podatkowych, wniosków kredytowych. Sporządzanie wyników finansowych Spółki. Kontrola i uzgadnianie kont. Bieżące uzgadnianie zobowiązań od dostawców, wyjaśnianie płatności. Wykonywanie czynności związanych z zamknięciem miesiąca. Sporządzanie i sprawdzanie rejestru VAT naliczonego za dany miesiąc. Sporządzanie Poleceń Księgowania (PK)Znajomość zasad rozliczania projektów unijnych. Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, Banki itp.)- Wynagrodzenie: od 2300 do 2900 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie zawodowe, preferowane wyższe. Min 3- letnie doświadczenie w obszarze rachunkowości. Znajomość zasad rachunkowości (pełna księgowość), znajomość przepisów z zakresu prawa podatkowego, umiejętność prowadzenia ksiąg rachunkowych, dokonywania rozliczeń podatkowych sporządzania sprawozdań finansowych w oparciu o obowiązujące przepisy, zdolność do samodzielnego, analitycznego myślenia, znajomość obsługi komputera w zakresie programów FK, dobra znajomość pakietu MS, umiejętność pracy w zespole. Kontakt e-mail: organizacyjny (at) oswiata.slask.pl
OŚWIATA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-22 - Katowice (śląskie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-09-05 - Gdańsk (pomorskie)
Realizacja projektów rekrutacyjnych. Wyszukiwanie i identyfikacja kandydatów zgodnie z wymogami stanowiska. Prowadzenie rozmów z kandydatami. Selekcja aplikacji. tworzenie rekomendacji dotyczących kandydatów. Nawiązanie długotrwałych relacji z kandydatami.Miejsce pracy: Wrocław Kontakt kandydatów z pracodawcą
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Wrocław (dolnośląskie)
Sprzedaż biletów, udzielanie informacji telefonicznej, drukowanie rozkładów jazdy dla pasażerów; oferta pracy dla osób niepełnosprawnych z powiatu; umowa na 3 lata; godziny pracy: 8.00- 16.00
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Słupsku S. A. - 2017-11-17 - Słupsk (pomorskie)
- zajmowanie się reklamą produktów;- przygotowywanie kampanii reklamowych w prasie, radiu i tv, opracowywanie ulotek, banerów, dobór treści reklamowych;- współpraca z agencjami reklamowymi;- współpraca z przedstawicielami handlowymi firmy i sporządzanie raportów z zakresu działalności marketingowej;- udział w wydarzeniach branżowych;- pomoc w dziale handlowym: odbieranie telefonów, wystawianie FV, listów przewozowych i przedstawianie ofert sprzedażowej klientom.
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Oświęcim (małopolskie)
Prowadzenie rozmów z kontrahentami, tłumaczenie umów i innych dokumentów
INFOSTER PROJEKT Sp. z o. o. - 2016-08-04 - Tarnów (małopolskie)
Prowadzenie wykazu osób zatrudnionych lub pełniących służbę w jednostce, udział w zarządzaniu ryzykiem bezpieczeństwa informacji niejawnych w jednostce, udział w kontrolach bieżących i szkoleniach, kierowanie pracami zwiazanymi z opracowywaniem projektów dokumentów decyzyjnych regulujących problematykę ochrony informacji niejawnych.
1 PODLASKA BRYGADA OBRONY TERYTORIALNEJ W BIAŁYMSTOKU - 2017-12-29 - Białystok (podlaskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-06 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż internetowa odzieży skórzanej, reklama internetowa
Multi-Trade Joanna Lehmann - 2016-08-26 - Zasutowo (wielkopolskie)
Obsługa klientów, wystawianie ofert na portalach aukcyjnych, wykonywanie zdięć i ich obróbka.
TDM Electronics S. A. - 2017-01-04 - Kopana (mazowieckie)
przygotowywanie ofert, dbanie o odpowiedni wizerunek firmy, kontakt z klientem
JM SOLUTIONS SP. Z O.O. - 2016-07-20 - Chomiąża Szlachecka (kujawsko-pomorskie)
Księgowanie dokumentów, sporządzanie deklaracji ZUS
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
Organizacja i nadzór nad środkami i procesem transportu, nadzór nad przepływem dokumentacji magazynowo-transportowej.
MANIBUS SP. Z O.O. SP. K. - 2017-09-29 - Gdańsk (pomorskie)
Ciężka praca fizyczna, wykonywana w trudnych warunkach atmosferycznych na dworze. Pomoc pracownikm wykwalifikaowanym, dyspozycyjność w godz 8-16.Oferta w sali: D
kontakt przez PUP - 2017-01-09 - Wrocław (dolnośląskie)
Specjalista ds. marketingu i handlu.Zakres czynności: podejmowanie działań marketingowych, planowanie, koordynacja i realizacja. Poszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań mających na celu aktywizację sprzedaży. Praca w systemie dwuzmianowym w godzinach między 6:00-21:00, sklep czynny od 6:30 do 20:30. Osoby zaintersowane pracą mogą również przesłać cv na adres email: rafa25 (at) op.pl lub zgłosić się z cv do siedziby firmy.
Agencja Handlowa "Rafa", Rafał Świerczek - 2018-01-23 - Nowy Sącz (małopolskie)
- opracowywanie strategii komunikacyjnych i promocyjnych,- współtworzenie harmonogramu działalności Muzeum,- bieżące kontakty z mediami w zakresie polityki informacyjnej i zarządzania własnością intelektualną, zgodnie z ustaloną strategią Muzeum,- działalność marketingowa i reklamowa,- pozyskiwanie kontaktów, kontrahentów,- zarządzanie stroną internetową Muzeum oraz profilami Muzeum na portalach społecznościowych,- nadzór nad powstawaniem i dystrybucją materiałów promocyjnych,- opracowywanie edytorskie tekstów przeznaczonych do publikacji oraz oficjalnych tekstów, wystąpień etc.,- organizacja wystaw, odczytów, wykładów, konferencji i innych wydarzeń o charakterze edukacyjno-kulturalnym,- współpraca z podmiotami zewnętrznymi i podtrzymywanie kontaktów,- dokumentacja działalności kulturalno- edukacyjnej,
MUZEUM POLAKÓW RATUJĄCYCH ŻYDÓW PODCZAS II WOJNY ŚWIATOWEJ IM. RODZINY ULMÓW W MARKOWEJ - 2018-03-28 - Markowa (podkarpackie)
Systematyczne przekazywanie do działu handlowego przychodzących zamówień/korekt/wycen od kontrahentów;Nadzór nad bieżącym monitorowaniem sald i należności klientów; Systematycznie informowanie klientów o terminie dostawy i wysokości należności;Nadzór i ustalanie warunków i terminu spłaty należności oraz wysyłanie wezwań dozapłaty; Kontrola bieżących zamówień;Przygotowywanie raportów na polecenie przełożonego; Systematyczna współpraca z wewnętrznymi działami firmy.Oczekiwania:Dobra znajomość pakietu MS OfficeBardzo dobra znajomość języka francuskiegoDobra organizacja czasu pracy, dyspozycyjność, samodzielność i zaangażowanie, Umiejętność pracy w zespoleOferujemy: Stabilne zatrudnienie.Pracę w zespole profesjonalistów.Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia zawodowego.Karta multisport, prywatna opieka medyczna
EKO-OKNA S.A. - 2016-09-16 - Kornice (śląskie)
Odpowiadanie na pytania klientów wysyłane drogą mailowa (kliencxi krajowi i zagraniczni) -odbieranie telefonów i telefoniczna obsługa klientów (głównie klienci krajowi) - wystawienie dokumentów sprzedażowych i magazynowych-zadania związane z obsługa zamówień (zamawianie kuriera, ustalanie adresów dostaw, dodawanie numerów trackingowych do zamówień) -pomoc w ogólnie pojętych pracach biurowych
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Częstochowa (śląskie)
- realizacja procesu zakupów towarów zgodnie z założoną strategią firmy,- poszukiwanie nowych dostawców komponentów,- kreowanie polityki handlowej firmy poprzez negocjowanie warunków zakupu i dostaw,- analiza stanów magazynowych,- budowanie trawłych relacji z dostawcami materiałów,- prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami,- sporządzanie oraz weryfikacja zapytań ofertowych,- nadzór nad dokumentacją związaną z procesami zakupowymi,- odpowiedzialność za prawidłową realizację zamówienia.
ELBROX HENRYKA BOBIŃSKA - 2016-01-20 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Rumunki Skępskie (kujawsko-pomorskie)
Układanie menu, planowanie wydatków, sporządzanie umów dot. wynajęcia jadalni na imprezy okolicznościowe, kontrola i organizacja pracy personelu kuchennego, nadzór nad konserwacją wszelkich urządzeń kuchennych, dokonywanie zakupu produktów, prowadzenie ewidencji zakupu i zużycia produktów.
Barlinecki Ośrodek Kultury - 2016-02-17 - Barlinek (zachodniopomorskie)
Dostarczanie usług z zakresu HR i/lub płac, zgodnie z dokumentacją otrzymaną od Klienta, na czas, pod nadzorem i według procedur; Kontrolowanie i poprawianie błędów podczas przetwarzania danych; Rejestrowanie błędów w odpowiednich plikach;Zgłaszanie błędów w dokumentacji przesłanej od Klienta;Monitorowanie danych transakcyjnych i eliminowanie potencjalnych błędów z obszaru administracji personalnej oraz/lub płacowej; Dotrzymywanie terminów w rozwiązywaniu zapytań od Klientów.
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa kadrowo-płacowa pracowników (umowy o pracę, umowy cywilnoprawne)przygotowywanie oraz prowadzenie dekumentacji personalnej oraz związanej z zatrudnieniem (ewidencja czasu pracy, urlopy pracownicze, zwolnienia lekarskie itp.)tworzenie i wykorzystywanie narzędzi technicznych usprawniających procesy kadrowo-płacowe
Przedsiębiorstwo Poligraficzne MODENA Sp. z o.o. - 2017-04-25 - Cieszyn (śląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)