SPECJALISTA SEKCJI ANALIZ WYDZIAŁU ANALIZ, INFORMACJI I WSPÓŁPRACY MIĘDZYNARODOWEJ Krosno Odrzańskie oferta pracy NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ.
Stanowisko: SPECJALISTA SEKCJI ANALIZ WYDZIAŁU ANALIZ, INFORMACJI I WSPÓŁPRACY MIĘDZYNARODOWEJ
Wynagrodzenie: od 2 407,88 PLN
Zakres obowiązków: - Koordynowanie na poziomie Oddziału działań podejmowanych w ramach kontroli zarządczej i dokonywanie analizy stanu tej kontroli w celu przedstawienia Komendantowi Oddziału zapewnienia o funkcjonowaniu adekwatnej, skutecznej i efektywnej kontroli zarządczej,- Koordynowanie na poziomie Oddziału wykorzystywanie funduszy zewnętrznych w celu pozyskiwania środków zewnętrznych,- Opracowywanie zbiorczej informacji na temat stanu realizacji budżetu Oddziału w układzie zadaniowym wraz z wnioskami dotyczącymi dalszej jego realizacji w celu zapewnienia prawidłowej realizacji budżetu w układzie zadaniowym,- organizowanie i koordynowanie szkoleń dla funkcjonariuszy i pracowników NoOSG z zakresu budżetu zadaniowego i kontroli zarządczej w celu zapozniania z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i procedurami
Data publikacji: 2016-04-08
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Pracodawca: NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:POPRZECZNA 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Koordynowanie na poziomie Oddziału działań podejmowanych w ramach kontroli zarządczej i dokonywanie analizy stanu tej kontroli w celu przedstawienia Komendantowi Oddziału zapewnienia o funkcjonowaniu adekwatnej, skutecznej i efektywnej kontroli zarządczej,- Koordynowanie na poziomie Oddziału wykorzystywanie funduszy zewnętrznych w celu pozyskiwania środków zewnętrznych,- Opracowywanie zbiorczej informacji na temat stanu realizacji budżetu Oddziału w układzie zadaniowym wraz z wnioskami dotyczącymi dalszej jego realizacji w celu zapewnienia prawidłowej realizacji budżetu w układzie zadaniowym,- organizowanie i koordynowanie szkoleń dla funkcjonariuszy i pracowników NoOSG z zakresu budżetu zadaniowego i kontroli zarządczej w celu zapozniania z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i procedurami
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 407,88 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
2407,88zł + dodatek za wysługę lat ( od 5% do 20 % )
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA SEKCJI ANALIZ WYDZIAŁU ANALIZ, INFORMACJI I WSPÓŁPRACY MIĘDZYNARODOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krośnieński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 407,88 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.05.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: OBSŁUGA KOMPUTERA
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania konieczne :- wykształcenie wyższe,- doświadczenie zawodowe min. 6 mc w administracji lub pracy biurowej,- komunikatywność,- umiejętność obsługi komputera,- znajomość j. angielskiego lub j. niemieckiego w stopniu komunikatywnym,- wiedza na temat pozyskiwania funduszy zewnętrznych,Wymagania pożądane :- wykształcenie kierunkowe ( ekonomiczne, administracujne ),- min. 6 miesięczne doświadczenie z zakresu kontroli zarządczej i/lub realizacji budżetu w układzie zadaniowym,- min. 6 miesięczne doświadczenie z zakresu sporządzania projektów i pozyskiwania funduszy zewnętrznych,- odbyte szkolenia z zakresu kontroli zarządczej i realizacji budżetu w układzie zadaniowym,- znajomość języka angielskiego lub języka niemieckiego w stopniu bardzo dobrymOkres zatrudnienia 12 miesięcy.
Nazwa pracodawcy:
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Adres pracodawcy:
POPRZECZNA 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- życiorys,- list motywacyjny,- oświadczenie o niekaralności,- oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,- kserokopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,- kopie świadectw pracy ze wzystkich zakończonych okresów zatrudnienia,- kopie innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje kandydata,
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: krośnieński
Gmina pracodawcy: Krosno Odrzańskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Krosno Odrzańskie
Ulica pracodawcy: POPRZECZNA
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 11.04.2016
Oferta pracy ważna do: 15.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 11.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 08.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
organizowanie transportów miedzynarodowych, kontakt z klientem polskim i międzynarodowym, przyjmowanie zleceń, organizacja transportów pojazdami firmy oraz podwykonawcami
TERWER LOGISTIC SPÓŁKA Z O.O SP. K. - 2016-07-12 - Świdnica (dolnośląskie)
rekrutacja pracowników z Europy Wschodniej, kompleksowa obsługa cudzoziemców, tłumaczenia językowe
B-READY Sp. z o.o. - 2017-11-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
nadzór i koordynacja realizacji projektów inwestycyjnych, współpraca z wykonawcami, przygotowywanie dokumentacji inwestycyjnych i przetargowych
Zakład Remontowo Budowlany Stanisław Romaniuk - 2017-11-17 - Biała Podlaska (lubelskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa kasy fiskalnej, obsługa klienta, sprzedaż, doradztwo, układanie towaru na półkach.
MERSIN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-08-29 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
praca na systemie ERP, praca powiązana z zadaniami księgowości
kontakt przez PUP - 2016-12-23 - Stare Olesno (opolskie)
ogólny zakres prac remontowo budowlanych
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
w/g potrzeb
UCMS Group Poland Sp. z o. o. - 2016-01-05 - Kielce (świętokrzyskie)
prace techniczno - monterskie z umiejętnością spawania
SYPNIEWSKI Sp. z o. o. - 2017-05-10 - Zielona Góra (lubuskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Warszawa (mazowieckie)
kontrolowanie pracy obrabiarek, wykonywanie elementów metalowych, z tworzyw szczucznych za pomocą maszyn i urządzeń
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Skoczów (śląskie)
Realizacja projektów prowadzonych przez fundację.
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Kraków (małopolskie)
obsługa programu PC Market, obsługa biurowa - fakturowanie, obsługa klienta w sklepie motoryzacyjnym
Koźbiał Andrzej Hurtownia "Syntetic" - 2015-12-01 - Wadowice (małopolskie)
WYKLEJANIE STYROPIANU, KOŁKOWANIE ŚCIANY, KŁADZENIE SIATKI-KLEJ, KŁADZENIE PUCU, MALOWANIEWYMAGANIA: UMIEJĘTNOŚĆ OCIEPLANIA ELEWACJIPRACA W GODZINACH: 07:00-17:00PRACA NA TERENIE SZCZECINA
BUD LUX SPÓŁKA CYWILNA ŁUKASZ DYMSKI, JOANNA OBERDA - 2018-04-16 - Szczecin (zachodniopomorskie)
realizowanie zamówień klientów w zakresie zatrudnienia pracownikówtymczasowych przez poszukiwanie kandydatów do pracy tymczasowej; -prowadzenie rekrutacji pracowników tymczasowych, tj. przygotowywanieogłoszeń rekrutacyjnych, analiza złożonych aplikacji, prowadzenie selekcjikandydatów oraz prowadzenie wstępnych wywiadów z kandydatami dopracy; koordynowanie pracy zatrudnionych pracowników tymczasowych,W szczególności: -rekrutacja pracowników tymczasowych z Ukrainy -realizacja projektów rekrutacyjnych w Polsce - rekrutacja pracowników doprac w Holandii - selekcja kandydatów.Praca w godz.8-16
TIME2WORK Sp. z o.o. - 2016-08-12 - Opole (opolskie)
dostarczanie najwyższej jakości w obsłudze pasażerów Cathay Pacific, maksymalizowanie zysków poprzez użycie narzędzi sprzedażowych, osiąganie wyznaczonych celów
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Kraków (małopolskie)
-konstruowanie narzędzi produkcji firmy, danego produktu,-nawiązywanie kontaktów i utrzymywanie relacji z klientami oraz negocjowanie warunków współpracy,-koordynowanie procesów sprzedażowych,-budowanie pozytywnego wizerunku firmy
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Kokotów (małopolskie)
wykonywanie prac biurowych, obsługa urządzń biurowych, praca związana z handlem i wyrobami, pełny etat, praca w hurtowni instalacyjnej, załadunek oraz rozładunek samochodów.
HYDROSOLAR Sp.z.o.o Dolny Śląsk s.k. - 2017-10-17 - Świdnica (dolnośląskie)
Wymagania:• Znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym (poziom B2) – warunek konieczny• Komunikatywna znajomość j. niemieckiego (poziom min. B1 / B2) – warunek konieczny• Doświadczenie w zakresie obsługi klienta• Podstawowe umiejętności w zakresie IT • Znajomość narzędzi zarządzania usługami IT będzie dodatkowym atutem• Mile widziana znajomość innych języków (norweski, fiński, szwedzki) Obowiązki:• Wsparcie międzynarodowych klientów zewnętrznych i wewnętrznych• Współpraca z klientami biznesowymi i informatykami (tel./mailowa)• Identyfikacja, ocena i ustalanie priorytetów problemów i reklamacji klientów• Analiza problemów klienta i proponowanie rozwiązań• Udział w sprawozdawczości i fakturowaniu klientów• Uczestnictwo w spotkaniach klientów on-line
JOBHOUSE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-04 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
obsługa klienta, prace w programie, administracja, serwis
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Chojnice (pomorskie)
nadzór nad naprawą samochodów osobowych, nadzor i kontrola nad zleconymi naprawami, likwidacja sprzetu, rejestracja pojazdów w ydziale komunikcji we Wrocławiu
BMTI Sp. z o.o. - 2016-11-03 - Komorniki (dolnośląskie)
Zgodny
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie średnie/ wyższe, doświadczenie: brak wymagań; obsługa komputera, prawo jazdy kat. B; zakres obowiązków: składanie zamówień, prowadzenie rozmów handlowych, ewidencja transportu, rozliczanie kart drogowych, odbiór towaru i ich magazynowanie; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
"ENKO" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-10-25 - Gliwice (śląskie)
BUDOWANIE RELACJI Z KLIENTEM, PRZYGOTOWYWANIE OFERT UBEZPIECZEŃ MAJĄTKOWYCH, OCENA RYZYKA UBEZPIECZENIOWEGO, PRZYGOTOWYWANIE OFERT DO PRZETARGÓW
INTERRISK TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A. - 2017-05-16 - Rzeszów (podkarpackie)
tworzenie treści i grafiki ulotek, prospektów, katalogów iinnych materiałów promocyjnych firmy tworzenie grafik iidentyfikacji wizualnej firmy (logo firmy, wizytówki, papierfirmowy) tworzenie reklamy w Internecie prowadzenie iobsługa profilu firmy w mediach społecznościowych prowadzenie i aktualizacja strony www firmy, tworzenie grafikdo strony www przygotowanie newsletterów firmy i ich wysyłkado klientów opracowywanie kampaniimarketingowych/reklamowych z uwzględnieniem poczynańkonkurencji, a także wyników badań rynkowych; analizowanierynku i ofert konkurencji; prowadzenie kampanii mailingowych pozyskiwanie klientów przez telefon i spotkania bezpośrednie
COMPETENCE Training & Coaching Institute Barbara Jaśkiewicz - 2016-06-06 - Polkowice (dolnośląskie)
Wykształcenie średnie lub wyższe, biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie. Charakterystyka pracy: współpraca z kontrahentem niemieckim, przyjmowanie, rejestrowanie zleceń produkcyjnych, tłumaczenie korespondencji z kontrahentem oraz kontakty telefoniczne z kontrahentem. Wynagrodzenie do uzgodnienia. Możliwość pracy na 1/2 etatu. Kontakt telefoniczny z pracodawcą.
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE POMEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-02 - Rybnik (śląskie)
Telefonowanie do klientów w sprawie obecnych ofert kursów językowych
kontakt przez OHP - 2016-01-14 - Częstochowa (śląskie)
Informowanie o ofertach firmy
FITNESS CLUB ERNESTO Ernest Więch - 2016-07-05 - Grajewo (podlaskie)
pozyskiwanie klientów
CLOVIN SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-02-25 - Czyżew (podlaskie)