SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY Wadowice oferta pracy Koźbiał Andrzej Hurtownia "Syntetic"
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: obsługa programu PC Market, obsługa biurowa - fakturowanie, obsługa klienta w sklepie motoryzacyjnym
Data publikacji: 2015-12-01
Lokalizacja: Wadowice (małopolskie)
Pracodawca: Koźbiał Andrzej Hurtownia "Syntetic"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Łazówka 51, 34-100 Wadowice, powiat: wadowicki, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa programu PC Market, obsługa biurowa - fakturowanie, obsługa klienta w sklepie motoryzacyjnym
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wadowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wadowicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wadowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.11.2015
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, handlowe
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
angielski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie zawodowe handlowe lub ekonomiczne, umiejętności: znajomośc komputera, obsługa programu PC MARKET, doświadczenie w handlu minimum rok, mile widziane doświadczenie w branży motoryzacyjnej
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Koźbiał Andrzej Hurtownia "Syntetic"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wadowicach
Adres pracodawcy:
Łazówka 51, 34-100 Wadowice, powiat: wadowicki, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: wadowicki
Gmina pracodawcy: Wadowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wadowice
Ulica pracodawcy: Łazówka
Numer budynku pracodawcy: 51
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wadowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 01.12.2015
Data dodania oferty pracy: 17.11.2015
Oferta pracy ważna do: 17.12.2015
Data udostępnienia oferty pracy: 17.11.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 17.11.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
ROZWÓJ,UTRZYMANIE WSKAŹNIKÓW EFEKTYWNOŚCI dla głównego dostawcy,zwrot wadliwych produktów,monitorowanie procesówzamawiania,dostepności,ilości,jakości iczasu dostawy prododuktów i usług,wdrażanie regionalnych/globalnych inicjatyw dostawczychprzy koordynacji tych działań z działem Centrum Zakupowego Firmy, wdrażanie usprawnień procesowych.
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie akt osobowych zatrudnionych pracowników- administracji i nauczycieli
Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 15 (Z.S. nr 20) - 2016-06-08 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce, analiza projektów przetwarzania informacji, wykonywanie ekspertyz, kierowanie pracami analitycznymi, diagnozowanie projektów, modernizacja
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Poznań (wielkopolskie)
PRACA NA MAGAZYNIE ODZIEŻY ROBOCZEJ, OBUWIA ROBOCZEGO ITP., ASORTYMENT BHP, OBSŁUGA KLIENTÓW (GŁÓWNIE PRACOWNIKÓW GRUPY AZOTY), FAKTUROWANIE, ZAMAWIANIE ASORTYMENTU Z MAGAZYNU GŁÓWNEGO FIRMY ITP;WYMAGANIA: WYKSZTŁCENIE ŚREDNIE, BIEGŁA OBSŁUGA KOMPUTERA, MILE WIDZINE DOŚWIADCZENIE W BRANŻY BHP;MIEJSCE PRACY: POLICE TEREN ZCH POLICE S.A GRUPA AZOTY
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO TECHNICZNE SPRZĘTU POŻARNICZEGO I OCHRONNEGO SUPON SA - 2017-02-23 - Szczecin (zachodniopomorskie)
1) Obsługa sekretariatu Instytutu.2) Przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do prawidłowego funkcjonowania Instytutu.3) Obsługa systemów informatycznych:USOS, CELCAT.4) Archiwizowanie dokumentów Instytutu.
Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie - 2017-09-22 - Częstochowa (śląskie)
Prowadzenie spraw pracowniczych (akta osobowe, skierowania na badania, terminowość szkoleń BHP, ewidencja nieobecności), naliczanie wyagrodzeń z tytułu uwmów o pracę i zleceń, sporządzanie deklaracji ZUS, GUS, PIT.
MAKRO KOSIOROWSKI & KOSIOROWSKI SP Z O.O. - 2018-07-18 - Cmolas (podkarpackie)
Nawiązywanie relacji biznesowych i bieżąca obsługa klientów firmy, pozyskiwanie nowych klientów, realizacja założonych planów sprzedażowych, nadzór nad realizacją zamówień sprzedaży, monitorowanie działań konkurencji, praca nad budowaniem pozytywnego wizerunku firmy i oferowanych produktów.
Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie "PZZ" w Stoisławiu S.A. - 2017-03-09 - Stoisław (zachodniopomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2015-11-30 - Warszawa (mazowieckie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-01-13 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
nadzór nad taborem, ubezpieczenia pojazdów, pilnowanie terminów przegląów, gospodarka kontami paliwowymi
EUROTRANS - Wądołowski Stanisław Wądołowski - 2015-12-03 - Świdnica (dolnośląskie)
wykorzystywanie opisu stanowisk jako podstawy okreslenia procedury rekrutacji i wyboru instrumentów oceny kandydatów. Stosowanie właściwych technik , instrumentów oraz procedur wyboru i doboru pracowników , wykorzystujących ich zalety i ograniczenia . Przeprowadzanie procesu wyboru kandydatów . Współpraca z dyrekcją w okreslaniu polityki przemieszczeń kadrowych i awansów . Współdziałanie w określaniu całościowej polityki zatrudnienia w przedsiębiorstwie
kontakt przez PUP - 2018-02-28 - Rzeszów (podkarpackie)
prowadzenie zajęć z uczestnikami CIS w ramach doradztwa zawodowego,nadzór nad zamówieniami publicznymi, pozyskiwanie środków zew. z UE, realizacja zadań z zakresu polityki bezpieczeństwa ochrony danych osobowych
Centrum Integracji Społecznej w Drezdenku - 2016-03-18 - Drezdenko (lubuskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-27 - Warszawa (mazowieckie)
1.Pomoc przy udzielaniu jednorazowo środków osobom bezrobotnym na rozpoczęcie działalności gospodarczej: udzielanie klientom PUP informacji i wyjaśnień o zasadach przyjmowania środków na podjęcie działalności gospodarczej, udostępnianie materiałów i ulotek informacyjnych, wydawanie wniosków o przyznanie jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej, przyjęcie wniosku, sprawdzanie jego kompletności, weryfikacja wniosku pod względem formalnym,- przygotowanie wniosków- pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,- przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz osobie bezrobotnej umowy dotyczącej udzielenia jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej,- sporządzanie i przekazywanie listu wypłat środków na podjęcie działalności gospodarczej do Działu Finansowo-Księgowego,- prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych osób otrzymujących środki na podjęcie działalności gospodarczej oraz wymaganych rejestrów,- przyjęcie dokumentów potwierdzających rozpoczęcie działalności gospodarczej,- rozliczenie kwoty udzielonych środków na podstawie przedstawionych przez osobę, która otrzymała środki na rozpoczęcie działalności, wiarygodnych dokumentów potwierdzających wydatkowanie otrzymanych środków zgodnie z umową,- bieżący monitoring zawartych umów,- przekazanie wykazu zawartych umów do Działu Kontroli Zewnętrznych celem przeprowadzenia okresowych kontroli dot. Wywiązania się z warunków umowy,- sporządzanie wypowiedzeń umów w przypadku potwierdzenia faktu nie przestrzegania warunków zawartej umowy,- przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Udzielenia środków na podjęcie działalności gospodarczej.2. Pomoc przy dokonywaniu pracodawcy refundacji kosztów wyposażenia i doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego:- Udzielanie klientom PUP informacji i wyjaśnień o zasadach przyznawania refundacji kosztów wyposażenia i doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego,- wydanie wniosków o przyznanie refundacji kosztów wyposażenia i doposażenia stanowisk pracy dla skierowanego bezrobotnego,- udzielanie wyjaśnień o sposobie wypełnienia wniosku oraz innych dokumentów będących załącznikami do tego wniosku,- przyjęcie wniosku, sprawdzenie jego kompletności, weryfikacja wniosku pod względem formalnym,- przygotowanie wniosków do rozpatrzenia,-pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,-przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz pracodawcy i poręczycielom umowy dotyczącej refundacji dla skierowanego bezrobotnego,- rozliczenie poniesionych kosztów związanych z wyposażeniem lub doposażeniem stanowisk pracy,- przekazywanie informacji o podejmowanych zobowiązaniach do Działu Finansowo- Księgowego,- Bieżący monitoring zawartych umów,- sporządzanie wypowiedzeń umów w przypadku potwierdzenia faktu nie przestrzegania warunków zawartej umowy,- przekazanie wykazu zawartych umów do Działu Kontroli Zewnętrznych celem przeprowadzania okresowych kontroli dot. Wywiązania z warunków umowy,- przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Realizowanych zadań.3. Pomoc przy realizacji zadań wynikających z ustawy z dn. 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych i aktów wykonawczych:a) udzielenie środków na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej albo na wniesienie wkładu do spółdzielni socjalnej dla osoby niepełnosprawnej zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy jako bezrobotna albo poszukująca pracy nie pozostająca w zatrudnieniu:- wydawanie wniosków o przyznanie jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej,- przyjęcie wniosku, sprawdzanie jego kompletności, weryfikacja wniosku pod względem rachunkowym i formalnym,-- pisemne poinformowanie wnioskodawcy w terminie 14 dni o niepełnosprawnościach i wezwanie do ich usunięcia w terminie przewidzianym przepisami,- przygotowanie wniosków do rozpatrzenia- pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,- negocjowanie warunków umowy,- przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz osobie niepełnosprawnej umowy dotyczącej udzielenia jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej.- przyjęcie dokumentów potwierdzających rozpoczęcie działalności gospodarczej,- sporządzanie i przekazywanie dokumentacji dot. Wypłat środków osobie niepełnosprawnej na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej do PCPR,- prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych osób otrzymujących środki na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej oraz wymaganych rejestrów,- rozliczenie kwoty udzielonych środków na podstawie przedstawionych przez osobę, która otrzymała środki na rozpoczęcie działalności, wiarygodnych dokumentów potwierdzających wydatkowanie otrzymanych środków zgodnie z umową ,- bieżący monitoring zawartych umów,- przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Udzielania środków na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczejb) Dokonywanie pracodawcy refundacji kosztów wyposażenia stanowiska pracy osoby niepełnosprawnej zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy jako bezrobotna albo poszukująca pracy nie pozostająca w zatrudnieniu:- Udzielanie klientom, PUP informacji i wyjaśnień o zasadach przyznania refundacji kosztów wyposażenia stanowiska pracy dla skierowanej osoby niepełnosprawnej zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy jako be4zrobotna albo poszukująca pracy nie pozostająca w zatrudnieniu,- wydawanie wniosków o przyznanie refundacji kosztów wyposażenia stanowiska pracy dla skierowanej osoby niepełnosprawnej,- udzielanie wyjaśnień o sposobie wypełniania wniosku oraz innych dokumentów będących załącznikami dla tego wniosku,- przyjęcie wniosku, sprawdzenie jego kompletności, weryfikacja wniosku pod względem rachunkowym i formalnym,- pisemne poinformowanie wnioskodawcy w terminie 14 dni o nieprawidłowościach i wezwanie do ich usunięcia w terminie przewidzianym przepisami,- przygotowanie wniosków do rozpatrzenia przez Dyrektora PUP, - pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,- negocjowanie warunków umowy,- przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz pracodawcy i poręczycielom umowy dotyczącej refundacji kosztów wyposażenia stanowiska pracy dla skierowanej osoby niepełnosprawnej,- przekazywanie ofert pracy do Działu Pośrednictwa Pracy i EURES,- rozliczenie poniesionych kosztów związanych z wyposażenie, stanowisk pracy,- wystąpienie do Państwowej Inspekcji Pracy z wnioskiem o wydanie opinii o przystosowaniu wyposażonego stanowiska pracy do potrzeb wynikających z niepełnosprawności osoby na nim zatrudnionej w terminie przewidzianym przepisami,- sporządzanie i przekazywanie dokumentacji dot. Wypłat środków pracodawcy wyposażającemu stanowisko pracy osoby niepełnosprawnej do PCPR,- bieżący monitoring zawartych umów,- przekazywanie wykazu zawartych umów do Działu Kontroli Zewnętrznych, celem przeprowadzenia okresowych kontroli dot. Wywiązywania z warunków umowy, - przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Realizowanych zadań,c) opracowanie projektu planu zagospodarowania środków PERON oraz przekazywanie projektów planów do PCPR celem akceptacji przez Radę Powiatu;d) weryfikacja planów na podstawie limitów zatwierdzonych przez Radę Powiatu oraz kontrola zgodności wykorzystania limitów z przyjętymi planami,e) sporządzanie statystyk, sprawozdań i raportów związanych z powierzonymi zadaniami w tym sporządzanie i przekazanie do PCPR sprawozdań rzeczowo- finansowych o zadaniach zrealizowanych ze środków PERON,f) przygotowanie stosownych materiałów na posiedzenia: Powiatowej Rady Zatrudnienia, Zarządu Powiatu, Komisji Rady Powiatu oraz Rady Powiatu,g) realizowanie umów w sprawie zwrotu ze środków PERON pracodawcy kosztów utworzenia stanowisk pracy dla osób niepełnosprawnych zawartych przed 01.01.2003r.4. pomoc przy obsłudze zadań związanych z realizacją projektów finansowanych lub współfinansowanych ze środków Funduszy Strukturalnych Unii Europejskiej i innych funduszy celowych.
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Płock (mazowieckie)
obsługa układarki, rozkładanie mas bitumicznych, dbanie o powierzone maszyny i ich stan techniczny
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNO-DROGOWYCH "TURDROG" ZYGMUNT KUCHARSKI - 2017-02-17 - Żuki (wielkopolskie)
rekrutacja pracowników tymczasowych, udział w procesie kadrowo-płacowym
TRENKWALDER & PARTNER Sp. z o.o. - 2018-02-08 - Augustów (podlaskie)
Telefoniczna, mailowa obsługa klientów firmy zgodnie z panującymi standardami, realizacja zamówień
ANDREWEX SP. Z O.O. - 2016-09-12 - Piętno (wielkopolskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin.
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
do uzgodnienia
KARAPETYAN ARMINE - 2018-03-27 - Radom (mazowieckie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-05-16 - Warszawa (mazowieckie)
WYKONYWANIE PRAC ZWIĄZANYCH Z NAPRAWAMI SPĘKAŃ NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ I KONSERWACJA SPRZĘTU-DO PRZUCZENIA;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, KOMUNIKATYWNOŚĆ, DYSPOZYCYJNOŚĆ
kontakt przez PUP - 2018-03-23 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie bez znaczenia, znajomość kuchni tureckiej oraz receptur tureckiego kebabu
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Zduny (wielkopolskie)
Tworzenie, nadzór i realizacja planu przeglądów maszyn i urządzeń. Odpowiedzialność za zapewnienie prawidłowego funkcjonowania, przeglądów i napraw maszyn i urządzeń. Tworzenie , nadzór i realizacja planów remontowych maszyn i urządzeń. Prowadzenie i udział w projektach inwestycyjnych, modernizacyjnych z obszaru produkcji i infrastruktury. Zarządzanie i obsługa dokumentacji technicznej dotyczącej Utrzymania Ruchu. Obsługa i zarządzanie w systemie Przeglądów maszyn i urządzeń. Diagnozowanie i usuwanie awarii urządzeń i podzespołów. Uzupełnienie i aktualizacja wykazów części zamiennych. Przeprowadzanie napraw mechanicznych. Współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie napraw serwisowych maszyn i urządzeń.
EUROCERAS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-17 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Warszawa (mazowieckie)
obługa sprzedaży klientów exportowych
"POLMLEK" Spółka z o.o. - 2016-06-07 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
jw
Centralny Szpital Kliniczny MSW w Warszawie - 2018-03-19 - Warszawa (mazowieckie)
x
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Rzeszów (podkarpackie)
Prowadzenie dokumentacji zgodnej z PN-EN ISO/IEC 17025; wydawanie decyzji, instrukcji i dyspozycji w sprawach dotyczących kierowanego przez siebie odcinka pracy; organizowanie pracy laboratorium metalograficznego.
WALCOWNIA RUR ANDRZEJ SP. Z O.O. - 2018-01-03 - Zawadzkie (opolskie)