SPECJALISTA DS. PMD Jankowice oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PMD
Wynagrodzenie: od 6聽000 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: tworzenie specyfikacji materia艂贸w opakowaniowych oraz specyfikacji wyrob贸w gotowych dla zak艂ad贸w ITG, prowadzenie/uczestniczenie w projektach zwi膮zanych z rozwojem systemu centralnego, w kt贸rym tworzone s膮 specyfikacje, wsp贸艂praca z dzia艂ami centralnymi PD&L, rynkami oraz innymi zak艂adami w ramach uzgadniania ostatecznych wersji specyfikacji, uczestnictwo w projektach specjalnych, szczeg贸lnie tych rozwijaj膮cych systemy centralne w ramach specyfikacji materia艂owych; koordynacja dzia艂a艅 zwi膮zanych z opracowywaniem opakowa艅 i rozwojem druku oraz Global Procurement w celu zapewnienia, 偶e specyfikacje materia艂owe lub BOM s膮 przypisane do systemu centralnego; tworzenie i utrzymanie specyfikacji materia艂owych dla poszczeg贸lnych fabryk; tworzenie i utrzymywanie specyfikacji BOM i opakowa艅 produkt贸w dla konkretnych fabryk
Data publikacji: 2018-11-17
Lokalizacja: Jankowice (wielkopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy: Jankowice, powiat: pozna艅ski, woj: wielkopolskieRodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
tworzenie specyfikacji materia艂贸w opakowaniowych oraz specyfikacji wyrob贸w gotowych dla zak艂ad贸w ITG, prowadzenie/uczestniczenie w projektach zwi膮zanych z rozwojem systemu centralnego, w kt贸rym tworzone s膮 specyfikacje, wsp贸艂praca z dzia艂ami centralnymi PD&L, rynkami oraz innymi zak艂adami w ramach uzgadniania ostatecznych wersji specyfikacji, uczestnictwo w projektach specjalnych, szczeg贸lnie tych rozwijaj膮cych systemy centralne w ramach specyfikacji materia艂owych; koordynacja dzia艂a艅 zwi膮zanych z opracowywaniem opakowa艅 i rozwojem druku oraz Global Procurement w celu zapewnienia, 偶e specyfikacje materia艂owe lub BOM s膮 przypisane do systemu centralnego; tworzenie i utrzymanie specyfikacji materia艂owych dla poszczeg贸lnych fabryk; tworzenie i utrzymywanie specyfikacji BOM i opakowa艅 produkt贸w dla konkretnych fabryk
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas nieokre艣lony
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 6聽000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracuj膮cych na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PMD
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Jankowice
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: wielkopolskie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: pozna艅ski
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Czy jest to praca sta艂a?: 1
Zaw贸d:
pozostali specjali艣ci do spraw administracji i rozwoju
Dok艂adniejszy opis oferty pracy: praca sta艂a
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 6聽000 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 01.12.2018
Data zako艅czenia pracy: 01.12.2021
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: wy偶sze (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C2 - bieg艂y, w pi艣mie - C2 - bieg艂y
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
rosyjski, w mowie - C2 - bieg艂y, w pi艣mie - C2 - bieg艂y
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w: umiej臋tno艣ci interpersonalne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
do艣wiadczenie - 2 lata (wymagany sta偶 - lata: 2)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiej臋tno艣膰 pracy w zespole
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Komunikatywno艣膰
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: samodzielno艣膰
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
2-letnie do艣wiadczenie w obszarze technologii produkcji, wysoko rozwini臋te umiej臋tno艣ci analityczne, umiej臋tno艣膰 pracy w szybko zmieniaj膮cym si臋 艣rodowisku, elastyczno艣膰, gotowo艣膰 na zmiany, wiedza na temat opracowywania prawid艂owej specyfikacji opakowania dla nowych produkt贸w, umiej臋tno艣ci i wiedza na temat koordynacji procesu wprowadzania na rynek nowych produkt贸w w zakresie tworzenia identyfikator贸w materia艂贸w pozatytoniowych, znajomo艣ci og贸lnych procedur i wymaga艅 ITG, umiej臋tno艣ci tworzenia BoMs w Central QAD dla r贸偶nych typ贸w pakiet贸w- Focke350, F5, GD
Wymagania odno艣nie sta偶u pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
Czarnieckiego 9, 61-538 Pozna艅, powiat: m. Pozna艅, woj: wielkopolskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, list motywacyjny, 艣wiadectwo pracy, dyplom
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Pozna艅
Gmina pracodawcy: Pozna艅
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Pozna艅
Ulica pracodawcy: Czarnieckiego
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy: 1
Zaw贸d wykonywany przez pracownika:
pozostali specjali艣ci do spraw administracji i rozwoju
Data dodania oferty pracy: 17.11.2018
Oferta pracy wa偶na do: 30.11.2018
Data udost臋pnienia oferty pracy: 17.11.2018
Data przyj臋cia oferty pracy: 17.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
telefoniczny kontakt z klientem na gruncie dokonanych przez niego zakup贸w online, proces obs艂ugi posprzeda偶owej oraz wsparcie klienta w zakresie niezb臋dnych informacji i procedur, profesjonalne doradztwo w zakresie oferowanych produkt贸w oraz dosprzeda偶 i badanie opinii klient贸w na temat zakupionych produkt贸wtelefoniczny kontakt z klientem na gruncie dokonanych przez niego zakup贸w online, proces obs艂ugi posprzeda偶owej oraz wsparcie klienta w zakresie niezb臋dnych informacji i procedur, profesjonalne doradztwo w zakresie oferowanych produkt贸w oraz dosprzeda偶 i badanie opinii klient贸w na temat zakupionych produkt贸w
Tivron sp z.o.o - 2018-10-05 - Cieszyn (艣l膮skie)
.
kontakt przez PUP - 2017-01-16 - W艂oc艂awek (kujawsko-pomorskie)
j.w.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-10-23 - Warszawa (mazowieckie)
Praca z dzie膰mi w wieku od 2,5 do 5 lat.
Fundacja Pomocy Dzieciom i M艂odzie偶y "Salvator" Dom Ma艂ego Dziecka w Wa艂brzychu - 2016-08-11 - Wa艂brzych (dolno艣l膮skie)
-
kontakt przez PUP - 2016-06-28 - Jelenia G贸ra (dolno艣l膮skie)
poszukiwanie zlece艅 promocja firmy kontakt z klientami dow贸z pracownik贸w i materia艂贸w na miejsce spotka艅 i event贸w
kontakt przez PUP - 2018-02-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wyksz. min. zawodowe, do艣wiadczenie w bran偶y komputerowej bedzie dodatkowym atutem
NEXT POLSKA s.c DANUTA WOJCIECHOWSKA, B艁A呕EJ KRYSZTOFIAK - 2016-09-14 - Ostr贸w Wielkopolski (wielkopolskie)
obs艂uga zam贸wie艅 internetowych, tj. kompletowanie zam贸wie艅, monitorowanie dostaw, kontakt z dostawcami, wystawianie dokument贸w sprzedazowych, i magazynowych, biez膮cy kontakt z klientami,
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Piaseczno (mazowieckie)
obs艂uga maszyny laminuj膮cej
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Damas艂awek (wielkopolskie)
W ZAWODZIE
kontakt przez PUP - 2017-10-12 - Z膮bkowice 艢l膮skie (dolno艣l膮skie)
Praca przy linii produkcyjnej, monta偶 element贸w pralki
MW PROJECTS Sp. z o. o. - 2017-08-28 - Siewierz (艣l膮skie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku b臋dzie odpowiedzialna za: kompleksow膮 obs艂ug臋 sta艂ych klient贸w oraz pozyskiwanie nowych klient贸w budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami opracowywanie zapyta艅 ofertowych tworzenie plan贸w sprzeda偶y i ich realizacja raportowanie wynik贸w sprzeda偶owych
"JAGRAM-PRO" S.A. - 2017-05-22 - Susz (warmi艅sko-mazurskie)
sprzeda偶 internetowa obuwia
JAN NURZY艃SKI Zak艂ad Produkcji Obuwia "NIK " - 2018-04-30 - D臋bowica (lubelskie)
1. Naliczanie w prawid艂owej wysoko艣ci wynagrodzenia nale偶nego pracownikom Centrum i terminowe sporz膮dzanie list p艂ac,2. Prowadzenie kartotek zarobkowych pracownik贸w oraz kartotek zasi艂k贸w chorobowych,3. Prowadzenie dokumentacji zwi膮zanej z naliczaniem zasi艂k贸w rodzinnych i chorobowych pracownik贸w Centrum,4. Gromadzenie danych zwi膮zanych z ubezpieczeniem pracownik贸w w systemie P艁ATNIK,5. Obliczanie nagr贸d jubileuszowych i innych wyp艂at nale偶nych pracownikom zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami oraz Regulaminem Wynagradzania Centrum,6. Wystawianie pracownikom za艣wiadcze艅 o wysoko艣ci zarobk贸w obecnych oraz innych zgodnie z wymaganymi przepisamiKontakt kandydat贸w z pracodawc膮: Dzia艂 Polityki kadrowo-P艂acowej DCCHP
Dolno艣l膮skie Centrum Chor贸b P艂uc we Wroc艂awiu - 2018-04-11 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
Obs艂uga wtryskarek, pakowanie element贸w, sprawdzanie jako艣ci detali. Praca na 3 zmiany (6-14, 14-22,- 22-6).
Przedsi臋biorstwo Wielobran偶owe HENZYM-METAL S.C. - 2018-08-07 - Koleczkowo (pomorskie)
Pozyskiwanie klient贸w i obs艂uga klient贸w zagranicznych, przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie negocjacji handlowych, doradztwo techniczne, wsp贸艂praca z dzia艂em realizacji zam贸wie艅
BUGLO Place Zabaw Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2016-02-11 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Prowadzenie administracji kadrowo-p艂acowej, nadz贸r z zakresu spraw pracowniczych, procedur personalnych i prawa pracy, ocena potrzeb szkoleniowych i rozwojowych, nadz贸r i rozw贸j systemu wynagrodze艅 i benefit贸w.
PERSONNEL COLLEGE DORADZTWO PERSONALNE - 2017-01-03 - K臋dzierzyn-Ko藕le (opolskie)
wystawianie aukcji internetowych, analizowanie dzia艂alno艣ci konkurencji, wsp贸艂praca z handlowcami, obs艂uga aukcji allegro, prowadzenie dzia艂a艅 marketingowych,
"CHOMIK" M.艢wie偶y sp.j. - 2016-02-08 - Gd贸w (ma艂opolskie)
obs艂uga klienta, organizacja biura podr贸偶y
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Chrzan贸w (ma艂opolskie)
Tworzenie harmonogramu remont贸w, bie偶膮ce prowadzenie dokumentacji, tworzenie zgodnie z zapotrzebowaniem dot. tecnadz贸r dokumentacji technicznej, wykonywanie polece艅 prze艂o偶onych
"TABOR D臉BICA" Sp. z o.o. - 2018-08-01 - Sosnowiec (艣l膮skie)
praca na lini produkcyjnej, obs艂uga maszyn, prace warsztatowe
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Toru艅 (kujawsko-pomorskie)
Obs艂uga klienta.
Biuro Podr贸偶y SIMBA TRAVEL Anna Pud艂o - 2016-01-07 - Kielce (艣wi臋tokrzyskie)
jw.
JM DATA S.C. 呕EBROWSKI JAROS艁AW, RYCIAK MACIEJ - 2016-01-07 - Warszawa (mazowieckie)
Telefoniczny kontakt z klientami biznesowymi, prezentacja oferty sieci Orange, sprzeda偶 us艂ug i produkt贸w
kontakt przez OHP - 2017-08-01 - Opole (opolskie)
sta艂a wsp贸艂praca z Radc膮 Prawnym zatrudnionym w 4 RBLog; analizowanie pod wzgl臋dem formalno-prawnym: projekt贸w um贸w cywilno-prawnych zawieranych z podmiotami zewn臋trznymi, dokumentacji z post臋powa艅 wyja艣niaj膮cych prowadzonych przez Komendanta Bazy oraz sporz膮dzonych na tej podstawie projekt贸w decyzji administracyjnych, projekt贸w wydawanych przez Komendanta Bazy akt贸w prawnych o charakterze wewn臋trznym (regulamin贸w, zarz膮dze艅, wytycznych, rozkaz贸w), dokumentacji z post臋powa艅 wyja艣niaj膮cych prowadzonych na podstawie przepis贸w prawa pracy oraz sporz膮dzonych na tej podstawie projekt贸w sprawozda艅; dla cel贸w prowadzenia post臋powa艅 (w tym post臋powa艅 windykacyjnych), kt贸rych stron膮 jest 4 RBLog lub Komendant 4 RBLog, przed s膮dami powszechnymi, przed s膮dami administracyjnymi oraz przed innymi organami orzekaj膮cymi: opracowywanie i analizowanie niezb臋dnej dokumentacji, opracowywanie projekt贸w pism procesowych, wykonywania zada艅 w zakresie zast臋pstwa procesowego na zasadach okre艣lonych w art. 351 ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (t.j. Dz.U. 2016, poz. 233 z p贸藕n. zm.) oraz w 搂 6 Regulaminu odbywania aplikacji radcowskiej (za艂膮cznik do Uchwa艂y Krajowej Radc贸w Prawnych Nr 90/VII/2009 z dnia 17 pa藕dziernika 2009 r.); wyst臋powanie o udost臋pnienie przez w艂a艣ciwe kom贸rki wewn臋trzne (osoby funkcyjne) Bazy informacji niezb臋dnych dla terminowej i jako艣ciowej realizacji zada艅 z zakresu obs艂ugi prawnej; prowadzenie rejestru spraw, o kt贸rych mowa w pkt. 2); przygotowywanie wniosk贸w dotycz膮cych zmiany stosowanych w 4 RBLog wzor贸w klauzul umownych, wzor贸w decyzji administracyjnych lub wzor贸w akt贸w administracyjnych kierownictwa wewn臋trznego w celu ich uzgodnienia z aktualnym stanem prawnym oraz z aktualnymi pogl膮dami judykatury s膮d贸w powszechnych lub s膮d贸w administracyjnych; udzielanie wyja艣nie艅 dotycz膮cych prawa powszechnie obowi膮zuj膮cego (jego tre艣ci, wyk艂adni i stosowania) w zakresie obj臋tym dzia艂aniem 4 RBLogpraca na umow臋 na okres pr贸bny, praca jednozmianowaoferta dost臋pna w sali E
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2017-09-19 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
Specjalista ds. obs艂ugi klienta zajmuje si臋 obs艂ug膮 pasa偶er贸w linii Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezb臋dnych informacji, zajmuje si臋 tak偶e przygotowywaniem bilet贸w, ich aktywn膮 sprzeda偶膮, rezerwacjami oraz anulowaniem podr贸偶y. Na bie偶膮co wprowadza niezb臋dne zmiany do systemu Amadeus. Obs艂uguje pasa偶er贸w w j臋zyku angielskim oraz w co najmniej jednym innym j臋zyku (w zale偶no艣ci od przypisanego rynku). Jest zobowi膮zany do podnoszenia i aktualizacji swojej wiedzy na bie偶膮co, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Oferta skierowana r贸wnie偶 dla os贸b z orzeczeniem o stopniu niepe艂nosprawno艣ci. Umowa na czas nieokre艣lony, poprzedzona umow膮 na czas okre艣lony-po okresie p贸艂 roku w momencie kiedy pracownik uzyska艂 pozytywn膮 ocen臋 od Kierownictwa Centrum Kontaktu z Klientem. Praca na trzy zmiany: 8:45-17:00; 9:45-18:00; 10:45-19:00. Wynagrodzenie miesi臋czne: 3150 z艂 brutto (3500 z艂 brutto po pomy艣lnym zako艅czeniu przez pracownika kompleksowego szkolenia z zakresu systemu rezerwacji bilet贸w lotniczych, zaliczenie wszystkich wymaganych test贸w oraz uzyskanie pozytywnej oceny od Kierownika Centrum Kontaktu z Klientem).
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
Monta偶 cz臋艣ci i akcesori贸w stolarki okiennej i drzwiowej z PVC i aluminium, szlifowanie, klejenie, nawiercanie, przykr臋canie
kontakt przez PUP - 2017-11-30 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Zapoznanie si臋 z przepisami prawa, z zasadami systemu jako艣ci, wsp贸艂udzia艂 w kontrolach obiekt贸w, w pobieraniu pr贸bek do bada艅 laboratoryjnych, rejestracja protoko艂贸w z kontroli sanitarnych, sporz膮dzanie zstawie艅 i analiz z dzia艂a艅 pokontrolnych
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Suwa艂ki (podlaskie)
obs艂uga klient贸w w zakresie kadr i p艂ac,praca przy komputerze
kontakt przez PUP - 2018-10-26 - Katowice (艣l膮skie)
- Rozw贸j sieci sprzeda偶y poprzez utrzymywanie relacji handlowych oraz zdobywanie nowych klient贸w. Przygotowywanie ofert. Prowadzenie negocjacji handlowych. Doradztwo techniczno-handlowe dla klient贸w. Analiza rynku i dzia艂a艅 konkurencji.- Nasz klient oferuje: prac臋 w pr臋偶nie rozwijaj膮cej si臋 firmie z bran偶y HVAC, mo偶liwo艣膰 rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 4300 z艂/brutto + premia. Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek na okres pr贸bny do trzech miesi臋cy. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykszta艂cenie min. 艣rednie o profilu technicznym. Min. 2- letnie do艣wiadczenie na stanowisku o profilu handlowym wymagaj膮cym umiej臋tno艣ci budowania relacji handlowych w bran偶y technicznej. Mile widziane do艣wiadczenie w bran偶y budowlanej, sanitarnej, HVAC lub pokrewnej. Umiej臋tno艣膰 pe艂nienia roli doradczej wobec klient贸w w zakresie wyboru produkt贸w. Umiej臋tno艣膰 budowania efektywnych relacji handlowych. Nastawienie zadaniowe. Umiej臋tno艣ci negocjacyjne. Kontakt WY艁膭CZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2017-05-02 - Katowice (艣l膮skie)