SPECJALISTA DS. KLIENTA BIZNESOWEGO Opole oferta pracy kontakt przez OHP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KLIENTA BIZNESOWEGO
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: Telefoniczny kontakt z klientami biznesowymi, prezentacja oferty sieci Orange, sprzedaż usług i produktów
Data publikacji: 2017-08-01
Lokalizacja: Opole (opolskie)
Pracodawca: kontakt przez OHP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Telefoniczny kontakt z klientami biznesowymi, prezentacja oferty sieci Orange, sprzedaż usług i produktów
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: system wynagradzania: godzinowo-prowizyjny
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KLIENTA BIZNESOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Opole
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Opole
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: telemarketer
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Komunikatywność, dobra dykcja
Nazwa pracodawcy: kontakt przez OHP
Sposób aplikowania: kontakt przez OHP
Adres pracodawcy:
Gogolińska 2a /pok. 20, 47-100 Strzelce Opolskie, powiat: strzelecki, woj: opolskie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: OHP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: strzelecki
Gmina pracodawcy: Strzelce Opolskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Strzelce Opolskie
Adres strony pracodawcy: www.onecc.pl
Ulica pracodawcy: Gogolińska
Numer budynku pracodawcy: 2a
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: telemarketer
Data dodania oferty pracy: 01.08.2017
Oferta pracy ważna do: 31.08.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 01.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 01.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Koordynowanie działań wszystkich jednostek organizacyjnych na terenie województwa łódzkiego w zakresie realizacji projektów systemowych i regionalnych.Nadzór i bieżąca kontrola nad prawidłowym przygotowaniem dokumentów przez koordynatora programów w terenie.Nadzór nad terminowym przekazywaniem dokumentów w ramach programów systemowych i regionalnych.Przygotowywanie pełnej dokumentacji (merytorycznej i finansowej) do rozliczeń programów.Przygotowywanie dokumentacji w ramach programów systemowych i regionalnych do postępowań realizowanych na podstawie "Prawo zamówień publicznych"
Łódzka Wojewódzka Komenda OHP w Łodzi - 2016-08-04 - Łódź (łódzkie)
przygotowywanie materiałów reklamowych, promowanie produktów w internecie, obróbka zdjęć, działania marketingowe
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Poznań (wielkopolskie)
prowadzenie zajęć z dziećmi w wieku od 3 do 5 lat zgodnie z podstawą programową
Związek Stowarzyszeń "KURPSIE RAZEM" - 2018-07-16 - Surowe (mazowieckie)
Obsługa klienta bezpośrednia i pośrednia (drogą mailową lub telefoniczną), prace biurowe związane z obsługą zamówień.
Surmiak Mateusz MADE OF WOOD Group - 2017-01-25 - Świnna Poręba (małopolskie)
ofertowanie; selekcjonowanie ofert dostawców; przygotowanie dokumentacji powykonawczej; pozyskiwanie podwykonawców; zamawianie materiałów
kontakt przez PUP - 2017-07-19 - Jasin (wielkopolskie)
Prowadzenie akt osobowych pracowników
kontakt przez PUP - 2017-10-03 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
przygotowywanie, realizacja oraz szczegółowe rozliczenia zamówień, prowadzenie gospodarki magazynowej, kosztorysowanie robót budowlanych, analiza projektów budowlanych, przygotowywanie dokumentacji przetargowej.
MOSTOSTAL ZABRZE REALIZACJE PRZEMYSŁOWE S.A. - 2016-10-17 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
OBSŁUGA OFFICE, AUTOCAD, COREL, ODPORNOŚĆ NA STRES, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W GRUPIE, UMIEJĘTNOŚCI INTERPERSONALNE, WYSOKA KULTURA OSOBISTA;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE EKONOMICZNE, OBSŁUGA KAMERY, MONTAŻ FILMÓW, PRAWO JAZDY KAT.B, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ J.ANGIELSKIEGO (B2), MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE SPEC. ANALIZA GOSPODARCZA
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Prowadzenie działań marketingowych.
Centrum Kształcenia " TORUS" Ewa Piechowska - 2017-06-28 - Bochnia (małopolskie)
ważenie wózków wędzarniczych z towarem, ważenie farszu i produktu, przygotowanie maszyn, prawidłowe załadowanie maszyn danym półproduktem, przelewanie jelit, formowanie szynek, wiązanie pół produktów, prawidłowe wypełnianie osłonki, zawieszanie, układanie wędlin na wózkach wędzarniczych, przygotowanie maszyny do barwienia wraz z jej napełnieniem, transport wózków wędzarniczych, zabezpieczenie odpowiedniej ilości patyczków rzeźniczych ciętych, sznurków, nici wędliniarskich, osłonek, folii, załadunek brudnych cymbrów i big-boksów, wyładunek czystych cymbrów i big-boksów w wyznaczonym miejscu, składowanie odpadów organicznych i nieorganicznych z bieżącej produkcji w wyznaczonym miejscu, na koniec zmiany wstępne przygotowanie maszyn oraz hali do ogólnego mycia i dezynfekcji, utrzymanie ładu i porządku na halach oraz w pomieszczeniu z osłonkami
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE NIK-POL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-06 - Ruda Śląska (śląskie)
Weryfikacja w programie finansowo – księgowym dokumentów do rozliczeń podatkowych.
Weryfikacja zdarzeń gospodarczych i ich ujęcie w podatku dochodowym i VAT.
Weryfikacja dokumentacji w rozliczeniach wewnątrzwspólnotowych i poza unijnych.
Sporządzanie raportów z weryfikacji.
Sporządzanie raportów rozliczeń podatkowych.
Zatwierdzanie dokumentów podatkowych zgodnie z procedurami firmy.
Media Expert - 2016-09-27 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
Staż
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Wrocław (dolnośląskie)
praca w księgowości
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
Szczegółowe informacje na stronie internetowej www.cnbop.pl w zakładce oferty pracy.
Centrum Naukowo Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej. - 2016-12-07 - Józefów (mazowieckie)
Kompleksowa obsługa klienta zagranicznego oraz krajowego, w tym przygotowywanie ofert handlowych, przyjmowanie, koordynowanie zamówień oraz odpowiadanie na inne zapytania klientów, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie stałej komunikacji z klientem w procesie przygotowywania ofert i realizacji zamówień. Bieżący kontakt z innymi działami firmy dla realizacji powierzonych zadań
AG TERMOPASTY GRZEGORZ GĄSOWSKI - 2017-03-20 - Łapy (podlaskie)
prowadzenie spraw związanych z organizacją szkoleń,ewidencja korespondencji bieżącej
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2016-06-09 - Poznań (wielkopolskie)
• bieżąca obsługa Klientów • doradztwo techniczne • przyjmowanie i wprowadzanie zamówień do systemu • współpraca z mobilnymi przedstawicielami handlowymi
Rywal-RHC - 2018-04-12 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Bardzo dobra znajomość C #, ASP.NET , HTML/CSS, SQL, wzorców projektowych. Dobra znajomość baz danych MS SQL Server.Praktyczna znajomość UML 2.0.Znajomość JavaScript, WPF, Silverlight, MVC, C ++, STL, ADO.NET, LINQ, Entity Framework; (T-SQL), XML, AJAX. Umiejętność programowania wielowątkowego. Znajomość cyklu rozwoju oprogramowania.Znajomość zasad projektowania zorientowanego obiektowo.
kontakt przez PUP - 2017-12-12 - Kraków (małopolskie)
praca na stanowisku specjalisty w dziale obsługi dystrybucjipraca na umowę na czas nieokreślony, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali F
QIAGEN BUSINESS SERVICES Sp. z o.o. - 2017-09-04 - Wrocław (dolnośląskie)
redagowanie ofert handlowych, pisanie pism, emaili i listów, projektowanie treści ogłoszeń i ofert, telefoniczne rozmowy handlowe, uczestnictwo w targach i imprezach
JANPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-18 - Brzozie Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Obsługa oraz utrzymanie obiektów budowlanych i elektroenergetycznych, obsługa urządzeń energetycznych, wykonywanie czynności łączeniowych na urządzeniach oraz sieciach energetycznych
EKO-WIATR BIS Krzysztof Statuch - 2016-06-13 - Sieradz (łódzkie)
Zakres obowiązków, w szczególności: Z zakresu kadr:1. Znajomość i przestrzeganie obowiązujących aktów prawnych związanych z wykonywaną pracą a w szczególności: Przepisów Kodeksu Pracy,Ustawy o pracownikach samorządowychUstawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,Ustawy o Systemie Ubezpieczeń Społecznych,Ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO,Ustawy o zatrudnieniu socjalnym.2. Prowadzenie spraw pracowniczych związanych z przebiegiem zatrudnienia pracowników.3. Konsultowanie zakresów obowiązków pracowników Wrocławskiego Centrum Integracji z Koordynatorami i Dyrektorem Centrum.4. Koordynacja procesu rekrutacji na stanowiska pracownicze zgodnie z Ustawą o pracownikach samorządowych, prowadzenie dokumentacji naborów w WCI we współpracy z Komisjami Rekrutacyjnymi5. Sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem terminowości wykonania badań okresowych pracowników i prowadzenie stosownej ewidencji.6. Sprawowanie nadzoru nad szkoleniami z zakresu BHP i ppoż. pracowników.7. Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, w tym rejestru urlopów, zwolnień lekarskich oraz nadzór nad kartami czasu pracy pracowników.8. Prowadzenie rejestrów planów urlopów.9. Prowadzenie spraw związanych z nagradzaniem, awansowaniem oraz karaniem pracowników.10. Ustalenie uprawnień pracowników do nagród jubileuszowych oraz dodatkowego wynagrodzenia rocznego.11. Sprawowanie nadzoru i kontroli dyscypliny pracy oraz przestrzegania regulaminu i kodeksu pracy.12. Prowadzenie dokumentacji związanej z poleceniem wyjazdów służbowych.13. Prowadzenie dokumentacji związanej ze szkoleniami pracowników.14. Prowadzenie dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych:- wprowadzanie do programu CDN Optima danych pracowników oraz zmian danych.15. Sporządzanie sprawozdań do Głównego Urzędu Statystycznego w zakresie kadrowym.16. Wystawianie zaświadczeń dla pracowników o zatrudnieniu.17. Prace związane ze spełnianiem wymogów zawartych w ustawie o ochronie danych osobowych i aktach wykonawczych jednostki w zakresie kadr.18. Prowadzenie rejestrów urlopów wypoczynkowych, upoważnień i pełnomocnictw wydawanych przez Dyrektora WCI,upoważnień do przetwarzania danych osobowych WCI.19. Współpraca z Specjalistą płac w zakresie spraw kadrowych i wynagrodzeń (nieobecności, zmiany umów o pracę, etatyzacja, sprawozdania), aktualizacji informacji (rekrutacja, zmiany wynagrodzenia, kary) oraz dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych.Z zakresu płac:1. Znajomość i przestrzeganie obowiązujących aktów prawnych związanych z wykonywaną pracą a w szczególności: Przepisów Kodeksu Pracy,Ustawy o pracownikach samorządowychUstawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,Ustawy o Systemie Ubezpieczeń Społecznych,Ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO,Ustawy o zatrudnieniu socjalnym.2. Kompletowanie dokumentacji i przygotowywanie wniosków o emerytury i renty pracowników Centrum.3. Prowadzenie dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników, zleceniobiorców i beneficjentów do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych:wprowadzanie do programu CDN Optima danych zleceniobiorców i beneficjentów oraz zmian danych, wprowadzanie do programu Płatnik danych zleceniobiorców i beneficjentów oraz pracowników,wprowadzanie zmian danych dostarczonych przez zleceniobiorców i beneficjentów.4. Prowadzenie dokumentacji zajęć komorniczych pracowników i beneficjentów Centrum oraz spraw związanych z rozliczeniem tych zajęć komorniczych.5. Sporządzanie sprawozdań oraz prowadzenie rozliczeń z Państwowym Funduszem Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. 6. Sporządzanie sprawozdań do Głównego Urzędu Statystycznego w zakresie płacowym.7. Prace związane ze spełnianiem wymogów zawartych w ustawie o ochronie danych osobowych i aktach wykonawczych jednostki w zakresie płacowym.8. Naliczanie świadczeń należnych beneficjentom Wrocławskiego Centrum Integracji.9. Sporządzanie i naliczanie list płac pracowników Centrum wraz z prowadzeniem stosownej dokumentacji.10. Sporządzanie naliczeń i prowadzenie dokumentacji związanej z zasiłkami macierzyńskimi, zasiłkami chorobowymi i zasiłkami opiekuńczymi. 11. Sporządzanie i naliczanie uprawnionym pracownikom wypłat z tytułu nagród jubileuszowych. 12. Sporządzanie i naliczanie list płac związanych z dodatkowym wynagrodzeniem rocznym pracowników.13. Kontrola prawidłowości naliczania ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych na liście płac związanych z wypłatami dla beneficjentów Centrum.14. Prowadzenie rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych oraz spraw związanych z przekazem elektronicznym w systemie PŁATNIK ZUS.15. Prowadzenie rozliczeń w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych z Urzędem Skarbowym.16. Prowadzenie spraw związanych z wypłacaniem umów zleceń i umów o dzieło.17. Wystawianie zaświadczeń dla pracowników o wynagrodzeniu oraz dla zleceniobiorców i beneficjentów dot. zatrudnienia i wynagrodzenia. 18. Współpraca z Specjalistą ds. kadr w zakresie spraw kadrowych i wynagrodzeń (nieobecności, zmiany umów o pracę, etatyzacja, sprawozdania), aktualizacji informacji (rekrutacja, zmiana wynagrodzenia, kary) oraz dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników, zleceniobiorców i beneficjentów do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych.Forma i termin składania ofert :1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. 2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Specjalista ds. kadrowych i/lub Specjalista ds. płacowych we Wrocławskim Centrum Integracji, w terminie do dnia 09.07.2018r. do godziny 16.00 3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. 4. Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Inne informacje:1. Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. 2. Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres trwania postępowania rekrutacyjnego, nie dłużej jednak niż 2 miesiące (przy czym w przypadku zatrudnienia dane te zostaną włączone do akt osobowych). 3. Po upływnie okresu, o którym mowa w pkt. 2 dokumenty zostaną komisyjne zniszczone. Z czynności tej sporządzony zostanie protokół.Dodatkowych informacji udziela: p. Ewa Żmuda - Zastępca Dyrektora, tel. 71 782 35 18 w godz. 9.00-15.00. Oferta dostępna w sali E, A. Oferta skierowana także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2018-06-26 - Wrocław (dolnośląskie)
Przygotowywanie dokumentacji technicznej, ofert handlowych, zawieranie umów sprzedaży, prowadzenie dokumentacji, negocjacje handlowe
"KSM-SYSTEM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-28 - Lubaczów (podkarpackie)
obsługa klienta, pomoc w doborze okularów korekcyjnych, obsługa kasy fiskalnej.Zapewniamy odpowiednie przeszkolenie, pracę w miłej atmosferze, premie uznaniową.
Agencja Pośrednictwa Handlowego i Usług "KWAŚNIAK" Kwaśniak Wiesław - 2016-04-11 - Rzeszów (podkarpackie)
- obsługa administracyjna urządzeń dozorowych- obsługa dokumentacyjna inwestycji, remontów, serwisów- formułowanie i składanie zapytań ofertowych oraz zestawienie i wstępna analiza otrzymanych ofert- współpraca z kooperantami Działu Utrzymania Ruchu oraz pozostałymi komórkami organizacyjnymi Spółki- wspomaganie Kierownika Działu Utrzymania Ruchu w bieżącej pracy Działu
Chemikals Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-09-29 - Siedlisko (warmińsko-mazurskie)
Realizacja planów sprzedażowych poszukiwanie nowych klientów, bieżąca obsługa handlowa, prezentacja oferty sprzedażowej, znajomość branży samochodowej, obsługa handlowa, obsługa klientów zagranicznych w języku azerbejdżańskim telefoniczne umawianie spotkań z potencjalnymi klientami
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Grójec (mazowieckie)
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów, bieżąca obsługa oraz budowanie długofalowych relacji z istniejącymi klientami, opracowywanie ofert handlowych, ustalanie i negocjowanie warunków współpracy z klientami, ustalanie zapotrzebowania rynku na okreslony typ silnika, badania rynku, aktywny udział w tworzeniu nowych produktów i budowanie strategii marketingowych, współpraca z działem technicznym i działem sprzedaży
Przedsięb.Prod.Handlowo Usługowe MEBLOMARK w Ostrzeszowie - 2016-02-09 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
realizacja obowiązków służby BHP, wynikających z ustawy o służbie BHP
GAMET S.A. - 2015-12-21 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Obsługa programu płacowo-kadrowego, obliczanie świadczeń pieniężnych wynikających ze stosunku pracy włącznie z przygotowaniem przelewów bankowych na konta osobiste pracowników; przygotowanie druku RP-7 (zaświadczenie o zatrudnieniu i wynagrodzeniu) do celów emerytalnych dla byłych i obecnych pracowników; obsługa programu Płatnik deklaracje ZUS oraz rozliczanie PDOF do US; sporządzanie miesięczne rozdzielnika płac do kosztów; przygotowanie informacji o dochodzie (US) uzyskanym w danym roku podatkowym dla pracowników Instytutu oraz pracowników zatrudnionych na umowę zlecenie i o dzieło; sporządzanie sprawozdań z wynagrodzeń kwartalnych i rocznych do GUS i PAN; wystawianie zaświadczeń o zarobkach; prowadzenie i rozliczanie kasy PKZP; prowadzenie i rozliczanie grupowego ubezpieczenia pracowniczego (PZU); przygotowanie i kompletowanie do wypłaty wniosków o wczasy pod gruszą z ZFŚS.
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Zabrze (śląskie)
Prace budowlane, murowanie, tynkowanie
,,MAR-BUD" MARIUSZ OKONIAK - 2017-07-14 - Czestków A (łódzkie)