SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Ostrów Mazowiecka oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: praca w księgowości
Data publikacji: 2017-01-27
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ostrów Mazowiecka, powiat: ostrowski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: praca w księgowości
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostrów Mazowiecka
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostrowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowi Mazowieckiej
Adres pracodawcy:
3-go Maja 55, 07-300 Ostrów Mazowiecka, powiat: ostrowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: ostrowski
Gmina pracodawcy: Ostrów Mazowiecka
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ostrów Mazowiecka
Ulica pracodawcy: 3-go Maja
Numer budynku pracodawcy: 55
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowi Mazowieckiej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.01.2017
Data dodania oferty pracy: 26.01.2017
Oferta pracy ważna do: 25.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 03.01.2017
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Prowdzenie gabinetu odnowy biologicznej, przeprowadzenie szczegółowego wywiadu dotyczacego stanu zdrowia i samopoczucia klienta.
HOTEL SPA Dr Irena Eris POLANICA ZDRÓJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-02 - Polanica-Zdrój (dolnośląskie)
Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku: - prowadzenie zajęć dydaktycznych z zakresu zarządzaniazasobami ludzkimi, - analizowanie wyników osiąganych przez słuchaczy, - prowadzenie konsultacji dydaktycznych, - prowadzenie dokumentacji szkoleniowej,- opracowywanie pakietów dydaktycznych, programów kursów i szkoleń.
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego - 2016-08-03 - Koszalin (zachodniopomorskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Przyjmowanie zamówień, korekta terminów zleceń i ilości artykułów, dysponowanie artykułami.
PHOENIX CONTACT "WIELKOPOLSKA" SP. Z O.O. - 2016-04-08 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
weryfikacja i nadzór nad dokumentacją działu jakościsporządzanie raportów
SEUNG SAN IND.POLAND Spółka z o.o. - 2017-02-24 - Ustroń (śląskie)
likwidacja szkód transportowych
REGENT INSURANCE BROKERS (POLSKA) SP. Z O.O. - 2017-09-21 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa kadrowo-płacowa, rozliczanie wynagrodzeń, prowadzenie akt osobowych. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00, w Bielsku-Białej. Praca na podstawie umowy o pracę na okres próbny - docelowo na czas nieokreślony.
PPHU BOGMAR BOGUSŁAWA JOLANTA BRYCZEK - 2018-04-27 - Bielsko-Biała (śląskie)
Analiza zapytań ofertowych,przygotowywanie ofert oraz prowadzenie negocjacji techniczno-handlowych.
Przedsiębiorstwo Concept Stal B&S Lejman Spółka Jawna - 2016-08-03 - Chełm (lubelskie)
Obsługa klienta, sprzedaz usług turystycznych.
MARCIN SOCHAN K&M - 2017-07-05 - Chojnice (pomorskie)
Sporządzanie wniosków o dofinansowanie. Rozliczanie wniosków o płatności.
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Lublin (lubelskie)
Specjalista do spraw sprzedaży
F.H.U. "PINEWOOD" s.c. Klaudia Kiepura, Jarosław Kiepura - 2016-03-10 - Osielec (małopolskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Zielona Góra (lubuskie)
ZGODNIE Z WNIOSKIEM
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
Identyfikowanie odbiorców produktu i docelowego rynku produktu, prowadzenie badań i gromadzenie informacji rynkowych, planowanie i wdrażanie strategii i metod promocji, organizacja i doskonalenie procesu sprzedaży, opracowywanie planów marketingowych, rozpoznawanie i analizowanie potrzeb klientów, analizowanie czynników wywierających wpływ na poziom sprzedaży i prognozowanie popytu rynkowego na produkty i usługi, sporządzanie raportów z sprawozdań z zakresu działalności marketingowej oraz statystyk sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Poznań (wielkopolskie)
kontrola stanów sanitarnych przed i w czasie produkcji, kontrola produkcji mięs i wędlin, kontrola pakowania mięs i wędlin
kontakt przez PUP - 2018-02-28 - Starachowice (świętokrzyskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Warszawa (mazowieckie)
uzgadnianie i opiniowanie dokumentacji inwestycyjnej, prowadzenie kontroli odbiorowych
POWIATOWA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W POZNANIU - 2017-04-14 - Poznań (wielkopolskie)
Praca w Tyliczu.System pracy zmianowej: 06:00-14:00-22:00-06:00Zarządzanie w SAP przepływem towaru w magazynie. Sprawdzanie awizacji dostarczonych przez przewoźników samochodów. rekjestracja kierowców w systemie SAP. Tworzenie chipmentów w LEO. Przygotowywanie raportów. Kontrola dokumentów dotyczących wszelakich ruchówmagazynowych - nadzór nad właściwym obiegiem dokumentów.
W.T.S. Work Temp Service, Agnieszka Wilijewicz - 2018-03-16 - Tylicz (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Warszawa (mazowieckie)
OPRACOWANIE WNIOSKÓW APLIKACYJNYCH W CELU POZYSKANIA DOTACJI ZE ŚRODKÓW UNIJNYCH
UNIFUND SP. Z O.O. - 2015-11-30 - Rzeszów (podkarpackie)
PLANOWANIE, PROJEKTOWANIE I WYKONYWANIE POSZCZEGÓLNYCH ELEMENTÓW OPROGRAMOWANIA WE WŁASNYM OBSZARZE WIEDZY, ZGODNIE Z PODANĄ SPECYFIKACJĄ, ZAPOZNANIE Z NARZEDZIAMI I PROCESAMI ZWIAZANYMI Z PRACA. ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA DZIELENIE SIĘ WIEDZĄ W SWOJEJ DZIEDZINIE SPECJALIZACJI.
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Wrocław (dolnośląskie)
kontakt telefoniczny i mailowy z dłużnikami
GCP SP. JAWNA Instytut Doskonalenia Wiedzy Prawno - Ekonomicznej - 2016-06-13 - Kraków (małopolskie)
REALIZACJA POLITYKI KADROWEJ, ZATRUDNIANIE PRACOWNIKÓW, DOKUMENTACJA KADROWA
"ARTO-PLUS" PUH S.C - 2016-04-26 - Nowogard (zachodniopomorskie)
Oferta dla osób spełniających warunki Regulaminu Refundacji Wyposażenia/Doposażenia,ścieżka dostępu: http://www.pup.gliwice.pl/firma/oferty_pracy_subs_wyposazenie.html i jednocześnie zakwalifikowane bądź kwalifikujące się do II profilu pomocy.Wykształcenie średnie mechaniczne; prawo jazdy B. Zakres obowiązków: sprzedaż części maszyn i urządzeń, pozyskiwanie nowych klientów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Gliwice (śląskie)
Sporządzanie raportów zgodności podatkowej między firmą a kontraktorami mającymi siedzibę w Brazylii (wymagany język portugalski).
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Kraków (małopolskie)
nadzorowanie, weryfikacja jakościowa projektów, odpowiedzialność za prowadzenie projektów, działania z zakresu logistyki, planowania produkcji, wdrażanie dokumentacji założeń dostawców, pracowników, teorzenie oferty dla klienta
kontakt przez PUP - 2017-11-21 - Sierakowo (wielkopolskie)
Poszukiwanie klientów eksportowych, partnerów do nawiązywanie współpracy -Realizowanie planów sprzedaży -Przygotowywanie dokumentów eksportowych, obsługa zamówień -Negocjacja i ustalanie warunków handlowych z kontrahentami -Wyjazdy do zagranicznych kontrahentów
INSTAL PROJEKT GAWŁOWSCY ŚCIERZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA - 2015-11-26 - Kruszyn (kujawsko-pomorskie)
-obsługa kasy fiskalnej obsługa programu sprzedażowego SMALL BUSINES obsługa pupilometru (pomiar odległości żrenic) obsługa dioptromierza (pomiar wartości korekcyjnych mocy soczewek okularowych) układanie ekspozycji oraz dbanie o jej stan wizualny i estetyczny dbałość o czystość całego salonu ( część sprzedażowa, gabinet, pomieszczenie socjalne, zaplecze ) stosowanie technik sprzedaży zgodnych ze strategią salonu stosowanie procedur obsługi klienta zgodnych z polityką salonu optycznego zapoznanie sie z prawami konsumenta przysfojenie materiału branżowego związanego z wiedzą produktowa wymaganą do obsługi klienta systematyczne pogłębianie wiedzy merytorycznej wypełnianie dokumentacji sprzedażowej
Salon Optyczny Medi-Optic Andżelika Michalska - 2016-02-09 - Września (wielkopolskie)
- Kontrola formalno-rachunkowa, dekretowanie i księgowanie dokumentów. Realizacja i kontrola dokonywanych płatności, kontrola terminowości realizacji należności i zobowiązań. Weryfikacja umów gospodarczych pod wzgl. finansowym. Współpraca z bankami i ubezpieczycielami. Nadzór i organizacja inwentaryzacji. Współpraca w procesie rozliczania produkcji. Sporządzanie analiz i raportów finansowych na potrzeby Zarządu oraz dla instytucji zewnętrznych. Dostarczania wymaganych informacji z zakresu rachunkowości i finansów, ścisła współpraca z Zarządem.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto (do uzgodnienia na rozmowie kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, ekonomia, księgowość). Praktyczna znajomość ustawy o rachunkowości. Min 5 letnie doświadczenie na stanowisku księgowego lub specjalisty ds. finansowych. Doświadczenie w branży produkcyjnej. Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza programu Excel). Dobra znajomość zintegrowanych programów finansowo-księgowych. Mile widziana znajomość programu Impuls Evo. Wysoki poziom zdolności interpersonalnych. Systematyczność oraz dobra organizacja pracy. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: dwieczorek (at) baildonit.com ->List motywacyjny i CV z klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
WĘGLIKI SPIEKANE "BAILDONIT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-27 - Katowice (śląskie)
prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w trybach i na zasadach określonych w ustawie Prawo Zamówień Publicznych; przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji postępowania o zamówienia publiczne, badanie i ocena ofert, dokonywanie czynności związanych z zawarciem umowy o zamówienie publiczne, archiwizacja dokumentacji przetargowej, planowanie i sprawozdawczość, udział w pracach komisji przetargowej, sporządzanie projektów opinii i przepisów wewnętrznych z zakresu zamówień publicznych, udział w postępowaniach odwoławczych przed Krajową Izbą Odwoławczą, występowanie przed organami kontrolującymi i audytującymi pracę jednostki w zakresie zamówień publicznych
14 Wojskowy Oddział Gospodarczy/ 12 Wielkopolska Brygada Obrony Terytorialnej w Poznaniu/Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych/Regi - 2018-05-09 - Poznań (wielkopolskie)