SPECJALISTA OCHRONY ŚRODOWISKA Suwałki oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA OCHRONY ŚRODOWISKA
Wynagrodzenie: od 1 880 PLN
Zakres obowiązków: Zapoznanie się z przepisami prawa, z zasadami systemu jakości, współudział w kontrolach obiektów, w pobieraniu próbek do badań laboratoryjnych, rejestracja protokołów z kontroli sanitarnych, sporządzanie zstawień i analiz z działań pokontrolnych
Data publikacji: 2016-02-08
Lokalizacja: Suwałki (podlaskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Suwałki, powiat: m. Suwałki, woj: podlaskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zapoznanie się z przepisami prawa, z zasadami systemu jakości, współudział w kontrolach obiektów, w pobieraniu próbek do badań laboratoryjnych, rejestracja protokołów z kontroli sanitarnych, sporządzanie zstawień i analiz z działań pokontrolnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 880 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA OCHRONY ŚRODOWISKA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Suwałki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Suwałki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista ochrony środowiska
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 880 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.03.2016
Data zakończenia pracy: 03.03.2018
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Suwałkach
Adres pracodawcy:
Kościuszki 71a, 16-400 Suwałki, powiat: m. Suwałki, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: m. Suwałki
Gmina pracodawcy: Suwałki
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Suwałki
Ulica pracodawcy: Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 71a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Suwałkach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista ochrony środowiska
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 08.02.2016
Data dodania oferty pracy: 20.01.2016
Oferta pracy ważna do: 08.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 08.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 20.01.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa urządzeń pralniczych
ARIDA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-26 - Kraków (małopolskie)
- obsługa zamówień w sklepie internetowym
BASKETMANIA Spółka z o.o. Spółka komandytowa - 2016-04-18 - Starogard Gdański (pomorskie)
prowadzenie akt osobowych zgodnie z wymaganiami prawa pracy;przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, także na podstawie umów cywilnoprawnych, oraz zmianami w warunkach pracy i płacy; sporządzanie raportów i sprawozdań w zakresie spraw dotyczących zatrudnienia zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami; podejmowanie współpracy z kierownictwem i doradztwo w zakresie administracyjnej obsługi zatrudnienia; naliczanie wynagrodzeń pracowniczych oraz świadczeń z ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego;naliczanie i odprowadzanie składek do ZUS;naliczanie zaliczek na podatek dochodowy od wynagrodzeń;obliczanie kwoty do wypłaty dla pracowników; sporządzanie miesięcznych i rocznych deklaracji.Praca w godz. 8-16kontakt z pracodawcą: 667825176
Graf Consulting sp. z o.o. - 2018-08-13 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-11-16 - Warszawa (mazowieckie)
Zapewnianie usług transakcyjnych i administracyjnych związanych z procesami in scope ( w tym masowymi transakcjami) zapewniając poprawność i kompletność danych z Workday i ASP. Przygotowanie raportów dotyczących administracji i płac. Wykonywanie różnych czynności związanych z płącami, w tym zmiana płac, dodatkowe płatności i świadczenia. Przetwarzanie zmian związane z "cyklem życia" pracowników, w tym zmiany warunków pracy (zatrudni8enie, rozwiązywanie umów, zmiany organizacyjne, zarządzanie czasem. itp.). Dostarczanie rozsądnych i profesjonalnych rozwiązań dla pracowników i budowanie efektywnych relacji z pracownikami. Zatrudnienie od 01.06.2018r.
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Piła (wielkopolskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-04-12 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż art. z oferty firmy na rynki eksportowe, aktywne poszukiwania nowych klientów
"Loxa"Sp. z o.o - 2016-06-15 - Żarki (śląskie)
Wykształcenie: min. zawodowe, specjalność: murarstwo/ dekarstwo/ blacharstwo; staż pracy: min 5 lat; uprawnienia zawodowe na w/w stanowiskach pracy, ważne badania wysokościowe; przemurowanie kominów, tynkowanie, dekarstwo/ blacharstwo; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
Firma Remontowo-Budowlana TOM BUD - 2015-12-01 - Gliwice (śląskie)
Bezpośrednie obsługa klienta indywidualnego; sporządzenie wycen, wystawianie faktur, koordynacja zamówień, planowanie montaży itp.; Zawieranie umów sprzedaży, prowadzenie negocjacji z klientami, realizacja zamówień; Współpraca z architektami i firmami budowlanymi; Dbałość o porządek w salonie. Aktywny udział w rozwoju firmy.Od 1500 zł netto do uzgodnienia. I zmianaPraca w nowym salonie w Elblągu
Superleasing.pl Sp. z o. o. - 2016-02-04 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Wymagania: wykształcenie wyższe lub średnie techniczne, bardzo dobra znajomość języka angielskiego, swoboda w nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktów z klientami, samodzielność w pracy, dyspozycyjność, prawo jazdy kat. B, kultura osobista i techniczna. Znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem.
Pohl & Pohl Sp. z o. o. - 2016-03-21 - Racibórz (śląskie)
Zakres obowiązków:a)aktualizacji baz danych na portalach internetowych ZAMAWIAJĄCEGOb)obsługi klienta detalicznegoc)porządkowanie ekspozycji towarowejd)przyjmowanie towaru i kontrola jakości dostawe)prowadzenie dokumentacji związanej z przyjęciem towaru oraz sprzedażą detaliczną.- Wynagrodzenie: 1850 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na jedną zmianę w godz. między: 8:00-18:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, ale nie wymagane, pracodawca zapewnia przeszkolenie. Wymagana znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych oraz programów MsOffice (Word, Excel). Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 533-580-003) (8:00-15:00) lub e-mail: elzbietagorecka (at) wp.pl
RADOSŁAW AUGUŚCIK - 2016-07-14 - Katowice (śląskie)
rekrutacja pracowników zagranicznych, organizacja spotkań z klientami ze wschodu
KRISMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-08-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- współpraca z przedstawicielami biznesu i kierownictwem IT dla określenia i uzgodnienia zakresu testów,- zdefiniowanie procesów, sposobów pracy i narzędzi do testowania w środowisku BI,- zapewnienie, że wymagania dotyczące testów są sprawdzone, czytelne i sprawdzalne,- tworzenie i utrzymywanie spraw testowych i scenariuszy testowych,- zapewnienie, że wszystkie wady są poprawnie zgłaszane, analizowane, przypisywane lub eskalowane w razie potrzeby,- wsparcie podczas testów akceptacji użytkownika,- szkolenie młodszych testerów,- przeprowadzanie szkoleń zawodowych.
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Wrocław (dolnośląskie)
bieżąca obsługa klienta, udzielanie informacji o produkcie, tworzenei ofert handlowych i baz danych, pozyskiwanie nowycyh kontrahentów, spotkania z klientami
Fabryka Domów Mobilnych i Szkieletowych Lark Leisure Homes Sp. z o.o. - 2017-11-13 - Darłowo (zachodniopomorskie)
zapoznanie się z produktem, który ma być przedmiotem reklamy, opracowywanie produktów lub zlecanych przez klienta z uwzględnieniem poczynań konkurencji w określonej dziedzinie oraz metod reklamy przez nią stosowanych, a także wyników badań rynkowych, pozwalających określić upodobania klientów, motywy zakupu towarów oraz wielkość zapotrzebowania na dany produkt lub usługę
kontakt przez PUP - 2018-03-04 - Kobyłka (mazowieckie)
Wykształcenie średnie; roczne doświadczenie zawodowe; umiejętność obsługi komputera oraz urządzeń biurowych; zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za pozyskanie i nawiązanie relacji z nowym klientem; pracodawca gwarantuje pakiet szkoleń oraz pracę w miłym i sympatycznym zespole; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
T K MANAGEMENT SP Z O O - 2016-05-17 - Gliwice (śląskie)
Do zakresu obowiązków należało będzie : tworzenie dokumentacji jakościowej, udział w udoskonaleniu procesów i opracowywanie działań podnoszących jakość, prowadzenie analizy niezgodności, określenie sposobów wykrywania i eliminowani niezgodności, analiza przyczyn powstających wad oraz wdrażanie działań korygujących, podnoszenie świadomości jakościowej pracowników.
KSM Poland Sp. z o.o. - 2017-07-11 - Legnica (dolnośląskie)
projektowanie i tworzenie stron internetowych oraz aplikacji mobilnych, opracowywanie koncepcji interfejsu użytkownika, wpółpraca z zespołem programistów tworzących oprogramowanie, przygotowywanie materiałów marketingowych oraz wizualizacji graficznych
SNOWDOG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-02 - Poznań (wielkopolskie)
Sprzedaż towarów będących w ofercie handlowej firmy, przygotowywanie ofert, pozyskiwanie nowych klientów, negocjowanie warunków współpracy. Wynagrodzenie 2400+premia.
"Feniks" Spółka z o.o. - 2017-02-06 - Krosno (podkarpackie)
SZLIFOWANIE, GROSZKOWANIE, KŁUCIE BETONU, SZPACHLOWANIE, MALOWANIE, INIEKCJA, TORTRETOWANIE;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, OBSŁUGA ELEKTORNARZĘDZI, BADANIA WYSOKOŚCIOWE POW. 3m, MIN. 5 LAT DOŚWIADCZENIA;
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Zarządzanie pracownikami przy obróbce, rozbiorze mięsa, zarządzanie produkcją, nadzorowanie, prowadzenie dokumentacji itp.
FHU "Mipol" Piotr Mikulec, Mieczysław, Józef, Bożena Plata s.j. Skup i Ubój Zwierząt - 2016-02-26 - Moszczenica Wyżna (małopolskie)
Przeprowadzenie degustacji
kontakt przez OHP - 2016-12-14 - Jenin (lubuskie)
- pomoc przy prowadz. podatkowej księgi przychodów i rochodów,- pomoc przy prowadz. ksiąg handlowych.
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Łódź (łódzkie)
Nauka języka polskiego w klasie IV i V szkoły podstawowej
Szkoła Podstawowa w Chwałkowie Kościelnym - 2018-08-17 - Chwałkowo Kościelne (wielkopolskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Grodków (opolskie)
Sporządzanie raportów zgodności podatkowej między firmą a kontraktorami.
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Kraków (małopolskie)
Zakres czynności na w/w stanowisku obejmować będzie:1. komunikację marketingową i public relations z otoczeniem firmy (media, partnerzy, klienci),2. zarządzanie i rozwój profilów firmy w social media (tj. Facebook, Twitter, G +, LinkedIn, Instagram),3. budowanie pozytywnego wizerunku firmy oraz jej marek,4. copywriting (informacje prasowe, artykuły, wywiady, hasła reklamowe, webwriting itp.),5. stała współpraca z partnerami, dziennikarzami, portalami branżowymi w zakresie promocji firmy i jej produktów,6. opracowywanie nowych koncepcji oraz strategii promocyjnych i reklamowych firmy,7. udział w redagowaniu programów, wydawnictw premierowych i innych związanych z działalnością firmy,8. opracowywanie i nadzór nad poprawnością językową tekstów wyświetlanych podczas spektakli,9. występowanie w imieniu firmy i reprezentowanie instytucji na zewnątrz.
Opera Nova w Bydgoszczy - 2017-06-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin.
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Jabłonowo (mazowieckie)
- upowszechnianie informacji o prowadzonych działaniach na potrzeby ECAM, w tym planów szkoleniowych;- koordynowanie działalności szkoleniowej w jednostkach CEiPM Leszno;- analizowanie rynku pracy z punktu widzenia potrzeb szkoleniowych;- pozyskiwanie danych z jednostek utrzymujących rezultaty projektu OHP jako realizator usług rynku pracy;- prowadzenie poradnictwa zawodowego dla młodzieży w wieku 15-25 lat, bezrobotnych i młodzieży szkolnej;
Ochotnicze Hufce Pracy Wielkopolska Wojewódzka Komenda - 2018-01-04 - Leszno (wielkopolskie)
Wymagania:• Znajomość języka angielskiego na poziomie średnio zaawansowanym (B2) – warunek konieczny• Komunikatywna znajomość j. niemieckiego (poziom min. B1 / B2) – warunek konieczny• Podstawowe umiejętności techniczne/informatyczne • Podstawowe umiejętności na poziomie Unix / Linux / Windows Server będą dodatkowym atutem• Mile widziana znajomość ram ITIL oraz znajomość narzędzi zarządzania usługami IT Obowiązki:•Wsparcie techniczne międzynarodowych klientów gł. w przypadku incydentów związanych z komunikacją elektroniczną•Współpraca z klientami i informatykami (tel/mail)•Analiza incydentu, korekta i obsługa komunikatów związanych z przepływem materiałów • Określanie, ocena i ustalanie priorytetów problemów i skarg klientów• Pomoc w ocenie nowych usług/procesów helpdesk
JOBHOUSE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-04 - Toruń (kujawsko-pomorskie)