SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ Gdów oferta pracy "CHOMIK" M.Świeży sp.j.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: wystawianie aukcji internetowych, analizowanie działalności konkurencji, współpraca z handlowcami, obsługa aukcji allegro, prowadzenie działań marketingowych,
Data publikacji: 2016-02-08
Lokalizacja: Gdów (małopolskie)
Pracodawca: "CHOMIK" M.Świeży sp.j.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Cegielniana 875, 32-420 Gdów, powiat: wielicki, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wystawianie aukcji internetowych, analizowanie działalności konkurencji, współpraca z handlowcami, obsługa aukcji allegro, prowadzenie działań marketingowych,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wielicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.02.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera - pakiet MS Office
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziane doświadczenie. Znajomość języka czeskiego lub słowackiego. Umiejętność wystawiania aukcji.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 5
Nazwa pracodawcy: "CHOMIK" M.Świeży sp.j.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wieliczce
Adres pracodawcy:
Cegielniana 875, 32-420 Gdów, powiat: wielicki, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: kontakt telefoniczny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: wielicki
Gmina pracodawcy: Gdów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdów
Ulica pracodawcy: Cegielniana
Numer budynku pracodawcy: 875
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wieliczce
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 08.02.2016
Oferta pracy ważna do: 08.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 08.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 08.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Warszawa (mazowieckie)
wystawianie faktur VAT, kontakt z klientem, współpraca z działem produkcji i magazynem, rozmowa kwalifikacyjna odbędzie się w języku rosyjskim
ZAKŁAD PRODUKCJI MATERIAŁOW INSTALACYJNYCH "GORGIEL" JAN GORGIEL Wolsztyn - 2016-05-10 - Karpicko (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Warszawa (mazowieckie)
bieżąca obsługa klientów firmy w zakresie inwentaryzacji dróg, przeprowadzanie, kontrolowanie przebiegu inwentaryzacji, zestawianie zebranych danych graficznych i liczbowych, tworzenie analiz i opracowań z uzyskanymi wynikami, obsługa administracyjna realizowanych projektów, konserwacja sprzętu pomiarowego
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Chełm (lubelskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-01-29 - Warszawa (mazowieckie)
poszukiwanie oraz selekcjonowanie kandydatów chetnych na kursy
Krystian Żak Blue Education - 2018-07-06 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
Obsługa procesów w dziale księgowości/logistyki czy obsługi klienta, telefoniczny i mailowy kontakt z klientem, zapewnienie doskonałych relacji z klientami, analizowanie i rozwiazywanie zgłaszanych problemów, przygotowywanie raportów, sprawozdań i analiz związanych z codziennymi obowiązkami.
Grupa Progres - 2015-12-24 - Łódź (łódzkie)
Zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe, wymagana otwartość i komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów biznesowych z predyspozycjami sprzedażowymi, bardzo dobra obsługa komputera ( Microsoft Office, Internet), umiejętność organizacji pracy, samodzielność, pracowitość. Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w sprzedaży na rynku B2B, prowadzeniu działań marketingowych lub znajomość rynku szkoleń. Ogólny zakres obowiązków:- sprzedaż szkoleń- przez telefon i internet -prowadzenie działań marketingowych -przygotowywanie ofert szkoleniowych-obsługa klientów -obsługa organizacyjna szkoleń Pracodawca oferuje:-system wynagrodzenia podstawowy i uzależniony od wyników sprzedaży-wsparcie merytorycznePreferowana forma kontaktu cv mana adres e-mail: akrzywicka (at) szkoleniamasters.pl
MASTERS CENTRUM SZKOLENIA BIZNESU A & A POLAŃSKA SPÓŁKA JAWNA - 2016-01-20 - Lublin (lubelskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Swarzędz (wielkopolskie)
Kontakt osobisty lub tel:338751499.Rozliczanie faktur eksportowych.
Przewoźniak Leszek ELSTITCH - 2016-04-21 - Andrychów (małopolskie)
Pozyskiwanie nowych klientów z krajów Unii Europejskiej w branży drzewnej. Godziny pracy do uzgodnienia z pracodawcą. Kontakt osobisty: ul. Słowackiego 4b, Andrychów, telefoniczny: 730 153 153 lub e-mailowy: andremax2 (at) interia.pl. Wynagrodzenie 2000,00 zł brutto + prowizja.
Andremax sp. z o.o. - 2017-01-27 - Andrychów (małopolskie)
Zapoznanie się z zasadami obowiązującymi w biurze; zapoznanie się z dokumentacją kadrową, aktami osobowymi; samodzielna próba komplementowania akt, zapoznanie się z zasadami dotyczącymi ewidencji czasu pracy i rozliczaniu czasu pracy; zawiązywanie i rozwiązywanie stosunku pracy; tworzenie dokumentów dotyczących umów, świadczeń pracy; tworzenie raportów, zestawień kadrowych, zapoznanie się z programem kadrowym.
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Dolsk (zachodniopomorskie)
- Telefoniczna obsługa Pacjentów, dbałość o jej wysoką jakość. Prowadzenie dokumentacji medycznej. Współpraca z lekarzami. Realizacja działań wg. poleceń przełożonego.- Wynagrodzenie: 2340 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie praca na umowę o pracę na 2 lata lub na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 12:00-20:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane. Mile widziane doświadczenie w interpretacji zapisów EKG. Wymagana dobra znajomość pakietu MS Office. Wymagana cierpliwość oraz pełne zaangażowanie w powierzone obowiązki. Wymagana wysoka kultura pracy z klientem / pacjentem. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 795-155-979) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Modelarska 12, 40-142 Katowic) lub e-mail: a.plata (at) telemedycynapolska.pl
TELEMEDYCYNA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-10-19 - Katowice (śląskie)
Sprawowanie opieki zdrowotnej i prowadzenie kompleksowegopostępowania leczniczego w odniesieniu do osób chorych, niesprawnych fizycznie ipsychicznie, w celu przywrócenia im pełnej i maksymalnie możliwej do osiągnięciasprawności fizycznej, psychicznej. Praca w zakładzie opiekuńczo-leczniczym.
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krynicy Zdroju s.c. Agnieszka Dulkiewicz-Rozlach, Amadeusz Dulkiewicz, Karolina - 2015-11-17 - Krynica-Zdrój (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Warszawa (mazowieckie)
- przygotowywanie i konfigurowanie produktów do wdrożeń w bankach, - uczestnictwo we wdrożeniach systemów, również wyjazdowe, - organizacja i kierowanie projektami. Oferta dostępna w sali E, H. Kontakt z pracodawcą: tel.: 504 207 613, e-mail: gmalczak (at) gpm.net.pl
GPM SYSTEMY Sp. z o.o. - 2016-08-16 - Wrocław (dolnośląskie)
do uzgodnienia
"TUKAN" PAWEŁ WOŹNIAK, JANUSZ ŚLEDZIONA SPÓŁKA JAWNA - 2018-07-19 - Rzeszów (podkarpackie)
Prowadzenie kadr i płac.
Biuro Rachunkowe ANDO s.c. Anna Fokt, Dorota Czernic - 2016-07-13 - Kalisz (wielkopolskie)
Obsługa kadrowo - płacowa klientów biura rachunkowego.
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Konopiska (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-05-08 - Warszawa (mazowieckie)
-przyjmowanie i przygotowywanie zamówień, rejestrowanie zamówień w systemie informatycznym, odbieranie telefonów i przekazywanie informacji dzwoniącym,obsługa klienta w systemie informatycznym(wysyłanie i odbieranie wiadomości od użytkowników),przygotowywanie produktów do wysyłki, sporządzanie zestawień,tabelek w Excelu, wyszukiwanie potrzebnych informacji w Internecie,dodawanie nowych produktów na platformie zakupowej,obsługa programów komputerowych takich jak: Subiekt,Faktura Small Business
kontakt przez PUP - 2018-09-12 - Kcynia (kujawsko-pomorskie)
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / -Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:terminowo sporządzała listy płac pracowników i zleceniobiorców wg przydzielonych jednostekobliczała należny podatek, składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i sporządzała niezbędną dokumentację w tym zakresie, naliczała wynagrodzenia z tytułu przebywania na zwolnieniu lekarskim zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadziła karty wynagrodzeń i karty zasiłkowe pracowników w obsługiwanych jednostkach, przygotowanie zestawienia i uzgodnień deklaracji i przelewów do ZUS. - Wynagrodzenie: 1300-1710 zł brutto - płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Docelowo praca na stałe. Data rozpoczęcia pracy po rozstrzygnięciu naboru od lipca 2017r. - Praca: 7:30-15:30 - wg harmonogramu. Wymagania:wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne, humanistyczne lub inne umożliwiające wykonywanie zadań. Wymagane doświadczenie zawodowe przy średnim 5 lat pracy w tym co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych, a przy wyższym 4 lata pracy w tym co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych. Wymagana znajomość ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Kodeks Pracy. Wymagana znajomość obsługi programów płacowych oraz programu Płatnik.Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw płacowych w oświacie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-06-01 - Katowice (śląskie)
Współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych.Współpraca z działem marketingu.Współpraca z działami: administracji sprzedaży, obsługi klienta, zarządem.
MQX Polska Sp.z o.o - 2016-02-26 - Opole (opolskie)
telefoniczna obsługa klienta, budowa długotrwałych relacji z klientem, doradztwo produktowe, obsługa wewnętrznego systemu zamówień
IMPREKO SP. Z O.O. - 2016-04-20 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista ds. szkoleń
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Międzychód (wielkopolskie)
Specjalista do spraw kadr
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie korespondencji firmy, współpraca ze spedytorami, organizowanie transportu, fakturowanie, prowadzenie dokumentacji zakupów i wysyłek.
P.P.U.H. "STATECH" Molenda Stanisław - 2017-05-22 - Klucze (małopolskie)
utrzymywanie czystości w pomieszczeniach klubu, zakup środków czystości, obsługa imprez
CENTRUM KULTURY - 2016-05-09 - Zalesie Górne (mazowieckie)
Transport towarów na terenie Unii Europejskiej, wypełnianie dokumentów przewozowych w językach rosyjskim i ukraińskim, kontakt z dyspozytorami.
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Poczesna (śląskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Zielona Góra (lubuskie)