SPECJALISTA SEKCJI GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ I KWATERUNKOWEJ WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA Krosno Odrzańskie oferta pracy NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ.
Stanowisko: SPECJALISTA SEKCJI GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ I KWATERUNKOWEJ WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA
Wynagrodzenie: od 3 318,22 PLN
Zakres obowiązków: - uczestniczenie w opracowywaniu propozycji do planu zamówień publicznych w zakresie właściwości sekcji , w oparciu o propozycję podziału zamówień wg Wspólnego Słownika Zamówień wszystkich dokonywanych dostaw materiałów , sprzętu i usług oraz nad realizacją powyższego planu w celu właściwej realizacji zadań sekcji - prowadzenie Rejestru Zamówień Publicznych w celu kontroli wydatków do 14 000 Euro- analizowanie i kontrolowanie , właściwego wykorzystania środków pieniężnych w zakresie właściwości w zakresie właściwości sekcji oraz sporządzanie na koniec miesiąca planu salda końcowego w celu prawidłowego wydatkowania przydzielonych środków finansowych - prowadzenie bieżącej analizy wydatków budżetowych w zakresie wlaściwości sekcji w ramach przydzielonych środków finansowych na dany rok kalendarzowy w celu zapewnienia prawidłowej realizacji planowanych zamierzeń- opracowywanie faktur w zakresie zadań wykonywanych w sekcji oraz oplaty za energię elektryczną , usługi komunalne, sprzęt kwaterunkowy, gospodarczy, przeciwpożarowy i środki do utrzymania czystości w celu zapewnienia terminowej realizacji zapłaty - kontrolowanie przestrzegania bieżących umów pod względem finansowym w celu prawidłowego ewidencjonowania dokumentacji i przestrzegania terminów rozliczeń finansowych - rejestrowanie faktur za wykonanie dostawy i usługi w celu zapewnienia terminowego i prawidłowego zapewnienia ewidencji księgowej prowadzonej w sekcji
Data publikacji: 2020-02-24
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Pracodawca: NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:POPRZECZNA 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- uczestniczenie w opracowywaniu propozycji do planu zamówień publicznych w zakresie właściwości sekcji , w oparciu o propozycję podziału zamówień wg Wspólnego Słownika Zamówień wszystkich dokonywanych dostaw materiałów , sprzętu i usług oraz nad realizacją powyższego planu w celu właściwej realizacji zadań sekcji - prowadzenie Rejestru Zamówień Publicznych w celu kontroli wydatków do 14 000 Euro- analizowanie i kontrolowanie , właściwego wykorzystania środków pieniężnych w zakresie właściwości w zakresie właściwości sekcji oraz sporządzanie na koniec miesiąca planu salda końcowego w celu prawidłowego wydatkowania przydzielonych środków finansowych - prowadzenie bieżącej analizy wydatków budżetowych w zakresie wlaściwości sekcji w ramach przydzielonych środków finansowych na dany rok kalendarzowy w celu zapewnienia prawidłowej realizacji planowanych zamierzeń- opracowywanie faktur w zakresie zadań wykonywanych w sekcji oraz oplaty za energię elektryczną , usługi komunalne, sprzęt kwaterunkowy, gospodarczy, przeciwpożarowy i środki do utrzymania czystości w celu zapewnienia terminowej realizacji zapłaty - kontrolowanie przestrzegania bieżących umów pod względem finansowym w celu prawidłowego ewidencjonowania dokumentacji i przestrzegania terminów rozliczeń finansowych - rejestrowanie faktur za wykonanie dostawy i usługi w celu zapewnienia terminowego i prawidłowego zapewnienia ewidencji księgowej prowadzonej w sekcji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 318,22 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
wynagrodzenie ok. 3318,22 , dodatek za wysługę lat ( od 5 % do 20 % )
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA SEKCJI GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ I KWATERUNKOWEJ WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krośnieński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 318,22 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2020
Data zakończenia pracy: 05.03.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Adres pracodawcy:
POPRZECZNA 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty :- CV- List motywacyjny- Oświadczenie o niekaralności- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych - oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego - kopię dokumentów potwierdzających kwalifikację kandydata oraz wykształcenie i doświadczenie zawodowe Nadodrzański Oddział Strazy Granicznej ul. Poprzeczna 1 66-600 Krosno Odrzańskie lub składać we wskazanym terminie w Kancelarii Jawnej Nadodrzańskiego Oddziału SG z dopiskiem " Oferta Pracy " - liczy się data stempla pocztowego- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data przyjęcia oferty w urzędzie lub data stempla pocztowego- rozpatrzeniu nie będą podlegac oferty niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu , a także oferty , które nie zawierają kompletu wymaganych dokumentów i oświadczeń- kandydaci wybrani spośród osób spełniających wymagania formalne zostana powiadomieni te
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: krośnieński
Gmina pracodawcy: Krosno Odrzańskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Krosno Odrzańskie
Ulica pracodawcy: POPRZECZNA
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 24.02.2020
Data dodania oferty pracy: 24.02.2020
Oferta pracy ważna do: 05.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 24.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 20.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?98291402176764c997b6d5490854be64
Podobne oferty pracy
Wsparcie i promowanie współpracy działów badawczo-rozwojowych, inżynierów z Japonii i Polski w celu wypracowania unifikacji produktu i usług. Raportowanie prac badawczo-rozwojowych, dokumentacja na potrzeby zarządu.
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Wrocław (dolnośląskie)
kontrolowanie zamówień i sprzedaży, przygotowanie dokumentacji eksportowej, obsługa zleceń (fakturowanie, nadzór nad terminową realizacją zleceń), organizacja spedycji towaru, koordynowanie odpraw celnych, wprowadzanie zamówień do bazy, budowanie i utrzymywanie trwałej relacji z kontrahentami, dbałość o sprawny przepływ informacji w ramach realizowanego procesu
"INTEX GROUP" Sp. z o.o. - 2019-03-06 - Sosnowiec (śląskie)
OPIS WYKONYWANYCH ZADAŃ:- analiza plików dla potrzeb lokalizacji, wybór odpowiednich procesów i narzędzi tłumaczeniowych;- skład i łamanie tekstów, formatowanie i przygotowywanie materiałów do publikacji lub druku w różnych wersjach językowych na wzór dokumentu wyjściowego;- przygotowywanie grafik w różnych wersjach językowych na wzór dokumentu wyjściowego;- odtwarzanie źródła dokumentu na podstawie plików PDF przy wsparciu specjalistycznych programów;- kontrolowanie jakości poprzez sprawdzanie dokumentów pod kątem zgodności z dokumentem wyjściowym;- opracowywanie instrukcji i dokumentacji projektowej;- możliwa koordynacja projektów w tym między innymi: zarządzanie projektem, kontrolowanie budżetu, jakości i terminów, przydzielanie osób do projektu, obsługa klienta.OFERUJEMY:- udział w projektach międzynarodowych dla największych klientów na świecie- pracę w różnych aplikacjach DTP / graficznych- jasno określoną ścieżkę kariery w globalnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku (system awansów poziomych i pionowych)- szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne pod okiem doświadczonych opiekunów- pracę z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii- możliwość szybkiego rozwoju własnych kompetencji poprzez ambitne i pełne wyzwań zadania - umowy o pracę- prywatną opiekę medyczną- kartę Multisport
"SDL POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pomoc w sporządzaniu projektów umów o prowadzenie rachunków ROR, rachunków bierządzych, przedstawienie klientom banku oferty produktowej banku.
kontakt przez PUP - 2018-09-10 - Lublin (lubelskie)
prowadzenie akt osobowych, rozliczanie PEFRON-u, rozliczanie delegacji służbowych, wprowadzanie danych do programu kadrowego Comarch ERP Optima, wysyłanie deklaracji ZUS (ZWUA, ZSWA,ZUA,ZZA), wypisywanie skierowań na badania lekarskie, pilnowanie terminów badań BHP i lekarskich, sporządzanie list obecności(godziny pracy 8-16)
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ViKKING KTS sp. z o.o. - 2019-01-30 - Biała Podlaska (lubelskie)
Analizowanie rynku i ofert konkurencji, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi, analizowanie wyników sprzedaży, tworzenie ofert handlowych, negocjowanie umów i warunków handlowych, realizowanie planów sprzedażowych, sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-10-17 - Andrychów (małopolskie)
obsługa dotychczasowych i pozyskiwanie nowych klientów
PETRA-BUD Zakład Wydobycia i Przerobu Granitu - 2016-02-11 - Kostrza (dolnośląskie)
kompleksowa obsługa kadrowa pracowników( prowadzenie akt osobowych, sporządzanie dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy, zgłaszanie, wyrejestrowanie pracowników, członków ich rodzin do ZUS), rozliczanie czasu pracy, sporządzanie list płac, sporządzanie deklaracji do ZUS, US, GUS, pism do komorników, przygotowywanie dokumentów na potrzeby Zarządu, sporządzanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych
Agmar S.A. - 2019-01-14 - Mielec (podkarpackie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-01-22 - Warszawa (mazowieckie)
zapoznanie się z asortymentem towarowym, pomoc przy zamówieniach towaru, sprawdzanie dostarczonych towarów pod względem ilościowym i jakościowym, pomoc przy metkowaniu towaru, pomoc przy sprzedaży za pomocą komputera
kontakt przez PUP - 2019-04-05 - Chojna (zachodniopomorskie)
poszukiwanie oraz selekcjonowanie kandydatów chetnych na kursy
Krystian Żak Blue Education - 2018-07-06 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
Specjalista do spraw ekonomicznych
Państwowe Szkoły Budownictwa - Zespół Szkół - 2018-07-03 - Bytom (śląskie)
Znajomośc zagadnień kadrowo-ksiegowych
FABRYKA WSPORNIKÓW EUR ,, NEPA ,, SP. ZO.O. - 2016-05-10 - Otoczna (wielkopolskie)
prowadzenie rachunkowości jednostki,dokonywanie kontroli dokumentów zgodnie z instrukcją obiegu i kontroli dokumentów finansowo księgowych,dekretowanie dowodów księgowych,bieżące uzgadnianie i analizowanie kont analitycznych i syntetycznych,wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,przygotowywanie przelewów,rozliczanie podatku dochodowego,kontrola poprawności sporządzanie sprawozdań i informacji z zachowaniem terminów,współuczestniczenie przy opracowywaniu planów finansowych,sporządzanie na koniec każdego miesiąca zestawienia obrotów i sald,Umowa na 3 miesiące, z możliwością przedłużenia; godziny pracy: 7.25 - 15.00. Kontakt osobisty: Szpital, budynek administracji pok. 33
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Janusza Korczaka w Słupsku Sp. z o.o. - 2018-03-12 - Słupsk (pomorskie)
- Wprowadzanie faktur do systemu komputerowego. Wystawianie faktur dla kontrahentów.- Wynagrodzenie: 2300 - 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie minimum średnie. Wymagane min. 1 rok w fakturowaniu. Praca pod presją czasu, rzetelność i zaangazowanie. Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności. Kontakt telefoniczny (32-201-15-14) w godzinach: 8:00-15:00 lub e-mail: katowice.kadry (at) dozorbud.pl
SEBAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-29 - Katowice (śląskie)
Wystawianie faktur dla realizowanych dostaw, utrzymywanie kontaktu z klientami, rozliczanie dokumentów magazynowych, wprowadzanie faktur do systemu.
kontakt przez PUP - 2018-07-23 - Biała Rawska (łódzkie)
- obsługa sprzedaży internetowej- internetowa obsługa klienta- stały kontakt z magazynem- przekazywanie zamówień do magazynu- kontakt telefoniczny z klientami- dbałość o odpowiednie przechowywanie dokumentów- obsługa urządzeń biurowych
NET-S M.CHMIELEWSKI, J.CHMIELEWSKA SPÓŁKA JAWNA - 2020-02-05 - Rumia (pomorskie)
montaż towarów, dostawa towaru do klienta
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Praca stacjonarna przy komputerze w siedzibie szkoły. Umowa na okres próbny, następnie na czas nieokreślony.Kontakt z pracodawcą: 71 798 68 68
Szkoła Podstawowa Nr 82 we Wrocławiu - 2019-01-09 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzenie rozliczeń pracowników
kontakt przez PUP - 2017-10-25 - Złotoryja (dolnośląskie)
sprzedaz ubezpieczeń
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
tworzenie list płac i zestawów deklaracji do ZUS, prowadzenie akt osobowych(w ograniczonym zakresie w ramach zadań biura rachunkowego)
Biuro Rachunkowe Janusz Ziółek - 2018-11-06 - Września (wielkopolskie)
Pisanie oraz składanie wszelkich pism administarcyjno-prawnych. Zatrudnię specjalistę prawa administracyjnego (menadżera budowy). Miejsce pracy Jelenia Góra i Szklarska Poręba. Inwestycja Rezydencja Szklarska Poręba.
Centrum Ogrodnicze BODNAR Roman Bodnar - 2019-01-09 - Szklarska Poręba (dolnośląskie)
przygotowywanie ofert handlowych, realizacja zadań sprzedażowych i rozwój sprzedaży na rynkach zagranicznych,udział w targach branżowych, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, nadzór nad realizacją projektów organizacja wysyłek i odpraw celnych
TRACK TEC KOLTRAM SP. Z O.O. - 2018-07-06 - Zawadzkie (opolskie)
Przygotowywanie ofert handlowych, nadzór nad magazynem.
AMA-WID SERVICE SPÓŁKA CYWILNA AGNIESZKA TALAR, ANDRZEJ RYNIAK, MARCIN DWORAK - 2016-09-02 - Płock (mazowieckie)
Sporządzanie dokumentacji pracowniczej, naliczanie płac, zgłoszenia ZUS, sporządzanie deklaracji ZUS.
MKL BAU sp. z o.o. - 2018-02-02 - Siedlce (mazowieckie)
praca na stanowisku specjalista do spraw gospodarki przestrzennej
kontakt przez PUP - 2017-04-19 - Żakowice (łódzkie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-11-26 - Warszawa (mazowieckie)
Koordynowanie procesu logistyki transportowo-sprzętowej, prowadzenie kart ewidencji i czasu pracy kierowców oraz wydawanie i rozliczanie kart drogowych, nadzór nad gospodarką paliwową, organizacja pracy maszyn, definiowanie potrzeb dotyczących wymiany taboru
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. - 2020-02-04 - Pisz (warmińsko-mazurskie)