SPECJALISTA DS EKSPORTU Zawadzkie oferta pracy TRACK TEC KOLTRAM SP. Z O.O.
Stanowisko: SPECJALISTA DS EKSPORTU
Wynagrodzenie: 2 500 - 3 200 PLN
Zakres obowiązków: przygotowywanie ofert handlowych, realizacja zadań sprzedażowych i rozwój sprzedaży na rynkach zagranicznych,udział w targach branżowych, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, nadzór nad realizacją projektów organizacja wysyłek i odpraw celnych
Data publikacji: 2018-07-06
Lokalizacja: Zawadzkie (opolskie)
Pracodawca: TRACK TEC KOLTRAM SP. Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lubliniecka 1, 47-120 Zawadzkie, powiat: strzelecki, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
przygotowywanie ofert handlowych, realizacja zadań sprzedażowych i rozwój sprzedaży na rynkach zagranicznych,udział w targach branżowych, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, nadzór nad realizacją projektów organizacja wysyłek i odpraw celnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 3 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS EKSPORTU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zawadzkie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: strzelecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zawadzkie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.07.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
dyspozycyjność, umiejętność pracy zespołowej.
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
b. dobra znajomość języka angielskiego, kreatywność, dynamizm, wysoka skuteczność podejmowanych działań.
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: łatwość nawiązywania kontaktu z ludźmi
Nazwa pracodawcy: TRACK TEC KOLTRAM SP. Z O.O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Strzelcach Opolskich
Adres pracodawcy:
Lubliniecka 6, 47-120 Zawadzkie, powiat: strzelecki, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: .
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 07:00 - 14:00 po uprzednim kont. te.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: strzelecki
Gmina pracodawcy: Zawadzkie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zawadzkie
Adres strony pracodawcy: www.tracktec.eu
Ulica pracodawcy: Lubliniecka
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Strzelcach Opolskich
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 06.07.2018
Data dodania oferty pracy: 05.07.2018
Oferta pracy ważna do: 31.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 05.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 04.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa klienta w zakresie sprzedaży, sporządzanie ofert handlowych, udział w targach i innych imprezach marketingowych
YACHT POL ANNA KOTLICKA - 2016-10-31 - Międzylesie (warmińsko-mazurskie)
Wykształcenie wyższe II stopnia na kierunku Inżynieria i Ochrona Środowiska; 2 lata doświadczenia przy sporządzaniu dokumentów z zakresu ochrony środowiska, znajomość przepisów z zakresu prawa wodnego, prawa ochrony środowiska, podstawowa znajomość oprogramowania AutoCad lub pokrewnego, prawo jazdy kategorii B, znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym; dodatkowo mile widziane: doświadczenie w sporządzaniu operatów wodno prawnych; zakres obowiązków: praca nad dokumentacją z zakresu ochrony środowiska głównie gospodarki wodnej, duża samodzielność na stanowisku, pozyskiwanie zleceń, współpraca z klientem; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
INSTYTUT TECHNIKI GÓRNICZEJ KOMAG - 2017-10-04 - Gliwice (śląskie)
sortowanie i kontrola jakości produktów, wprowadzanie towaru na stan magazynowy i przygotowanie towaru do wysyłki, obsługa programu Return Client
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Świebodzin (lubuskie)
uczestnictwo w procesie rozruchu maszyn i ustawienia wszystkich procesów, nadzór nad procesem masteringu i galwanizacji, ustabilizowanie procesu tłoczenia płyty winylowej, przygotowanie instrukcji obsługi maszyn, szkolenie pracowników, przygotowanie procedur kontroli jakości płyt
Takt 24 Spółka z Ograniczoną działalnością, Spółka Komandytowa - 2016-04-20 - Bolesław (małopolskie)
kreowanie wizerunku firmy dla rynku wietnamskiego, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą wietnamskich towarów lub usług
kontakt przez PUP - 2017-10-19 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Praca biurowa w zakresie edycji dokumentów i przygotowania baz danych; kontakt z urzędami i kontrahentami; inne bieżące prace związane z zajmowanym stanowiskiem.
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Gostynin (mazowieckie)
Tworzenie i aktualizacja elektronicznej bazy rozliczeń i ewidencji prowadzonych robót wykonywanych przez konserwatorów, rozliczenia konserwatorów, ewidencjonowanie w formie elektronicznej poniesionych kosztów, bieżąca analiza i weryfikacja poniesionych kosztów. Miejsce pracy: Wrocław ul. Sielska 3aKontakt kandydatów z pracodawcą: m.tuchowska (at) energetyk.wroc.plOferta znajduje się w sali: D,E
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa ENERGETYK - 2016-07-27 - Wrocław (dolnośląskie)
praca na stanowisku specjalisty ds. kadr i płac
kontakt przez PUP - 2017-05-30 - Kraśnik (lubelskie)
wystawianie umów cywilnoprawnych, zatwierdzanie do zapłaty rachunków do umów, przygotowywanie paczek płacowych (do przelewów bankowych i ksiąg) wraz z pochodnymi od wynagrodzeń z programu kadrowego, weryfikacja danych w programie kadrowym na podstawie informacji i zapisów otrzymanych z księgowości, współpraca z osobami z działów administracji (księgowość, finanse) i z osobami z działów programowych
Capital Work - 2017-07-07 - Warszawa (mazowieckie)
• organizacja szkoleń zwiększających szanse młodzieży i bezrobotnych na rynku pracy;• opracowywanie i przygotowywanie autorskich programów szkoleniowych;• sporządzanie okresowych sprawozdań, informacji i analiz;• udział i pomoc w organizacji targów edukacyjnych oraz targów pracy;• przygotowywanie ofert szkoleniowych;
kontakt przez OHP - 2017-12-05 - Słupsk (pomorskie)
Zarządzanie cyklem życia wszystkich incydentów i problemów IT Identyfikowanie potencjalnych problemów i ich zapobieganie. Monitorowanie zaleceń dotyczących rozwoju technologicznego. Monitorowanie pomiarów wydajności i skuteczności. Gromadzenie i przetwarzanie informacji technicznych.Jedna zmiana 8:30-17:30, umowa na czas nieokreśłony.
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Wrocław (dolnośląskie)
ustalanie kryteriów kontroli jakości oraz współpraca przyprocesach wdrażania nowych produktów, w tym tworzeniedokumentacji jakościowej i instrukcji w celu zagwarantowaniaspełnienia wymagań jakościowych klientów zewnętrznych orazwewnętrznych, negocjacje z klientami oraz dostawcamiodnośnie warunków kontroli i odbioru produktów oraz procesów, nadzorowanie jakości produktów oraz procesów w czasieprodukcji, nowych uruchomień oraz podczas auditów produktu,procesu oraz auditów klienta, analiza reklamacji klientów,podejmowanie działań korygujących i doskonalących. trzy zmiany I. 06:00-14:00 II. 14:00-21:00 III.21:00-06:00
Broekelmann Polska Sp.z o.o. - 2017-04-04 - Opole (opolskie)
- Prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów. Pomoc w tworzeniu harmonogramu realizacji projektów rekrutacyjnych. Przygotowywanie i publikacja ogłoszeń o pracę oraz selekcja napływających aplikacji. Budowanie profili osobowościowych. Systematyczne zamieszczanie ofert pracy oraz ich efektywne pozycjonowanie. Planowanie, organizacja wyjazdów opiekunek do Niemiec. Powadzenie, organizacja biura w Krakowie. Sporządzanie umów cywilnoprawnych. Prowadzenie kursów języka niemieckiego- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na czas nieokreślony. - Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe. Doświadczenie NIE jest wymagane. Komunikatywny język niemiecki. Wymagana bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie. Łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (7:30-16:30) (Tel. 32-456-07-70) lub e-mail: rybnik (at) royaljob.pl
ROYAL JOB AGENCJA PRACY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-19 - Katowice (śląskie)
Obsługa klienta. Sprzedaż produktów ( sklep zoologiczny).
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Straszyn (pomorskie)
Prowadzenie dokumentów handlowych. Tworzenie ofert handlowych. Realizowanie planów sprzedaży. Pozyskiwanie nowych klientów.
"Parkur" sp. z o.o. - 2017-07-17 - Mochnaczka Wyżna (małopolskie)
Naliczanie wynagrodzeń pracowniczych oraz świadczeń zubezpieczenia społecznego i zdrowotnego;• naliczanie i odprowadzanie składek do ZUS;• naliczanie zaliczek na podatek dochodowy od wynagrodzeń;• obliczanie kwoty do wypłaty dla pracowników;• sporządzanie poleceń przelewów wynagrodzeń pracowników;• sporządzanie miesięcznych i rocznych deklaracji z tytułuubezpieczeń społecznych i zdrowotnych;• sporządzanie rocznych deklaracji podatkowych dotyczącychwynagrodzeń;• wydawanie zaświadczeń w zakresie wynagrodzeń orazsporządzanie dokumentów emerytalno-rentowych pracowników;• gromadzenie, segregowanie i przechowywanie dokumentówpłacowychprowadzenie akt osobowych zgodnie z wymaganiami prawa pracy;• przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniemi rozwiązywaniem stosunku pracy,Kontakt kandydatów z pracodawcą: rekrutacja (at) graftax.pl
Graf Consulting sp. z o.o. - 2018-04-13 - Wrocław (dolnośląskie)
-
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "POL-ELEKTRA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-18 - Łochowice (kujawsko-pomorskie)
Organizacja imprez gastronomicznych, kateringowych. Praca w godz. 9-17, 13-21. Kontakt osobisty po uzgodnieniu terminu telefonicznie w godz. 9-17.
Restauracja Anna De Croy Jarosław Domaradzki - 2016-03-30 - Słupsk (pomorskie)
doradztwo technologiczne; wypełnianie wniosków i dokumentów niezbędnych do ubiegania się o pomoc ze środków pochodzących z funduszy UE; sporządzanie opracowań dotyczących oceny możliwości inwestycyjnych gospodarstw rolnych; upowszechnienia postępu biologicznego w ramach doświadczalnictwa odmianowego; upowszechnianie metod produkcji rolniczej przyjaznych dla środowiska; organizowanie i prowadzenie szkoleń na rzecz producentów rolnych
Zachodniopomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Barzkowicach - 2016-02-19 - Barzkowice (zachodniopomorskie)
rekrutacja i selekcja pracowników
kontakt przez OHP - 2016-01-08 - Bytom (śląskie)
Przyjmowamie dostaw, organizacja transportu, ważenie samochodu na wadze elektronicznej
EUROZŁOM PL Sp. z o. o. - 2016-10-27 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
praca wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Legnica (dolnośląskie)
Przygotowywanie, uzgadnianie, sporządzanie pod względem formalno-prawnym, umów zawieranych przez spółkę z osobami trzecimi (umowy o roboty budowlane, umowy zlecenia, umowy najmu, umowy kupna sprzedaży i inne)Obsługa prawna wszystkich działówsporządzanie pism do klientów, urzędów, organów i sądów itp.uzgadnianie draftów ubezpieczeń, gwarancji ubezpieczeniowych i bankowych z GW oraz Brokerem,Kompleksowe przygotowywanie dokumentacji przetargowejMonitorowanie zamówień publicznychWeryfikacja i analiza dokumentacji przetargowejAnalizowanie SIWZ pod kątem formalno-prawnymProwadzenie analiz i przygotowywanie raportów przetargowychPrzygotowywanie ofert i postępowań przetargowychProwadzenie analiz złożonych ofert i przygotowywanie protokołówAdministrowanie dokumentami przetargowymiArchiwizacja dokumentów przetargowych
ML SYSTEM SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-10-26 - Zaczernie (podkarpackie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Warszawa (mazowieckie)
•przygotowywanie dokumentacji do postępowań przetargowych (kosztorysy, oferty, dokumenty formalne)•analiza postępowania przetargowego (zakres prac, lokalizacja, technologia prowadzonych robót, charakter wynagradzania)•weryfikacja i analiza planu zakupów•przygotowywanie zapytań ofertowych•analiza otrzymanych ofert•zamówienie materiału, sprzętu•przygotowywanie opracowań, zestawień po wykonawczych•negocjacje z dostawcami materiałów i usług•współpraca z działem handlowym w zakresie pozyskanych ofert i warunków ich realizacji•współpraca z kierownikiem budowy/ robót w zakresie dostaw•przygotowywanie i wykonywanie kosztorysów
AKCES BK Sp. z o.o. - 2017-07-28 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
osoby zarejestrowane z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Zabrze (śląskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Kraków (małopolskie)
Dbanie o zasób spółdzielni.Oferty konkursowe należy składać w sekretariacie Spółdzielni mieszczącym się przy ulicy Bajana 31a we Wrocławiu, w zamkniętych kopertach, z napisem Konkurs na stanowisko Specjalisty ds. eksploatacyjno-technicznych w SML-W Szóstka, w terminie do dnia 16.10.2017r. do godz. 1500.Terminy rozmów dotyczących konkursu będą ustalane bezpośrednio z kandydatami.
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa SZÓSTKA - 2017-09-15 - Wrocław (dolnośląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Darłowo (zachodniopomorskie)
Obecnie prowadzimy rekrutację na: Specialista ds. obsługi klienta. Szukamy osoby, która dołączy do naszego międzynarodowego zespołu E-commerce, rozwijającego sklepy internetowe REDMOND w Europie. Rolą tej osoby będzie obsługiwanie zamówień poprzez platformę sklepową oraz kontakt z klientem . Umiejętność radzenia sobie z problemami przy obsłudze klientów jak i programów komputerowych (np. Wf-Mag czy Excel), okaże się kluczową wartością w dynamicznie funkcjonującym środowisku.Wymagania obowiązkowe:•2 letnie doświadczenie w pracy w dziale sprzedaży•znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację pisemnąMile widziane:•znajomość innego europejskiego języka•doświadczenie w pracy w korporacjiPrześlij nam swoje CV oraz list motywacyjny.
REDMOND Sp. z o. o. - 2016-03-21 - Siedlce (mazowieckie)