SPECJALISTA DS. TRANSPORTU Pisz oferta pracy Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.

Stanowisko: SPECJALISTA DS. TRANSPORTU

Wynagrodzenie: od 3 000 PLN

Zakres obowiązków: Koordynowanie procesu logistyki transportowo-sprzętowej, prowadzenie kart ewidencji i czasu pracy kierowców oraz wydawanie i rozliczanie kart drogowych, nadzór nad gospodarką paliwową, organizacja pracy maszyn, definiowanie potrzeb dotyczących wymiany taboru

Data publikacji: 2020-02-04

Lokalizacja: Pisz (warmińsko-mazurskie)

Pracodawca: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Tęczowa 2, 12-200 Pisz, powiat: piski, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Koordynowanie procesu logistyki transportowo-sprzętowej, prowadzenie kart ewidencji i czasu pracy kierowców oraz wydawanie i rozliczanie kart drogowych, nadzór nad gospodarką paliwową, organizacja pracy maszyn, definiowanie potrzeb dotyczących wymiany taboru

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. TRANSPORTU

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pisz

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: piski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pisz

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju transportu

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: transport lub logistyka

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość procedur zamówień publicznych

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prawo jazdy kat B

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: min. 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5

Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Piszu

Adres pracodawcy:
Tęczowa 2, 12-200 Pisz, powiat: piski, woj: warmińsko-mazurskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, list motywacyjny

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie

Powiat pracodawcy: piski

Gmina pracodawcy: Pisz

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Pisz

Ulica pracodawcy: Tęczowa

Numer budynku pracodawcy: 2

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Piszu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju transportu

Data dodania oferty pracy: 05.02.2020

Oferta pracy ważna do: 17.02.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 05.02.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 04.02.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?cb477c0f902b583a4ec95578cec2e1bb

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA - od 2 000 PLN

przyjmowanie rezerwacji ( apartamenty), meldowanie gości, obsługa korespondencji, prowadzenie dokumentacji związanej z pobytem gości
SUN & SNOW Sp. z o.o. - 2016-05-05 - Krynica Morska (pomorskie)

SPECJALISTA DS. IMPREZ MASOWYCH/ INSTRUKTOR IMPREZ REKREACYJNO-SPORTOWYCH - 2 500 - 3 000 PLN

- organizacja imprez sportowych i kulturalno-rozrywkowych- przygotowanie dokumentacji dot. imprez masowych i imprez na drogach- koordynacja działań związanych z zabezpieczeniem imprez
Centrum Kultury i Turystyki w Mrągowie - 2019-03-11 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACYJNYCH - od 3 000 PLN

Prowadzenie sekretariatu, prowadzenie spraw i dokumentacji zgodnie z instrukcją kancelaryjną według rzeczowego wykazu akt, prowadzenie archiwum, prowadzenie spraw dotyczących wychowanków.Godziny pracy: 07.30 - 15.30
CENTRUM PLACÓWEK OPIEKUŃCZO-WYCHOWAWCZYCH W OLSZTYNIE - 2020-03-26 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. RYNKU PRACY - od 2 450 PLN

monitorowanie wykonania planu, pozyskiwanie danych z podległych jednostek, opracowywanie analiz i sprawozdań; dokonywanie zakupów zgodnie z przyznanym planem finansowym np. prenumerata prasy, artykuły reklamowe, opracowanie i wydruk ulotek, przygotowywanie opisów przedmiotu zamówień i zapytań o cenę, koordynowanie prowadzonych szkoleń
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2018-05-14 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ROZWOJU STRON INTERNETOWYCH - 1 033,7 PLN

- wprowadzanie danych do systemu;- obsługa sklepu internetowego;- wdrażanie nowych produktów;
kontakt przez PUP - 2020-01-24 - Linowiec (pomorskie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU I SPRZEDAŻY - od 2 300 PLN

nawiązaywanie nowych relacji z klientami, utrzymanie pozytywnych kontaktów biznesowych, wdrażanie własnych pomysłów rozwijających sprzedaż, prowadzenie działań marketingowych, dbanie o pozytywny wizerunek firmy, tworzenie treści na potrzeby mediów społecznościowych, aktualizacja strony internetowej
ATC S.C. Wojciech Kaczmarek, Irena Kaczmarek, Daniel Kaczmarek - 2016-08-22 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. ŻYWNOŚCIOWYCH REGULACJI PRAWNYCH - od 8 000 PLN

- zarządzanie zgodnością z przepisami i informacjami dot. jakości- wsparcie podczas komercjalizacji w celu uzupełnienia informacji regulacyjnych- wsparcie techniczne nowych działów rozwoju produktu w celu zapewnienia zrozumienia i zgodności z wymogami prawnymi- zatwierdzanie receptury produktów oraz surowców w celu zapewnienia zgodności z wymogami prawnymi i wymaganiami klientów- interpretowanie, ocenianie i stosowanie przepisów, standardów branżowych i wymagań klientów wobec nowych i i stniejących produktów- zarządzanie projektami, opracowywanie wewnetrznych procedur, identyfikacja usprawnień procesów- zapewnienie szkoleń innym działom i klientom w celu wymiany informacji prawnych- bezpośredni kontakt z klientem angielsko-języcznym
kontakt przez PUP - 2018-09-10 - Łódź (łódzkie)

MAGAZYNIER/MAGAZYNIERKA - od 2 300 PLN

-kompleksowe prace związane z pracą magazynu-przyjmowanie dostaw, wydawanie towaru-kompletowanie towarów do produkcji-sprawdzanie pod kątem jakościowym oraz ilościowym przyjmowanych towarów-przeprowadzanie inwentaryzacji /weryfikacja poprawności stanu magazynowego-zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentacji, rozliczeń magazynowych oraz danych dotyczących stanów magazynowych w systemie informatycznym.
TELZAS Sp. z o.o. - 2018-05-07 - Szczecinek (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACYREFERATU DO SPRAW BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY SŁUŻBY I PRACY WYDZIAŁU KONTROLI - od 1 720,18 PLN

Główne obowiązki:- ustalanie okoliczności i przyczyny wypadków przy pracy oraz chorób zawodowych, prowadzenie wymaganej dokumentacjiw tym zakresie w celu określenia środków i wniosków profilaktycznych;- przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby w celu zapewnienia przestrzegania warunków bezpieczeństwa i higienypracy w Oddziale;- udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów, budynków i urządzeń orazw czynnościach odbiorczych po wykonaniu robót budowlanych w celu nadzoru nad przestrzeganiem zasad i warunkówbezpieczeństwa i higieny pracy;- opracowywanie sprawozdań i analiz z zakresu stanu przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy w celuprzekazania dla Państwowej Inspekcji Sanitarnej MSW, KGSG i Komendanta Oddziału;- informowanie Komendanta Oddziału o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych i przedstawianie wniosków dotyczącychsposobu usunięcia tych zagrożeń w celu zminimalizowania ryzyka zawodowego;- uczestniczenie w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów, instrukcji, planów modernizacji obiektówi pomieszczeń w celu koordynacji pracy w zakresie zgodności z przepisami BHP;- udział w opracowywaniu analizy ryzyka na stanowiskach pracy w celu realizacji obowiązku ustawowego i dokonania ocenyryzyka zawodowego;- prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy funkcjonariuszy i pracowników w celuzapoznawania z zasadami BHP i przestrzegania przepisów w tym zakresieWarunki pracy:- warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, pracaw godzinach pomiędzy 7.30 a 15.30, praca przed monitorem oraz w terenie; wymuszona pozycja ciała;- miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe;- możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokośćdrzwi.Wykształcenie: wyższe z zakresu bhp lub studia podyplomowe w tym zakresie.Wymagania niezbędne:- znajomość przepisów prawnych z zakresu BHP (np. rozporządzenie w sprawie ogólnych przepisów BHP) i umiejętność ichstosowania w praktyce;- umiejętność pracy w zespole,- umiejętność działania w sytuacjach stresowych;- umiejętność analitycznego myślenia; rozwiązywania problemów;- komunikatywność;- umiejętność obsługi komputera;- posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w służbie bhp;- pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego,uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe:- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego;- prawo jazdy kat. B;- 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2019-01-14 - Racibórz (śląskie)

TECHNIK PRAC BIUROWYCH - od 2 600 PLN

Prace biurowe. Obsługa urządzeń biurowych.Przygotowanie sprawozdań, raportów.Bieżąca obsługa klienta (sprzedaż węgla, skup złomu).
kontakt przez PUP - 2020-06-05 - Wąsosz (dolnośląskie)

SPECJALISTA JEDNOOSOBOWEGO STANOWISKA DO SPRAW KADR I SZKOLENIA - od 1 850 PLN

m.in.:prowadzenie akt osobowych, postepowań administracyjnych w sprawach osobowych, ewidencji etatowej i kadrowej (sporządzanie raportów), prowadzenie ewidencji urlopów i zwolnień i inne.
KOMENDA POLICJI - 2015-12-18 - Łęczna (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 3 300 PLN

Wymagania: wykształcenie wyższe lub średnie techniczne, bardzo dobra znajomość języka angielskiego, swoboda w nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktów z klientami, samodzielność w pracy, dyspozycyjność, prawo jazdy kat. B, kultura osobista i techniczna.
Pohl & Pohl Sp. z o. o. - 2018-02-12 - Racibórz (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 17 PLN

Odpowiada za identyfikowanie potencjalnych odbiorców produktu idocelowego rynku produktu;prowadzi badania i gromadzi informacje rynkowe;planuje i wdraża strategie i metody promocji;zajmuje się organizowaniem i doskonaleniem procesu sprzedaży
PRACA PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-04-22 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACYJNYCH - od 1 071 PLN

Znajomość : klasyfikacji budżetowej, ustawy o ZFŚS, ustawy o zamówieniach publicznych, ustawy o systemie oświaty; umiejętność obsługi urządzeń biurowych, Word, Excel, poczta elektroniczna, komunikatywność, samodzielność. Praca w wymiarze 1/2 etatu. Termin rozpoczecia pracy czerwiec 2018.
Szkoła Podstawowa Nr 3 imienia Armii Krajowej w Bolesławcu - 2018-05-07 - Bolesławiec (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. INFORMACJI NAUKOWO-TECHNICZNEJ - 2 500 - 3 000 PLN

Wykształcenie: wyższe, spec. informacja naukowa i bibliotekoznawstwo lub studia podyplomowe; umiejętność opisu bibliograficznego książki oraz tworzenia kartotek i haseł formalnych, umiejętność opracowania bibliograficznego, katalogowania znajomość programu bibliotecznego Prolib, mile widziana znajomość systemu Mak (formatu MARC21), biegła znajomość pakietu MS Office (edytory tekstu, arkusze kalkulacyjne, programy do prezentacji), umiejętność korzystania z baz danych z zakresu bibliografii naukowej, wiedza na temat baz danych oraz umiejętność ich wykorzystania -Web of Science Core Collection, Scopus oraz Arianta, Baztech; znajomość języka angielskiego w stopniu średniozaawansowanym; dokładność i zdolności organizacyjne oraz umiejętność szybkiego uczenia się; zakres obowiązków: Obsługa czytelników Instytutu, zamówienia, prenumeraty, wymiana międzybiblioteczna, obsługa komputerowych baz danych, udział w opracowaniu formalnym i rzeczowym gromadzonych źródeł informacji, inne prace biblioteczne; w tym: analiza ofert i zapowiedzi wydawniczych, zarządzanie zbiorami bibliotecznymi przez katalogowanie, klasyfikację i opracowanie rzeczowe akcesja zbiorów zwartych i ciągłych oraz specjalnych m.in. sprawozdań z prac badawczo-rozwojowych, aktualizacja inwentarzy i katalogów czasopism oraz katalogów zbiorów zwartych rozdział czasopism i nadzorowanie ich obiegu w poszczególnych komórkach organizacyjnych, w tym prasy codziennej magazynowanie, inwentaryzacja i ocena zawartości zbiorów pod względem przydatności, udostępnianie zbiorów czytelnikom ITG KOMAG oraz na zewnątrz; w ramach wymiany międzybibliotecznej opracowywanie sprawozdań statystycznych na rzecz GUS, ministerstw oraz aktualizacja bazy bibliograficznej PBN i POL - on prace związane z realizacją zamówień zbiorów zwartych i ciągłych, krajowych i zagranicznych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
INSTYTUT TECHNIKI GÓRNICZEJ KOMAG - 2019-07-29 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DS. HR W BRANŻY IT - od 2 250 PLN

-przygotowanie planu procedury rekrutacji;-przygotowanie materiałów dydaktycznych z zakresu technik rekrutacji;-przygotowanie wizerunku idealnego kandydata;-przygotowanie ofert pracy w języku ukraińskim;
kontakt przez PUP - 2019-01-23 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW IMPORTU CZĘŚCI ZAMIENNYCH - od 1 000 PLN

WYSZUKIWANIE KONTRAHENTÓW, NOWYCH KLIENTÓW (ODBIORCÓW CZĘŚCI ZAMIENNYCH) NA KUBIE I W KRAJACH AFRYKI PÓŁNOCNEJ. ZNAJOMOŚĆ RYNKU MOTORYZACYJNEGO W TYCH KRAJACH. NEGOCJOWANIE UMÓW I WARUNKÓW ZBYTU CZĘŚCI ZAMIENNYCH. KONTAKTY Z POTENCJALNYMI KONTRAHENTAMI NA KUBIE.
STACJA DEMONTAŻU POJAZDÓW - 2017-05-04 - Stróżewko (mazowieckie)

SPECJALISTA OBSŁUGI LOMBARDU - od 3 000 PLN

obsługa klientów lombardu, skup, sprzedaż, zamiana towarów
AURUM SP. Z O.O. SP.K. - 2017-10-04 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. KADROWO-PŁACOWYCH - od 3 500 PLN

Sporządzanie list płac, naliczanie wynagrodzeń, prowadzenie teczek akt osobowych, sporządzanie dokumentów związanych z nawiązaniem i rozwiązaniem umów o pracę, samodzielne stanowisko pracy w biurze rachunkowym.
Biurex s.c. Doradztwo Podatkowe - 2017-06-06 - Nysa (opolskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z JĘZYKIEM NIDERLANDZKIM - do 4 250 PLN

Obsługa klientów: odpowiadanie na ich pytania i skargi docierające do firmy drogą telefoniczną, poprzez chat/fax, mail, pocztą tradycyjną. Rejestrowanie kontaktów w systemie komputerowym. Wykonywanie połączeń wychodzących w celu poinformowania o statusie sprawy. Praca na dwie zmiany 8:30-16:30, 11:00-19:00. Oferta dostępna w sali C, E. Kontakt z pracodawcą - e-mail: wroclaw.jobs (at) acneuro.com
TELECOMMUNICATIONS OPERATIONS & SERVICE CENTRE (ACN) Sp. z o.o. - 2016-10-31 - Wrocław (dolnośląskie)

ASYSTENT DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 1 850 PLN

obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych oraz sprzedaż usług i towarów handlowych
Poczta Polska S. A. - 2016-01-26 - Police (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA/TECHNIK UTRZYMANIA RUCHU - od 3 500 PLN

Obsługa techniczna i opieka nad maszynami produkcyjnymi, utrzymanie ciągłości procesu produkcyjnego, nadzór nad dokumentacją techniczną maszyn i urządzeń, udział w tworzeniu aktualizacji dokumentacji technicznej, analiza pracy urządzeń, wdrażanie modernizacji oraz usprawnień, współpraca z serwisami zewnętrznymi, udział w audytach, inspekcjach oraz odbiorach technicznych
INLETTA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-04-28 - Krzywań (pomorskie)

SPECJALISTA (BRANŻA BUDOWLANA) - 2 100 - 4 150 PLN

Praca biurowa. Sporządzanie wycen inwestorskich, opracowanie programów inwestycji. Koordynowanie zadań inwestycyjnych lub remontowych poprzez korespondencję z wykonawcami robót, biurami projektów, administratorami, użytkownikami. Sporządzanie wniosków do instytucji administracji państwowej.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni - 2018-08-16 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA DS. ROZWOJU STRON INTERNETOWYCH - 1 017,4 PLN

zarządzanie sprzedażą na aukcjach internetowych, przypisywanie kodówEAN do produktów firmowych, wprowadzanie i edytowanie danych w systemie magazynowym WMS Weaver, tworzenie opisów produktów w języku niemieckim.
kontakt przez PUP - 2018-08-13 - Oława (dolnośląskie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - od 1 850 PLN

obsługa biura - organizacja pracy doradcy ubezpieczeń, wysyłka korespondencji, obsługa bazy klientów w systemie, obsługa klienta, praca na komputerze, umawianie spotkań z klientami
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Piła (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z HISZPAŃSKIM, WŁOSKIM, ANGIELSKIM K/M - od 6 000 PLN

- obsługa klientów zagranicznych w języku włoskim i hiszpańskim (telefoniczna i mailowa) - utrzymywanie kontaktów z dostawcami firmy - ustalanie szczegółów dostawy produktów i części zamiennych dla klientów - ścisła współpraca z oddziałem firmy w Niemczech w jezyku angielskim.
kontakt przez PUP - 2019-06-25 - Warszawa (mazowieckie)


Wybierz powiat