SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z HISZPAŃSKIM, WŁOSKIM, ANGIELSKIM K/M Warszawa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z HISZPAŃSKIM, WŁOSKIM, ANGIELSKIM K/M
Wynagrodzenie: od 6 000 PLN
Zakres obowiązków: - obsługa klientów zagranicznych w języku włoskim i hiszpańskim (telefoniczna i mailowa) - utrzymywanie kontaktów z dostawcami firmy - ustalanie szczegółów dostawy produktów i części zamiennych dla klientów - ścisła współpraca z oddziałem firmy w Niemczech w jezyku angielskim.
Data publikacji: 2019-06-25
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- obsługa klientów zagranicznych w języku włoskim i hiszpańskim (telefoniczna i mailowa) - utrzymywanie kontaktów z dostawcami firmy - ustalanie szczegółów dostawy produktów i części zamiennych dla klientów - ścisła współpraca z oddziałem firmy w Niemczech w jezyku angielskim.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 6 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: praca w godz. 9-17.30
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z HISZPAŃSKIM, WŁOSKIM, ANGIELSKIM K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 6 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.06.2019
Data zakończenia pracy: 25.06.2022
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
hiszpański, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
włoski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_2:
angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie ogolnokształcące; 2 lata doświadczenia zawodowego; bardzo dobra znajomość produktów oferowanych przez spółkę (sprzętów fitness), umiejętność doboru odpowiedniego sprzętu pod potrzeby klienta; bardzo dobra znajomość hiszpańskiego, włoskiego (certyfikat C1) i angielskiego konieczna do udzielania informacji klientom zagranicznym firmy na temat produktów oraz w celu obsługi reklamacji i kontaktów z dostawcami zagranicznymi; zainteresowanie rynkiem produktów fitness, znajomość części zamiennych do produktów oferowanych przez spółkę, znajomość rynku. Zakres obowiązków (m.in.) - obsługa klientów zagranicznych w języku włoskim i hiszpańskim (telefoniczna i mailowa) - utrzymywanie kontaktów z dostawcami firmy - ustalanie szczegółów dostawy produktów i części zamiennych dla klientów - ścisła współpraca z oddziałem firmy w Niemczech w jezyku angielskim.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grochowska 171b, 04-111 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Grochowska
Numer budynku pracodawcy: 171b
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 25.06.2019
Oferta pracy ważna do: 09.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 25.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 25.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?19c178685cd2f1e0ca9b146825285749
Podobne oferty pracy
obsługa klientów Biura Rachunkowego
Biuro Rachunkowe HaBer s.c. - 2018-07-21 - Józefów (mazowieckie)
Specjalista do spraw sprzedaży żurawi
TADEUSZ SZOSTEK PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE - 2016-02-23 - Ostrowiec (zachodniopomorskie)
Obsługa i kontakt z klientami w języku niemieckim,realizacja celów sprzedażowych w dedykowanym kanale sprzedaży,monitorowanie i aktywna analiza danych rynkowych,poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów,budowanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami,prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych,sporządzanie ofert techniczno handlowych,prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, sporządzanie raportów i sprawozdań
ALCHEMIA S.A.ODDZIAŁ WALCOWNIA RUR ANDRZEJ - 2016-08-02 - Zawadzkie (opolskie)
1. Prowadzenie nadzoru transakcji i raportów w celu wykrycia potencjalnie nieuczciwych działań handlowych (tj. nadużyć rynkowych, manipulacji rynkowych lub niewłaściwego traktowania klientów)2. Śledzenie naruszeń określonych lokalnych wymogów prawnych lub zasad giełdowych i ich eskalacja w odpowiednich przypadkach3. Budowanie i utrzymywanie silnych relacji z różnymi podmiotami na całym świecie wspieranie wdrażania wszelkich działań, przyczynianie się do rozwoju i podnoszenia reputacji zespołu4. Identyfikacja ryzyka i przyczynia się do zwiększania skuteczności i efektywności istniejących procedur nadzoru, jak również rozwoju nowych procedur5. oraz wykonywanie innych zadan zleconych przez pracodawcę
kontakt przez PUP - 2019-06-25 - Wrocław (dolnośląskie)
szczegółowe informacje na stronie www.slupsk.so.gov.pl zakładka oferty pracy
Sąd Okręgowy w Słupsku - 2017-05-26 - Słupsk (pomorskie)
Porządkowanie dokumentacji księgowej, skanowanie faktur, pomoc w drobnych pracach księgowych
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Gdańsk (pomorskie)
Pomoc przy produkcji jednodniowej żywności (bagietek, sałatek, soków, zuk, tart)
LOVEAT PIOR LUBOCH - 2018-02-20 - Gdańsk (pomorskie)
Praca w laboratorium (Instytut Biopolimerów i Włókien Chemicznych w Łodzi).
INSTYTUT BIOPOLIMERÓW I WŁÓKIEN CHEMICZNYCH - 2017-04-04 - Łódź (łódzkie)
przygotowwywanie i konfigurowanie powierzonego sprzętu komputerowego, rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez zdalnych i lokalnych użytkowników komputerów, drukarek, telefonów komórkowych itp. wdrażanie oprpgramowania, instalowanie aktualizacji, poprawki zabezpieczeń, utrzymanie ieci firmowej przewodowej i bezprzewodowej, zamawianie nowego sprzetu komputerowego zgodnie z przyjętą specyfikacją i standardami
SUZOHAPP POLAND SP. Z O.O. - 2018-10-09 - Koninko (wielkopolskie)
prace związane z przygotowaniem/planowaniem sprzedaży zagranicznej/opracowaniu strategii działań marketingu zagranicznego, przygotowanie materiałów promocyjnych, przygotowanie organizacyjno - merytoryczne kursów szkoleniowych, pomoc w utrzymaniu i nawiązaniu kontaktów z klientami zagranicznymi, prowadzenie korespondencji zagranicznej, prowadzenie dokumentacji związanej ze współpracą międzynarodową, przygotowanie i tłumaczenie dokumentacji związanej z rejestracją wyrobów za granicy, przyjmowanie zamówień na wyroby firmy, przygotowanie kart zapotrzebowania magazynu wyrobów gotowych, przygotowanie i realizacja wysyłek międzynarodowych, fakturowanie, pakowanie implantów/narzędzi, wypełnianie świadectw przewozowych ART, EUR1, wysyłka wyrobów kurierem, prowadzenie statystyki sprzedaży zagranicznej/realizacji płatności, udział w organizacji/przygotowaniach do konferencji /targów zagranicznych, udział w konferencjach/targach zagranicznych, udział w spotkaniach z klientami zagranicznymi sporządzanie raportów z wizyt kontrahentów, tłumaczenie na język angielski pism, raportów, itp.
LFC Spółka z o.o. - 2018-01-10 - Czerwieńsk (lubuskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Warszawa (mazowieckie)
telefoniczne i bezpośrednie poszukiwanie nowych rynków sprzedaży, nowych klientów, sprzedaż art. medycznych i obsługa klientów w terenie, kompleksowe przygotowywanie ofert, podróże słuzbowe ( np targi medyczne)
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie prac biurowych, administracyjnych związanych z siecią komputerową w firmie, dla bezrob. zarejestrowanych 30-
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Bobrówka (podkarpackie)
określone we wniosku
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Resko (zachodniopomorskie)
PRACA PRZY KOMPUTERZE, TWORZENIE OFERT PRACY ORAZ UMIESZCZANIE ICH NA PORTALACH INTERNETOWYCH, OCENA ZGŁOSZONYCH OFERT PRACY, KONTAKT Z POTENCJALNYMI PRACOWNIKAMI (GŁÓWNIE Z UKRAINY),WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, BIEGŁA OBSŁUGA KOMPUTERA Z OBSŁUGĄ INTERNETU, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA UKRAIŃSKIEGO NA POZIOMIE C2 ORAZ JĘZYKA ANGIELSKIEGO NA POZIOMIE B1, 2 LATA DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO, GODZINY PRACY 08.00-16.00
kontakt przez PUP - 2019-06-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- Tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów. Praca w programie e-nova. Praca w programie Office (Word, Excel). Pozyskiwanie nowych klientów. Spotkania z klientami. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata doświadczenia zawodowego w branży. Bardzo dobra obsługa komputera, pakietu Office (Word, Excel). Umiejętność samodzielnego zorganizowania sobie pracy. Doświadczenie w sprzedaży rur stalowych. Mile widziana znajomość rynku rur nierdzewnych i kwasoodpornych oraz rur kotłowych. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu średnim. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2017-06-13 - Katowice (śląskie)
Główne zadanie to przygotowywanie ofert zawierających kalkulację i wycenę usług związanych - z obróbką metalu,- prygotowywanie rekalkulacji stałych zleceń,- analizowanie kosztów produkcyjnych maszyn,- zlecenie pomiarów zużyć materiałowych i ich analiza,- sporządzanie wymaganych analiz i zestawień na potrzeby dyrekcji.
"GOTEC POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-16 - Jastrzębie (kujawsko-pomorskie)
Wprowadzanie dokumentów, przygotowanie rejestrów VAT i deklaracji VAT, ewidencja przychodów i rozchodów w KPiR, przygotowanie rozliczenia ryczałtu.
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Płock (mazowieckie)
Zakres cięcia betonu techniką diamentową.
INTER-MONT SP.Z.O.O. - 2016-02-08 - Minkowice (pomorskie)
x
FADBET Spółka Akcyjna - 2016-12-14 - Białystok (podlaskie)
SPECJALISTA DS PŁAC : NALICZANIE WYNAGRODZEŃ PRACOWNIKÓW ETATOWYCH I DOANGAŻOWANYCH , OBSŁUGA SYSTEMU PŁATNIK.
TEATR MUZYCZNY IM. DANUTY BADUSZKOWEJ W GDYNI - 2018-09-28 - Gdynia (pomorskie)
Wykształcenie: wyższe techniczne o specjalności elektroenergetyka lub energetyka; min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku; obsługa komputera Ms Office, Excel; mile widziane uprawnienia: energetyczne (G-2), gazowe (G-3), elektryczne do 1 kV (G-1); zakres obowiązków: opracowywanie analiz technicznych i kosztów za energię elektryczną i energetyczną; opracowywanie ocen bezpieczeństwa elektroenergetycznego kompleksów; jedna zmiana; miejsce pracy; Gliwice
4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2017-12-12 - Gliwice (śląskie)
-obsługa bazy danych klientów-rozliczanie przedstawicieli-przygotowywanie dokumentacji i jej archiwizacja zgodnie z procedurami-kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Sopot (pomorskie)
j.w
Państwowa Szkoła Muzyczna I st. nr 5 im. H. Wieniawskiego - 2016-03-04 - Warszawa (mazowieckie)
bieżąca obsługa biura, wydawanie narzędzi, zamawianie części do maszyn i urzadzeń, gromadzenie dokumentacji techniczno ruchowych maszyn i urzadezń
FAGUM-STOMIL spółka z o.o. - 2016-12-29 - Łuków (lubelskie)
prowadzenie akt osobowych, ewidencji czasu pracy, sporządzanie lis płac, sporządzanie deklaracji ZUS I PIT
kontakt przez OHP - 2016-10-04 - Kielce (świętokrzyskie)
bieżąca obsługa klientów, udzielanie informacji o produkcie, tworzenie ofert handlowych, tworzenie baz danych, poszukiwanie nowych kontrahentów, spotkania z klientami
Fabryka Domów Mobilnych i Szkieletowych Lark Leisure Homes Sp. z o.o. - 2017-10-04 - Darłowo (zachodniopomorskie)
Projektowanie, prowadzenie sprzedaży internetowej, przyjmowanie zamówień
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Wysoka (małopolskie)
prowadzenie akt osobowych pracowników, przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem (umowy o pracę, umowy cywilno-prawne), nadzorowanie wykonania wymaganych dla danego stanowiska pracy badań wstępnych, okresowych i kontrolnych, szkoleń BHP
IGD Sp. z o.o. - 2018-04-26 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie trwałych kontaktów z dotychczasowymi kontrahentami, tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, negocjowanie umów i warunków handlowych, przygotowanie raportów- analiza wyników, obsługa reklamacji, reprezentowanie firmy w wydarzeniach branżowych ( konferencje, targi)
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Zegartowice (małopolskie)