SPECJALISTA ZARZ膭DZANIA RYZYKIEM (UNDERWRITER) Wroc艂aw oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA ZARZ膭DZANIA RYZYKIEM (UNDERWRITER)
Wynagrodzenie: do 6聽125 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: 1. Prowadzenie nadzoru transakcji i raport贸w w celu wykrycia potencjalnie nieuczciwych dzia艂a艅 handlowych (tj. nadu偶y膰 rynkowych, manipulacji rynkowych lub niew艂a艣ciwego traktowania klient贸w)2. 艢ledzenie narusze艅 okre艣lonych lokalnych wymog贸w prawnych lub zasad gie艂dowych i ich eskalacja w odpowiednich przypadkach3. Budowanie i utrzymywanie silnych relacji z r贸偶nymi podmiotami na ca艂ym 艣wiecie wspieranie wdra偶ania wszelkich dzia艂a艅, przyczynianie si臋 do rozwoju i podnoszenia reputacji zespo艂u4. Identyfikacja ryzyka i przyczynia si臋 do zwi臋kszania skuteczno艣ci i efektywno艣ci istniej膮cych procedur nadzoru, jak r贸wnie偶 rozwoju nowych procedur5. oraz wykonywanie innych zadan zleconych przez pracodawc臋
Data publikacji: 2019-06-25
Lokalizacja: Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Wroc艂aw, powiat: m. Wroc艂aw, woj: dolno艣l膮skie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
1. Prowadzenie nadzoru transakcji i raport贸w w celu wykrycia potencjalnie nieuczciwych dzia艂a艅 handlowych (tj. nadu偶y膰 rynkowych, manipulacji rynkowych lub niew艂a艣ciwego traktowania klient贸w)2. 艢ledzenie narusze艅 okre艣lonych lokalnych wymog贸w prawnych lub zasad gie艂dowych i ich eskalacja w odpowiednich przypadkach3. Budowanie i utrzymywanie silnych relacji z r贸偶nymi podmiotami na ca艂ym 艣wiecie wspieranie wdra偶ania wszelkich dzia艂a艅, przyczynianie si臋 do rozwoju i podnoszenia reputacji zespo艂u4. Identyfikacja ryzyka i przyczynia si臋 do zwi臋kszania skuteczno艣ci i efektywno艣ci istniej膮cych procedur nadzoru, jak r贸wnie偶 rozwoju nowych procedur5. oraz wykonywanie innych zadan zleconych przez pracodawc臋
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas nieokre艣lony
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: do 6聽125 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA ZARZ膭DZANIA RYZYKIEM (UNDERWRITER)
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Wroc艂aw
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: dolno艣l膮skie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Wroc艂aw
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Czy jest to praca sta艂a?: 1
Zaw贸d: specjalista zarz膮dzania ryzykiem (underwriter)
Dok艂adniejszy opis oferty pracy: praca sta艂a
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: do 6聽125 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 01.08.2019
Wymagany zawody dla kandydat贸w na to stanowisko pracy: Specjalista zarz膮dzania ryzykiem (underwriter)
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: wy偶sze (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
1) wykszta艂cenie WY呕SZE 2) sta偶 pracy MIN. 3 lata w OBSZARZE BANKOWO艢CI/TRANSAKCJI3) umiej臋tno艣膰 specjalno艣膰:- do艣wiadczenie w obszarze Trade management, Risk Management;-znajomo艣膰 zagadnie艅 zwi膮zanych ze statystyk膮- do艣wiadczenie w eskalowaniu i raportowaniu;- do艣wiadczenie monitorowaniu transakcji;- umiej臋tno艣膰 obs艂ugi baz danych;- znajomo艣膰 produkt贸w i proces贸w bankowych;- umiej臋tno艣ci analityczne, zorientowanie na szczeg贸艂y;4) inne (wpisa膰 jakie) znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego w stopniu pozwalaj膮cym na swobodn膮 komunikacj臋 ze wzgl臋du na mi臋dzynarodowy charakter pracy;- znajomo艣膰 j臋zyka hiszpa艅skiego na poziomie B2;- znajomo艣膰 innych j臋zyk贸w obcych b臋dzie dodatkowym atutem
Wymagania odno艣nie sta偶u pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy we Wroc艂awiu
Adres pracodawcy:
Gliniana 20/22, 50-525 Wroc艂aw, powiat: m. Wroc艂aw, woj: dolno艣l膮skie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cu
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: dolno艣l膮skie
Powiat pracodawcy: m. Wroc艂aw
Gmina pracodawcy: Wroc艂aw
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Wroc艂aw
Ulica pracodawcy: Gliniana
Numer budynku pracodawcy: 20/22
Profil dzia艂alno艣ci pracodawcy:
RP.II.411-123/08skan uchwa艂y sp贸艂ki o zmianie adresu - przy ofpr/17/4993
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy we Wroc艂awiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy: 1
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: specjalista zarz膮dzania ryzykiem (underwriter)
Data dodania oferty pracy: 25.06.2019
Oferta pracy wa偶na do: 16.07.2019
Data udost臋pnienia oferty pracy: 25.06.2019
Data przyj臋cia oferty pracy: 25.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?11aa85616918c31c9cb5d557cf89c434
Podobne oferty pracy
opisywanie i wprowadzanie faktur do systemu komputerowego, przygotowywanie codziennych raport贸w sprzeda偶y, rozliczanie produkcji zleconej
MAKARONY POLSKIE S.A. - 2017-11-21 - Rzesz贸w (podkarpackie)
Sprz膮tanie obiektuIII zmiany 7:00-15:00, 15:00-22:00, 18:00-1:00
PW "KARABELA" Sp. z o.o. - 2017-05-10 - Mielec (podkarpackie)
rozmowy telefoniczne, przygotowanie dokuemnt贸w, wpisywanie danych do komputera, oferta przeznaczona dla os贸b bezrobotnych do 30 roku 偶ycia
kontakt przez PUP - 2018-01-30 - Sosnowiec (艣l膮skie)
ROZW脫J RYNKU EKSPORTOWEGO W TYM NAWI膭ZYWANIE, ORAZ UTRZYMANIE DOTYCHCZASOWYCH RELACJI Z KLIENTAMI ZAGRANICZNYMI,PROWADZENIE DZIA艁A艃 MARKETINGOWYCH I TWORZENIE NARZ臉DZI WSPOMAGAJ膭CYCH EKSPORT,KOORDYNOWANIE OBIEGU DOKUMENTACJI SPRZEDA呕OWO - LOGISTYCZNEJ,UDZIA艁 W BRAN呕OWYCH WYDARZENIACH KRAJOWYCH ORAZ ZAGRANICZNYCH.
FIRMA HANDLOWO-US艁UGOWA VIMAR SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-09-14 - Krasne (podkarpackie)
Naliczanie wynagrodze艅 i sporz膮dzanie list p艂ac, sporz膮dzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS. Ksi臋gowanie dokument贸w: listy p艂ac, korekt list p艂ac, wyci膮g贸w bankowych(p艂acowych), DRA. Sporz膮dzanie dokument贸w w zakresie zatrudniania i zwalniania pracownik贸w. Prowadzenie pe艂nej dokumentacji kadrowo-p艂acowej(akta osobowe, sporz膮dzanie dokument贸w kadrowych: za艣wiadczenia, umowy, aneksy, 艣wiadectwa pracy, ewidencja i rozliczenie czasu pracy, karty zasi艂kowe etc.), rozliczenie ZF艢S. Sporz膮dzanie raport贸w i analiz personalnych, wspieranie dzia艂a艅 zwi膮zanych z procesami rekrutacji pracownik贸w, wspieranie dzia艂a艅 zwi膮zanych z planowaniem i organizacj膮 szkole艅. Miejsce wykonywania pracy: Gliwice.
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Gliwice (艣l膮skie)
Aktywna sprzeda偶 produkt贸w mro偶onych ( rynki azjatyckie ) oraz 艣wie偶ych rynki UE Precyzyjny monitoring poszczeg贸lnych element贸w na rynkach eksportowych Samodzielne kreowanie sprzeda偶y exportowej Monitoring stok贸w na mro藕ni Prowadzenie projekt贸w zwi膮zanych z nowo艣ciami dla klient贸w
PRIME FOOD Sp. z o. o. w Przechlewie - 2015-12-07 - Przechlewo (pomorskie)
ochrona naturalnego i kulturowego krajobrazu, prowadzenie dzia艂a艅 i ochrona krajobrazu, warto艣ci historycznych i kulturowych poprzez identyfikacj臋 istniej膮cych obiekt贸w, prowadzenie i aktualizacje bazy danych w tym zakresie w systemie GIS
Park Krajobrazowy Puszczy Knyszy艅skiej w Supra艣lu - 2018-06-14 - Supra艣l (podlaskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Warszawa (mazowieckie)
G艂贸wne obowi膮zki na stanowisku pracy:-sporz膮dzanie wniosk贸w o udzielenie zam贸wienia publicznego na artyku艂y 偶ywno艣ciowe zwi膮zane z planowaniem 偶ywienia funkcjonariuszy SG, pracownik贸w i innych os贸b w Warmi艅sko-Mazurskim Oddziale Stra偶y Granicznej, Centrum Szkolenia Stra偶y Granicznej oraz os贸b przebywaj膮cych w Strze偶onym O艣rodku dla Cudzoziemc贸w,-samodzielne rozpoznawanie rynku na dostawy, us艂ugi w dziale 偶ywno艣ciowym w celu zapewnienia nieprzerwanego zabezpieczenia potrzeb Warmi艅sko-Mazurskiego Oddzia艂u Stra偶y Granicznej, Centrum Szkolenia Stra偶y Granicznej oraz os贸b przebywaj膮cych w Strze偶onym O艣rodku dla Cudzoziemc贸w,-bie偶膮ce samodzielne prowadzenie elektronicznej ewidencji 艣rodk贸w trwa艂ych Sekcji Gospodarki Mundurowej i 呕ywno艣ciowej, prowadzenie ksi膮偶ki kontowej wydatk贸w bud偶etowych, sprawdzanie, przygotowywanie i opisywanie operacji finansowych zwi膮zanych z op艂atami na 艣rodki trwa艂e. Sporz膮dzanie sprawozda艅 rocznych ze 艣rodk贸w trwa艂ych, sporz膮dzanie Planu Zam贸wie艅 Publicznych w zakresie dzia艂alno艣ci dzia艂u 偶ywno艣ciowego. Odpowiadanie za jego realizacj臋 zgodnie z planem rzeczowo-finansowym. Branie udzia艂u w rocznym planowaniu potrzeb rzeczowo-finansowych dzia艂u 偶ywno艣ciowego,-sporz膮dzanie projekt贸w decyzji Komendanta Warmi艅sko-Mazurskiego Oddzia艂u Stra偶y Granicznej w zakresie Sekcji Gospodarki Mundurowej i 呕ywno艣ciowej i opiniowanie wniosk贸w o odp艂atne wy偶ywienie kierowane do Komendanta Warmi艅sko-Mazurskiego Oddzia艂u Stra偶y Granicznej celem uzyskania zgody,-bie偶膮ce branie udzia艂u w klasyfikowaniu i wybrakowaniu sprz臋tu Sekcji Gospodarki Mundurowej i 呕ywno艣ciowej,- kompletowanie i archiwizowanie dokument贸w celem przekazania do Archiwum Zak艂adowego.
Warmi艅sko-Mazurski Oddzia艂 Stra偶y Granicznej w K臋trzynie - 2018-03-08 - K臋trzyn (warmi艅sko-mazurskie)
Poszukiwanie i selekcjonowanie os贸b ch臋tnych na kursy j臋zykowe. Praca na terenie Wadowic.
呕ak Krystian Blue Education - 2018-08-22 - Wadowice (ma艂opolskie)
wsparcie klienta przez telefon i e-mail w j臋zyku niemieckim, rozwi膮zywanie problem贸w technicznych klient贸w
SELLBYTEL GROUP GMBH (SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭) ODDZIA艁 W POLSCE - 2015-12-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Og贸lna charakterystyka: Realizowanie zada艅 merytorycznych polegaj膮cych na administrowaniu systemami informatycznymi.Wa偶niejsze zadania:- pe艂nienie obowi膮zk贸w Administratora System贸w Informatycznych u偶ytkowanych w Urz臋dzie Miejskim w S艂upsku;- wsparcie u偶ytkownik贸w sieci lokalnej i obs艂uga zg艂osze艅 o wsparcie dla u偶ytkownik贸w (Help Desk);- administracja systemami informatycznymi funkcjonuj膮cymi w ramach Urz臋du Miejskiego w S艂upsku ze szczeg贸lnym uwzgl臋dnieniem bezpiecze艅stwa zgromadzonych danych oraz sprz臋tu;- zapewnienie bezpiecze艅stwa danych cyfrowych przechowywanych w ramach infrastruktury teleinformatycznej Urz臋du Miejskiego w S艂upsku;- zapewnienie ci膮g艂o艣ci dzia艂ania krytycznych system贸w informatycznych utrzymywanych przez Urz膮d Miejski w S艂upsku;- pomoc pracownikom Urz臋du Miejskiego w S艂upsku w zakresie eksploatacji sprz臋tu i oprogramowania;- konfigurowanie serwer贸w i stacji roboczych oraz urz膮dze艅 i program贸w niezb臋dnych do realizowania us艂ug sieciowych;- administrowanie sieci膮 teleinformatyczn膮 Urz臋du Miejskiego w S艂upsku;- analizowanie i usuwanie usterek w systemach informatycznych Urz臋du Miejskiego w S艂upsku;- nadzorowanie wykonania kopii bezpiecze艅stwa danych oraz zabezpieczanie no艣nik贸w z kopiami zapasowymi;- wsp贸艂praca z dostawcami sprz臋tu komputerowego, opiekunami serwisowymi itp.; - zarz膮dzanie, monitorowanie oraz rozw贸j sieci teleinformatycznej;- zapewnienie prawid艂owego funkcjonowania sprz臋tu komputerowego, urz膮dze艅 peryferyjnych, oprogramowania na stanowiskach pracy Urz臋du Miejskiego w S艂upsku;- dokumentowanie procedur zarz膮dzania us艂ugami realizowanymi przez systemy teleinformatyczne;- prowadzenie dokumentacji inwentaryzacyjnej oprogramowania;- prowadzenie analizy ryzyka bezpiecze艅stwa informacji;- zarz膮dzanie incydentami w obszarze bezpiecze艅stwa informacji;- nadz贸r nad ewidencj膮 sprz臋tu i oprogramowania eksploatowanego w Urz臋dzie Miejskim;- wsp贸艂praca z jednostkami zale偶nymi i sp贸艂kami w zakresie rozwoju systemu IT i element贸w koncepcji Smart City.Wynagrodzenie " od 2400,00 z艂 brutto- w zale偶no艣ci od posiadanych kwalifikacji i kompetencji"
Urz膮d Miejski w S艂upsku - 2017-05-10 - S艂upsk (pomorskie)
Zapewnienie klientom najwy偶szego standardu obs艂ugi klienta, doradztwo w zakresie produktu i oferty, wprowadzenie zam贸wie艅 i reklamacji do systemu, realizacja dzia艂a艅 promocyjnych, udzielanie kompetentnych informacji klientom na bie偶膮ce tematy dotyczace wsp贸艂pracy, prowadzenie dokumentacji zwi膮zanej z obs艂ug膮 klient贸w, dba艂o艣膰 o zapewnienie ci膮g艂o艣ci sprzeda偶y, dost臋pno艣膰i produkt贸w i odpowiedniej wielko艣ci obrot贸w dzi臋ki monitorowaniu poziomu i struktury zapas贸w, wsparcie pracy przedstawiciela handlowego - wsp贸lna realizacja ustale艅 - podleg艂o艣膰 obs艂ugiwanych rynk贸w, realizacja za艂o偶onych cel贸w sprzeda偶y, raportowanie, dba艂o艣膰 o wyposa偶enie klient贸w w niezb臋dne materia艂y marketingowe tj. cenniki, katalogi, pr贸bniki, plakaty itp. Monitoring i kontrola nale偶no艣ci klient贸w. Wymagane do艣wiadczenie na podobnym stanowisku. Bieg艂a znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego. Mile widziana znajomo艣膰 j臋zyka niemieckiego lub francuskiego. Wymagane do艣wiadczenie w sprzeda偶y, umiej臋tno艣ci komunikacyjne
"DIG-NET" LENART sp. j. - 2019-07-01 - Mrocze艅 (wielkopolskie)
Przygotowywanie wizualizacji oferowanych przez firm臋 element贸w, przygotowanie i zamawianie potrzebnych grafik, surowc贸w, produkt贸w i element贸w potrzebnych do wykonywania reklam i element贸w dekoracyjnych, wykonywanie zam贸wie艅 dekoracji, zgodnie ze wskaz贸wkami klient贸w, monitorowanie zapas贸w materia艂贸w i komponent贸w produkcyjnych.
kontakt przez PUP - 2019-08-27 - Rzesz贸w (podkarpackie)
redagowanie ofert handlowych, pisanie pism, emaili i list贸w, projektowanie tre艣ci og艂osze艅 i ofert, telefoniczne rozmowy handlowe, uczestnictwo w targach i imprezach
JANPOL SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-04-26 - Brzozie Lubawskie (warmi艅sko-mazurskie)
-Administrowanie pod k膮tem merytorycznym systemami finansowo-ksi臋gowymi wykorzystywanymi w pracy CUWO-Nadzorowanie jako艣ci wprowadzanych danych oraz wsparcie merytoryczne dla u偶ytkownik贸w system贸w finansowo-ksi臋gowych- Monitorowanie procesu zbierania, przetwarzania danych wprowadzanych do system贸w finansowo-ksi臋gowych w celu dokonywania usprawnie艅 procedur rozlicze艅 finansowo-ksi臋gowych-Aktywowanie kont, nadawanie uprawnie艅 u偶ytkownik贸w system贸w finansowo-ksi臋gowych (m. in. dla pracownicy dzia艂u ksi臋gowo艣ci i plac);-Konfiguracja system贸w finansowo-ksi臋gowychzgodnie z aktualnymi potrzebami-Planowanie rozwoju system贸w finansowo ksi臋gowych zwi膮zanych z realizacj膮 zada艅 statutowych CUWO;-Pomoc przy wdra偶aniu oprogramowania wybranego, i zakupionego dla potrzeb CUWO w zakresie realizowanych zada艅 statutowych;-Pomoc i szkolenie pracownik贸w w zakresie obs艂ugi system贸w finansowo-ksi臋gowych i program贸w komputerowych zakupionych do realizacji zada艅 statutowych CUWO;-Aktualizowanie zbioru przepis贸w, instrukcji i innych akt贸w prawnych zwi膮zanych z funkcjonowaniem system贸w finansowo-ksi臋gowych w celu uzyskania pe艂nej sprawno艣ci i aktualno艣ci funkcjonalnej u偶ytkowanych system贸w;- Przygotowanie dokumentacji zwi膮zanej z zakupami sprz臋tu komputerowego i oprogramowania przeznaczonego do realizacji zada艅 statutowych CUWO;-Planowanie zakupu sprz臋tu komputerowego i oprogramowania we wsp贸艂pracy z Wydzia艂em Informatyki w Departamencie Obs艂ugi Administracji Urz臋du Miasta Lodzi;-Koordynacja prac wdro偶eniowych i instalacyjnych prowadzonych przez firmy obce na rzecz CUWO;- Rozwi膮zywanie bie偶膮cych problem贸w merytorycznych zg艂oszonych przez u偶ytkownik贸w system贸w finansowo-ksi臋gowych.
Centrum Us艂ug Wsp贸lnych O艣wiaty w 艁odzi - 2017-04-28 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
Sporzadzanie zapyta艅 ofertowych i odpowiedzi na zapytania ofertowe. Wystawianie polece艅 sprzeda偶y i faktur sprzeda偶owych. Kontrola prawid艂owego stosowania stawek w fakturach kosztowych i sprzeda偶owych. Sporzadzanie miesi臋cznych raport贸w z wykonywanych uslug, wystawienie, rozliczanie, awizacja i przekazywanie faktur do firm spedycyjnych. Sporzadzanie i aktualizacja instrukcji przewozowych dla wysy艂ek klient贸w.
DB SCHENKER RAIL SPEDKOL SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-02-01 - K臋dzierzyn-Ko藕le (opolskie)
pozyskiwanie i obs艂uga klient贸w
1. MYRLAND Szymon Myrlak 2. FOREVER sp. c. Tomasz Rydz, Szymon Myrlak - 2018-04-10 - Brze藕nica (ma艂opolskie)
Obs艂uga zam贸wie艅. Obs艂uga wierzytelno艣ci. Rozwi膮zywanie spor贸w. Lubricant Service. Zarz膮dzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji proces贸w.
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Praca w biurze turystycznym
FIRMA HANDLOWO-US艁UGOWA "ATUT" KULIK JANUSZ - 2016-05-04 - Siemianowice 艢l膮skie (艣l膮skie)
- Obs艂uga klienta: telefoniczna, mailowa i bezpo艣rednia- Przygotowywanie oferty wczas贸w lub wycieczek- sprzeda偶: bilet贸w lotniczych, autokarowych, ubezpiecze艅 turystycznych, EURO26
kontakt przez PUP - 2017-07-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
pozyskiwanie nowych klient贸w; utrzymywanie dobrych relacji z dotychczasowymi kontrahentami; fakturowanie sprzeda偶y; wsp贸艂praca z innymi dzia艂ami w firmie
GOSPODARSTWO OGRODNICZE 艁臉GAJNY SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2016-06-13 - 艁臋gajny (warmi艅sko-mazurskie)
Sprzeda偶 materia艂贸w do ogrzewania, klimatyzacji i wentylacji. Obs艂ugasystemu Subiekt. Kontakt z klientami
PHU PRO HEAT Wystrach SP. J. - 2018-10-11 - Przysiecz (opolskie)
odpowiedzialno艣膰 za rozw贸j sieci sprzeda偶y, t艂umaczenie tekst贸w um贸w handlowych i redagowanie ofert dla klient贸w indyjskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Mrok贸w (mazowieckie)
鈥amodzielne przygotowanie ofert, poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klient贸w, 鈥ealizacja prezentacji dla klient贸w, prowadzenie wsp贸艂pracy z klientami,鈥udowanie i rozwijanie dobrych relacji z zamawiaj膮cymi us艂ugi WFO,鈥adz贸r nad realizowanymi zam贸wieniami, 鈥trzymywanie i rozwijanie dobrych relacji z partnerami biznesowymi Sp贸艂ki,鈥rowadzenie dzia艂a艅 wizerunkowych Sp贸艂ki.Wynagrodzenie uzale偶nione od posiadanych kwalifikacji - do uzgodnienia.
WYTW脫RNIA FILM脫W O艢WIATOWYCH SP. Z O.O. - 2017-12-15 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
Sprzatanie klatek schodowych
FIRMA HANDLOWO-US艁UGOWA "MARDO" WIES艁AWA POHNKE - 2019-08-28 - Gda艅sk (pomorskie)
Pe艂nienie nadzoru i zarz膮dzanie nad realizacj膮 kontraktu, sporz膮dzanie raport贸w z post臋pu prac projektowych, przygotowywanie korespondencji do Zamawiajacego, nadzorowanie prac projektowych i tworzenie harmonogram贸w prac, ewidencja i dekretowanie korespondencji przychodz膮cej i wychodz膮cej
GRAMAR SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2019-04-23 - Lubliniec (艣l膮skie)
Monitorowanie stan贸w magazynowych okre艣lonych grup towar贸w, planowanie zapas贸w, sporz膮dzanie zam贸wie艅 zakupowych, koordynacja i nadz贸r procesu realizacji wys艂anych zam贸wie艅, monitorowanie bazy kart towarowych, wprowadzanie niezb臋dnych korekt i uzupe艂nie艅 oraz nowych pozycji, opracowanie planu zapotrzebowania w odniesieniu do poszczeg贸lnych pozycji asortymentu, bezpo艣redni kontakt z dostawcami.
K.T. MOTORS S.C. - 2017-02-17 - Kielce (艣wi臋tokrzyskie)
j/w
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie szkole艅 na temat kultury panuj膮cej w indyjskich firmach oraz sposobach dzia艂ania na rynku indyjskim
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Piaseczno (mazowieckie)