SPECJALISTA DS. NADZOROWANIA I ZARZĄDZANIA REALIZACJĄ KONTRAKTU Lubliniec oferta pracy GRAMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. NADZOROWANIA I ZARZĄDZANIA REALIZACJĄ KONTRAKTU
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Pełnienie nadzoru i zarządzanie nad realizacją kontraktu, sporządzanie raportów z postępu prac projektowych, przygotowywanie korespondencji do Zamawiajacego, nadzorowanie prac projektowych i tworzenie harmonogramów prac, ewidencja i dekretowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej
Data publikacji: 2019-04-23
Lokalizacja: Lubliniec (śląskie)
Pracodawca: GRAMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Chłopska 15, 42-700 Lubliniec, powiat: lubliniecki, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Pełnienie nadzoru i zarządzanie nad realizacją kontraktu, sporządzanie raportów z postępu prac projektowych, przygotowywanie korespondencji do Zamawiajacego, nadzorowanie prac projektowych i tworzenie harmonogramów prac, ewidencja i dekretowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. NADZOROWANIA I ZARZĄDZANIA REALIZACJĄ KONTRAKTU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubliniec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubliniecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubliniec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik administracji*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.04.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), administracyjne, kierunek: Administracja/Budownictwo/Ekonomia
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Znajomość Prawa Zamówień Publicznych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: wiedza z zakresu Prawa Budowlanego
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: doświadczenie zawodowe
Nazwa pracodawcy:
GRAMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lublińcu
Adres pracodawcy:
Chłopska 15, 42-700 Lubliniec, powiat: lubliniecki, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: lubliniecki
Gmina pracodawcy: Lubliniec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lubliniec
Ulica pracodawcy: Chłopska
Numer budynku pracodawcy: 15
Profil działalności pracodawcy: Działalność w zakresie architektury
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lublińcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik administracji*
Data dodania oferty pracy: 23.04.2019
Oferta pracy ważna do: 31.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 23.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 23.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3085239972981c787e6c81e866ab028b
Podobne oferty pracy
obsługa sprzedaży
kontakt przez PUP - 2019-01-25 - Kraśnik (lubelskie)
Pracuje pod ogólnym nadzorem, odpowiada za opracowanie i rozwijanie złożonych programówszkoleniowych dla klientów, włącznie z prezentowanymi treściami, metodami, środkami i dokumentacją. Odpowiada za praktyczne zastosowanie teorii dotyczących edukacji osób dorosłych i sprawdzonych metod szkoleniowych na etapie opracowania i rozwoju szkoleń. Współpracuje zorganizacjami funkcjonalnymi w procesie opracowania treści kursów. Główna odpowiedzialność dotyczy opracowania i rozwoju szkoleń, ale może też obejmować prowadzenie szkoleń, a w szczególności przygotowanie samych trenerów. Szkolenie może obejmować program szkoleniowy w formie papierowej, narzędzia on-line lub podręczniki w formie multimediów (np. Flash, Authorware,PowerPoint, narzędzia on-line itp.) Wykazuje się rozległą znajomością obszaru funkcjonalnego. Dokonuje niezależnych osądów. Wykorzystuje zaawansowane umiejętności, koncepcje, praktyki i procedury do przeprowadzania kilku niewielkich lub średnich projektów lub złożonego komponentu dużego projektu. Możepomagać w szkoleniu, wyznaczaniu zadań lub sprawdzaniu pracy pracowników niższego szczebla. Otrzymuje ogólne wskazówki co do wyznaczonych zadań, podlega minimalnej weryfikacji. Decyzje mają wpływ na sukces zespołu projektowego, działu, grupy roboczej i/lub klienta.
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Kraków (małopolskie)
Obsługa systemu informatycznego firmy, prowadzenie sklepu internetowego.
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "RAJ" Władysław i Ewa Radzio - 2016-12-01 - Grajewo (podlaskie)
Inicjowanie i podejmowanie działań w celu pozyskiwania środków pozabudżetowych, inicjowanie, koordynacja i wdrażanie realizacji projektów systemowych i regionalnych, poszukiwanie partnerów do realizacji projektów.
Świetokrzyska Wojewódzka Komenda OHP w Kielcach, ul. Sienkiewicza 36 - 2016-04-07 - Kielce (świętokrzyskie)
rezerwacja i sprzedaż biletów lotniczych, rezerwacja samochodów, sprawdzanie biletów podrózy
kontakt przez PUP - 2016-09-22 - Poznań (wielkopolskie)
prowadzenie zajęć dydaktycznych na szkoleniach specjalistycznych i kursach doskonalących oraz szkoleniach kwalifikowanych z zakresu realizacji czynności operacyjno-rozpoznawczych w Straży Granicznej, opracowywanie projektów programów szkoleń i inicjowanie ich zmian, modernizacja treści szkoleniowych zgodnie ze zmianami w obowiązujących przepisach, tworzenie materiałów i pakietów dydaktycznych
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej w Koszalinie - 2018-11-27 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Prowadzenie spraw pracowniczych:Umowy o pracę, zlecenia, teczki osobowe, świadectwa pracy, badania okresowe, itp., wystawianie zaświadczeń, rozliczanie delegacji służbowych krajowych i zagranicznych.Ewidencja czasu pracy (listy obecności, uzgadnianie absencji itp.), kartoteka osobowa. Przygotowywanie kart pracy dla Biura Rachunkowego w celu naliczania wynagrodzeń, przygotowywanie danych do PFRON (dane o zatrudnieniu, terminy wypłat itp.)Fundusz socjalny (ustalanie z biurem rachunkowym odpisów na ZFSŚ, rozliczanie "wczasów pod gruszom" itp., udzielanie i rozliczanie pożyczek pracowniczych).Pozostałe rozliczenia z pracownikami.Zagadnienia finansowo - księgowe:Przygotowywanie poleceń przelewów zapłat, wynagrodzeń itp. (bankowość elektroniczna), rejestr faktur zakupowych, prowadzenie kasy gotówkowej w PLN i EUR (raporty kasowe), obsługa kasy fiskalnej, nanoszenie materiałów na kartoteki towarowe, udział w zespole inwentaryzacji (kwartalnie).Pozostałe: Bieżąca współpraca z biurem rachunkowym w zakresie kadr i płac, inne czynności związane z zajmowanym stanowiskiem, prowadzenie i ewidencjonowanie korespondencji.Sprawozdania statystyczne do GUS (P-02, G-02b, P-01, G-02b).Proponowane wynagrodzenie 3200 zł - 4500 zł w zależności od oceny kompetencji.
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Rakowice Małe (dolnośląskie)
Aktywne pozyskiwanie dodatkowych źródeł finansowania firmy; poszukiwanie sponsorów; poszukiwanie dotacji samorządowych; przygotowanie ofert i wniosków; kontakt mailowy i telefoniczny.
Fundacja Football Academy Group - 2016-11-29 - Opole (opolskie)
Praca w biurze rachunkowym, prowadzenie rozliczeń podatkowych, wprowadzanie danych do systemu FK, prowadzenie KPiR. Wymagania: wykształcenie min średne, kierunek rachunkowość i finanse, umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Wejherowo (pomorskie)
Obowiązki: - prowadzenie dużych kontraktów na produkcję i montaż ogrodzeń, sporządzanie ofert na ogrodzenia autostradowe i posesyjne, bieżąca obsługa klienta. - Wynagrodzenie: 2500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. - Praca: 8:00-16:00. Mile widziane: doświadczenie w branży budowlanej, znajomość AutoCAD, znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego. Kontakt wyłącznie telefoniczny (tel.: 32/781 36 44) w godz.: 8:00-16:00 lub e-mail: biuro (at) siatmar.pl
PHU SIATMAR HANNA ZIENIEWICZ - 2017-05-26 - Katowice (śląskie)
kontakt telefoniczny i mailowy z klientami
MEGAT Dariusz Branny - 2017-03-08 - Goleszów (śląskie)
Opis stanowiska: Praca z programem SAP (wystawianie ofert i zamówień)Identyfikacja części zamiennychSortowanie i klasyfikowanie poczty przychodzącej i innych informacji.Przygotowanie protokołów, raportów, biuletynów, kwestionariuszy, słownych instrukcjiFakturowanie Czynności administracyjne i biuroweZakup części od poddostawcówKorespondencja z klientami, z główną siedzibą firmy oraz z oddziałami firmy Tornos na całym świecieKoordynowanie procesu reklamacjiKoordynowanie procesu zamówieńOferujemy: Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej korporacji w oparciu o umowę o pracę Pracę od poniedziałku do piątku na pełny etatMożliwość zdobycia doświadczenia oraz rozwoju zawodowego podczas szkoleń w SzwajcariiOsoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji w języku polskim i angielskim na adres: victor.g (at) tornos.com Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez Tornos Technologies Poland Sp. Z o.o. Tornos Technologies Poland Sp. z o.o. Ul. Spółdzielcza 37-39 Kąty Wrocławskie, Tel. +48 602 373 173, Kontakt: Grażyna Victor, E-Mail: victor.g (at) tornos.com
TORNOS TECHNOLOGIES POLAND Sp. z o.o. - 2018-04-09 - Kąty Wrocławskie (dolnośląskie)
pozyskiwanie i opracowywanie informacji na temat rynku produktów i usług oraz prognoza kierunków jego rozwoju, ocena aktualnej sytuacji rynkowej i opracowanie i opracowanie prognozy funkcjonowania produktu / usługi na rynku poprzez ustalenieprzedmiotu, zakresu, narzędzi i formy pomiaru lub analizy
kontakt przez PUP - 2017-11-16 - Żyrardów (mazowieckie)
obsługa programu PŁATNIK, przygotowanie deklaracji ZUS, PIT, sporządzanie umów o pracę, świadectw pracy i innych dokumenentów związanych z zatrudnieniem, prowadzenie akt osobowych, przygotowanie rocznych rozliczeń podatkowych PIT 4R, PIT 8AR, PIT 11, kontrola ważności badań lekarskich, komunikacja z klientami firmy w sprawach księgowo-kadrowych.
TIME GRUP Sp. z o.o. - 2018-02-09 - Ząbki (mazowieckie)
praca wg. programu stazu
kontakt przez PUP - 2019-01-15 - Oleszyce (podkarpackie)
prowadzenie postępowania administracyjnego , uczestniczenie w kontrolach sanitarnych
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Żagań (lubuskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-10-11 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres obowiązków:1. Prowadzenie i analizowanie dokumentacji dotyczącej działalności kontrolnej i nadzorów służbowych realizowanej przez Służby Techniczne.2. Nadzorowanie przebiegu i bezpieczeństwa eksploatacji sprzętu wojskowego będącego w kompetencji Szefostwa.3. Określanie sposobów zagospodarowania sprzętu wojskowego wycofywanego z eksploatacji i sprawowanie nadzoru nad realizacją planu przekazywania sprzętu wojskowego oraz odpadów w obszarze odpowiedzialności Szefostwa.4. Współpraca przy opracowywaniu przepisów o prowadzeniu gospodarki materiałowo-technicznej w zakresie sprzętu powszechnego użytku.5. Przygotowywanie pism do firm i instytucji, które starają się nawiązać współpracę z SZ RP.6. Opiniowanie dokumentów normatywnych i prawnych dotyczących sprzętu łączności, dowodzenia i informatyki.7. Udział w planowaniu i rozliczaniu działalności bieżącej Szefostwa. Rodzaj umowy: umowa na okres próbny (docelowo umowa na czas nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy.
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2017-09-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
rekrutowanie zleceniobiorców, stały kontakt z klientami zagranicznymi, odpowiedzi na zapytania klientów, rejestrowanie oraz klasyfikowanie nadchodzących zgłoszeń, analizowanie problemów, odpowiedzi na zapytania klientów, rejestrowanie oraz klasyfikowanie nadchodzących zgłoszeń, analizowanie problemów
PERFECT CARE SERVICE 24 SP. Z O. O. SP. K. - 2015-11-23 - Świdnica (dolnośląskie)
opracowanie strategii sprzedaży i nadzór nad realizacją budżetów sprzedażowych, koordynacja pracy w dziale sprzedaży i marketingu, tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej zgodnej z kierunkiem rozwoju Spółki, odpowiedzialność za tworzenie i nadzór nad realizacją planu i budżetu marketingowego, analiza skuteczności działań reklamowych i optymalizacja kosztów, nadzór nad działaniami w zakresie PR i kontaktem z mediami.
DOMY WCZASOWE WAM SPÓŁKA Z O.O WARSZAWA ODDZIAŁ WDW SOLINA - 2015-12-02 - Solina (podkarpackie)
Konfekcja odzieży damskiejsprzedaż internetowa, przyjmowanie zamówień, wysyłka odzieży, pzryjmowanie zwrotów, negocjowanie z klientami
MODESTA Przedsiębiorstwo Konfekcyjne - 2017-01-26 - Ozorków (łódzkie)
*Kompleksowa obsługa zamówień klientów w systemie informatycznym MFG*Procesowanie zamówień, korekt*Egzekwowanie warunków handlowych z klientami* Obsługa formalna reklamacji*Realizacja zadań związanych z procesem obsługi faktur*Komunikacja z operatorem logistycznym* Nadzór nad sprawnym obiegiem dokumentów, przygotowywanie raportów,*Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi firmy w zakresie magazynowania i sprzedaży,
FOOD CARE Sp. z o.o. - 2018-10-22 - Zabierzów (małopolskie)
aktywna sprzedaż i obsługa klientów biznesowych B2B, aktywne doradztwo w obszarze należności, badanie potrzeb klientów, doradztwo i wdrażanie odpowiednich rozwiązań, budowanie długofalowych relacji z klientami
PPT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-14 - Katowice (śląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Warszawa (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-12-29 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa zamówień od przyjęcia, wprowadzanie do systemu, planowanie i koordynowanie procesu dostaw, zamawianie surowca potrzebnego do produkcji, optymalizacja stanów magazynowych.
MM PACKAGING POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-18 - Józefów (mazowieckie)
samodzielne realizowanie zadań w ramach przydzielonego zakresu obowiazków i odpowiedzialności, ustalenie zakresu rocznego planu wykonywania audytów we wszystkich działach Spółki, organizacja i realizacja audytów wewnętrznych we wskaznycm obszarze funkcjonowania, kontrola zgodności wybranych aspektów działania Spółki w stosunku do uwarunkowań zewnętrznych i procedur wewnętrznych, prowadzenie dokumentacji z realizowanych działań, analizyprocedur funkcjonujących w Spółce i ocena ryzyka związanego z niedostosowaniem się do nich, opracowanie rekomendacji związanych z procesami zapobiegawczymi, monitorowanie i wsparcie wdrażanych rekomendacji, przygotowanie okresowych raportów dot. obszaru audytu wewnętrznego, współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi w Spółce w zakresie audytu wewnętrzego, ocena istniejacych mechanizów kontrolnych efektywności procesów oraz proponowanie zmian wpływających na podniesienie efektywności w tym obszarze
Jastrzębskie Zakłady Remontowe Spółka z o.o. - 2017-08-04 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
SPRZEDAŻ I PROMOCJA PRODUKTÓW FIRMY NA TERENIE UKRAINY
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Przyłęk (dolnośląskie)
pozyskiwanie nowych klientów zarówno w ruchu wychodzącym, jak i przychodzącym, realizacja ilościowych i jakościowych założeń budżetowych, tworzenie ofert, negocjowanie warunków współpracy, bieżące raportowanie wyników pracy
Eden Springs Sp. z o.o. - 2016-09-01 - Konstancin-Jeziorna (mazowieckie)
segregacja, archiwizacja dokumentów, prowadzenie, tworzenie akt osobowych pracowników, prowadzenie dokumentacji personalnej pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami, sporządzanie dokumentacji związanych z zawieraniem i rozwiązywaniem umów o pracę, przygotowanie niezbędnych zaświadczeń dla pracowników, przygotowanie raportów i deklaracji ZUS,US, GUS
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Niepołomice (małopolskie)