SPECJALISTA DS ZAOPATRZENIA Łuków oferta pracy FAGUM-STOMIL spółka z o.o.

Stanowisko: SPECJALISTA DS ZAOPATRZENIA

Wynagrodzenie: od 2 200 PLN

Zakres obowiązków: bieżąca obsługa biura, wydawanie narzędzi, zamawianie części do maszyn i urzadzeń, gromadzenie dokumentacji techniczno ruchowych maszyn i urzadezń

Data publikacji: 2016-12-29

Lokalizacja: Łuków (lubelskie)

Pracodawca: FAGUM-STOMIL spółka z o.o.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Łapiguz 118, 21-400 Łuków, powiat: łukowski, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
bieżąca obsługa biura, wydawanie narzędzi, zamawianie części do maszyn i urzadzeń, gromadzenie dokumentacji techniczno ruchowych maszyn i urzadezń

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS ZAOPATRZENIA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łuków

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: łukowski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łuków

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: zaopatrzeniowiec

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2017

Data zakończenia pracy: 31.03.2017

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Zaopatrzeniowiec (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie ekonomiczne lub techniczne, obsługa kopmutera, staż pracy 6 miesięcy

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6

Nazwa pracodawcy: FAGUM-STOMIL spółka z o.o.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łukowie

Adres pracodawcy:
Łapiguz 118, 21-400 Łuków, powiat: łukowski, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: niewymagane

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

Powiat pracodawcy: łukowski

Gmina pracodawcy: Łuków

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Łuków

Ulica pracodawcy: Łapiguz

Numer budynku pracodawcy: 118

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łukowie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: zaopatrzeniowiec

Data dodania oferty pracy: 29.12.2016

Oferta pracy ważna do: 28.01.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 29.12.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 29.12.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA D/S KLIENTÓW STRATEGICZNYCH - od 2 100 PLN

Pozyskiwanie nowych klientów z sektora B2B oraz B2C; Aktywna sprzedaż usług windykacyjnych, prawnych i finansowych oferowanych przez Firmę; Organizowanie spotkań z klientami oraz kompleksowa opieka nad klientem Strategicznym; Budowanie wizerunku firmy na rynku; Sporządzanie raportów sprzedażowych, analiz rynku i konkurencji.
ATJM GROUP Sp. z o.o. - 2018-05-18 - Płock (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - 997,4 PLN

STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY ZAGRANICZNEJ - od 2 345 PLN

Pozyskiwanie klientów i obsługa klientów zagranicznych, przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie negocjacji handlowych, doradztwo techniczne, współpraca z działem realizacji zamówień
BUGLO Place Zabaw Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2016-02-01 - Koszalin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS CDD UTILITY - od 5 300 PLN

Analiza wstępnych bądź istniejących ocen ryzyka,Zapewnienie właściwej kontroli due diligence,Przegląd baz danych, Weryfikacja i analiza dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Kraków (małopolskie)

KURIER - od 2 000 PLN

rozwożenie paczek na terenie Leszna, Góra, Wąsosz
Zakład Inżynieryjny "JG" Jacek Grzesiński - 2016-04-05 - Leszno (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 3 000 PLN

Osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację pełnej obsługi kadrowo-płacowej pracowników, w szczególności za:prowadzenie dokumentacji i rozliczeń kadrowo-płacowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, przepisów podatkowych oraz wewnętrznymi uregulowaniami funkcjonującymi w firmie; rozliczanie czasu pracy; rozliczanie podróży służbowych; prowadzenie dokumentacji i rozliczeń zleceniobiorców i osób wykonujących umowy o dzieło; wyliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę i umów cywilno-prawnych; przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem, przebiegiem i ustaniem stosunku pracy pracowników firmy oraz dokumenty związane z zatrudnieniem osób na podstawie umów cywilnoprawnych;rejestrowanie w systemie ZUS pracowników i ich członków rodzin oraz osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych, zgłaszanie zmian, wyrejestrowywanie zwolnionych oraz stały nadzór nad dokumentacją ZUS w zakresie informacji kadrowych; sporządzanie sprawozdań i deklaracji do instytucji zewnętrznych (ZUS, US, GUS);sporządzanie sprawozdań w zakresie spraw personalnych w programie Excel;prowadzenie dokumentacji związanej z odpowiedzialnością materialną pracowników;uzgadnianie kont księgowych dotyczących wynagrodzeń, składek ZUS, podatków;monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, prawa podatkowego i ubezpieczeń.
ASAJ Sp. z o.o. - 2016-09-06 - Siedlce (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 000 PLN

spełnienie założeń sprzedazowych, kontakt z klientami z państw Wschodnich, delegacje do państw: Ukraina, Białoruś w celu nawiązania kontaktów biznesowych. bieżący kontakt z klientem z państw Wschodnich
kontakt przez PUP - 2016-09-30 - Białystok (podlaskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAOPATRZENIA I SPRZEDAŻY - od 3 000 PLN

-zapewnienie i realizacja zamówień-negocjowanie cen oraz warunków współpracy-kompleksowa obsługa klienta-kontrola stanów magazynowych
DREWKOL FIRMA PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWA FRYZEŁ ALEKSANDER - 2018-10-24 - Kolbuszowa (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 2 800 PLN

przygotowanie i prowadzenie pełnej dokumentacji pracowniczej rozliczanieczasu pracy naliczanie wynagrodzeń oraz rozliczanie umów cywilnoprawnych obsługa systemu kadrowo płacowego ( mile widziany INSERT) oraz Płatnik współpraca z instytucjami podatkowymi i ubezpieczeniowymi sporządzaniedeklaracji i sprawozdań PIT, ZUS, PFRON, GUS przygotowanie raportów orazzestawień zobowiązań i należności przygotowanie zaświadczeń dla pracowników, paca w godz.8-16
EUROSERVICES POLSKA SP. Z O.O. - 2017-09-28 - Niemodlin (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ - od 2 200 PLN

obsługa biura-sekretariatu, pozyskiwanie zleceń na szkolenia, wspołpraca z kierownikiem Ośrodka w zakresie pozyskiwania klientów i przygotowywania ofert na usługi, sporządzanie i prowadzenie dokumentacji szkoleniowej: opracowywanie preliminarzy szkoleń, przygotowywanie umów z wykładowcami, sekretarzami i personelem administracyjnym, wypisywanie zaświadczeń ukończenia szkoleń, prowadzenie rejestrów i teczek. Składanie ofert pracy wyłącznie do 17.02.2017 r.
DOLNOŚLĄSKI ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO O/I WROCŁAWIU - 2017-02-08 - Lubin (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH (NR 0742) - od 2 000 PLN

- nawiązywanie kontaktów handlowych na rynku wschodnim, obsługa klientów i biura
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe ART-CHEM Bogdan Widacki, Wojciech Zalewski Spółka Jawna - 2018-02-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI - od 3 300 PLN

Zapewnienie sprawnego przepływu informacji i komunikacji wewnętrznej, dbanie o właściwy obieg dokumentacji i korespondencji wewnętrznej oraz zewnętrznej. Planowanie pracy własnej. Realizowanie zamówienia z zakresu materiałów pomocniczych, środków czystości i materiałów biurowych. Rozpatrywanie ofert niezwiązanych z produkcją i składanie właściwych zamówień. Współpracowanie z firmami zewnętrznymi w zakresie dostaw mediów i usług. Przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby Dyrektora. Organizacyjne wspieranie realizacji bieżących zadań Dyrektora. Ewidencjonowanie i sprawowanie nadzoru nad odpadami produkcyjnymi i komunalnymi powstającymi w Zakładzie. Organizacja i obsługa spotkań służbowych. Prowadzenie teczek osobowych i rozliczanie czasu pracy. Sporządzanie dokumentacji związanej z ochroną środowiska oraz raportowanie do właściwych jednostek nadzorujących. Prowadzenie centralnego rejestru umów. Reprezentowanie firmy w kontaktach z pracownikami, interesantami i podmiotami zewnętrznymi. Wspieranie zespołu zarządzającego w czynnościach administracyjnych. Bieżąca obsługa sekretariatu.
Zakład Farmaceutyczny AMARA Sp. z o.o. - 2017-08-07 - Pieńków (mazowieckie)

Specjalista ds. sprzedaży/obsługi klienta - -

Lars Laj Opis stanowiska:   - rozwijanie i umacnianie współpracy z klientami - przygotowywanie ofert handlowych; - obsługa i koordynacja pozyskanych zamówień; - utrzymanie bezpośrednich kontaktów z klientami; - sporządzanie zestawień i raportów sprzedażowych; - ścisła współpraca z działem marketingu w ramach prowadzonych aktywności sprzedażowych.   Wymagania: - bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym pakietu Office- szczególnie programu Excel; - znajomość technik
Lars Laj - 2016-05-10 - Dobra (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK BIUROWY - 997,4 PLN

Prace biurowe. Wymagania: wykształcenie średnie bądź wyższe, kierunek administracja, ekonomia, prawo, obsługa MS Office, ogólna znajomość przepisów Ustawy o Systemie Ubezpieczeń Społecznych.
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Wejherowo (pomorskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - do 2 500 PLN

Sprzedaż sprzętu IT
SYSTEM DATA SP. Z O.O. - 2017-03-22 - Mielec (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU I OBSŁUGI BHP - od 1 850 PLN

marketing i reklama instytucji kultury, działania związane z budowaniem wizerunku Instytucji, pozyskiwaniem klsietów - widzów, prowadzenie prac związanych z BHP
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Pszczyna (śląskie)

SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ, UMÓW I ROZLICZEŃ - 3 500 - 5 000 PLN

- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy obejmuje: monitorowanie i analiza rynku przetargów publicznych w zakresie obszaru działalności firmy (branża projektowanie dróg i obiektów inżynierskich), kompleksowa obsługa postępowań przetargowych (analiza SIWZ i projektów umów, weryfikacja spełniania warunków udziału w postępowaniach, przygotowywanie ofert przetargowych, dokonywanie formalności związanych z wnoszeniem wadiów), prowadzenie korespondencji z Zamawiającymi (składanie zapytań, uzupełnianie dokumentacji ofertowej, udzielanie wyjaśnień), archiwizacja dokumentów przetargowych i ofertowych, aktualizacja baz danych: referencje firmy, dokumentacja techniczna i formalno-prawna, koordynacja zwierania umów dot. zamówień publicznych wraz z pozyskaniem gwarancji dobrego wykonania, zawieranie i rozliczanie umów z podwykonawcami.- Wynagrodzenie: 3500-5000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, przy przygotowaniu dokumentacji przetargowej. Mile widziane doświadczenie w pracy w branży. Wymagana znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych i aktów wykonawczych. Wymagana bardzo dobra znajomość i umiejętność obsługi pakietu MS Office oraz innych programów niezbędnych do pracy w biurze, umiejętność planowania i organizacji pracy. Kontakt telefoniczny (32-735-20-55) (8:00-15:00) lub e-mail: biuro (at) autostradaii.pl
"AUTOSTRADA II" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-27 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 100 PLN

Opracowywanie strategii i planów marketingowych, wsparcie w działaniach marketingowych placówek firmy, promocja marki w sieci: internet, mediach społecznościowych, tworzenie materiałów graficznych na potrzeby firmy
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH - od 2 000 PLN

Wykształcenie min.średnie, specjalność: handel, finanse, marketing. Minimum rok stażu pracy na podobnym stanowisku. Bardzo dobra znajomość j.angielskiego lub niemieckiego, znajomosć programu Subiekt GT lub podobny, obsługa MS Office, prawo jazdy kat.B. przygotowywanie ofert handlowych. koordynowanie procesu zamówień-koordynacja procesu wysyłki towaru do klienta. obsługa bieżących klientów i pozyskiwanie nowych z rynku instalacji elektrycznych i komputerowych. Korespondecja handlowa z kontrahentami w Niemczech i Belgi. Przygotowanie szkoleń i prezentacji dla klientów. Kontakt telefoniczny z pracodawcą.
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Rybnik (śląskie)

PRACOWNIK OBSŁUGI SALONU MEBLOWEGO - od 1 850 PLN

Obsługa klienta w salonie meblowym, doradztwoi. Obsługa programu magazynowego. Praca w co drugą sobotę.
Firma Wielobranżowa "Kelman - Meble" Kazimierz Konieczny - 2016-03-18 - Nowa Sól (lubuskie)


Wybierz powiat