SPECJALISTA DS. PLANOWANIA K/M Warszawa oferta pracy INSTYTUT METEOROLOGII i GOSPODARKI WODNEJ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PLANOWANIA K/M
Wynagrodzenie: od 4 200 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2017-02-03
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: INSTYTUT METEOROLOGII i GOSPODARKI WODNEJ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Podleśna 61, 01-673 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PLANOWANIA K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: analityk finansowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Analityk finansowy (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomia, finanse, rachunkowość
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie: wyższe, kierunek: ekonomia, finanse, rachunkowość, bardzo dobra obsługa Excel, wiedza i doświadczenie, znajomość zasad rachunkowośći, sumienność, dokładnosć, umiejętnosć pracy pod presją, dodatkowym atutem będzie podsidanie certyfikatu MF, 3 lata doswiadczenia zawodowego na podobnym stanowisku, mile widziana znajomosć języak angielskeigo, obowiązki: sporzadzanie planów rzeczowo-finansowych i ich analiza pod kątem wykonania, sporządzanie kalkulacji przedwykonawczych i powykonawczych umów, analiza kosztów i rozliczenia finansowo-księgowe umów zgodnie z przyznanymi środkami, sporzdzanie sprawozdań, informacji i raportów dla zarządu oraz instytucji zewnętrznych, aktywne uczestnictwo w przygotowywaniu zamknięcia roku bilanskowe. Praca jednozmianow a w godz. 8-16, Zgłoszenia nalezy kierowac na a adres: iwona.blyszczak (at) imw.pl, tel. 586 288 240, osobiście: ul. Podleśna 61.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: INSTYTUT METEOROLOGII i GOSPODARKI WODNEJ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Podleśna 61, 01-673 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Podleśna
Numer budynku pracodawcy: 61
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: analityk finansowy
Data dodania oferty pracy: 03.02.2017
Oferta pracy ważna do: 20.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 03.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 03.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofertoraz kalkulacji obsługi, podtrzymywanie dobrych relacji z obecnymi klientami itp
KM OKNO S.C. KLESZCZ BOGUSŁAW, KLESZCZ-WÓJCIK EWA - 2017-04-20 - Borowa (podkarpackie)
Wspieranie doradców klienta w zapewnianiu wsparcia przedofertowego, ofertowego i zarządzania kontraktami; pomoc w przygotowywaniu i utrzymaniu kontraktów standardowych i niestandardowych zgodnie z wytycznymi zawartymi w Księdze ofert.Czuwanie nad realizacją wymogów prawnych i fiskalnych, współpraca z lokalnymi punktami kontaktowymi ds. prawnych.Bezpośredni kontakt z klientami, gdy zachodzi potrzeba uzupełnienia dokumentacjiDopilnowanie, aby zawieranie i przechowywanie kontraktów odbywało się zgodnie z krajowymi przepisamiOcena poprawności realizacji kontraktów w ramach procesu SCM.
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Kraków (małopolskie)
Sporządzanie dokumentów związanych z nawiązaniem oraz rozwiązaniem stosunku pracy, prowadzenie akt osobowych, rozliczanie czasu pracy, naliczanie wynagrodzeń, naliczanie zasiłków chorobowych, rozliczanie z ZUS, US, GUS, kompletowanie dokumentów emerytalno-rentowych, rozliczanie umów cywilno-prawnych, przygotowywanie zestawień, analiz, bieżąca obsługa pracowników
COM.40 LIMITED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-08 - Ociąż (wielkopolskie)
rekrutacja pracowników z Ukrainy i Rosji, , rozmowy telefoniczne, wypełnianie dokumentów w j. ukraińskim i rosyjskim
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Chorzów (śląskie)
- Rysowanie ogrodzeń w programie AutoCAD. Sporządzanie ofert handlowych. Obsługa klientów firmy.- Jesteśmy firmą produkującą ogrodzenia. Poszukujemy specjalisty techniczno-handlowego z bardzo dobrą znajomością AutoCAD.- Firma oferuje: umowę o pracę, pracę w firmie z 20-letnią historią, atrakcyjne warunki.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie średnie zawodowe. Mile widziane studia kierunkowe związane z projektowaniem. Wymagana bardzo dobra znajomość i doświadczenie w pracy z AutoCAD. Wymagana dobra obsługa Microsoft Excel. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-781-36-44) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Astrów 10, 40-045 Katowice) lub e-mail: m.jurek (at) siatmar.pl
PHU SIATMAR HANNA ZIENIEWICZ - 2017-06-13 - Katowice (śląskie)
• projektowanie materiałów reklamowych - grafika rastrowa i wektorowa• skład i przygotowanie prac do druku• obsługa maszyny do druku cyfrowego • obsługa plotera tnącego
AK-MEDIA ANDRZEJ KITA - 2016-06-01 - Lubin (dolnośląskie)
Wprowadzanie polis ubezpieczeniowych do systemu, obsługa klienta w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych i innych.
Pośrednictwo Ubezpieczeniowe "DEALER" Janina Borowicz - 2016-06-21 - Przemyśl (podkarpackie)
Badanie rynku oraz działań konkurencji. Realizacja planów sprzedażowych. Obsługa partnerów handlowych oraz pozyskiwanie nowych klientów. Sprzedaż części i akcesoriów do pojazdów samochodowych
kontakt przez PUP - 2016-12-05 - Błonie (mazowieckie)
Praca polega na: wprowadzaniu danych do systemu opartego na rozwiązaniach klasy GIS (danych graficznych sieci oraz atrybutów poszczególnych obiektów na podstawie dokumentacji technicznej udostępnionej przez gestora sieci); weryfikacji wprowadzanych danych. Wymagamy podstawowej znajomości infrastruktury sieciowej - wiedza dotycząca sieci energetycznej oraz umiejętność czytania dokumentacji (w tym rysunku technicznego elektrycznego) będzie dodatkowym atutem. Oferujemy:- pracę w młodym dynamicznie rozwijającym się zespole- możliwość zdobycia szerokiej wiedzy o budowie oraz funkcjonowaniu systemów elektroenergetycznych- bezpłatne szkolenia- wynagrodzenie uzależnione od wyników
CADEXPERT Sp z o.o. - 2017-02-01 - Łódź (łódzkie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Warszawa (mazowieckie)
rekrutacja, selekcja pracowników na staowiska robotnicze, bieżąca współpraca z osobami decyzyjnymi na obiektach obsługiwanych przez firmę, prawidłowe i terminowe przekazywanie akt do kadr, nadzór nad pracownikami wykonującymi usługę, kompletowanie akt personalnych pracowników, inne czynności zlecone przez przełożonego
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Częstochowa (śląskie)
Tworzenie dokumentacji produkcji oraz nadzór, znajomość rynku technicznego.WYMAGANIA:wykształcenia: średnie umiejętności: Office, Exel, AUTO-CADKONTAKT Z PRACODAWCĄ: 885 600 201
MDM POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-13 - Bobrówka (podkarpackie)
pozyskiwanie nowych klientów, obsługa obecnych klientów, realizacja planów sprzedaży. Praca na umowę o pracę w godz. 8-16 w Kołobrzegu i wybranych województwach.
GT CORP Sp. z o.o. - 2018-08-30 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
jw
KRAJOWA SZKOŁA SKARBOWOŚCI - 2017-05-12 - Warszawa (mazowieckie)
wdrażanie nowych pozycji do produkcji, nadzór nad procesem obróbkimechanicznej, opracowywanie przebiegów technologicznych obróbkiskrawaniem, szkiców technologicznych do obróbki mechanicznej,opracowywanie planów montażu, wykazów materiałowych i wykazów części, opracowywanie norm czasowych dla obróbki skrawaniem, tworzenierysunków w systemie CAD. Praca od 6-14
HUTA MAŁAPANEW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-16 - Ozimek (opolskie)
- zapewnianie poprawnego obiegu dok. księgowych oraz ich weryfikacja,- pomoc przy prowadzeniu ksiąg handlowych,- analiza poprawności dokonywanych zapisów na kontach księgowych,- pomoc przy sporządzaniu zeznań podatkowych.
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Łódź (łódzkie)
Sprzedaż produktów z ofert firmy, kompleksowa praca nad rozwojem działu sprzedaży, kreowanie strategii sprzedaży internetowej, monitorowanie stanów magazynowych towarów oferowanych w internecie, koordynowanie procesu zamówień i dostaw, pozyskiwanie nowych klientów, sporządzanie wycen dla klientów, współpraca z firmami dostarczającymi towar, sporządzanie zamówień towarowych, doradztwo techniczne w doborze materiałów, przygotowywanie i zarieranie umów. Wymagania: wykształcenie średnie, kierunek techniczny, znajomość branży budowlanej, hydraulicznej, elektrycznej, umiejętność czytania projektów budowlanych, umiejętność sporządzania wycen, umów, łatwość w nawiązywaniu kontaktów z klientami, umiejętność szybkiego reagowania i samodzielnego podejmowania decyzji, zdolność analitycznego myślenia, prawo jazdy kat B. Wysokość wynagrodzenia - podstawa + premia.
WATERM Artur Wiertel - 2017-06-29 - Wejherowo (pomorskie)
zgodne ze stanowiskiem
BETONLIT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-23 - Trzebiszyn (opolskie)
Samodzielne sporządzanie i prowadzenie dokumentacji kadrowej związanej z nawiązaniem, przebiegiem i zakończeniem zatrudnienia, naliczanie i sporzadzanie list płac, ewidencja zwolnień lekarskich i urlopów wypoczynkowych, sporządzanie deklaracji ZUS DRA, RCA, RSA oraz dokumentów ZUS ZUA, ZZA i ZWUA,obsługa programu Płatnik, współpraca z Urzędami Pracy w zakresie zatrudniania cudzoziemców i obsługi prac interwencyjnych, sporządzanie dokumenów Z-3 oraz PIT-4R, PIT-11, PIT-8AR
Logos Dorota Dymko-Zielska - 2018-09-19 - Wyszków (mazowieckie)
-
ZAKŁAD PRODUKCYJNO-USŁUGOWY " G A L E X " LESZEK GAŁĘZA - 2017-07-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wprowadzenie danych do systemu komputerowego, bieżące rozliczanie produkcji, sprawdzanie raportów oraz kalkulacji
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
kompleksowa obsługa przetargów organizowanych przez Zakład Zamówień Publicznych przy Ministerstwie Zdrowia na dostawy leków do publicznych jednostek ochrony zdrowia, opracowanie analiz i raportów dotyczących sprzedaży, stanów magazynowych, poziomu realizacji przetargów, wykonywanie analiz rentowności oferty przetargowej
Neuca S.A. - 2018-08-13 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
rozliczenie dokumentacji, sprzedaż ubezpieczeń
POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWO-FINANSOWE "PROKER" - Edward Łuszczak - 2016-08-04 - Rzeszów (podkarpackie)
Zgodnie z Programem stażu m.in.- zapoznanie się zprzepisami bhp- nauka przygotowania ofert sprzedaży- nauka zawierania tranzakcji- nauka sporządzenia dokumentacji sprzedaży
kontakt przez PUP - 2015-11-27 - Żywiec (śląskie)
Utrzymanie oraz pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych b2b ,budowanie struktury współpracy w zakresie obsługiwanego rynku,kontakty zagraniczne, rozbudowa portfela dostawców/odbiorców,monitoring rynku branżowego , bieżące sporządzanie ofert negocjacje. Praca od 9-17.
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP Sp z o.o. - 2018-07-02 - Opole (opolskie)
(cv na adres e-mail: kadry (at) estena.pl) Prowadzenie działań handlowych i promocyjnych, negocjacje handlowe, kontakt z klientem, monitorowanie rynku i konkurencji.
Fabryka Papieru i Tektury "BESKIDY" Spółka Akcyjna - 2016-05-06 - Wadowice (małopolskie)
Prowadzenie naboru do pracy pracowników pedagogicznych oraz niepedagogicznych. Sporządzanie dokumentacji związanej z zatrudnianiem i rozwiązywaniem stosunku pracy z nauczycielami, pracownikami administracji i obsługi (przygotowywanie umów, wystawianie świadectw pracy, wymiarów wynagrodzenia, ustalanie uprawnień do dodatków stażowych, uprawnień do nagród jubileuszowych, ustalanie uprawnień urlopowych itp.). Prowadzenie teczek akt osobowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami. Prowadzenie rejestru pracowników aktualnie zatrudnionych, emerytów pozostających pod opieką szkoły. Sporządzenie rejestru pracowników, którym przysługują nagrody jubileuszowe. Opracowywanie i aktualizacja zakresów czynności pracowników. Prowadzenie rejestru nagród i kar. Prowadzenie list obecności pracowników i kartotek ewidencji czasu pracy. Prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich, zasiłków chorobowych i zwolnień z pracy oraz przekazywanie jej w ustalonych terminie do księgowości. Kierowanie pracowników na badania lekarskie wstępne, okresowe, kontrolne i prowadzenie ewidencji w tym zakresie. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej awansu zawodowego nauczycieli. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej doskonalenia nauczycieli i współpraca w tym zakresie z koordynatorem WDN i głównym księgowym. Sporządzanie planów urlopów dla pracowników administracji i obsługi prowadzenie rejestru urlopów. Sporządzanie sprawozdawczości GUS i innych resortowych, a w szczególności: miesięcznych informacji o stanie zatrudnienia, rocznego sprawozdania o stanie zatrudnienia. Opracowywanie regulaminów, instrukcji i innych przepisów normujących działania Gimnazjum nr 11 w Koszalinie zgodnymi z przekazanym zakresem czynności we współpracy z pracownikami odpowiedzialnymi za proces kierowania szkołą. Prawidłowe przechowywanie i archiwizowanie dokumentów kadrowych zgodnie z rzeczowym wykazem akt i instrukcją kancelaryjną szkoły. Prowadzenie korespondencji w zakresie spraw związanych z obowiązkami i kompetencjami. Prowadzenie ewidencji ocen pracowników administracji i obsługi. Koordynowanie prac związanych z Systemem Informacji Oświatowej, a w szczególności: zbieranie od pracowników danych niezbędnych do wprowadzenia do lokalnej bazy danych, terminowe wprowadzanie danych do lokalnej bazy danych, bieżące aktualizowanie bazy danych, bezpośrednie przekazywanie danych z prowadzonej lokalnej bazy danych do bazy danych SIO
Gimnazjum Nr 11/ Szkoła Podstawowa NR 23 - 2017-08-23 - Koszalin (zachodniopomorskie)
obsługa magazynu, paletomatów i inne czynności magazynowe
WORK SERVICE S.A - 2016-09-26 - Miejska Górka (wielkopolskie)
Przygotowywanie umów ubezpieczeniowych, zabezpieczenie gwarancji jej realności, ocena jakości ochrony ubezpieczeń, analiza kosztów ubezpieczeniowych, prowadzenie marketingu ubezpieczeniowego, prowadzenie ewidencji przebiegu pojazdów, likwidacja szkód.
TECH-PROJECT Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2018-01-12 - Jarosław (podkarpackie)
Obsługa klienta, sporządzanie dokumentów, przygotowywanie ofert. Do wynagrodzenia doliczana premia sprzedażowa oraz miesięczna od 1000 - 3000 zł
Łukasz Wojdas - 2018-04-27 - Opole (opolskie)