SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACYJNYCH Bolesławiec oferta pracy Szkoła Podstawowa Nr 3 imienia Armii Krajowej w Bolesławcu
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACYJNYCH
Wynagrodzenie: od 1 071 PLN
Zakres obowiązków: Znajomość : klasyfikacji budżetowej, ustawy o ZFŚS, ustawy o zamówieniach publicznych, ustawy o systemie oświaty; umiejętność obsługi urządzeń biurowych, Word, Excel, poczta elektroniczna, komunikatywność, samodzielność. Praca w wymiarze 1/2 etatu. Termin rozpoczecia pracy czerwiec 2018.
Data publikacji: 2018-05-07
Lokalizacja: Bolesławiec (dolnośląskie)
Pracodawca: Szkoła Podstawowa Nr 3 imienia Armii Krajowej w Bolesławcu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ceramiczna 5, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Znajomość : klasyfikacji budżetowej, ustawy o ZFŚS, ustawy o zamówieniach publicznych, ustawy o systemie oświaty; umiejętność obsługi urządzeń biurowych, Word, Excel, poczta elektroniczna, komunikatywność, samodzielność. Praca w wymiarze 1/2 etatu. Termin rozpoczecia pracy czerwiec 2018.
Forma zatrudnienia: Umowa na czas wyk. określonej pracy
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 071 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Brutto +premia regulaminowa + wysługa lat
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bolesławiecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 071 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie (staż pracy 3 lata) lub wykształcenie wyższe ( staż pracy 2 lata),
Nazwa pracodawcy:
Szkoła Podstawowa Nr 3 imienia Armii Krajowej w Bolesławcu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Adres pracodawcy:
Ceramiczna 5, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt osobisty lub telefoniczny w godzianch 08:00-15:00 numer telefonu 75 734 84 72
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 08-15
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: bolesławiecki
Gmina pracodawcy: Bolesławiec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bolesławiec
Ulica pracodawcy: Ceramiczna
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Data dodania oferty pracy: 07.05.2018
Oferta pracy ważna do: 21.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 07.05.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 07.05.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa klienta, obsługa posprzedażowa
kontakt przez OHP - 2017-05-09 - Tarnów (małopolskie)
obsługa kasy i klienta w renomowanym hipermarkecie,
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Kraków (małopolskie)
Zgodnie z umową.
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Klęczany (podkarpackie)
pozyskiwanie nowych klientów, prace biurowe
SK INVEST Klaudia Sikorska - Maciąg - 2017-01-19 - Wolbrom (małopolskie)
prowadzenie gospodarki magazynowej, nadzór nad wprowadzaniem dokumentów przychodowych i rozchodowych, inwentaryzacja aktywów obrotowych, bieżące raportowanie, prowadzenie bieżącej administracji
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
kontrola wejściowa i wyjściowa detali do druku, prowadzenie dokumentacji jakościowej
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Zduńska Wola (łódzkie)
jw.
COMP S.A. - 2018-02-16 - Warszawa (mazowieckie)
reprezentowanie firmy oraz budowanie długofalowych relacji biznesowych z klientami; aktywne pozyskiwanie klientów i ich bieżąca obsługa: prowadzenie prezentacji i ustalanie warunków współpracy z klientami; tworzenie i zarządzanie bazą danych aktualnych i potencjalnych klientów, rozwój sprzedaży i realizacja założonych celów; bieżące monitorowanie rynku i konkurencji
"ICOMP" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-10-26 - Zielona Góra (lubuskie)
obsługa sprzedaży, kontakt z klientami, zakupy materiałów produkcyjnych.
NEOTOSEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-13 - Bełchatów (łódzkie)
utrzymanie czystości zakładu produkcyjnego
ISS FACILITY SERVICES Sp. z o.o. - 2016-07-08 - Kraków (małopolskie)
Zapewnienie terminowej realizacji zleceń, ścisła współpraca z Klientem- kontakt w języku rosyjskim, koordynacja oraz planowanie procesów magazynowych, kontrola zgodności przepływu towaru, zapewnienie odpowiedniego obiegu dokumentów, bieżące inwentaryzowanie towarów, analiza poziomu wypełnienia regałów, przygotowywanie zestawień/ raportów.
"SPEDIMEX" Sp. z o.o. - 2017-01-23 - Sosnowiec (łódzkie)
Obsługa handlowo-marketingowa klientów. Pozyskiwanie nowych klientów. Obsługa biura, sprzedaż szkoleń.
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Mysłowice (śląskie)
kontakt z dostawcami i odbiorcami chińskojęzycznymi, planowanie, rozliczanie, przygotowywanie raportów, monitorowanie oczekiwań klientów, dbałość o dostępność towarów u kontrahentów, dbałość o ekspozycję towarów, obsługa klientów i kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2017-09-28 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- Jeśli chcesz: mieć stały kontakt w ulubionym języku z krajami europejskimi, uczestniczyć w szkoleniach doskonalających język obcy. Pracować w elestycznym wymiarze godzin. Zarabiać z miesiąca na miesiąc coraz więcej. Nie martwić się ile kosztować mnie będą dojazdy do pracy. Uprawiać systematycznie sport (biegi, grę w piłkę nożną, siatkówkę, fitness) w zorganizowanych grupach. Uczestniczyć w rozwoju innowacyjnej firmy będącej w czołówce producentów stolarki otworowej nie tylko w Polsce ale i Europie.- Masz szansę na: zdobycie unikatowego zawodu w jednej z najsilniej rozwijających się branż na świecie. Stabilne zatrudnienie.- Praca będzie polegać na: zdobywaniu i doskonaleniu wiedzy o takich produktach jak: okna, drzwi, rolety, bramy, produkowanych na najwyższej jakości komponentach (Aluplast, Salamander, DDecco, Aliplast, Aluprof). Doskonaleniu wiedzy z zakresu wycen naszych produktów. Zdobywaniu nowych możliwości zbycia tych produktów.- Wynagrodzenie: od 2770 do 4200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 08:00-16:00. Wymagania: wykształcenie minimum średnie. Doświadczenie w pracy w międzynarodowym centrum outsourcingowym. Znajomość j. włoskiego na poziomie minimum B2. Kontakt telefoniczny (32-459-15-61) lub e-mail: rekrutacja (at) ekookna.pl
EKO-OKNA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-07-31 - Katowice (śląskie)
opracowywanie i wdrażanie strategii promocyjno-marketingowej, administrowanie stroną internetową firmy, przygotowanie prezenatcji multimedialnych, ulotek, folderów, narzędzi promocyjno-marketingowych, przygotowywanie, monitorowanie i ocena akcji promocyjnych, koordynacja i nadzór nad organizacją spotkań z dystrybutorami, współpraca z agencjami reklamowymi, kontrolowanie i monitorowanie budżetu marketingowego, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, wspieranie sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Gdańsk (pomorskie)
kontakt telefoniczny i mailowy z klientami biznesowymi w celu negocjowania i zawarcia umów na usługi internetowe Pracodawcy (sprzedaż)
SUNRISE SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-09-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-09 - Warszawa (mazowieckie)
organizowanie zaopatrzenia i przyjmowanie dostaw towarów, przygotowywanie produktów do sprzedaży, przyjmowanie i rejestrowanie zamówień na towary w hurtowniach, sporządzanie faktur za towary, ewidencja zakupionych towarów, praca na terenie woj. śląskiego, terytorium RP, terytorium UE
PLURIMUM POTEST Sp. z o.o. - 2017-11-13 - Sosnowiec (śląskie)
Monitorowanie poprawności działania aplikacji biznesowych, obsługa zgłoszeń problemów oraz zleceń serwisowych, diagnozowanie zgłaszanych problemów, naprawa podłączenia do baz danych, prowadzenie komunikacji z klientem w języku rosyjskim oraz angielskim, podróże słuzbowe do klientów w Rosji, Turcji, Niemiec, Rumunii, mozliwośc wyrobienia wizy umozliwiającej podróz do Rosji
CFT POLSKA Sp. z o.o. - 2016-05-20 - Białystok (podlaskie)
Prace porządkowe; przygotowanie opału na zimę; utrzymanie porządku w kotłowni i obrębie budynków gospodarstwa (kotłownia, biuro)
PRZEDSIĘBIORSTWO ROLNO-PRODUKCYJNE "KOBYLNIKI" Sp. z o.o. - 2017-10-24 - Kobylniki (wielkopolskie)
1. Opracowywanie warunków do projektowania oraz opiniowanie i uzgadnianie wszystkich dokumentacji technicznych;2. Bieżąca współpraca z projektantami w całym cyklu inwestycyjnym z uwzględnieniem infrastruktury drogowej dla potrzeb obronnych oraz wykonywanie innych zadań na rzecz obronności kraju;3. Udział w opracowywaniu projektów planów przebudowy i remontów dróg oraz obiektów inżynierskich;4. Udział w opracowywaniu projektów planów rozwoju sieci drogowej oraz bieżące informowanie o tych planach organów właściwych do sporządzania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego;5. Wydawanie zezwoleń na zjazdy z dróg;6. Wydawanie decyzji lokalizacyjnych dla inwestorów zewnętrznych;7. Uzgadnianie zmiany zagospodarowania terenu przyległego do pasa drogowego,
MIEJSKI ZARZĄD USŁUG KOMUNALNYCH I DRÓG WE WŁOCŁAWKU - 2018-04-18 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
jw
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-05-16 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-07-26 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klientów indywidualnych i firm, sprzedaż zdalna na miejscu.
kontakt przez PUP - 2018-09-05 - Bochnia (małopolskie)
codzienna kontrola produktu gotowego, sporządzanie dziennych raportów, praca według ściśle określonych procedur
TAMA POLSKA Sp. z o.o. - 2016-05-27 - Świdnica (dolnośląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Warszawa (mazowieckie)
-nawiązywanie i utrzymywanie (współpraca) kontaktów z kontrahentami z CHRL-negocjowanie zamówień-prowadzenie korespondencji handlowej
CN-PL GRANIT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-18 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
-Przekazywanie zleceń kierowcom dystrybucyjnym-Zapewnienie odpowiednich środków transportu w celu realizacji zleceń Klientów-Optymalne planowanie transportów-Kontrola dostaw i odbiorów przesyłek dystrybucyjnych-Kontrola dokumentacji dystrybucyjnej-Kontrola jakości danych w systemie SPEED-Telefoniczna i mailowa obsługa Klientów-Budowanie dobrych relacji z Klientem i Przewoźnikami-Realizacja powierzonych zadań, wyznaczonych celów oraz raportowanie
PEKAES S.A. - 2016-09-06 - Kielce (świętokrzyskie)
Obsługa sklepu on-line, ustawienia masowych e-mail wysyłek, konstruowanie skryptów rozmowy telefonicznej, zarządzanie kontem Allegro.
KTK POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-27 - Gdańsk (pomorskie)
PROWADZENIA KPIR, KH, SPORZĄDZANIA LIST PŁAC I DEKLARACJI DO US I ZUS.
BIZNES SERWIS Sp . z o.o. - 2017-09-14 - Rzeszów (podkarpackie)