SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC Siedlce oferta pracy MKL BAU sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Sporządzanie dokumentacji pracowniczej, naliczanie płac, zgłoszenia ZUS, sporządzanie deklaracji ZUS.
Data publikacji: 2018-02-02
Lokalizacja: Siedlce (mazowieckie)
Pracodawca: MKL BAU sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Stefana Starzyńskiego 5, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sporządzanie dokumentacji pracowniczej, naliczanie płac, zgłoszenia ZUS, sporządzanie deklaracji ZUS.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Siedlce
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Siedlce
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Siedlce
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2018
Data zakończenia pracy: 30.04.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw kadr
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: obsługa programu OPTIMA
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe ekonomiczne lub pokrewne. Mile widziana znajomość kadr i płac.
Nazwa pracodawcy: MKL BAU sp. z o.o.
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach
Adres pracodawcy:
Kazimierza Pułaskiego 19/21, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Siedlce
Gmina pracodawcy: Siedlce
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Siedlce
Ulica pracodawcy: Kazimierza Pułaskiego
Numer budynku pracodawcy: 19/21
Profil działalności pracodawcy:
Firma inżynieryjno-budowlana, specjalizująca się w projektowaniu i realizacji inwestycji budowlanych.
Nazwisko osoby zgłaszającej: Ewelina Piątek
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 02.02.2018
Data dodania oferty pracy: 31.01.2018
Oferta pracy ważna do: 28.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 31.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 31.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- wsparcie wychowawcy, - poznanie organizacji, zadań i zasad funkcjonowania HP w Opolu, - wsparcie wychowawcy w organizowaniu wychowawnkom zajęć pozalekcyjnych, - pomoc w prowadzeniu dokumentacji wychowawczej, - udział w przedsięwzięciach i zadaniach realizowanych przez HP w Opolu
OPOLSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY - 2016-02-16 - Opole (opolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-11-25 - Warszawa (mazowieckie)
realizacja założeń polityki sprzedażowej, pozyskiwanie i obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2016-12-07 - Starachowice (świętokrzyskie)
Zakres obowiązków:- obsługa klientów hurtowych - w siedzibie firmy plus spotkania u klientów- doradztwo techniczno-handlowe - przygotowywanie ofert, dobór urządzeń- budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy- aktywne pozyskiwanie nowych klientów(praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17)
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2018-05-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
organizacja kampanii reklamowych, pozyskiwanie klientów, sporządzanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Łuków (lubelskie)
praca laboratoryjna
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Radzymin (mazowieckie)
Przygotowywanie planów produkcyjnych i rozliczanie ich wykonania.Optymalizowanie wydajności produkcji oraz poziomu zapasu.
Agnex - 2016-11-15 - Białystok (podlaskie)
Realizacja strategii marketingowej, wsparcie działu handlowego, monitorowanie trendów marketingowych, administrowanie strony internetowej
ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA MIĘSNEGO GROT SP. JAWNA - 2016-01-04 - Starowa Góra (łódzkie)
Pełna obsługa prowadzenia sklepu internetowego, prowadzenie kompanii reklamowych, obsługa klienta, tworzenie ofert, wykonywanie grafiki. Umowa o pracę na czas określony, praca jednozmianowa w godz. 8-16 na pełen etat. Wymagania pracodawcy: pożądane wykształcenie średnie lub wyższe informatyczne, obsługa programów graficznych, znajomość zagadnień informatycznych, łatwość nawiązywania kontaktów, znajomość zagadnień i narzędzi związanych z obsługą sklepu internetowego, dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Kontakt z pracodawcą: Andrzej Bladowski tel. 58 712 63 66, email: andrzej (at) aba-sport.pl
FPH ABA 2 Andrzej Bladowski - 2015-12-04 - Staniszewo (pomorskie)
Opis stanowiska:rozliczanie wynagrodzeń pracowników, sporządzanie list płac, czynności z zakresu prawa pracy dotyczące nawiązywania oraz ustania stosunku pracy, prowadzenie ewidencji i rozliczanie czasu pracy pracowników, prowadzenie akt osobowych, sporządzanie deklaracji i sprawozdań do ZUS, US, GUS, PFRON, przygotowywanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych, prowadzenie rozliczeń z ZUS, nadzorowanie dokumentacji związanej z ubezpieczeniami społecznymi pracowników i obsługa programu Płatnik,
Piotr Szczerbiński TRANS-LOGISTIC DĘBICA - 2018-03-08 - Dębica (podkarpackie)
dbanie o poprawność procesów płacowych dla różnych krajów, odpowiedzialność za przygotowanie listy płac poprzez przesyłanie do dostawcy płac wszystkich niezbędnych danych w sposób terminowy, koordynacja i finalizowanie płac poprzez zatwierdzanie płatności, zarządzanie funduszem płac i / lub płatnościami dla pracowników, przygotowanie miesięcznych rozliczeń list płac, dodawanie wpisów do dziennika płac na koniec miesiąca, w oparciu o informacje otrzymane od zewnętrznego dostawcy, dbanie o przestrzeganie specyficznych dla danego kraju wymogów, utrzymywanie kontaktu z lokalnymi działami finansów, bliska współpraca nad miesięcznymi/kwartalnymi/rocznymi sprawozdaniami, a także przy audytach, odpowiedzialność za kontakty zarówno z dostawcą list płac jak i księgowością GL, raportowanie informacji dotyczących czasu wolnego pracowników, udzielanie pracownikom informacji na temat wynagrodzeń.
MicroStrategy Poland Sp. z o. o. - 2016-07-29 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż przez telefon pakietów winiarskich i zestawów prezentowych, rezlizacja zamówień telemarketing
M&Pavlina Sp z o.o sp.k - 2015-12-01 - Karpin (mazowieckie)
nawiązywanie kontaktów z nowymi klientami i utrzymywanie pozytywnych relacji handlowych z dotychczasowymi; przygotowanie ofert i prezentacji; negocjacje handlowe; sprzedaż; monitorowanie zleceń oraz zadowolenia klientów; praca w dziale handlowym - stacjonarna.
Zakład Produkcji Odzieży „ARGOS” Grażyna Korytowska - 2018-08-03 - Suchy Las (wielkopolskie)
kreowanie wizerunku firmy dla rynku indyjskiego, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą indyjskich towarów lub usług
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Zapewnienie wsparcia technicznego kluczowym użytkownikom CRM. Dogłębna analiza wymagań klienta oraz ich realizacja. Techniczne i funkcjonalne zarządzanie aplikacjami. Współpraca z klientami oraz poszczególnymi działami firmy nad kreowaniem rozwiązań umożliwiających spełnienie wymagań Klientów. Współpraca z działem IT nad zarządzaniem i utrzymywaniem rozwoju firmy. Kontrola nad przestrzeganiem zabowiązań zgodnie z wymogami.
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Wrocław (dolnośląskie)
- współudział w tworzeniu i realizacji planu marketingowego- promowanie produktów i usług z oferty firmy- tworzenie polityki cenowej i dystrybucyjnej- poszukiwanie i ocenianie potencjalnych szans rynkowych- pomoc w realizacji określonych projektów- pozyskiwanie nowych klientów- współpraca z firmami zewnętrznymi- przygotowywanie informacji handlowych dla klientów i przedstawicieli handlowych- realizowanie przyjętych celów marketingowych
Bodtech Sp. z o.o. - 2018-02-27 - Wodzisław Śląski (śląskie)
doradztwo w zakresie wyboru odpowiedniego rozwiazania ubezpieczeniowo-finansowego
MSP KONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2015-12-18 - Lublin (lubelskie)
kompleksowa obsługa pracowników od zatrudnienia do zwolnienia, sporządzanie list płac, sporządzanie deklaracji do ZUS,GUS,PFRON.
"LOGI-PACK MALPAK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-12 - Żabia Wola (mazowieckie)
sprzedaż powierzchni reklamowych
AGENCJA REKLAMOWA "COLD BEE" MIROSŁAWA ZAMKOWSKA - 2016-09-29 - Tarnowskie Góry (śląskie)
jw.
Superhobby Market Budowlany Sp. z .o.o - 2016-08-16 - Warszawa (mazowieckie)
Umiejetność obsługi programów komputerowych, mile widziana znajomość języka angielskiego.Praca biurowa
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Pawłów (śląskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
Adros Group Sp. z o.o. Sp. K. - 2016-06-15 - Dobrzyca (wielkopolskie)
identyfikowanie potencjalnych odbiorców usług, koordynacja współpracy z firmami zewnętrznymi, opracowywanie i realizacja, strategii marketingowej
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Luboń (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Warszawa (mazowieckie)
administrowanie zamowień klientów w systemie IT, rejestrowanie zleceń, aktualizowanie baz danych, prowadzenie dokumentacji sprzedaży
kontakt przez PUP - 2015-12-14 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
wykształcenie średnie zawodowe, aktualne uprawnienia, uprawnienia do budowy dróg i mostów kołowych.Prowadzenie dzienników budowy, kontakt i współpraca z inspektorem nadzoru, koordynacja prac budowlanych, współpraca z kierownikami robót, rozliczanie budów, współpraca z działem przetargowym w zakresie sporządzania kosztorysów,
Gembiak - Mikstacki Spółka jawna - 2017-09-12 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Wykształcenie średnie techniczne; doświadczenie w pracy w japońskim przedsiębiorstwie produkcyjnym związanym z motoryzacją, znaj. języka japońskiego na poziomie NATIVE SPEAKER; znajomość procesu produkcji filtrów ceramicznych do katalizatorów; udoskonalanie procesu technologicznego, analiza wpływu innowacji na wydajność produkcji, optymalizacja procesu pod kątem kosztów, sporządzanie raportów dla japońskich przełożonych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Gliwice (śląskie)
praca z dzieckiem autystycznym w szkole podstawowej
Szkoła Podstawowa Nr 3 w Zawierciu - 2017-09-05 - Zawiercie (śląskie)
doradztwo na rzecz beneficjentów zgodnie z przyjętą procedurą w ramach poddziałania 19.2 "Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 oraz prowadzenie ewidencji udzielonego doradztwa w formie rejestru, rozliczanie wniosków o przyznanie pomocy, w szczególności w ramach poddziałania 19.2 (granty), prowadzenie szkoleń i spotkań na rzecz beneficjentów poddziałania 19.2 zgodnie z przyjętą procedurą, prowadzenie czynności organizacyjno-administracyjnych w związku z ogłaszanymi przez LGD konkursami, zgodnie zawartą umową o warunkach i sposobie realizacji Strategii Rozwoju Lokalnego kierowanego przez Społeczność oraz zasadami wymiany informacji - ogłaszania naborów wniosków, realizacja bieżących zadań wynikających z wdrażania LSR w tym czynności kontrolnych w związku z realizowanymi projektami grantowymi, wykonywanie czynności organizacyjnych w związku ze spotkaniami, wydarzeniami i imprezami LGD realizowanymi na rzecz członków oraz włączenia społecznego i aktywizacji mieszkańców, monitorowanie stanu i jakości realizacji powierzonych zadań zgodnie z przyjętymi zasadami monitoringu i ewaluacji w tym udzielonego przez LGD wsparcia
TURKOWSKA UNIA ROZWOJU - T.U.R. - 2018-03-23 - Turek (wielkopolskie)
jw.
SĄD OKRĘGOWY w WARSZAWIE - 2018-07-19 - Warszawa (mazowieckie)