SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA / PRZEDSTAWICIEL(NR 3096) Bydgoszcz oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA / PRZEDSTAWICIEL(NR 3096)
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Zakres obowiązków:- obsługa klientów hurtowych - w siedzibie firmy plus spotkania u klientów- doradztwo techniczno-handlowe - przygotowywanie ofert, dobór urządzeń- budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy- aktywne pozyskiwanie nowych klientów(praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17)
Data publikacji: 2018-05-18
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kościuszki 27b, 85-079 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres obowiązków:- obsługa klientów hurtowych - w siedzibie firmy plus spotkania u klientów- doradztwo techniczno-handlowe - przygotowywanie ofert, dobór urządzeń- budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy- aktywne pozyskiwanie nowych klientów(praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA / PRZEDSTAWICIEL(NR 3096)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: przedstawiciel handlowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.05.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- wykształcenie: min. średnie;- prawo jazdy kat. B;- dyspozycyjność- dobra znajomość obsługi komputera (programy biurowe)- doświadczenie handlowe (w sprzedaży bezpośredniej lub telefonicznej)- umiejętność prowadzenia negocjacji i rozmów handlowych- dodatkowym atutem będzie: - doświadczenie w branży AGD lub chodniczej/klimatyzacyjnej - znajomość oprogramowania Insert SubiektGT - znajomo języka angielskiego
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Kościuszki 27b, 85-079 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV należy przesłać na adres e-mailowy: biuro (at) prymus.bydgoszcz.plUWAGA: w tytule wiadomości należy podać nazwę stanowiska!
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 27b
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: przedstawiciel handlowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.05.2018
Data dodania oferty pracy: 15.05.2018
Oferta pracy ważna do: 21.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 15.05.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 15.05.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
przygotowywanie dokumentów do sporządzania ofert handlowych, wyszukiwanie przetargów, zapytań ofertowych
GZD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-05-16 - Jonkowo (warmińsko-mazurskie)
sprzedaż towarów
Arleta Prylowski "ARMAT" - 2017-12-27 - Wilczkowice Górne (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Warszawa (mazowieckie)
Nauka: procesów legislacyjnych dotyczących handlu w internecie, projektowania aukcji internetowych, wdrażania procesów dotyczących prowadzenia kampani reklamowej.
kontakt przez PUP - 2016-01-15 - Konin (wielkopolskie)
wyksz. średnie- technik budownictwa ogólnego lub wyższe- inżynier budownictwa sanitarnego,mile widziane doświadczenie na ww stanowisku,umiejętność czytania rysunku technicznego;opracowywanie kosztorysów, ofert wg dokumentacji, prowadzenie dokumentacji budowlanej
Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych INŻBUD Sp. J. - 2018-03-20 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Nadzór nad BHP, prowadzenie szkoleń, prowadzenie postępowań powypadkowych.
CELSA Huta Ostrowiec Sp. z o.o. - 2015-12-22 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Obsługa systemu handlowego, rejestracja dokumentacji, redagowanie pism,organizacja spotkań handlowych, działania administracyjno-urzędowe, praca w godz.9-17
NOX GROUP Sp. z.o.o - 2016-05-06 - Opole (opolskie)
Koordynowanie procesu sprzedaży, inicjowanie i kształtowanie długofalowych relacji z klientami, obsługa klientów, przygotowanie ofert, przygotowywanie raportów dziennych
kontakt przez PUP - 2018-06-11 - Łódź (łódzkie)
Wiercenie otworów w wyrobach betonowych
MACKIEWICZ PREFABRYKACJA SP. Z O.O. - 2018-04-04 - Korpele (warmińsko-mazurskie)
obsługa sklepu internetowego- branża motoryzacyjna, poszerzanie bazy klientów.
MOTO-DYNAMIC MACIEJ ŁACH - 2018-02-23 - Luborzyca (małopolskie)
staż - prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Modła-Kolonia (wielkopolskie)
-raportowanie statusu działań w ramach podległego obszaru oraz potrzeb związanych z jego doskonaleniem do Kierownika i/lub Dyrektora Jakości-nadzorowanie i promowanie jakości procesów realizowanych w ramach przydzielonych obowiązków dla spełnienia wymagań klienta-aktywne uczestnictwo w auditach strony trzeciej (certyfikujących)-uczestniczenie w spotkaniach jakościowych-zapewnienie świadomości i wiedzy pracowników na podległym obszarze w zakresie obowiązujących norm i standardów jakościowych oraz wymagań klienta-rozwijanie świadomości pro-jakościowej na podległym obszarze-zarządzanie i zapewnienie nadzoru nad: a)planowaniem, przeprowadzaniem auditów procesu, LPA, produktu;b)procesem rekwalifikacji we współpracy z inżynierami jakości Klienta oraz laboratoriami wewnętrznymi i zewnętrznymic)implementowaniem statystycznej kontroli jakości procesówd)działaniami korygującymi wynikającymi z auditów klienta, wewnętrznych, procesów oraz inicjowanie działań zapobiegawczych i przewidującyche)dokumentacją jakości na podległym obszarzef)sprzętem kontrolno-pomiarowym na podległym obszarzeg)definiowanie testów , badanie rynku pod kątem dostępnych urządzeń testowych, nadzór nad zakupem instalacji testowych, pomiarowychh)systemem gromadzenia i aktualizowania LLC dla Zakładu-współpraca z inżynierami jakości Klienta w ramach wizyt, auditów, reklamacji-współpraca z działem Technicznym i Działem Produkcji w zakresie nowych i realizowanych projektów dla klienta-wsparcie przy przygotowaniach nowych uruchomień pod względem jakości-wsparcie przy przygotowaniach wzorców produkcyjnych i dokumentacji do zatwierdzenia przez klienta (PPAP) -tworzenie raportów i analiz jakościowych dla Dyrektora jakości-dbałość o bezpieczeństwo danych w systemach Maflow, klienta i poufność uzyskanych informacji oraz aktywny udział w procesie reagowania na incydenty w zakresie bezpieczeństwa informacji-wykonywanie innych zadań przekazanych przez przełożonegoWysokość wynagrodzenia uzależniona od kwalifikacji kandydata
BORYSZEW SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-02-10 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2017-08-08 - Nowa Wieś Lęborska (pomorskie)
wystawianie umów oraz świadectw pracy prac. tymczasowych, prowadzenie ewidencji absencji, zarządzanie aktami osobowymi, archiwizacja dok. kadrowo-płacowych, prowadzenie korespondencji, sporządzanie listy płac
kontakt przez OHP - 2018-06-14 - Katowice (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-27 - Warszawa (mazowieckie)
Usuwanie awarii oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Biskupiec. Wykonywanie innych robót elektrycznych.
Zakład Nieruchomości Lokalowych sp. z o.o. - 2017-11-14 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż, obsługa kasy fiskalnej, obsługa klienta.
RIVER Elżbieta Kłósek, Iwona Kędzior Spółka Jawna - 2017-06-09 - Tuchów (małopolskie)
Prowadzenie zajęć dydaktycznych z zakresu bezpieczeństwa międzynarodowego, bioetyki i prawa medycznego, działalności metodycznej i metodyki szkolenia. Prowadzenie ewidencji szkoleniowej kursów.
Wojskowe Centrum Kształcenia Medycznego Łódź (31 Wojskowy Oddział Gospodarczy) - 2018-04-23 - Zgierz (łódzkie)
Sprzedaż wyrobów gotowych
Color Graf Sp. z o.o. - 2017-04-03 - Gdańsk (pomorskie)
Naliczanie wynagrodzeń, sporzadzanie deklaracji podatkowych, rozliczanie nadgodzin, obsługa zajęć komorniczych
P.H.U. Mosey Marzena Kawczyńska - 2017-02-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)
realizowanie usług kooperacyjnych na podstawie zapotrzebowań i wytycznych z oddziałów produkcyjnych, zbieranie i kompletowanie ofert od kooperatorów, prowadzenie negocjacji, dokumentowanie zamówień kooperacyjnych, monitorowanie realizacji zamówieńń, zarzadzanie łańcuchem dostaw, wyjazdy do kooperanta, współpraca z Działem jakości w celu optymalizacji jakości usługi, wyszukiwanie nowych kooperatorów, analiza rynku kooperacji, obsługa transportów kooperacyjnych, sporządzanie raportów z zakresu zadań jednostki
REMSOD SP Z O O - 2018-01-09 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
dostarczanie najwyższej jakości w obsłudze pasażerów Cathay Pacific, maksymalizowanie zysków Cathay Pacific poprzez efektywne uzywanie narzędzi sprzedażowych, osiąganie wyznaczonych celow i monitorowanie wyników własnej pracy.
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Kraków (małopolskie)
Praca w dziale sprzedaży, obsługa klientów rynku hiszpańskiego. Wymagane wykształcenie conajmniej średnie, bardzo dobra znajomość j. hiszpańskiego, prawo jazdy kat. B, obsługa komputera. Wysokość wynagrodzenia zostanie przedstawiona na spotkaniu z kandydatem. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy rekrutacja (at) classen.com.pl.
CLASSEN-POL S.A. - 2016-08-12 - Zwonowice (śląskie)
j.w.
REHA FUND Sp. z o.o. - 2016-02-05 - Warszawa (mazowieckie)
- Wykonywanie zleconych prac. Weryfikacja sprawozdań finansowych. Analiza danych finansowych. Przygotowywanie analiz biznesowych. Przygotowywanie deklaracji podatkowych. - Wynagrodzenie: nie mniej niż 3400 zł/brutto. Pierwsza umowa o pracę na okres pięciu miesięcy, docelowo umowa o pracę na okres do trzech lat. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe: ukończone studia, preferowane na kierunku ekonomicznym (rachunkowość, finanse, administracja) lub filologicznym (angielska, niemiecka, francuska). Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane. Wymagane umiejętności: znajomość pakietu MS OFFICE,w szczególności MS Excel, umiejętności analityczne, organizacyjne, pracy w zespole. Wymagana znajomość języków obcych: OPCJA-1 lub OPCJA-2 lub OPCJA -3. OPCJA-1: Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.OPCJA-2: Dobra znajomość języka niemieckiego i biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. OPCJA-3 Dobra znajomość języka francuskiego i biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Katowice (śląskie)
Sprawdzaniepoprawności dokumentów, wypełnionych ankiet, zaświadczeńprzygotowanie kompletów dokumentów do rozliczeń kontakt z klientem(telefoniczny, mailowy) w celu uzupełnienia braków w dokumentac Praca w godzinach 8:00-16:00
TIME2WORK Sp. z o.o. - 2016-10-26 - Opole (opolskie)
kontakt z klientem, wpółpraca z prawnikami, monitorowanie i nadzorowanie należności
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2016-07-11 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
- strategiczna odpowiedzialność, opieka i samodzielne kierowanie centrum Outsourcing- przygotowanie instrukcji wykonania projektu, instrukcji handlowej oraz dokumentów do odbioru we współpracy z klientem - optymalizacja oraz koordynacja przebiegu procesów - przygotowanie wymogów, planowanie oraz koordynacja procesem zatrudnia pracowników a także projektem Ressourcen - zapewnienie sprawnej realizacji projektów - przyjmowanie oraz rozpatrywanie zgłoszeń reklamacji - sumienność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków z nastawieniem na osiągniecie sukcesu
Randstad Deutschland GmbH & Co. KG - 2015-12-11 - Niemcy (Niemcy)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Obsługa sklepu internetowego oraz sprzedaży poprzez serwisy aukcyjne, moderacja i wprowadzanie zmian, tworzenie kampanii allegro, przygotowanie opisu, zdjęć, grafiki; WYMAGANIA: wykształcenie średnie - informatyka, biegła obsługa komputera, znajomość serwisu allegro, photoshop, kreatywność, zaangażowanie
Joanna KACZMARCZYK F.H.U. "OXIDE" - 2018-02-21 - Lubliniec (śląskie)