SPECJALISTA DS. OBSŁUGI INWESTORA Gdańsk oferta pracy State Street Bank GMBH Sp. z o. o. Oddział w Polsce


Największy wybór odzieży

Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI INWESTORA

Wynagrodzenie: od 3 686 PLN

Zakres obowiązków: Weryfikacja dokumentacji podatkowej, uzupełnianie infromacji podatkowych w systemie na podstawie dostarczonej dokumentacji. Analiza otrzymanych dokumentów.

Data publikacji: 2019-09-06

Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)

Pracodawca: State Street Bank GMBH Sp. z o. o. Oddział w Polsce

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Grunwaldzka 409, 80-309 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Weryfikacja dokumentacji podatkowej, uzupełnianie infromacji podatkowych w systemie na podstawie dostarczonej dokumentacji. Analiza otrzymanych dokumentów.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 686 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI INWESTORA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 686 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 16.09.2019

Data zakończenia pracy: 15.09.2022

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
min. 1 rok w środowisku międzynarodowym, wiedza w zakresie weryfikacji i analizy dokumentacji podatkowej oraz uzupełniania infromacji podatkowych w systemie na podstawie dostarczonej dokumentacji. Zaawansowana umiejętność obsługi komputera, bardzo dobra znajomość Microsoft Excel i Word; Dobre umiejętności numeryczne; Dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacji, dokładność i terminowość; Umiejętność współdziałania w zespole.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1

Nazwa pracodawcy:
State Street Bank GMBH Sp. z o. o. Oddział w Polsce

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy

Adres pracodawcy:
Podgórska 36, 31-536 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: -

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: małopolskie

Powiat pracodawcy: m. Kraków

Gmina pracodawcy: Kraków

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Kraków

Ulica pracodawcy: Podgórska

Numer budynku pracodawcy: 36

Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 06.09.2019

Data dodania oferty pracy: 06.09.2019

Oferta pracy ważna do: 13.09.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 06.09.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 06.09.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9b4eb7e0642be6a6f841bd2192b34657

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW KADR R84/4500-1721/17 - od 2 800 PLN

Kompleksowe prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej (akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych: zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy i inne); sporządzanie raportów i deklaracji PFRON, ZUS, GUS; obsługa systemu kadrowego ERP OPTIMA oraz programu Płatnik.
ZAKŁAD TECHNICZNO-BUDOWLANY POLKAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-22 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. MECHANICZNYCH - od 3 200 PLN

REALIZACJA ZADAŃ ZWIĄZANYCH Z EKSPLOATACJĄ, REMONTAMI I KONSERWACJA URZĄDZEŃ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW.
Regionalne Wodociągi i Kanalizacja Spółka z o.o. - 2018-12-17 - Białogard (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW (KEY ACCOUNT MANAGER) - od 4 000 PLN

koordynacja obsługi i relacji z klientami, pozyskiwanie nowych klientów i analiza nowych rynków w tym zakresie. Działaność marketingowa skierowana na pozyskiwanie nowych klientów. negocjowanie kontraktów z klientami
kontakt przez PUP - 2016-11-25 - Zakrzewo (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU TRANSPORTU - od 2 500 PLN

Rozliczanie czasów pracy wszystkich pracowników, rozliczanie delegacji i kart pracy. Godziny pracy 8.00- 16.00
"ATLAS" SP. Z O. O. - 2017-02-10 - Słupsk (pomorskie)

SPECJALISTA - od 2 100 PLN

prowadzenie doradztwa technologicznego w zakresie produkcji rolniczej, ze szczególnym uwzględnieniem produkcji roślinnej oraz doradztwa w zakresie płatności obszarowych (zasady zazieleniania i wzajemnej zgodności: organizacja i prowadzenie szkoleń w zakresie produkcji rolnej, upowszechnianie wiedzy na temat Dobrej Praktyki Rolniczej; praca w godzinach od 07:30 do 15:30
Zachodniopomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego Barzkowice - 2018-10-12 - Barzkowice (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 100 PLN

obsługa klientów biznes, obsługa infolini telefonicznej i email
kontakt przez PUP - 2018-09-04 - Chojna (zachodniopomorskie)

GONIEC - 1 017,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-09-05 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS APARATURY SEJSMICZNEJ POD ZIEMIĄ - od 3 000 PLN

Zadania: - sprawdzanie i kwalifikowanie do napraw urządzeń sejsmicznych,- wykonywanie pomiarów specjalistycznych, napraw i instalacji aparatury sejsmicznej oraz jej uruchamianie i kontrola na powierzchni i pod ziemią,- opracowywanie dokumentacji technicznych oraz udział w pracach badawczo- rozwojowych prowadzonych w Oddziale
INOVA CENTRUM INNOWACJI TECHNICZNYCH SPÓŁKA Z O.O. - 2018-09-26 - Lubin (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - 2 000 - 2 500 PLN

aktywan sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków kasy, współudział w organizwoaniu działań marketingowych na rynku lokalnym,
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa "PIAST" - 2017-11-09 - Sosnowiec (śląskie)

SPECJALISTA DS. SZKOLEŃ - od 3 493 PLN

- Planowanie szkoleń, organizacja, monitoring wykonania, rozliczanie szkolenia, weryfikacja efektów szkolenia, nawiązanie współpracy z odpowiednimi kandydatami w zakładach pracy celem przygotowania oferty szkoleniowej oraz jej realizacja. Obsługa urządzeń biurowych (ksero, fax, komputer, bindownica, niszczarka, gilotyna). Obserwacja prowadzonych szkoleń i wszystkich etapów przygotowania do nich, udział w przygotowaniu materiałów szkoleniowych i planowych szkoleń, pozyskiwanie nowych klientów szkoleń i opracowywanie materiałów szkoleniowych, współpraca w pozyskiwaniu środków na szkolenia, udział w prowadzeniu szkoleń prowadzonych przez firmę, prowadzenie marketingu relacji z dotychczasowymi klientami firmy.- Wynagrodzenie: 3493 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> pracodawca zapewnia branżowe szkolenie. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (8:00-18:00) (Tel. 505-923-713) lub e-mail: biuro (at) ms-it.pl
MS-IT MIŁOSZ SĘKALA - 2019-01-31 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ROZLICZEŃ I SPRAWOZDAWCZOŚCI - 2 000 - 3 500 PLN

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Bolesławcu, ul. Armii Krajowej 12, 59-700 Bolesławiec ogłasza nabór na stanowisko: specjalisty ds. rozliczeń i sprawozdawczości w projekcie Centrum Wsparcia Rodziny w Powiecie Bolesławieckim, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku specjalisty ds. rozliczeń:-Prowadzenie dokumentacji niezbędnej dla prawidłowej realizacji projektu.-Opracowywanie raportów, analiz, prognoz finansowych i planów wykorzystania budżetu.-Sprawozdawczość finansowa wobec Instytucji Pośredniczącej.-Opracowywanie dokumentacji zmian finansowych w projekcie.-Bieżąca kontrola wydatków z budżetu projektu.-Prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji na zasadach określonych przez Instytucję Pośredniczącą.-Sporządzanie na podstawie ksiąg rachunkowych zestawień poniesionych wydatków.-Sporządzanie raportów wewnętrznych, finansowych na potrzeby realizacji projektu.-Sporządzanie i rozliczanie wniosków o płatność oraz końcowe rozliczenie projektu.-Nadawanie i odwoływanie upoważnień do przetwarzania danych osobowych dla personelu Projektu. Warunki zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony od stycznia 2017 r. do grudnia 2019 r. Praca w wymiarze 1/3 etatu
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - 2017-01-05 - Bolesławiec (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. KADROWYCH ORAZ SPECJALISTA DS. PŁACOWYCH - 2 100 - 4 200 PLN

Zakres obowiązków, w szczególności: Z zakresu kadr:1. Znajomość i przestrzeganie obowiązujących aktów prawnych związanych z wykonywaną pracą a w szczególności: Przepisów Kodeksu Pracy,Ustawy o pracownikach samorządowychUstawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,Ustawy o Systemie Ubezpieczeń Społecznych,Ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO,Ustawy o zatrudnieniu socjalnym.2. Prowadzenie spraw pracowniczych związanych z przebiegiem zatrudnienia pracowników.3. Konsultowanie zakresów obowiązków pracowników Wrocławskiego Centrum Integracji z Koordynatorami i Dyrektorem Centrum.4. Koordynacja procesu rekrutacji na stanowiska pracownicze zgodnie z Ustawą o pracownikach samorządowych, prowadzenie dokumentacji naborów w WCI we współpracy z Komisjami Rekrutacyjnymi5. Sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem terminowości wykonania badań okresowych pracowników i prowadzenie stosownej ewidencji.6. Sprawowanie nadzoru nad szkoleniami z zakresu BHP i ppoż. pracowników.7. Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, w tym rejestru urlopów, zwolnień lekarskich oraz nadzór nad kartami czasu pracy pracowników.8. Prowadzenie rejestrów planów urlopów.9. Prowadzenie spraw związanych z nagradzaniem, awansowaniem oraz karaniem pracowników.10. Ustalenie uprawnień pracowników do nagród jubileuszowych oraz dodatkowego wynagrodzenia rocznego.11. Sprawowanie nadzoru i kontroli dyscypliny pracy oraz przestrzegania regulaminu i kodeksu pracy.12. Prowadzenie dokumentacji związanej z poleceniem wyjazdów służbowych.13. Prowadzenie dokumentacji związanej ze szkoleniami pracowników.14. Prowadzenie dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych:- wprowadzanie do programu CDN Optima danych pracowników oraz zmian danych.15. Sporządzanie sprawozdań do Głównego Urzędu Statystycznego w zakresie kadrowym.16. Wystawianie zaświadczeń dla pracowników o zatrudnieniu.17. Prace związane ze spełnianiem wymogów zawartych w ustawie o ochronie danych osobowych i aktach wykonawczych jednostki w zakresie kadr.18. Prowadzenie rejestrów urlopów wypoczynkowych, upoważnień i pełnomocnictw wydawanych przez Dyrektora WCI,upoważnień do przetwarzania danych osobowych WCI.19. Współpraca z Specjalistą płac w zakresie spraw kadrowych i wynagrodzeń (nieobecności, zmiany umów o pracę, etatyzacja, sprawozdania), aktualizacji informacji (rekrutacja, zmiany wynagrodzenia, kary) oraz dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych.Z zakresu płac:1. Znajomość i przestrzeganie obowiązujących aktów prawnych związanych z wykonywaną pracą a w szczególności: Przepisów Kodeksu Pracy,Ustawy o pracownikach samorządowychUstawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,Ustawy o Systemie Ubezpieczeń Społecznych,Ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO,Ustawy o zatrudnieniu socjalnym.2. Kompletowanie dokumentacji i przygotowywanie wniosków o emerytury i renty pracowników Centrum.3. Prowadzenie dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników, zleceniobiorców i beneficjentów do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych:wprowadzanie do programu CDN Optima danych zleceniobiorców i beneficjentów oraz zmian danych, wprowadzanie do programu Płatnik danych zleceniobiorców i beneficjentów oraz pracowników,wprowadzanie zmian danych dostarczonych przez zleceniobiorców i beneficjentów.4. Prowadzenie dokumentacji zajęć komorniczych pracowników i beneficjentów Centrum oraz spraw związanych z rozliczeniem tych zajęć komorniczych.5. Sporządzanie sprawozdań oraz prowadzenie rozliczeń z Państwowym Funduszem Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. 6. Sporządzanie sprawozdań do Głównego Urzędu Statystycznego w zakresie płacowym.7. Prace związane ze spełnianiem wymogów zawartych w ustawie o ochronie danych osobowych i aktach wykonawczych jednostki w zakresie płacowym.8. Naliczanie świadczeń należnych beneficjentom Wrocławskiego Centrum Integracji.9. Sporządzanie i naliczanie list płac pracowników Centrum wraz z prowadzeniem stosownej dokumentacji.10. Sporządzanie naliczeń i prowadzenie dokumentacji związanej z zasiłkami macierzyńskimi, zasiłkami chorobowymi i zasiłkami opiekuńczymi. 11. Sporządzanie i naliczanie uprawnionym pracownikom wypłat z tytułu nagród jubileuszowych. 12. Sporządzanie i naliczanie list płac związanych z dodatkowym wynagrodzeniem rocznym pracowników.13. Kontrola prawidłowości naliczania ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych na liście płac związanych z wypłatami dla beneficjentów Centrum.14. Prowadzenie rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych oraz spraw związanych z przekazem elektronicznym w systemie PŁATNIK ZUS.15. Prowadzenie rozliczeń w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych z Urzędem Skarbowym.16. Prowadzenie spraw związanych z wypłacaniem umów zleceń i umów o dzieło.17. Wystawianie zaświadczeń dla pracowników o wynagrodzeniu oraz dla zleceniobiorców i beneficjentów dot. zatrudnienia i wynagrodzenia. 18. Współpraca z Specjalistą ds. kadr w zakresie spraw kadrowych i wynagrodzeń (nieobecności, zmiany umów o pracę, etatyzacja, sprawozdania), aktualizacji informacji (rekrutacja, zmiana wynagrodzenia, kary) oraz dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników, zleceniobiorców i beneficjentów do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych.Forma i termin składania ofert :1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. 2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Specjalista ds. kadrowych i/lub Specjalista ds. płacowych we Wrocławskim Centrum Integracji, w terminie do dnia 09.07.2018r. do godziny 16.00 3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. 4. Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Inne informacje:1. Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. 2. Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres trwania postępowania rekrutacyjnego, nie dłużej jednak niż 2 miesiące (przy czym w przypadku zatrudnienia dane te zostaną włączone do akt osobowych). 3. Po upływnie okresu, o którym mowa w pkt. 2 dokumenty zostaną komisyjne zniszczone. Z czynności tej sporządzony zostanie protokół.Dodatkowych informacji udziela: p. Ewa Żmuda - Zastępca Dyrektora, tel. 71 782 35 18 w godz. 9.00-15.00. Oferta dostępna w sali E, A. Oferta skierowana także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2018-06-26 - Wrocław (dolnośląskie)

FRYZJER ZWIERZĄT (GROOMER) - do 14,37 PLN

trymowanie zgodnie ze wzorcem FCI ras: sznaucer miniatura, sznaucer średni, west highland terrier, airedale terrier
ABEC Bartosz Kędra - 2018-10-30 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ EBAY ORAZ AMAZON Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM - od 3 000 PLN

- przygotowanie projektów oraz zatwierdzanie informacji tekstowych o oferowanych towarach i usługach co do ich formy i treści; - rozpoznawanie rynku pod względem oczekiwań potencjalnych nabywców towarów poprzez internet co do rodzaju i zakresu asortymentowego towarów oraz cen i kosztów sprzedaży; - udzielanie pełnej informacji klientom o zakresie oferty towarowo-usługowej oraz o warunkach sprzedaży; - przyjmowanie oraz rejestrowanie zamówień na towary i usługi; - prowadzenie dokumentacji dotyczącej sprzedaży internetowej, monitorowanie i analizowanie rynku; dostosowywanie oferty towarowej do potrzeb rynku
F. H. Dominik Lachowski - 2018-11-20 - Piaski Królewieckie (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY Z JĘZYKIEM ANGIELSKIM - od 1 850 PLN

Obowiązki: Nawiązywanie i rozwijanie sieci handlowych z Klientami na międzynarodowych rynkach (USA, UE, Bliski Wschód) Obsługa procesu sprzedaży i obsługa posprzedażowa Tworzenie planów sprzedaży i monitorowanie ich wykonania Realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych Budowanie pozytywnego wizerunku firmy i marki na rynku Ścisła współpraca z działami produkcyjnymi, planowaniem i logistykąWymagania: Dobra znajomość języka angielskiego, umożliwiająca swobodną komunikację Wiedza techniczna Wysokie umiejętności negocjacyjne Wysokie umiejętności interpersonalne Umiejętność obsługi komputera, w szczególności pakietu MS Office (Word, Excel) Prawo jazdy kat. B. Samodzielność i odpowiedzialność Mile widziane zainteresowanie branżą motoryzacyjnąFirma oferuje: Stabilne zatrudnienie w rozwijającej się firmie Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę Niezbędne narzędzia pracy (telefon, narzędzia informatyczne) Możliwość wykorzystywania umiejętności językowych Możliwość rozwoju zawodowego
Grupa Progres - 2016-01-26 - Łódź (łódzkie)

SPRZEDAWCA - od 1 900 PLN

Praca fizyczna, bezpośrednia obsługa klienta, doradzanie klientom, ekspozycja towarów, przygotowywanie zamówień.
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Płock (mazowieckie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - 1 850 - 3 000 PLN

KIEROWANIE POJAZDAMI CIĘŻAROWYMI, PRZEWÓZ TOWARÓW
OSTASZEWSKI TRANSPORT I SPEDYCJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-23 - Radwanice (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC(NR 1493) - od 3 000 PLN

obsługa kadrowo-płacowa pracowników, obsługa programu Płatnik
KANCELARIA KSIĘGOWO-FINANSOWA ACCOUNT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH I HANDLOWYCH - od 4 000 PLN

Będziesz odpowiedzialny/a za:- przeprowadzanie instalacji i wdrożeń naszych systemów- montaż podzespołów w urządzeniach elektronicznych- drobne naprawyJeśli jesteś osobą, która:- korzysta z komputera w życiu codziennym- potrafi lutować- jest tzw. „złotą rączką” - posiada zdolności manualne- jest sumienna i dokładna- lubi kontakt z ludźmi- nie boi się wyzwań i chce poszerzać swoją wiedzęTo jesteś idealnym kandydatem na to stanowisko! Nie zwlekaj, aplikuj już dziś!Dodatkowo cenimy:- posiadanie podstawowej wiedzy z zakresu informatyki, elektroniki i elektryki- posiadanie wykształcenia technicznego i prawa jazdy kat. B- znajomość systemów Linux - znajomość języka angielskiego i/lub francuskiego w stopniu komunikatywnym.
Scooter Sp. z o.o. - 2018-03-27 - Bytom (śląskie)

SPECJALISTA MARKETINGU I HANDLU - od 3 500 PLN

przeprowadzaniem badań rynkowych i gromadzeniem informacji rynkowej,planowaniem i wdrażaniem metodpromocji,organizacją i doskonaleniem procesów sprzedaży w przedsiębiorstwie,przygotowaniem i szkoleniem personeluhandlowego,zawiązywaniem i podtrzymywaniem kontaktów z klientami,analizą danych marketingowych, służącą wyborowistrategii działań handlowych.
Saturn Sp. z o.o. - 2016-08-01 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA BHP - do 810 PLN

Wykształcenie: wyższe kierunek BHP; min. rok stażu pracy w służbie bhp; obsługa komputera- Ms Office; zakres obowiązków: prowadzenie kompleksowej obsługi w zakresie bhp w 33 Rejonowym Przedstawicielstwie Wojskowym w Gliwicach- szczegółowy zakres obowiązków do zapoznania się podczas rozmowy kwalifikacyjnej; 1/4 etatu
4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2018-10-12 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DS. KADR (3/4 ETATU) - od 2 383 PLN

- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: obsługa kadrowa pracowników, rzetelne i terminowe naliczanie, kontrola i weryfikacja wynagrodzeń, terminowe sporządzanie raportów, deklaracji i sprawozdań ZUS, GUS, PFRON, US, prowadzenie i aktualizacja dokumentacji pracowniczej, rozliczanie i ewidencja czasu pracy z uwzględnieniem różnych systemów i rozkładów czasu pracy, nadzorowanie terminowości przeprowadzanych szkoleń BHP i badań lekarskich, prowadzenie dokumentacji związanej z ZFŚS, śledzenie i weryfikacja zmieniających się przepisów kadrowo płacowych.- Wynagrodzenie: 2383 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas zastępstwa za osobę nieobecną w pracy na okres ok. 2 lata. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (75%).- Praca po 6-godzinnym dziennie w godzinach: 7:00-16:00. Wymagane wykształcenie min średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na stanowisku specjalista ds. kadr. Wymagania dobra znajomość obsługa komputera (Pakiet Ms Office). Wymagana umiejętność obsługi programu PŁATNIK. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (Tel.: 32-204-96-95) w godzinach celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Roździeńska 25, 40-382 Katowice - sekretariat) lub e-mail: zsgkatowice (at) wp.pl
ZESPÓŁ SZKÓŁ GASTRONOMICZNYCH IM.GUSTWA MORCINKA - 2019-06-17 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI SPRZEDAŻY ZAGRANICZNEJ - od 2 500 PLN

Obsługa klienta zagranicznego; wykonywanie czynności administracyjno-biurowych; przyjmowanie i weryfikacja wpływających zamówień; sporządzanie zamówień wewnętrznych na podstawie zamówień od klientów; współpraca z firmami spedycyjnymi w zakresie tworzenia zleceń transportowych. Praca w godzinach 8-16
STEGU Spółka z o.o. - 2016-12-29 - Jełowa (opolskie)

POMOCNIK BUDOWLANY - od 2 100 PLN

prace porządkowe na budowie, pomoc dekarska
RUSTICO Eryk Kliś - 2018-04-20 - Kobiór (śląskie)

OGRODNIK - UPRAWA ROŚLIN OZDOBNYCH - od 1 000 PLN

przewożenie smochodem ciężarowym krzewów na punky sprzedaży,sadzenie,przycinanie roślin i ustawianie krzewów na zagonach.Znajomość języka ukraińskiego w celu komunikacji z innymi pracownikami z Ukrainy.
SZKÓŁKA ROŚLIN OZDOBNYCH ADAM BLABUŚ - 2017-11-08 - Libidza (śląskie)

SPECJALISTA DS. OPERACJI BANKOWOŚCI TRANSAKCYJNEJ - od 2 800 PLN

1. Weryfikowanie dokumentacji dodatkowejdostarczonej przez Klienta z najwyższądokładnością oraz terminowością okresloną wewłaściwych dla danego serwisu Standardachpoziomu obsługi oraz zakresie odpowiedzialności.2. Postępowanie zgodnie ze wszystkimi zasadami,procedurami oraz regulacjami Citi podczasprocesowania zleceń.3. Bieżące zapoznawanie się z nowymi regulacjami lub ze zmianami w obowiązujących regulacjach wewnętrznych,procedurach i zarządzeniach.4. Identyfikacja oraz zgłaszanie przełożonemu wszelkich problemów, spostrzeżeń dotyczących ryzyk operacyjnych w przebiegu procesw lub pracy zespołu.5.Rozwiązywanie problemw związanych zcodziennym procesowaniem i wykraczającychpoza nie (awarie systemw/aplikacji,procesowanie instrukcji wysokiego ryzyka itp.).6.Analiza błędów operacyjnych.7. Wspłpraca z Oddziałami, innymi jednostkami Citi, partnerami biznesowymi w zakresie wykraczającym poza obszar obsługiwanego procesu np. budowanierelacji z Klientami, aktywny udział w telekonferencjach z Klientami, Technologią i pozostałymi partnerami biznesowymi.8.Koordynowanie oraz udział w tworzeniu i weryfikacji procedur operacyjnych, innych regulacji, opisów procesw, map procesu icapacity planw.9. Przygotowanie działań przed i po testowych np. przygotowanie scenariuszy testowych, planów testów, dokumentacji testowej, pomysłów na usprawnienie oraz optymalizację procesu itp.
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADROWO-PŁACOWYCH/KSIĘGOWA/WY - od 2 100 PLN

prowadzenie spraw i dokumentacji kadrowo-płacowej, stanowisko samodzielne wymagające pełnej odpowiedzialności za prowadzenie dokumentacji. Stanowisko dodatkowo obejmuje część spraw związanych z księgowością
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Bytom Sp. z o. o. - 2016-02-29 - Bytom (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 200 PLN

Praca przy komputerze, obsługa, kodowanie i wystawianie faktur vat, paragonów
MAJSTER - Chorążakowie Sp. J. - 2018-01-26 - Leszno (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - od 2 000 PLN

Hurtownia bizuterii i art. modniarskich
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Białystok (podlaskie)