SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ EBAY ORAZ AMAZON Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM Piaski Królewieckie oferta pracy F. H. Dominik Lachowski
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ EBAY ORAZ AMAZON Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: - przygotowanie projektów oraz zatwierdzanie informacji tekstowych o oferowanych towarach i usługach co do ich formy i treści; - rozpoznawanie rynku pod względem oczekiwań potencjalnych nabywców towarów poprzez internet co do rodzaju i zakresu asortymentowego towarów oraz cen i kosztów sprzedaży; - udzielanie pełnej informacji klientom o zakresie oferty towarowo-usługowej oraz o warunkach sprzedaży; - przyjmowanie oraz rejestrowanie zamówień na towary i usługi; - prowadzenie dokumentacji dotyczącej sprzedaży internetowej, monitorowanie i analizowanie rynku; dostosowywanie oferty towarowej do potrzeb rynku
Data publikacji: 2018-11-20
Lokalizacja: Piaski Królewieckie (świętokrzyskie)
Pracodawca: F. H. Dominik Lachowski
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:26-212 Piaski Królewieckie 4, powiat: konecki, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- przygotowanie projektów oraz zatwierdzanie informacji tekstowych o oferowanych towarach i usługach co do ich formy i treści; - rozpoznawanie rynku pod względem oczekiwań potencjalnych nabywców towarów poprzez internet co do rodzaju i zakresu asortymentowego towarów oraz cen i kosztów sprzedaży; - udzielanie pełnej informacji klientom o zakresie oferty towarowo-usługowej oraz o warunkach sprzedaży; - przyjmowanie oraz rejestrowanie zamówień na towary i usługi; - prowadzenie dokumentacji dotyczącej sprzedaży internetowej, monitorowanie i analizowanie rynku; dostosowywanie oferty towarowej do potrzeb rynku
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
+ prowizja od sprzedaży, po okresie próbnym umowa na 2 lata, kolejna na czas nieokreślonygodzina zakończenia pracy: 16:00
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ EBAY ORAZ AMAZON Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Piaski Królewieckie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: konecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Smyków
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: organizator obsługi sprzedaży internetowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2018
Data zakończenia pracy: 28.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: biegła umiejętność obsługi komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności
Nazwa pracodawcy: F. H. Dominik Lachowski
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Końskich
Adres pracodawcy:
26-212 Piaski Królewieckie 4, powiat: konecki, woj: świętokrzyskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: brak danych
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
Powiat pracodawcy: konecki
Gmina pracodawcy: Smyków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Piaski Królewieckie
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Końskich
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: organizator obsługi sprzedaży internetowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 20.11.2018
Data dodania oferty pracy: 20.11.2018
Oferta pracy ważna do: 31.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 20.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 19.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Pisanie ofert, prowadzenie budżetu, dok. projektowa.
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Kielce (świętokrzyskie)
PROWADZENIE SPRAW KADROWYCH KLIENTÓW BIURA, W TYM NAWIĄZANIE STOSUNKU PRACY, WYSTAWIENIE SWIADECTWA PRACY, ZAWARCIE UMOWY ZLECENIA.PROWADZENIE SPRAW PŁACOWYCH KLIENTÓW BIURA, W TYM NALICZANIE WYNAGRODZEŃ, ROZLICZANIE ZASIŁKÓW, SPORZĄDZANIE RACHUNKÓW DO UMÓW ZLECEŃ, OBSŁUGA PŁATNIKA, WYSTAWIANIE PIT-ÓW.SKŁADANIE WNIOSKÓW I DEKLARACJI MIESIĘCZNYCH DO PFRON.
Kancelaria Podatkowo-Prawna Micramet Sp. z o.o. - 2018-07-03 - Rzeszów (podkarpackie)
kompleksowa obsługa księgowa faktur, sporządzanie rejestrów zakupów oraz deklarcji VAT, analiza kont, rozrachunków z kontrahentami
HUTA CYNKU "MIASTECZKO ŚLĄSKIE" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-10-05 - Miasteczko Śląskie (śląskie)
obsługa klienta, aktualizacja bazy ofert, przyjmowanie i pokazywanie ofert
B12 Finance s.c. Karina i Konrad Koniarz - 2017-06-14 - Kraków (małopolskie)
obsługa klienta w dziale sprzedaży biura podróży, przygotowywanie oferty, prezentacja, sprzedaż oferty, kontakt z klientami, marketing, kontakt i poszukiwanie klientów korporacyjnych
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Piła (wielkopolskie)
Bieżąca analiza efektywności wykonywanych zadań w ramach realizacji planów produkcyjnych i przeładunkowych spółki pod kątem ekonomicznym, ilościowym oraz jakościowym, zapewnienie bieżącego monitoringu stanu technicznego instalacji oraz oraz kontrola i korekta parametrów procesu produkcyjnego, nadzór nad czyszczeniami technologiczymi instalacji nawozowych, współpraca ze służbami remontowymi, inicjowanie postępu technologicznego przez wnioskowanie o remonty i inwestycje modernizacyjne oraz ulepszenia, tworzenie i aktualizacja instrukcji technologicznych, roboczych i stamowiskowych, kontrola i nadzór nad stosowaniem przepisów i zasad BHP, sporządzanie innej dokumentacji wydziałowej (m. in. sprawozdania, karty pracy), planowanie i przekazywanie do realizacji zadań brygadom zmianowym.
GDAŃSKIE ZAKŁADY NAWOZÓW FOSFOROWYCH "FOSFORY" SP. Z O. O. - 2016-07-25 - Gdańsk (pomorskie)
Pomoc we wprowadzaniu ewidencji podatków rozliczających się na PKPiR i ryczałtu ewidencjowanego,weryfikacja poprawności sporządzających rejestrów VAT zakupu i sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2018-08-23 - Lublin (lubelskie)
Pozyskiwanie klientów, wdrażanie nowych projektów, badanie aktywności konkurentów firmy i ich udziału w rynku, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, reprezentowanie firmy w kontaktach zewnętrznych, realizacja działań sprzedażowych i promocyjnych firmy.sporządzanie ofert handlowych i utrzymywanie kontaktów z klientami administrowanie ofert handlowych i utrzymywanie kontaktów z klientami.
KAMET S.A. - 2016-03-31 - Reńska Wieś (opolskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-08-13 - Bielsko (wielkopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Kraków (małopolskie)
telefoniczna obsługa klientów, doradztwo w zakresie świadczonych usług, przyjmowanie zgłoszeń od klientów, prowadzenie zestawień z wykonywanych zadań
Pośrednictwo Finansowe Kredyty-Chwilówki - 2017-02-21 - Tychy (śląskie)
ZGODNIE ZE STANOWISKIEM. GODZ. PRACY 7-15.
P.P.H.TRIO-SKORPION E.A.MIELEWCZYK - 2017-06-29 - Słupsk (pomorskie)
-wsparcie Działu Doradztwa i Rozwoju w codziennych pracach,-pisanie tekstów i newsów na strony internetowe,-tworzenie materiałów reklamowych i informacyjnych,-bieżąca obsługa platformy B2B
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Kraków (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-29 - Warszawa (mazowieckie)
Ogólny zakres obowiązków:Biężące informowanie przełożonych o stanie prowadzonych spraw. Ścisłe i terminowe rozliczanie się z powierzonych zadań. Kształtowanie właściwej atmosfery w miejscu pracy. Dbałość o rozwój merytoryczny i osobisty. Między innymi: pracownik jest obowiązany wykonywać pracę sumiennie i starannie oraz stosować się do poleceń przełożonych, które dotyczą pracy. Prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej. Sporządzanie umów o pracę cywilnoprawmych. Sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON. Współpraca z innymi działami.Okres zatrudnienie w przypadku pracy na podstawie umowy: umowa na okres próbny 3 m-ce, kolejna umowa na czas nieokreślony.Miejsce wykonywania pracy: KobiórPraca w godzinach: 7-15 pn-pt
Tranz-Tel Sp. z o.o. - 2016-10-27 - Kobiór (śląskie)
Opracowanie i realizacja kampanii reklamowej firmy, nadzór i aktualizacja strony internetowej firmy
Małopolskie Centrum Edukacji, Rabka-Zdrój - 2017-10-12 - Rabka-Zdrój (małopolskie)
/ //
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Głowno (łódzkie)
Współtworzenie i realizacja planów sprzedaży usług spółki, realizacja kampanii marketingowych, monitorowanie działań konkurencji, zarządzanie stroną internetową, przygotowywanie ofert handlowych dla aktualnych i przyszłych klientów, bezpośrednia współpraca z zarządem. Wymagania: wykształcenie wyższe, staż pracy min. 2 lata doświadczenia, umiejętności nawiązywania i utrzymywania kontaktów z klientami, umiejętności sprzedażowe, analityczne i organizacyjne, samodzielność i umiejętność organizacji pracy, znajomość zagadnień związanych z prowadzeniem działów promocyjnych/marketingowych. Forma kontaktu z Pracodawcą: tel. 58-671-03-98, osobisty w godz. 7-15.
Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Spółka z o.o. - 2016-04-19 - Rumia (pomorskie)
- ustalanie okoliczności i przyczyny wypadków przy pracy oraz chorób zawodowych, prowadzenie wymaganej dokumentacji w tym zakresie w celu określenia środków i wniosków profilaktycznych; przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby w celu zapewnienia przestrzegania warunków bezpieczeństwa i higieny pracy w Oddziale; udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów, budynków i urządzeń oraz w czynnościach odbiorczych po wykonaniu robót budowlanych w celu nadzoru nad przestrzeganiem zasad i warunków bezpieczeństwa i higieny pracy; opracowywanie sprawozdań i analiz z zakresu stanu przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy w celu przekazania dla Państwowej Inspekcji Sanitarnej MSW, KGSG i Komendanta Oddziału; informowanie Komendanta Oddziału o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych i przedstawianie wniosków dotyczących sposobu usunięcia tych zagrożeń w celu zminimalizowania ryzyka zawodowego; uczestniczenie w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów, instrukcji, planów modernizacji obiektów i pomieszczeń w celu koordynacji pracy w zakresie zgodności z przepisami BHP; udział w opracowywaniu analizy ryzyka na stanowiskach pracy w celu realizacji obowiązku ustawowego i dokonania oceny ryzyka zawodowego; prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy funkcjonariuszy i pracowników w celu zapoznawania z zasadami BHP i przestrzegania przepisów w tym zakresieWarunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach pomiędzy 7.30 a 15.30, praca przed monitorem; wymuszona pozycja ciała; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe z zakresu bhp lub studia podyplomowe w tym zakresie.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów prawnych z zakresu BHP (np. rozporządzenie w sprawie ogólnych przepisów BHP) i umiejętność ich stosowania w praktyce; umiejętność pracy w zespole, umiejętność działania w sytuacjach stresowych; umiejętność analitycznego myślenia; rozwiązywania problemów; komunikatywność; umiejętność obsługi komputera; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w służbie bhp; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego; prawo jazdy kat. B; 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2018-01-24 - Racibórz (śląskie)
Wykonywanie zabiegów kosmetycznych oraz stylizacja paznokci.
kontakt przez PUP - 2017-12-19 - Kalisz (wielkopolskie)
Obsługa biura, telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientem, przygotowywanie ofert, organizacja i obsługa szkoleń. Wymagania: wykształcenie wyższe, znajomość j. angielskiego i j. niemieckiego, prawo jazdy kat.B, znajomość pakietu Microsoft Office.
Agencja Szkolenia i Promocji Kadr "SUPRA" - 2016-08-29 - Lębork (pomorskie)
-Praca biurowa,-Wynagrodzenie do uzgodnienia,-Osoby zainteresowane proszone są o wysłanie CV na adres: jacek.kolasinski (at) educol.pl
EDUCOL ANNA KOLASIŃSKA - 2016-05-02 - Tczew (pomorskie)
prowadzenie akt osobowych, sprawdzanie ewidencji czasu pracy, rozliczanie wynagrodzeń, rozliczanie z ZUS, PFRON, sporządzanie deklaracji PIT
Biuro Rachunkowe Monika Kaca - 2016-04-13 - Białystok (podlaskie)
wg. harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Kraków (małopolskie)
Główne obowiązki:•Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych•Realizowanie założonych planów sprzedażowych•Pozyskiwanie nowych członków Kasy•Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:•Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy•Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje•Samodzielne i odpowiedzialne zadania
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2017-11-10 - Kielce (świętokrzyskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-04-27 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa ZSI Maks; dekretowanie i księgowanie faktur zewnętrznych, faktur kosztowych; analiza sald rozrachunków, rozliczanie płatnosci z dostawcami i odbiorcami; rozliczanie delegacji służbowych i szkoleń; prowadzenie ewidencji zapasów, rozliczanie magazynów; rozliczanie produkcji ekogroszku; obsługa kasy fiskalnej i rozliczanie płatnościGodziny pracy: 7-15
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ENERGETYKI CIEPLNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-27 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Wykształcenie wyższe techniczne lub inżynierskie o specjalności: mechatronika lub elektronika; roczny staż pracy; komunikatywna znajomość jęz. angielskiego w mowie i piśmie; znajomość pakietu MS OFFICE; mile widziane doświadczenie w pracy przy produkcji i montażu urządzeń elektronicznych; zdolność szybkiego przyswojenia nowej wiedzy; odporność na stres; odpowiedzialność i samodzielność; jedna zmiana; miejsce pracy Gliwice;
PRO-AUDIO ELEKTRONICS KRZYSZTOF SZEPTYCKI - 2016-03-16 - Gliwice (śląskie)
poszukiwanie i pozyskiwanie zewnętrznego finansowania projektów terminowe, kompletne i prawidłowe przygotowywanie dokumentacji aplikacyjnej obsługa administracyjno-finansowa, przygotowywanie sprawozdańpromocja projektu,współpraca z innymi działami w zakresie pozyskiwania funduszy i rozliczania projektów,
Stowarzyszenie "Nadzieja Rodzinie" - 2018-02-06 - Kielce (świętokrzyskie)
prowadzenie biura, wypełnienie elektroniczne wniosków, rozmowy z klientami
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Poznań (wielkopolskie)