SPECJALISTA DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH I RACHUNKOWOŚCI Olsztyn oferta pracy MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ENERGETYKI CIEPLNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH I RACHUNKOWOŚCI
Wynagrodzenie: 3 310 - 5 260 PLN
Zakres obowiązków: obsługa ZSI Maks; dekretowanie i księgowanie faktur zewnętrznych, faktur kosztowych; analiza sald rozrachunków, rozliczanie płatnosci z dostawcami i odbiorcami; rozliczanie delegacji służbowych i szkoleń; prowadzenie ewidencji zapasów, rozliczanie magazynów; rozliczanie produkcji ekogroszku; obsługa kasy fiskalnej i rozliczanie płatnościGodziny pracy: 7-15
Data publikacji: 2018-09-27
Lokalizacja: Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ENERGETYKI CIEPLNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Słoneczna 46, 10-710 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa ZSI Maks; dekretowanie i księgowanie faktur zewnętrznych, faktur kosztowych; analiza sald rozrachunków, rozliczanie płatnosci z dostawcami i odbiorcami; rozliczanie delegacji służbowych i szkoleń; prowadzenie ewidencji zapasów, rozliczanie magazynów; rozliczanie produkcji ekogroszku; obsługa kasy fiskalnej i rozliczanie płatnościGodziny pracy: 7-15
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 310 - 5 260 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH I RACHUNKOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olsztyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Olsztyn
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Olsztyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 310 - 5 260 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2018
Data zakończenia pracy: 31.01.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Księgowy (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane: wiedza z zakresu księgowości, finansów oraz podatków; bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (zwlaszcza Excel); znajomość obsługi programów FK; skrupulatność, dokładność, uczciwość, dbałość o najwyższą jakość i szczegóły; chęć podnoszenia kwalifikacji zawodowych oraz zdobywania wiedzy z dziedziny księgowości i finansów
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ENERGETYKI CIEPLNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Adres pracodawcy:
Słoneczna 46, 10-710 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: m. Olsztyn
Gmina pracodawcy: Olsztyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Olsztyn
Ulica pracodawcy: Słoneczna
Numer budynku pracodawcy: 46
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 27.09.2018
Oferta pracy ważna do: 09.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 27.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 27.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- prowadzenie działalności szkoleniowej i kursowej, umożliwiającej młodzieży zdobycie kwalifikacji zawodowych,- pośrednictwo między młodzieżą zainteresowaną szkoleniami a zakładami pracy gotowymi do przeprowadeznia szkoleń,- nawiązywanie kontaktów ze specjalistycznymi firmami szkoleniowymi,- rozpoznawanie potrzeb pracodawców na lokalnym rynku pracy oraz potrzeb potencjalnych pracowników w zakresie szkoleń.
Dolnośląska Wojewódzka Komenda OHP we Wrocławiu - 2017-11-10 - Kowary (dolnośląskie)
- obsługa klientów, doradztwo w sprawie wyboru kursów językowych, - prowadzenie zapisów i ewidencji kursów, wystawianie faktur, - sprzedaż kolonii i obozów na portalu turystycznym, - obsługa rezerwacji obozów, kontakty z biurami podróży, - prowadzenie bazy kursantów w programie, komputerowym (wpisywanie danych, drukowanie list uczestników), - koordynacja kursów (kontakty z grupami, lektorami). Wynagrodzenie: pensja podstawowa, premie, bezpłatny kurs językowy. Godziny pracy: od poniedziałku do piątku od 10.00 do 18.00. Forma zatrudnienia: umowa zlecenie na okres próbny (1 m-c), po sprawdzeniu się umowa o pracę (8-godzinny etat).Oferta dostępna w sali C, E. Kontakt z pracodawcą e-mail: praca (at) lektor.com.pl
Szkoła Języków Obcych LEKTOR Sp. j. - 2016-03-15 - Wrocław (dolnośląskie)
Popularyzowanie prawidłowych nawyków żywieniowych, redagowanie internetowej strony Powiatowej Stacji.
kontakt przez PUP - 2019-03-04 - Ciechanów (mazowieckie)
Kompleksowe prowadzenie dokumentacji związanej z zatrudnieniem, organizacja dokumentacji kadrowo-płacowej firmy, obliczanie wynagrodzeń pracowników etetowych oraz zleceniobiorców, nadzór nad wykonywaniem wymaganych badań wstępnych, okresowych i kontrolnych przez pracownków, rozliczenia z ZUS I Urzędem skarbowym, rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych i składek ubezpieczeniowych od wynagrodzeń, asystowanie przy ewentualnych inspekcjach, obsługa programu kadrowo-płacowego wykorzystywanego przez firmę, monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, sporządzanie raportow finalnych
GLOBAL SP. Z O.O. - 2017-09-07 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za: poszukiwanie alternatywnych źródeł finansowania MOB, analizę ogłaszanych programów dofinansowujących działania instytucji kultury pod kątem możliwego uczestnictwa w nich MOB, przygotowywanie pod kątem formalnym (merytorycznym i finansowym) wniosków o dofinansowanie, przygotowywanie korekt i aktualizacji oraz rozliczanie (merytoryczne i finansowe) projektów realizowanych z dofinansowaniem zewnętrznym, pozyskiwanie sponsorów.umowa na zastępstwo
MUZEUM OKRĘGOWE IM. LEONA WYCZÓŁKOWSKIEGO W BYDGOSZCZY - 2018-04-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
nadzór i koordynowanie przedsięwzięć dotyczących dostaw energii elektrycznej, usług dystrybucji energii elektrycznej; sporządzanie meldunków, sprawozdań i analiz; weryfikacja kosztów utrzymania kompleksów dotyczących energii elektrycznej
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra - 2018-01-18 - Zielona Góra (lubuskie)
Sporządzanie analiz, nadzór nad firmową stroną internetową, opracowanie nowych działań marketingowych i promocyjnych, przygotowanie projektów graficznych związanych z kampanią reklamową, monitorowanie mediów w zakresie nowopowstałych inwestycji, przygotowywanie ofert dla klientów
UNIA Sp. z o.o. - 2017-10-04 - Koszalin (zachodniopomorskie)
wg stanowsika. Wypiek pieczywa. Praca w godzinach nocnych od godziny 19.00. Możliwość przyuczenia
SZAROTKA MAŁGORZATA SMOTER Młynne 211 - 2018-09-10 - Młynne (małopolskie)
Wymagania: wykształcenie wyższe; umiejętność sporządzania statystyk oraz raportów; wiedza kultury biznesowej w regionach Indii i Nepalu; 13 miesięcy doświadczenia zawodowego; płynna znajomość języka angielskiego, hindi; komunikatywna znajomość języka nepalskiego; mile widziane dodatkowe wyksztalcenie w dziedzinie matematyki i statystyki. Zakres obowiązków: Prowadzenie badań i gromadzenia informacji (statystyk) rynkowych niezbędnych dla wdrażanie strategii sprzedaży na rynku międzynarodowym (w Indiach i Nepalu). Przygotowanie budżetu promocji konsumenckich i handlowych; Nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi w Indiach i Nepalu.
kontakt przez PUP - 2019-02-28 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie biura projektu (obsługa bezpośrednia i pośrednia kandydatów na uczestników), organizacja i prowadzenie działań promocyjno-informacyjnych Projektu zgodnie z jego założeniami, prowadzenie rekrutacji do Projektu, organizacja wsparcia merytorycznego dla uczestników Projektu (m.in. opracowywanie dokumentów związanych z realizacją wsparcia, przygotowywanie zaplecza technicznego i lokalowego, organizacja sal do szkoleń i cateringu, współpraca z trenerami i wykładowcami szkoleniowymi), prawdiłowe prowadzenie i przechowywanie dokumentacji Projektu, monitoring wskaźników Projektu oraz przygotowywanie zbiorczych informacji związanych z prowadzonymi działaniami rekrutacyjnymi i doradczo-szkoleniowymi, bieżąca współpraca z doradcą zawodowym i psychologiem
COMPETENCE - TRAINING & COACHING BARBARA JAŚKIEWICZ - 2017-03-30 - Zielona Góra (lubuskie)
Prowadzenie spraw kadrowych pracowników
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowaczy - 2018-07-31 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
1.Sporządzanie planów zamówień publicznych, sprawozdań z ich wykonania. 2. Prowadzenie rejestrów zamówień publicznych oraz umów. 3. Prowadzenie procedur z zakresu udzielania zamówień publicznych. 4. Udział w pracach komisji inwentaryzacyjnej. 5. Prowadzenie i rozliczanie zakupów materiałów biurowych, itp. zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy "Prawo zamówień publicznych". 6. Prowadzenie rozliczeń miesięcznych kart drogowych, wydawanych dla transportu własnego oraz rozliczanie zakupionego do transportu paliwa. 7. Zastępstwo pod nieobecność pracownika na stanowisku: Specjalista ds administracyjnych. 8. Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracownikow MPŚ; praca w godz. 7.30-15.30; szczegóły oferty na stronie internetowej BIP Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku
Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku - 2016-09-06 - Słupsk (pomorskie)
organizacja, dokonywanie zakupów, nadzór nad zakupami, negocjowanie cen i warunków dostaw, poszukiwanie nowych dostawców, koordynacja i kontrola dostaw, nadzór nad realizacją reklamacji
GJH-KOŁO H.JANOWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA - KOŁO - 2019-06-04 - Zawadzkie (opolskie)
rozległe doświadczenie języka Java dla systemów korporacyjnych ( 4 lata lub więcej ), J2EF, architektura wielowarstwowa, JMS, duże doświadczenie w środowiskach wielowątkowych, duże doświadczeni w rozwoju bazy danych JDBC/ Oracle w kontekście rozwoju aplikacji Java, Spring – MVC i Web Services, Ramy testów jednostkowych (Junit, JMock), Continous Integration (Maven, Tempomat, TeamCity), duże doświadczenie pracy z użyciem wzorców projektowych, znajomość metodyk Agile 9preferowana znajomość Scrum), znajomość C # lub C ++
SMT Software Services Spółka Akcyjna - 2017-11-15 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-09-28 - Wągrowiec (wielkopolskie)
Realizacja projektów rekrutacyjnych. Wyszukiwanie i identyfikacja kandydatów zgodnie z wymogami stanowiska. Prowadzenie rozmów z kandydatami. Selekcja aplikacji. Tworzenie rekomendacji dotyczących kandydatów. Nawiązanie długotrwałych relacji z kandydatami. Umowa zlecenie około 160 h w miesiącu
kontakt przez PUP - 2017-02-28 - Wrocław (dolnośląskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-12-20 - Zabrze (śląskie)
planowanie i realizacja działań marketingowych związanych z wprowadzeniem na rynek nowego produktu. Udział w opracowaniu materiałów reklamowych. Nawiązywanie kntaktów z klientami
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Łódź (łódzkie)
ochrona obiektu
Przedsiębiorstwo Usługowe "JAREXS" Sp. z o.o. - 2017-05-17 - Sosnowiec (śląskie)
kontrola jakośc wyrobów stalowych
RIMSA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-07 - Ruda Śląska (śląskie)
upowszechnianie informacji o prowadzonych działanach na potrzeby ECAM, w tym planów szkoleniowych, koordynowanie działalności szkoleniowej w OSZ podległych CEiPM, nadzorowanie i ocena efektywności przprowadzonych szoleń, analizowanie rynku pracy z punktu widzenia potrzeb szkoleniowych
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2017-08-10 - Poznań (wielkopolskie)
jw.
VIVA XPRESS LOGISTICS SP Z O.O. - 2017-06-29 - Warszawa (mazowieckie)
Serwis i montaż maszyn i urządzeń przemysłowych oferowanych przez Spółkę Wichary Technologies, przede wszystkim pojazdy LOCOTRACTORY
Wichary Technologies Sp. z o.o. - 2018-02-12 - Pyrzowice (śląskie)
CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z REKRUTACJĄ PRACOWNIKÓW Z UKRAINYWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, WYŻSZE, UMIEJĘTNOŚĆ STEROWANIA PROCESEM NABORU, WSPÓŁPRACY Z WŁAŚCICIELEM FIRMY, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA UKRAIŃSKIEGOPRACA W GODZINACH: 06:00-20:00, STAWKA ZA GODZINĘ 14,70 ZŁ BRUTTO, 82 GODZINY MIESIĘCZNIE, PRACA W WOLNE DNI
kontakt przez PUP - 2019-04-05 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- Wykonywanie prac w charakterze trenera symulacji medycznej celem zapewnienia warunków do szkolenia umiejętności praktycznych, zwłaszcza w zakresie działania w stanach nagłych i zagrożenia życia na nowoczesnych symulatorach pacjenta tj. m.in. pomoc nauczycielom akademickim w prowadzeniu zajęć symulacyjnych, pomoc w przygotowaniu scenariuszy symulacyjnych, obsługę techniczną oprogramowania i symulatorów, przygotowanie sprzętu i pomocy dydaktycznych, udział/pomoc w prowadzeniu debriefingu. Podejmowanie działań mających na celu podniesienie jakości kształcenia studentów w oparciu o najnowocześniejsze technologie oraz pomoce dydaktyczne stosowane w nauce medycyny a wykorzystywane w Centrum.- Praca w Centrum symulacji Medycznej w Zabrzu (w organizacji) - 41-800 Zabrze, Pl. Dworcowy 3. - Wynagrodzenie: 4600 - 5600 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy a następnie na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Możliwa jest też praca w niepełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:30-15:30. Wymagania: dyplom ukończenia studiów na kierunku lekarskim, ratownictwo medyczne, pielęgniarstwo lub psychologia, min. 2 lata doświadczenia zawodowego, znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych, biegła znajomość obsługi komputera i systemów audio-wideo, umiejętność samodzielnej organizacji pracy, systematyczność, skrupulatność, kreatywność, umiejętność pracy w zespole. Kontakt e-mail: afrac (at) sum.edu.pl
ŚLĄSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W KATOWICACH - 2018-08-24 - Zabrze (śląskie)
Asystowanie przy trumnie podczas przejścia konduktu pogrzebowego, układanie kwiatów, wieńców.
Firma Handlowo - Usługowa Małgorzata Miszczyszyn - 2019-06-17 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
II. Zakres zadań, uprawnień i odpowiedzialności oraz dostępu do informacji niejawnych.1.Zarys zakresu zadań oraz czynności wykonywanych na stanowisku:a)Weryfikacja informacji przedkładanych przez WOG/JW, wstępna identyfikacja obiektów oraz przygotowanie niezbędnych danych celem zlecenia usługi - uwzględniając przepisy o zamówieniach publicznych - uzyskania pozwoleń wodno-prawnych, przeprowadzania badań wody i ścieków; przygotowanie dokumentacji będącej podstawą do dokonania rozliczeń finansowych z firmami z tytułu świadczonych usług w ww. zakresie;b)Prowadzenie nadzorów z zakresu gospodarki wodno-ściekowej w rejonie działania RZI Bydgoszcz;c)Weryfikacja danych do naliczenia opłat za korzystanie ze środowiska, w oparciu o specjalistyczny program do naliczania opłat i kierowanie ich do właściwych urzędów marszałkowskich;d)Współuczestniczenie wniosków celem pozyskiwania dotacji z funduszy proekologicznych.2.Zakres uprawnień służbowych związanych ze stanowiskiem: koordynowanie prac związanych z realizacją ww. zadań, w tym uzyskiwanie niezbędnych uzgodnień i decyzji administracyjnych.3.Szczegółowy zakres odpowiedzialności ponoszonej na stanowisku: pracownik odpowiada za terminowe wykonywanie stawianych zadań, poprawność weryfikacji danych do opłat (gospodarka wodno-ściekowa), poprawność merytoryczną opracowywanych dokumentów i prowadzonej dokumentacji.4.Dostęp do informacji niejawnych i danych osobowych: pracownik w zakresie wykonywanych zadań będzie miał dostęp do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE" i POUFNE".
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2019-02-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowanie dokumentacji celnej w exporcie i imporcie.Prowadzenie rozmów z dostawcami, kontrahentami.Organizowanie transportu.
"TEAMDRESS DRAWA" Sp. z o. o. - 2018-04-06 - Złocieniec (zachodniopomorskie)
Konsultacje z firmami z Rosji, Ukrainy, Gruzji. Znajomość języków jest istotna przy kontaktach z klientami z zagranicy.
kontakt przez PUP - 2017-09-28 - Nowe Gulczewo (mazowieckie)