SPECJALISTA DS. KADR (3/4 ETATU) Katowice oferta pracy ZESPÓŁ SZKÓŁ GASTRONOMICZNYCH IM.GUSTWA MORCINKA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADR (3/4 ETATU)
Wynagrodzenie: od 2 383 PLN
Zakres obowiązków: - Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: obsługa kadrowa pracowników, rzetelne i terminowe naliczanie, kontrola i weryfikacja wynagrodzeń, terminowe sporządzanie raportów, deklaracji i sprawozdań ZUS, GUS, PFRON, US, prowadzenie i aktualizacja dokumentacji pracowniczej, rozliczanie i ewidencja czasu pracy z uwzględnieniem różnych systemów i rozkładów czasu pracy, nadzorowanie terminowości przeprowadzanych szkoleń BHP i badań lekarskich, prowadzenie dokumentacji związanej z ZFŚS, śledzenie i weryfikacja zmieniających się przepisów kadrowo płacowych.- Wynagrodzenie: 2383 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas zastępstwa za osobę nieobecną w pracy na okres ok. 2 lata. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (75%).- Praca po 6-godzinnym dziennie w godzinach: 7:00-16:00. Wymagane wykształcenie min średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na stanowisku specjalista ds. kadr. Wymagania dobra znajomość obsługa komputera (Pakiet Ms Office). Wymagana umiejętność obsługi programu PŁATNIK. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (Tel.: 32-204-96-95) w godzinach celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Roździeńska 25, 40-382 Katowice - sekretariat) lub e-mail: zsgkatowice (at) wp.pl
Data publikacji: 2019-06-17
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: ZESPÓŁ SZKÓŁ GASTRONOMICZNYCH IM.GUSTWA MORCINKA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Roździeńska 25, 40-382 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: obsługa kadrowa pracowników, rzetelne i terminowe naliczanie, kontrola i weryfikacja wynagrodzeń, terminowe sporządzanie raportów, deklaracji i sprawozdań ZUS, GUS, PFRON, US, prowadzenie i aktualizacja dokumentacji pracowniczej, rozliczanie i ewidencja czasu pracy z uwzględnieniem różnych systemów i rozkładów czasu pracy, nadzorowanie terminowości przeprowadzanych szkoleń BHP i badań lekarskich, prowadzenie dokumentacji związanej z ZFŚS, śledzenie i weryfikacja zmieniających się przepisów kadrowo płacowych.- Wynagrodzenie: 2383 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas zastępstwa za osobę nieobecną w pracy na okres ok. 2 lata. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (75%).- Praca po 6-godzinnym dziennie w godzinach: 7:00-16:00. Wymagane wykształcenie min średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na stanowisku specjalista ds. kadr. Wymagania dobra znajomość obsługa komputera (Pakiet Ms Office). Wymagana umiejętność obsługi programu PŁATNIK. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (Tel.: 32-204-96-95) w godzinach celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Roździeńska 25, 40-382 Katowice - sekretariat) lub e-mail: zsgkatowice (at) wp.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 0.75
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 30
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 383 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 2383 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas zastępstwa za osobę nieobecną w pracy na okres ok. 2 lata. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (75%).
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KADR (3/4 ETATU)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 383 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.06.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie min średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na stanowisku specjalista ds. kadr. Wymagania dobra znajomość obsługa komputera (Pakiet Ms Office). Wymagana umiejętność obsługi programu PŁATNIK.
Nazwa pracodawcy:
ZESPÓŁ SZKÓŁ GASTRONOMICZNYCH IM.GUSTWA MORCINKA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
Roździeńska 25, 40-382 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (Tel.: 32-204-96-95) w godzinach celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Roździeńska 25, 40-382 Katowice - sekretariat) lub e-mail: zsgkatowice (at) wp.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, Termin: Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny celem ustalenia spotkania z pracodawcą lub e-mail, Godziny : 8:00-15:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Adres strony pracodawcy: www.zsgkatowice.edu.pl
Ulica pracodawcy: Roździeńska
Numer budynku pracodawcy: 25
Profil działalności pracodawcy: DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA EDUKACJĘ.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 17.06.2019
Oferta pracy ważna do: 17.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 17.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 17.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?dc8fc22fdcf6303c9b5afbca62ec032f
Podobne oferty pracy
dokumentacja dot. zamówień publicznych
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Wieliczka (małopolskie)
ZATRUDNIANIE, ZWALNIANIE PRACOWNIKÓW, SPORZADZANIE UMÓW O PRACĘ, ZLECENIE, PROWADZENIE DOKUMENTACJI PRACOWNIKÓW, ZNAJOMOŚĆ PRAWA PRACY, PRAWA UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, KURS PŁACOWO-KADROWY, UMIEJĘTNOŚĆ OBŁUGI PROGRAMU OPTIMA COMARCH I PŁATNIK, MIN. 2 LATA DOŚWIADCZENIA W ZAWODZIE,pracodawca prosi o kontakt osobisty, telefoniczny lub CV NA ADRES E-MAIL: biuro (at) puh-rusiecki.pl
PUH RUSIECKI - 2017-09-20 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Pomoc przy załadunku i rozładunku artykułów higienicznych-makulatury, dostawa towarów
Hurtownia Papiernicza "SERVUS" - 2016-06-24 - Łazy (mazowieckie)
Utrzymanie oraz pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych b2b ,budowanie struktury współpracy w zakresie obsługiwanego rynku,kontakty zagraniczne, rozbudowa portfela dostawców/odbiorców,monitoring rynku branżowego , bieżące sporządzanie ofert negocjacje; praca w godz. 9-17
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP SPÓŁKA Z - 2017-02-14 - Opole (opolskie)
zapoznanie pracownika z organizacją pracy wydziału, obiegiem dokumentów i realizacją zadań w komórce OBD, zapoznanie z przepisam, udostepnianie komórkom organizacyjnym akt emerytalno-rentowych, akt płatnika, akt ubezpieczonego zgodnie ze złożonym zamówieniem, przejmowanie akt PUŚ, po załatwieniu przez komórkę, podłączenie dokumnetacji zwracanej z wydziału w formie a/a, porządkowanie akt PUŚ, wykonywanie innych prac zleconych.
kontakt przez PUP - 2019-03-14 - Kłobuck (śląskie)
wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie, mile widziane prawo jazdy kat. C/E.Praca w delegacji, zjazd na weekend
Instalatorstwo Sanitarne Stanisław Grześkowiak - 2015-11-25 - Wrocław (dolnośląskie)
Do obowiązków pracownika będzie należało wykonywanie wszelkich czynności związanych z eksportem piskląt indyczych oraz jaj wylęgowych, w szczególności nawiązywanie relacji z zagranicznymi kontrahentami w celu zawarcia kontraktów, realizacja kontraktów, bieżąca obsługa kontrahentów, prowadzenie dokumentacji eksportowej.
GERCZAK NORD-POL HATCHERY SPÓŁKA JAWNA - 2018-05-16 - Iława (warmińsko-mazurskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-04-12 - Legnica (dolnośląskie)
PRZEWÓZ MATERIAŁÓW ORAZ ODBIERANIE WYROBÓW GOTOWYCH
kontakt przez OHP - 2017-10-03 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
przygotowywanie ofert dla klienta, obsługa klienta, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej
PPHU ROLETEX Dominik Majka - 2018-07-06 - Dobczyce (małopolskie)
Obsługa klientów: odpowiadanie na ich pytania i skargi docierające drogą telefoniczną, poprzez chat, fax, mail, pocztą tradycyjną. Rejestrowanie kontaktów w systemie komputerowym. Wykonywanie połączeń wychodzących w celu poinformowania o statusie sprawy.
TELECOMMUNICATIONS OPERATIONS & SERVICE CENTRE (ACN) Sp. z o.o. - 2016-04-20 - Wrocław (dolnośląskie)
Składanie /odbiór ofert pracy oraz oświadczeń o zamiarze powierzenia pracy, opieka nad pracownikami tymczasowymi w zakresie uzgodnienia czasu oraz miejsca pracy, pilnowanie daty ważności zezwoleń n apracę oraz dokumentów pobytowych (wizy).Miejsce pracy: Wrocław, praca zdalna3/4 etatu, dyspozycyjność 7:30-17:00sala C
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Wrocław (dolnośląskie)
Kontakt z klientem detalicznym i hurtowym na terenie kraju i za granicą w celu sprzedaży wegańskich produktów spożywczych i kosmetyków; przygotowywanie ofert handlowyh; sporządzanie raportów i sprawozdań z zakresu działalności marketingowej oraz statystyk sprzedażowych. Umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca jednozmianowa: 9:00-17:00. Oferta dostępna w sali C
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Wrocław (dolnośląskie)
Sporządanie dokumentacji do wysyłek eksportowych w języku ukraińskim i rosyjskim. Kontakt z odbiorcami i kontrahentami z Ukrainy.
kontakt przez PUP - 2019-03-25 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
Osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację pełnej obsługi kadrowo-płacowej pracowników, w szczególności za:prowadzenie dokumentacji i rozliczeń kadrowo-płacowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, przepisów podatkowych oraz wewnętrznymi uregulowaniami funkcjonującymi w firmie; rozliczanie czasu pracy; rozliczanie podróży służbowych; prowadzenie dokumentacji i rozliczeń zleceniobiorców i osób wykonujących umowy o dzieło; wyliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę i umów cywilno-prawnych; przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem, przebiegiem i ustaniem stosunku pracy pracowników firmy oraz dokumenty związane z zatrudnieniem osób na podstawie umów cywilnoprawnych;rejestrowanie w systemie ZUS pracowników i ich członków rodzin oraz osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych, zgłaszanie zmian, wyrejestrowywanie zwolnionych oraz stały nadzór nad dokumentacją ZUS w zakresie informacji kadrowych; sporządzanie sprawozdań i deklaracji do instytucji zewnętrznych (ZUS, US, GUS);sporządzanie sprawozdań w zakresie spraw personalnych w programie Excel;prowadzenie dokumentacji związanej z odpowiedzialnością materialną pracowników;uzgadnianie kont księgowych dotyczących wynagrodzeń, składek ZUS, podatków;monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, prawa podatkowego i ubezpieczeń.
ASAJ Sp. z o.o. - 2016-10-25 - Siedlce (mazowieckie)
oferta stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Łowicz (łódzkie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Radom (mazowieckie)
-pozyskiwanie nowych klientów zagranicznych oraz budowanie długotrwałych relacji handlowych i ich kompleksowa obsługa realizacja planów sprzedażowych.- Przygotowywanie ofert handlowych, negocjowanie warunków współpracy -monitorowanie sytuacji w branży na rynku zagranicznych
DROP Spółka Akcyjna - 2019-02-08 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
• planowanie, koordynowanie oraz realizacja działań zakupowych,• obsługa klientów kluczowych krajowych i zagranicznych• organizowanie oraz udział w akcjach promocyjnych, targach, konferencjach,• koordynacja przygotowań materiałów reklamowych,• aktualizacja katalogów, ofert, dokumentów wewnętrznych
Wytwórnia Wyrobów Foliowych „FOLPLAST” T. Pawlik, R. Pawlik Sp. J - 2017-02-28 - Kościan (wielkopolskie)
montaż instalacji wentylacji przemysłowej na terenie całego kraju
"INST-TECH" F.W. Zbigniew Młynarczyk - 2016-05-31 - Bełchatów (łódzkie)
- Koordynowanie i nadzorowanie całokształtu procesów związanych ze sprzedażą produktów firmy na rynek krajowy. Monitorowanie rynku, poszukiwanie potencjalnych kontrahentów firmy.- Wynagrodzenie: od 3500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny 3 miesiące. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie kierunek dowolny. Wymagane min. 3 lata doświadczenia zawodowego. Wymagana znajomość języka angielskiego i niemieckiego w mowie i piśmie w stopniu komunikatywnym. Wymagane prawo jazdy kat. B. Wymagana znajomość obsługi komputera. Mile widziana znajomość programu Impuls. Kontakt wyłącznie e-mail: kadry (at) gonar.com.pl
GONAR - BIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-30 - Katowice (śląskie)
Diagnozowanie i usuwanie awarii sprzętu komputerowego, naprawa oraz konserwacja sprzętu, obsługa serwisowa klientów firmy, przyjmowanie zgłoszeń i rozwiązywanie problemów w zakresie działania sprzętu komputerowego, instalacja, reinstalacja, konfiguracja systemów i oprogramowania komputerowego
kontakt przez PUP - 2016-12-07 - Piła (wielkopolskie)
jw.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2019-01-25 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, rozliczeń płac
BONWIT Sp. z o.o. - 2016-03-16 - Grójec (mazowieckie)
Analiza rynku nieruchomosci, prowadzenie procesów firmy.
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Kraków (małopolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Warszawa (mazowieckie)
Opracowywanie danych, przygotowywanie cyklicznych analiz, raportów oraz zestawień
Przedsiębiorstwo Robót Torowych TORREMS Sp. z o.o. - 2018-05-17 - Brody Małe (lubelskie)
Obsługa kadrowo i płacowa szkoły. Sporządzanie list płac dla nauczycieli, pracowników administracji i obsługi, przygotowywanie i przekazywanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS, obliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych - pracowników, sporządzanie deklaracji i rozliczeń podatkowych PIT-y, sporządzanie kart wynagrodzeń, prowadzenie akt wszystkich pracowników, przygotowywanie umów dla pracowników, świadectw pracy, dokumentacji związanej z rozwiązaniem stosunku pracy, prowadzenie i ustalanie urlopów pracowników administracji i obsługi, sporządzanie dokumentacji związanej z przejściem pracowników szkoły na renty i emerytury, sporządzanie sprawozdań o zatrudnieniu i wynagrodzeniu do GUS i SIO, sporządzanie wymaganych analiz wykorzystania funduszu płac oraz wszelkich d
ZESPÓŁ SZKÓŁ W KUROWICACH - 2016-11-16 - Kurowice (łódzkie)
1.Tworzenie oraz realizacja planu zakupów oraz kalendarza postępowań zakupowych na podstawie poszczególnych komórek organizacyjnych po uprzedniej akceptacji Dyrektora Szkoły.2.Nawiązywanie kontaktów osobistych, mailowych, telefonicznych z potencjalnymikontrahentami, instytucjami (analiza cen). Prowadzenie korespondencji (odpowiedzi na zapytania, zamówienia, itp.).3.Dokonywania rozeznania rynku poprzez przeprowadzanie zapytań ofertowych zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza 30 000,00 euro netto.4.Przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w szczególności w zakresie: sporządzania i opiniowania wniosków zakupowych, projektów ogłoszeń.5.Ocena formalno prawna składanych ofert (weryfikacji prawidłowości i kompletności dokumentacji przetargowej).6.Sporządzanie sprawozdań z zakresu zamówień publicznych we współpracy z główną księgową.7.Koordynowanie i kontrolowanie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym oferentem poprzez dokonywanie wstępnej kontroli projektów umów.8.Dokonywanie zakupów na określony sprzęt i usługi zgodnie z Ustawą o Zamówieniach Publicznych oraz Instrukcją Kontroli Obiegu Dokumentów.9.Prowadzenie rejestru zamówień i zakupów.10.Reklamowanie towarów i usług, prowadzenie rejestrów gwarancji.11.Tworzenie wzorów dokumentów obowiązujących w obszarze zakupów.12.Przechowywanie dokumentacji i prowadzenie archiwizacji postępowań z zakresu zamówień.13.Opracowywanie dokumentów dotyczących darowizn dla PZS Nr 1 w Krzyżowicach.14.Współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi w szczególności z księgową i magazynierem w zakresie prawidłowego i terminowego rozliczania rachunków.15.Udział w pracach komisji inwentaryzacyjnej w PZS Nr 1 w Krzyżowicach,16.Zaopatrywanie wszystkich pracowników PZS Nr 1 w Krzyżowicach w przysługujące im deputaty i świadczenia we współpracy z pracownikiem służb BHP.17.Obsługa kancelaryjna parkingu strzeżonego. Udzielanie stosownych informacji w zakresie funkcjonowania parkingu strzeżonego. Kontakt z Wydziałem Komunikacji w Starostwie Powiatowym we Wrocławiu w ramach obsługi parkingu strzeżonego. Sporządzanie sprawozdań z obsługi parkingu strzeżonego.18.Wykonywanie innych prac zleconych przez Dyrektora PZS Nr 1 w Krzyżowicach.Kontakt z pracodawcą: Kazimierska Marta; Referent ds. kadr; 071311-84-79 wew:43, sekretariat (at) pzs-krzyzowice.wroc.pl
Powiatowy Zespół Szkół Nr 1 w Krzyżowicach - 2017-04-19 - Krzyżowice (dolnośląskie)
- planowanie produkcji w długich i krótkich czasookresach,- rejestracja wpływających zleceń produkcyjnych,- bieżąca aktualizacja statusu zleceń produkcyjnych,- opracowywanie i kontrolowanie wykonania dziennego planu produkcji dla danej zmiany,- opracowywanie prognoz obłożenia produkcji na podstawie zawartych umów handlowych,- analiza zapotrzebowania i możliwości produkcyjnych,- tworzenie nowych i usprawnianie istniejących rozwiązań w zakresie planowania,- współpraca z działem sprzedaży i projektantami.- ustalanie priorytetów przedsiębiorstwaOkres próbny 3 miesiące; godziny pracy: 7.00- 15.00
Apator Telemetria Sp. z o.o. - 2017-11-16 - Słupsk (pomorskie)