SPECJALISTA DS. NIERUCHOMOŚCI K/M Warszawa oferta pracy Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego

Stanowisko: SPECJALISTA DS. NIERUCHOMOŚCI K/M
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2019-01-25
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gen. Witolda Urbanowicza 2, 00-908 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Wynagrodzenie - ok. 2800 zł brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. NIERUCHOMOŚCI K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: zarządca nieruchomości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Zarządca nieruchomości (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: Prawo/Gospodarowanie nieruchomościami
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: dobra znajomość obsługi komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Czytanie dokumentacji i rysunków technicznych
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie: licencjat/magister/inżynier - prawo lub kierunki związane z gospodarowaniem nieruchomościami, staż pracy w zawodzie - min. 3 lata, bardzo dobra umiejętność obsługi programów komputerowych, w tym: Word, Excel, znajomość ustawy o zamówieniach publicznych, znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami (umiejętność stosowania w praktyce), mile widziana znajomość ustawy Prawo Budowlane, komputerowych programów graficznych oraz umiejętność czytania dokumentacji technicznej (rysunku technicznego, map geodezyjnych), znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami. Umiejętności: praca w zespole, dokładność, uczciwość, kreatywność, odpowiedzialność, umiejętność radzenia sobie ze stresem. Doświadczenie zawodowe min. 3 lata w biurach/instytucjach/firmach przy zarządzaniu nieruchomościami (budynki grunty). Obowiązki: opiniowanie dokumentów nadesłanych, sporządzanie notatek, korespondencja z instytucjami państwowymi w zakresie nieruchomości będących własnością WAT, prowadzenie i aktualizacje ewidencji budynków i obiektów WAT (w tym dróg, placów, ogrodzeń itp.), przygotowywanie protokołów odbioru-przekazania pomieszczeń zgodnie z decyzjami, archiwizacja dokumentacji technicznej.[Zgłoszenia na adres e-mail: joanna.karpio (at) wat.edu.pl (istnieje możliwość przeprowadzenia wstępnej rozmowy z pracodawcą przed wysłaniem dokumentów aplikacyjnych zawierających dane osobowe), telefonicznie: 261 839 089]
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Gen. Witolda Urbanowicza 2, 00-908 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Gen. Witolda Urbanowicza
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: zarządca nieruchomości
Data dodania oferty pracy: 28.01.2019
Oferta pracy ważna do: 25.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 28.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 25.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zakres obowiązków zgodny z ogłoszeniem na stronie BIP.Praca na umowę o pracę w godz. 7.30 -15.30 w Kołobrzegu.Wszelkie informacje dostępne na stronie internetowej:http://pupkolobrzeg.finn.pl/bipkod/008/001/001Dokumenty należy składać do 23.05.2016 r. do godz. 15.30 w pok. nr 17 (sekretariat - II piętro)
Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu - 2016-05-12 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Kontakty z kontrahentami, tłumaczenie tekstów umów z języka mołdawskiego, rosyjskiego. Prowadzenie rozmów bezpośrednich i telefonicznych w tych językachOferta pracy złożona w celu uzyskania informacji starosty o braku możliwości zaspokojenia potrzeb kadrowych w oparciu o lokalny rynek pracyNa spotkanie z pracodawcą należy umówić się telefonicznie
Adam Guzowski - 2016-09-20 - Strzembowo (mazowieckie)
Wstępne doradztwo w zakresie maszyn i rozwiązań oferowanych przez firmę, kontakt z klientem zagranicznym w języku rosyjskim,przyjmowanie i rozpatrywanie zapytań ofertowych w języku rosyjskim, współpraca z agencją celną, tłumaczenie rysunków technicznych na język rosyjski w programach graficznych typu CAD,tłumaczenie instrukcji obsługi i instrukcji montażowych na język rosyjski.
PEK-MONT sp. zo.o. - 2016-07-20 - Bielsk (mazowieckie)
sporządzanie kalkulacji cenowych, list obecności, inwentaryzacji, prowadzenie rozliczeń gotówkowych itp. zamawianie towarów i negocjowanie cen zarządzanie terminami dostaw, logistyka, kompleksowa obsługa administracyjna biura, współpraca z zewnętrznym biurem rachunkowym firmy, wsparcie kierownika produkcji, tłumaczenie dokumentów, zarządzanie zasobami magazynu, raportowanie bezpośrednio do przełożonego
ICE- TRADE PRODUCTION Sp. z o.o - 2016-06-28 - Iława (warmińsko-mazurskie)
obsługa ubezpieczeniowa klientów, praca w biurze, oferta przeznaczona dla osób do 30 roku życia, praca w Sosnowcu lub w Czeladzi
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Sosnowiec (śląskie)
praca przy obsłudze terenów zielonych
AGRO-OGRÓD Artur Stempniewicz - 2018-03-29 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Bezpośredni kontakt z klientami angielsko i arabskojęzycznymi. Poszukiwanie nowych producentów. Konsultacja dokonywanych transakcji.Dokonywanie zakupów w imieniu klienta.
kontakt przez PUP - 2018-12-24 - Łódź (łódzkie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
"JOGO" - Łódzka Spółdzielnia Mleczarska - 2016-09-02 - Łódź (łódzkie)
j.w
Instytut Elektrotechniki - 2016-04-26 - Warszawa (mazowieckie)
kompleksowa obsługa klientów związana z protezowaniem słuchu- dobór i sprzedaż aparatów słuchowych, profesjonalne doradztwo w zakresie oferowanych produktow i usług, wykonywanie badań słuchu, obsługa posprzedażowa, realizacja planów sprzedaży, prowadzenie dokumentacji związanej z funkcjonowaniem oddziału
AUDIONOWA SP. Z O.O. - 2017-07-07 - Ryki (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa urządzeń biurowych,analiza wpływu reklamy, oferty na potencjalnego klienta,przygotowanie ofert handlowych względnie kosztorysów,badanie rynku poprzez pośredni kontakt z inwestorami,przygotowanie analiz i raportów sprzedażowych,kontakt z klientem, obsługa i monitorowanie sprzedaży,prowadzenie negocjacji z klientami.
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Górki Małe (śląskie)
nawiązywanie kontaktów krajowych i zagranicznych w zkresie poszukiwania asortymentówz branzy spozywczo- przemysłowej; wysokośc wynagrodzenia do uzgownienia- uzależniona od kompetencji
Przedsiębiorstwo Handlowo Produkcyjne - NOVIS-Export-Import Chludzińska Anna - 2016-10-03 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Wymagane wykształcenie średnie techniczne, obsługa komputera w zakresie Microsoft Office w szczególności Excel. Charakterystyka pracy: sporządzanie pism dot. obsługi biura, całokształt dokumentacji związanej z taborem samochodowym, sporządzanie umów najmu i wystawianie faktur, wystawianie dokumentów związanych z przyjęciem i likwidacją środków trwałych, współpraca z Urzędami i Biurami Projektowymi, prowadzenie doklumentacji budowlanej i książek obiektu budowlanego. Kontakt z pracodawcą osobisty lub telefoniczny.
PRZEDSIĘBIORSTWO SPEDYCYJNO-TRANSPORTOWE TRANSGÓR SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-04 - Rybnik (śląskie)
sprzątanie pokoi gościnnnych w DPT - "Astoria"
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Zakopane (małopolskie)
Wykształcenie wyższe; biegła znajomość jęz. rosyjskiego i ukraińskiego; zakres obowiązków: kontakty z gośćmi z Ukrainy i Rosji;
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Gliwice (śląskie)
profesjonalna obsługa turystów (przyjmowanie rezerwacji, nadzór nad płatnościami, udzielanie niezbędnej pomocy podczas pobytu),
Sun&Snow Sp. z o.o. - 2016-06-23 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
obsługa dokumentów w dziale administracji,przyjmowanie korespondencji,sporządzenie pism biurowych.
JANAS LOGISTICS Sp. z o.o. - 2019-01-29 - Skwierzyna (lubuskie)
OBSŁUGA KLIENTÓW W ZAKRESIE SPRZEDAŻY ROWERÓW, OBSŁUGA KASY FISKALNEJ, OBSŁUGA SYSTEMU SPRZEDAŻOWEGO SUBIEKT, ZAPOZNANIE SIĘ ORAZ SPRZEDAŻ TOWARÓW HANDLOWYCH Z BRANŻY ROWEROWEJ, BIEŻĄCA ANALIZA DOSTĘPNOŚCI TOWARÓW HANDLOWYCH ORAZ ZGŁASZANIE ZAPOTRZEBOWANIA NA BRAKUJĄCY TOWAR, NABYWANIE WIEDZY W ZAKRESIE BRANŻY ROWEROWEJ ITP.
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Polkowice (dolnośląskie)
nadzór nad dokumentacją techniczną, zapewnienie prawidłowego funkcjonowania parku wózków widłowych i ładowarek, nadzór nad stanami walców linii lakierniczych, kontrola i tworzenie systemu nadzoru nad częściami zamiennymi; doświadczenie na podobnym stanowiisku, znajomość j.angielskiego poziom A1(komunikatywny)
KRONOSPAN OSB - 2015-11-30 - Strzelce Opolskie (opolskie)
obsługa dokumentacji technicznej i projektowej; monitorowanie dostaw urządzeń i materiałów oraz ich kontrola pod względem zgodności z dokumentacją; przygotowanie dokumentacji odbiorowej/powykonawczej; sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi pracami na budowie pod nieobecność Kierownika Budowy i działając z jego upoważnienia i polecenia; opracowywanie umów pod względem formalno-prawnym i kontrola ich realizacji; przygotowywanie do fakturowania kalkulacji powykonawczych budowlanych; rozliczenie wykonanej produkcji; kontrolowanie zgodności wykonywanych robót z dokumentacją projektową; przygotowywanie kalkulacji kosztowych do ofert przetargowych; opracowanie harmonogramów ogólnych budowy związanych z realizacją zadania;
Pomorska Instytucja Gospodarki Budżetowej POMERANIA - 2018-06-11 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Specjalista ds. marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Dobroń (łódzkie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Klucze (małopolskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, rozwijanie nowych relacji biznesowych, samodzielne i całościowe zarządzanie procesem sprzedaży, tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta
P.P.H EŁPOL ŁUKASZ ŁUŹNIAK - 2017-09-08 - Osina Mała (łódzkie)
Sprzedaż biletów wstępu i usług edukacyjnych; profesjonalna obsługa klienta; udzielanie informacji nt. oferty CNE; dbanie o dobry wizerunek CNE; obsługa kasy, wystawianie faktur, paragonów; rozliczanie kasy, sporządzanie raportów kasowych.Równoważny system czasu pracy do 12h/dobę.
CENTRUM NAUKI EXPERYMENT W GDYNI - 2017-01-24 - Gdynia (pomorskie)
Prowadzenie zajęć warsztatowych z dziećmi i młodzieżą.
Muzeum Wojska w Białymstoku - 2018-10-04 - Białystok (podlaskie)
obsługa klienta , wystawianie faktur sprzedaży , znajomość asortymentu , kontakt z kientami
MEDILAB JACEK ANDRZEJEWSKI - 2018-02-20 - Łódź (łódzkie)
dbanie o relacje z klientami z Bangladeszu, wspomaganie pracy bengalskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach firmy, wykonywanie poleceń Prezesa
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
1. Prowadzenie akt osobowych pracowników. 2. Przyjmowanie, gromadzenie i prowadzenie dokumentacji związanej z przyjmowaniem nowych pracowników. 3. Sporządzanie umów o pracę, świadectw pracy. 4. Przestrzeganie aktualności badań lekarskich pracowników. 5. Dokonywanie stałych przeglądów teczek akt osobowych wszystkich zatrudnionych oraz egzekwowanie wymogu dostarczenia dokumentów i wpinanie ich do teczek osobowych. 6. Prowadzenie ewidencji czasu pracy. 7. Prowadzenie kart urlopowych pracowników. 8. Prowadzenie rejestru zwolnień lekarskich. 9. Współdziałanie z księgowością w zakresie przekazywania informacji niezbędnych do właściwego naliczania i wypłacania wynagrodzeń. 10. Przygotowanie i pisanie pism dotyczących spraw pracowniczych, awansów zawodowych, zaświadczeń o zatrudnieniu, nagród. 11. Opracowywanie planów urlopów wypoczynkowych pracowników. 12. Prowadzenie korespondencji w sprawach. pracowniczych. 13. Kompletowanie wniosków dla pracowników przechodzących na rentę lub emeryturę. 14. Współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie organizacji staży. 15. Zastępstwo w czasie nieobecności pracownika sekretariatu. 16. Wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez dyrektora należą do kompetencji specjalisty ds. kadrowych. 17. Odpowiedzialność za organizację zamówień publicznych w OSChR. 18. Sporządzanie dokumentacji i sprawozdania z zakresu zamówień publicznych. 19. Prowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z zasadami i trybami określonymi w ustawie oraz wewnętrznych regulaminach udzielania zamówień, które obowiązują w OSChR. Termin składania dokumentów: do dnia 8.04.2016Miejsce składania dokumentów: pocztą na adres:Okręgowa Stacja Chemiczno-RolniczaPl. Św. Macieja 550-244 Wrocławlub składać w sekretariacie z dopiskiem Oferta zatrudnienia w OSChR WrocławInne informacje:W ofercie należy podać dane kontaktowe adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu. Kandydaci zakwalifikowani, którzy spełnią wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie lub e-mailem.Wszystkie oświadczenia winny zawierać odpowiednią treść, datę i podpis. Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata zostaną zniszczone 3 miesiące po zakończeniu procedury rekrutacyjnej. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 71/321-05-87. Oferta dostępna w sali E.
Okręgowa Stacja Chemiczno-Rolnicza z siedzibą we Wrocławiu - 2016-03-15 - Wrocław (dolnośląskie)
zapewnienie właściwej pracy urządzeń kontrolno-pomiarowych
O-I Produkcja Polska S.A - 2016-10-27 - Poznań (wielkopolskie)