SPECJALISTA - SPRAWY KADROWE Gliwice oferta pracy ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH NR 5 IM. ARMII KRAJOWEJ W GLIWICACH
Stanowisko: SPECJALISTA - SPRAWY KADROWE
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: KOKNURS: szczegółowe informacje na stronie: https://zso5.bip.gliwice.eu/kategoria/ogloszenia-o-naborach-do-jednostek
Data publikacji: 2020-11-10
Lokalizacja: Gliwice (śląskie)
Pracodawca: ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH NR 5 IM. ARMII KRAJOWEJ W GLIWICACH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sikornik 34, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
KOKNURS: szczegółowe informacje na stronie: https://zso5.bip.gliwice.eu/kategoria/ogloszenia-o-naborach-do-jednostek
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA - SPRAWY KADROWE
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2466
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gliwice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw kadr
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy:
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH NR 5 IM. ARMII KRAJOWEJ W GLIWICACH
danePracodawcy_nip: 6311069669
danePracodawcy_regon: 272769050
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
Sikornik 34, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście, pocztą, bądź elektronicznie na adres mailowy: sekretariat (at) zso5.gliwice.eu w terminie do dnia 26 listopada 2020 r. (do godz. 1500), na adres: Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 5 im. Armii Krajowej, ul. Sikornik 34 44-122 Gliwice, w kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Specjalista sprawy księgowo-płacowe. Decyduje data faktycznego wpływu oferty do Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 5 w Gliwicach, a nie data nadania!
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: do 23.11.2020
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
danePracodawcy_kodPowiatu: 2466
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Gliwice
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0940000
Ulica pracodawcy: Sikornik
Numer budynku pracodawcy: 34
Profil działalności pracodawcy: Działalność wspomagająca edukację
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242307
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 10.11.2020
Data dodania oferty pracy: 10.11.2020
Oferta pracy ważna do: 26.11.2022
Data udostępnienia oferty pracy: 10.11.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 10.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?28db091c5eb5469054ba8ff179acab7c
Podobne oferty pracy
obsługa kontrahentów zagranicznych, wystawianie dokumentów sprzedażowych, korenspondencja
CERAMIKA COLOR Sp. z o.o. - 2019-10-18 - Kopaniny (świętokrzyskie)
pozyskiwanie klientów poszukujących określonych specjalistó do zatrudnienia w firmie na rynku Polski z nastawieniem na zawód handlowca - kontakty głównie zdalne, z gotowością do uczestnictwa w spotkaniach biznesowych z klientem, zadania określone w porozumieniu i zgodnie z planem firmy, nawiązanie i budowanie długotrwałych relacji z klientami - stałe kontakty z pozyskanymi klientami firmy, rozwój sprzedaży, bieząca analiza rynku pracy z perspektywy branży sprzedawców, kreowanie nowych pomysłów na podstawie własnych doświadczeń w pracy z klientami
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Poznań (wielkopolskie)
- techniczna i i merytoryczna obsługa likwidacji szkód komunikacyjnych;- merytoryczna obsługa likwidacji szkód majątkowych;- obsługa ubezpieczeń komunikacyjnych, majątkowych i grupowych.
Sachs Trans International Spółka z o.o. - 2018-12-03 - Radlin (śląskie)
-wprowadzenie w systemie danych uzyskiwanych z zamówień,rejestracji i innych dokumentów-wprowadzenie do systemu danych z dokumentacji finansowej-korekta i aktualizowanie w systemie danych osobowych klientów-współpraca z innymi działami i zagranicznymi oddziałami firmy-weryfikacja dokumentów pod względem kompletności i poprawności danych-usprawnienie procesu przepływu dokumentów i informacji wewnątrz działu
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Zabierzów (małopolskie)
realizacja zadań związanych z rezerwacją pobytów komercyjnych
kontakt przez PUP - 2019-04-29 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Rozliczanie bieżące firm pod kątem kadr, płac, ZUS.Praca od poniedziałku do piątku w godz.: 8:00-16:00.
Kuhn Biuro Rachunkowe Sp. z o.o. - 2020-05-27 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Prowadzenie procedur przetargowych.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2019-09-09 - Łomża (podlaskie)
wyliczanie listy płac, prowadzenie akt osobowych pracowników firmy
Gminna Spółdzielnia "SCh" Czudec - 2019-07-31 - Czudec (podkarpackie)
Prowadzenie doświadczeń z roślinami doniczkowymi i warzywami (siew,zbiór doświadczeń, prace fizyczne z tym zwiazane, prowadzenie obserwacji faz rozwojowych chorób, szkodników, dokumentacja doświadczeń), prace wynikające z potrzeb zakładu.
Centralny Ośrodek Badania Odmiany Roślin Uprawnych Stacja Doświadczalna Oceny Odmian w Seroczynie - 2018-03-01 - Kawęczyn (mazowieckie)
Prowadzenie postępowań administracyjnych, sprawozdawczości związanej z gospodarką odpadami, prowadzenie baz danych, obsługi mieszkańców, wprowadzanie do systemu deklaracji . Umowa o pracę na zastępstwo pierwsza umowa będzie podpisana na okres 3 m-cy.
ZWIĄZEK MIĘDZYGMINNY "PILSKI REGION GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI" - 2020-06-26 - Piła (wielkopolskie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, aktywny wklad w tworzenie dobrego wizerunku firmy na rynkach polskich/zagranicznych, analiza skuteczności prowadzonych dzialań marketingowych, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej.
Pezal Product Line Sp. z o.o. - 2017-12-08 - Gdańsk (pomorskie)
sporządzanie informacji dla klientów na podstawie dokumentacji technicznej, dbanie o wizerunek firmy
GORGIEL GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-07-22 - Karpicko (wielkopolskie)
transport towarów
"DENTART" MEDYCYNA,STOMATOLOGIA,PROTETYKA,ZAOPATRZENIE LECZNICTWA KAŁUŻNY ANDR - 2020-08-13 - Konin (wielkopolskie)
Budowa i obsługa sklepu internetowego Wystawianie aukcji na portalach sprzedażowych np. allegro Obsługa zleceń
sprzedaży w sklepie internetowych, wystawianie listów przewozowych, pakowanie zamówienia, przygotowanie wysyłki.
Obsługa porównywarek cenowych
Centrum Techniki Narzędziowej Sp. z o.o. - 2020-06-18 - Wrocław (dolnośląskie)
Przygotowywanie specyfikacji technicznej traktorów na rynek krajowy; dostosowywanie kompletacji maszyn do potrzeb rynkowych; opracowywanie opisów technicznych oraz cenników w zakresie traktorów dla sieci dealerskiej New Holland Agriculture; przygotowywanie ofert i materiałów produktowych; analiza oraz benchmark rynku i konkurencji; prowadzenie szkoleń dla przedstawicieli sieci dealerskiej New Holland Ag; współpraca z działem Komunikacji Marketingowej New Holland Ag przy przygotowywaniu materiałów prasowych; prognozowanie krótko- i długoterminowej sprzedaży; wizyty u klientów, szczególnie przy negocjowaniu z kluczowymi klientami; udział w obsłudze targów, pokazów i imprez wystawowych organizowanych przez New Holland i dealerów; obsługa systemów komputerowych w zakresie zamówień oraz ich modyfikacji.
CNH Industrial Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-10-13 - Płock (mazowieckie)
Prace biurowe w zakresie opracowywania dokumentacji do uzyskania decyzji administracyjnych w zakresie ochrony środowiska (raporty z ocen środowiskowych, operaty wodnoprawne, operaty ochrony powietrza, itp.)
Pracownia Analiz Środowiskowych Ekoventus Szymańczyk i Węclewski Spółka jawna - 2019-01-15 - Zielona Góra (lubuskie)
Obsługa klientów salonu z bielizną Dalia, doradztwo w zakresie brafittingu, obsługa kasy fiskalnej. Dwie zmiany w godz. 9-21Kontakt kandydtaów z pracodawcą: tel. 71 311 82 23
DALIA WŁODARCZYK SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-08-27 - Wrocław (dolnośląskie)
Tworzenie marki szkoły kampanii reklamowych, prowadzenie komunikacji w social media, wykonywanie, edycja zdjęć na stronach szkoły, promocja szkoły w terenie. Godziny pracy 8.00-16.00
Gdańska Szkoła Wyższa - 2020-02-04 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
• Przeprowadzanie analiz finansowych i rynkowych, analiz wrażliwości, przygotowywanie modeli wyceny, modelifinansowych projektów inwestycyjnych, w tym tworzenie projekcji rachunku wyników, cashflow i bilansu, • Analiza i ocenabiznesplanów oraz projektów inwestycyjnych, • Rozwój i rozbudowa narzędzi analitycznych, • Współpraca z instytucjamizewnętrznymi: urzędy, firmy leasingowe, banki i inne.
SMB Consulting Sebastian Bochyński - 2020-09-22 - Lublin (lubelskie)
szatkowanie, mycie, sprzątanie, zmywanie, dbanie o porządek, przygotowanie miejsca pracy
kontakt przez PUP - 2017-10-30 - Złotoryja (dolnośląskie)
Wykształcenie: min. średnie; doświadczenie; zakres obowiązków: pozyskiwanie klientów, obsługa i sprzedaż ubezpieczeń; jedna zmiana; miejsce pracy: Pyskowice
DELTA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-10 - Pyskowice (śląskie)
Obsługa realizacji zamówień klientów niemieckojęzycznych, przygotowywanie ofert, kontakt z klientem telefoniczny i mailowy
ANTIK-HOLZ Charaziński Mariusz - 2019-01-14 - Fałków (świętokrzyskie)
obsługa urządzeń pralniczych
PRALKAM Monika Kamińska - 2015-12-15 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
- prowadzenie rekrutacji pracowników- prowadzenie wstępnych wywiadów z kandydatami, także z cudzoziemcami- koordynowanie pracy zatrudnionych pracowników- obsługa programu Return CLient- obsługa programu Optima
kontakt przez PUP - 2019-10-17 - Świebodzin (lubuskie)
wyksz. średnie lub wyższe,doświadczenie min. 2 lata,miejsce pracy: Ostrów Wiellkopolski
TRANS-PIACH BIS Marcin Banasiak - 2017-10-19 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
wg.programu
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
SUDER & SUDER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-30 - Krasne (podkarpackie)
Prowadzenie bieżacej obsługi naboru najemców lokali Spółki, przyjmowanie wnioskó i inncyh dokumentów związanych z najmem lokali, udzielanie wyjaśnień, prowadzenie rejestru. Udział w pracach związanych z naborem i obsługą najemców lokali mieszkalnych Spółki. Współpraca z wydziałami merytorycznymi Urzędu Miasta oraz Zakładem Gospodarki Mieszkaniowej. Współpraca z biurem rachunkowym Spółki, odbiór i przygotowywanie dokumentów. Współpraca z bankiem prowadzącym rachunek Spółki, przgotowywanie przelewów. Współpraca z bankiem kredytującym inwestycje Spółki, przygotowywanie pism. Prowadzenie obsługi interesantów, sekretariatu oraz Zarządu. Organizowanie i obsługa spotkań oraz narad. Obsługa skrzynki elektonicznej oraz urządzeń biurowych. Prowadzenie rejestru korespondencji oraz odbieranie i wysyłanie korespondencji. Prowadzenie ewidencji przeprowadzonych kontroli oraz złożonych skarg i wniosków. Realizacja zamówień na towary i usługi związane z potrzebami Spółki oraz współpraca z dostawcami. Współpraca z osobami świadczącymi usługi na rzecz Spółki. Prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej Spółki. Obsługa strony internetowej. Współpraca z biurami podawczymi kontrahentów, urzędów, instytucji. Obsługa przesyłek pocztowych. Sprzatanie biura. Realizacja innych prac związanych z zajmowanym stanowiskiem.
kontakt przez PUP - 2018-01-11 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
OSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU ODPOWIEDZIALNA BĘDZIE MIĘDZY INNYMI ZA:•SPORZĄDZANIE I OPINIOWANIE UMÓW •IDENTYFIKACJĘ I ANALIZĘ RYZYK FORMALNO-PRAWNYCH W ZAWIERANYCH UMOWACH•NEGOCJACJE Z KONTRAHENTAMI •CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z ZAWIERANIEM UMÓW•ANALIZY I RAPORTOWANIE W ZAKRESIE UMÓWWYMAGANIA:•STUDENT LUB ABSOLWENT PRAWA LUB ADMINISTRACJI LUB FINANSÓW•PRAKTYCZNA ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW PRAWA HANDLOWEGO, KC , PZP•BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA (MS OFFICE)•DOBRA ORGANIZACJA PRACY ORAZ SAMODZIELNOŚĆ•KOMUNIKATYWNOŚĆ I UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE•ANALITYCZNY UMYSŁ I KREATYWNOŚĆ•ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO LUB NIEMIECKIEGO•PRAWO JAZDY KAT. B
Janik-Stec Małgorzata, TMS AUDIT Małgorzata Janik Stec - 2016-09-08 - Trzebownisko (podkarpackie)
·bieżąca obsługa klienta, prowadzenie zamówień klientów przez wszystkie etapy realizacji,·dbałość o relacje ze stałymi klientami oraz pozyskiwanie nowych,·doradztwo handlowe, analiza potrzeb klientów oraz wsparcie klienta w poszukiwaniu najlepszych rozwiązań,·informowanie klientów o nowościach, promocjach ·realizowanie celów sprzedażowych,·dbanie o wizerunek firmy.
Panda Trzebnica Sp. z o.o. - 2017-08-02 - Trzebnica (dolnośląskie)