SPECJALISTA DS.SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ Wrocław oferta pracy Centrum Techniki Narzędziowej Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS.SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ
Wynagrodzenie: ##wynagrodzenie##
Zakres obowiązków: Budowa i obsługa sklepu internetowego Wystawianie aukcji na portalach sprzedażowych np. allegro Obsługa zleceń sprzedaży w sklepie internetowych, wystawianie listów przewozowych, pakowanie zamówienia, przygotowanie wysyłki. Obsługa porównywarek cenowych
Data publikacji: 2020-06-18
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: Centrum Techniki Narzędziowej Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Krakowska 141-155, 50-428 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Budowa i obsługa sklepu internetowego Wystawianie aukcji na portalach sprzedażowych np. allegro Obsługa zleceń sprzedaży w sklepie internetowych, wystawianie listów przewozowych, pakowanie zamówienia, przygotowanie wysyłki. Obsługa porównywarek cenowych
Forma zatrudnienia: Praktyka absolwencka
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|24
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 0
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS.SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0264
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista sprzedaży internetowej
Forma zatrudnienia: Inny
warunkiPracyIPlacy_odplatny: 1
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2020
Data zakończenia pracy: 30.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Znajomość obsługi
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Duża chęć do nauki i pracy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Kultura osobista
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
Nazwa pracodawcy: Centrum Techniki Narzędziowej Sp. z o.o.
danePracodawcy_nip: 8992711322
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: MPiPS - PGP
Adres pracodawcy:
Krakowska 141-155, 50-428 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Nie dotyczy. Oferta stażu lub praktyki.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: • kontakt osobisty
Typ podmiotu pracodawcy: PGP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
danePracodawcy_kodPowiatu: 0264
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0986283
Ulica pracodawcy: Krakowska
Numer budynku pracodawcy: 141-155
Oferta zgłoszona przez: Pracodawca
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243109
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista sprzedaży internetowej
pozostaleDane_celeEdukacyjne:
Praktyczne nabycie umiejętności z zakresu adminstracjii i obsługi sklepu internetowego, Nabycie umiejętności obsługi portalu allegro Praktyczne nabycie umiejętności z zakresu obsługi "e-klienta" Umiejętność obsługi programów porównywania cen
pozostaleDane_potwierdzenieWiedzy: Na podstawie raportu po zakończonej praktyce
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.06.2020
Data dodania oferty pracy: 18.06.2020
Oferta pracy ważna do: 31.08.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 18.06.2020
Typ oferowanej pracy: Praktyka
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b515df9fd7a2a03247136399da480167
Podobne oferty pracy
naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie umów o pracę, zleceń, sporządzanie dokumentacji kadrowej
SYLAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-26 - Zielona Góra (lubuskie)
w/g potrzeb
WIRTUALE.pl S.A - 2017-03-15 - Kielce (świętokrzyskie)
Wymagania:-prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej (akta osobowe, umowy, aneksy, świadectwa pracy, zaświadczenia),- znajomość zasad i przepisów delegowania pracowników,- umiejętność naliczania wynagrodzeń, składek na ubezpieczenie społeczne pracowników oddelegowanych,-dokonywanie potrąceń komorniczych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,- występowanie o zaświadczenia A1 i karty EKUZ oraz inne dokumenty związane z delegowaniempracowników,- współpraca z kierownikami kontraktów oraz z zagranicznym biurem rachunkowym,- przygotowanie deklaracji ZUS, PIT, GUS,- naliczanie i kontrola absencji pracowników( urlopy wypoczynkowe, zwolnienia chorobowe -znajomość zasad naliczania zwolnień chorobowych pracowników oddelegowanych),- prowadzenie PPK pracowników oddelegowanych- prowadzenie kartotek wynagrodzeń pracowników oddelegowanych,- obsługa procesu zatrudniania obcokrajowców spoza UE ( oświadczenia Urząd Pracy,pozwolenia na pracę -Urząd Wojewódzki, wizy niemieckie),- znajomość programu kadrowo-płacowego GRATYFIKANT,- tworzenie raportów oraz zestawień na potrzeby wewnętrzne firmy,- udzielanie pracownikom informacji w zakresie kadrowo-płacowym , wydawanie zaświadczeń (zaświadczenia do Familenkasse, zaświadczenia o wysokości zapłaconych składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne itp.),- bardzo dobra organizacja pracy, odpowiedzialność i samodzielność,- mile widziana znajomość języka niemieckiego;wynagrodzenie do uzgodnienia
"PBO - CONSTRUCTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2020-04-06 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
- Obsługa telefoniczna i mail'owa Klienta zagranicznego- Biegła znajomość języka angielskiego- Miejsce pracy Cieplewo,- Kontakt: telefon - 58 682-35-90 lub 695-418-302, e-mail: kubus (at) kkubus.pl
DANA.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-22 - Cieplewo (pomorskie)
do uzgodnienia
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "DREMEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-17 - Rudna Mała (podkarpackie)
dozór obiektów pracodawcy, kontrola pomieszczeń i ich zabezpieczenie, zapobieganie uszkodzeniu, zniszczeniu mienia pracodawcy, obchód terenu, zgłaszanie usterek i zagrożeń
SELLMET Sp. z o.o. - 2016-11-24 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
PROWADZENIE BIURA PROJEKTU,NADZÓR NAD PROMOCJĄ,PROWADZENIE PROCESU REKRUTACYJNEGO,BIEŻĄCY KONTAKT Z UCZESTNIKAMI PROJEKTU,NADZÓR NAD REALIZACJĄ FORM WSPARCIA DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU
CENTRUM INICJATYW ROZWOJU REGIONALNEGO - 2017-04-27 - Skierniewice (łódzkie)
Rozwiązywanie problemów użytkowników zgłaszanychtelefonicznie, mailowo, lub innymi kanałami komunikacjizapisywanie i opisywanie napływających zgłoszeń w systemie i poprawne nimi zarządzanie współtworzenie bazy wiedzy na temat pojawiających się usterek i sposobów ich rozwiązywania kooperacja z zespołami w innych lokalizacjach
STEFANINI POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-04 - Opole (opolskie)
Współpraca z przedstawicielami handlowymi kraj- przyjmowanie zamówień z systemu , telefonicznie i mailowo- przetwarzanie zamówień, poprawianie, sprawdzanie zgodności cen z obowiązującymi rabatami, promocjami i indywidualnymi ustaleniami,Obsługa klientów indywidualnych, , przyjmowanie zamówień telefonicznych i mailowych bezpośrednio od klientówPraca w godz. 8-16 w Ząbrowie.
Troton Sp. z o.o. - 2016-04-29 - Ząbrowo (zachodniopomorskie)
Sprawowanie bieżącego nadzoru nad realizacją prac agrotechnicznych, rozliczenia wykonanych robót.Godziny pracy 7:00 - 15:00Praca na okres próbny: po okresie oróbnym umowa na czas określonykontakt z pracodawcą: kadry (at) robot1.pl
Robot 1 B. Orzechowska i Z. Gryglewicz sp. j. - 2019-10-04 - Wrocław (dolnośląskie)
rozliczanie czasu pracy kierowców, ustalanie tras przejazdów, prowadzenie ewidencji zużycia paliwa, nadzór nad terminowym wykonywaniem przeglądów technicznych, napraw okresowych pojazdów, legalizacji urządzeń rejestrujących czas aktywności kierowców
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "AGRO-TERS" EDWARD SOLAK I STANISŁAW SOLAK SPÓŁKA JAWNA - 2017-12-28 - Chełm (lubelskie)
zgodnie z zajmowanym stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-11-26 - Bieżuń (mazowieckie)
Koordynowanie kampanii AdWords Koordynowanie kampanii Facebook. Tworzenie grafiki na fanpage i administrowanie stronami. Tworzenie wizualizacji oznakowania dla POK Tworzenie i modyfikowanie projektów ulotek Tworzenie ofert oraz umów o współpracy Modyfikacje oraz tworzenie kompletów dokumentów Aktualizacja kompletów na stronie.Aktualizacja informacji o usługach na stronie. Reprezentowanie firm podczas targów, konferencji itp. Redagowanie tekstów reklamowych. Administrowanie stronami www.
TIME2WORK Sp. z o.o. - 2016-10-24 - Opole (opolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-11-24 - Warszawa (mazowieckie)
w/g stanowiska
PPUH AZAP PAWEŁ CHŁOPEK - 2019-12-12 - Nowiny (świętokrzyskie)
Profesjonalne doradztwo techniczne oraz aktywna sprzedaż klientom Rzetelne prowadzenie dokumentacji sprzedażowej Planowanie stanów magazynowych Przyjmowanie dostaw towarów
kontakt przez PUP - 2020-09-28 - Opole (opolskie)
demontaż urzadzeń na zespoły i części z wykorzystaniem narzędzi oraz przyrządów ślusarskich uniwersalnych i specjalistycznych, weryfikacja uszkodzonych zespołów i części: dorabianie, dopasowanie z zastosowaniem operacji wiercenia, rozwiercania, odkręcania srub, cięcia, piłowania, nitowania, gięcia, lutowanie, praca na umowę na czas okreslony, praca na trzy zmiany - 4 brygady, planowany okres zatrudnienia 3 lata, oferta dostepna w sali F
BOMBARDIER TRANSPORTATION POLSKA Sp.z o. o. - 2018-06-25 - Wrocław (dolnośląskie)
- kontakt z pracownikami z Ukrainy, Białorusi, Rosji- prowadzenie dokumentacji- archiwizacja dokumentów- kontakt z urzędami ( PUP, Urząd Wojewódzki )- sporządzanie dokumentów / umów w języku rosyjskim
kontakt przez PUP - 2018-06-19 - Łódź (łódzkie)
Głowne obowiązki:- tłumaczenie pism, opracowań, materiałów o charakterze informacyjnym m.in. z Agencji Frontex do wykorzystania przy sporządzeniu dokumentów na potrzeby Komendanta Oddziału i jego zastępców;- koordynowanie na poziomie Oddziału działań dotyczących współpracy z Biurem Współpracy Miedzynarodowej KGSG w zakresie współdziałania z Agencją Frontex;- koordynowanie na poziomie Oddziału realizacji międzynarodowych przedsięwzięć o charakterze regionalnym;- obsługa merytoryczna na poziomie Oddziału wizyt i spotkań miedzynarodowych oraz podróży służbowych poza granicami kraju Komendanta Oddziału i jesgo zastępców;- współpraca z komórkami organizacyjnymi KGSG oraz komórkami Komendy Oddziału w zakresie opracowania opinii, materiałów analitycznych, informacyjnych, raportów, odpowiedzi na kwestionariusze i zapytania oraz innych dokumentów do wykorzystania w kontaktach z partnerami zagranicznymi, organami UE, przedstawicielstwami dyplomatycznymi i innymi podmiotami zagranicznymi oraz organizacjami międzynarodowymi.Warunki pracy:- warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno-biurowa, praca w godzinach od 7:30 do 15:30, praca przed monitorem; wymuszona pozycja ciała; miejsce pracy na 4 piętrze.- miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe;- możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie : wyższe.Wymagania niezbędne: - znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie C2;- posiadanie powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w administracji; - posiadanie poświadczenia bezpieczństwa osobowego lub pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostepu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą " POUFNE".Wymagania dodatkowe: - posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2019-09-04 - Racibórz (śląskie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Wałcz (zachodniopomorskie)
tworzenie treści i grafiki ulotek, prospektów, katalogów iinnych materiałów promocyjnych firmy tworzenie grafik iidentyfikacji wizualnej firmy (logo firmy, wizytówki, papierfirmowy) tworzenie reklamy w Internecie prowadzenie iobsługa profilu firmy w mediach społecznościowych prowadzenie i aktualizacja strony www firmy, tworzenie grafikdo strony www przygotowanie newsletterów firmy i ich wysyłkado klientów opracowywanie kampaniimarketingowych/reklamowych z uwzględnieniem poczynańkonkurencji, a także wyników badań rynkowych; analizowanierynku i ofert konkurencji; prowadzenie kampanii mailingowych pozyskiwanie klientów przez telefon i spotkania bezpośrednie
COMPETENCE Training & Coaching Institute Barbara Jaśkiewicz - 2016-05-02 - Polkowice (dolnośląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Warszawa (mazowieckie)
usługi kurierskie i pocztowe. wprowadzanie danych z listów przewozowych, wózkowy załadunek paczek i listów, układanie przesyłek,weryfikacja wagi, wypłata pobrań , odbieranie połączeń, raportowanie pracy.
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
Stworzenie bazy danych klientów oraz oferty usług firmy, opracowanie strategii marketingowej i planu promocji firmy, przeprowadzanie kampanii reklamowej firmy
kontakt przez PUP - 2018-04-09 - Łódź (łódzkie)
organizacja przewozów
TRANSCHEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-25 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klientów, prowadzenie profili firmowych w social mediach, pozyskiwanie klientów.
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Siedlce (mazowieckie)
Do obowiązków specjalisty ds. gospodarki odpadami i zaopatrzenia w Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Wałczu należy:1. Sporządzanie sprawozdań z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi będącymi w zakresie działalności ZGK.2. Prowadzenie ewidencji odpadów w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych oraz ewidencji odpadów wytworzonych w ramach działalności ZGK. 3. Nadzór i koordynacja funkcjonowania Punktu Przeładunkowego Odpadów Komunalnych. 4. Nadzorowanie pracy Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych.5. Przekazywanie przyjętych odpadów do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dla uprawnionych firm zajmujących się recyklingiem poszczególnych rodzajów odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.6. Kontrola realizacji umów związanych z odbieraniem, transportem i zagospodarowaniem odpadów komunalnych wytworzonych i odebranych przez ZGK wskutek prowadzonej działalności zakładu w oparciu o obowiązujące przepisy, a w szczególności Ustawę o utrzymaniu porządku i czystości w gminach, Ustawę o odpadach i Prawo ochrony środowiska.7. Prowadzenie monitoringu poeksploatacyjnego zamkniętych wysypisk odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie prawa ochrony środowiska oraz ustawy o odpadach8. Zaopatrzenie materiałowe i prowadzenie gospodarki magazynowej.9. Podejmowanie działań zmierzających do racjonalnego wykorzystania sprzętu i mienia Zakładu.10. Realizacja zaopatrzenia w odzież ochronną, materiały, wyposażenie w zakresie Zapewniającym sprawne funkcjonowanie Zakładu.11. Realizacja zakupów zgodnie z Prawem Zamówień Publicznych oraz zasadą gospodarności zakupów.12. Prowadzenie ewidencji umów zawieranych w wyniku rozstrzygnięcia przetargów zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych oraz ewidencji przeprowadzonych postepowań zakupowych zgodnie z procedurami zakupowymi.13. Przygotowanie i prowadzenie postępowania zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ramach zatwierdzonego planu finansowego i planu przetargów.14. Przygotowanie i zamieszczanie ogłoszeń do publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej.
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ WAŁCZ - 2016-03-04 - Wałcz (zachodniopomorskie)
analiza rynku i ofert konkurencji, tworzenie ofert handlowych, prowadzenie działań usprawniających sprzedaż, przygotowywanie materiałów promocyjnych, pozyskiwanie nowych klientów, kompletowanie dokumentow (wprowadzanie danych klientów, zakładanie kartotek, baza danych), realizowanie planów sprzedażowych.
NGM-E GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-14 - Piastów (mazowieckie)
Zidentyfikowanie kluczowych kompetencji, jak i obszarów rozwojowych pracowników i zarządzanie nimi w sposób gwarantujący obustronną korzyść, tworzenie odpowiednich warunków do optymalnego spożytkowania kompetencji i talentów na rzecz firmy, budowanie i wspieranie rozwoju pracowników stale uczących się, dbanie o przepływ dobrych praktyk w strukturze firmy, odpowiedni wpływ na poziom motywacji i zaangażowania pracowników, wspieranie budowania organizacji opartej na coachingu i monitoringu, integrowanie pracowników, oraz przygotowanie pracowników do objęcia różnych funkcji/stanowisk w organizacji. Pracodawca proponuje częściową refundację za dojazd. Proponowane wynagrodzenie od 4 000 zł brutto miesięcznie + premia.
Weber Hydraulika Sp z o.o. - 2018-06-13 - Wykroty (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Warszawa (mazowieckie)