SPECJALISTA SEKCJI WSPÓŁPRACY MIĘDZYNARODOWEJ WYDZIAŁU ANALIZ, INFORMACJI I WSPÓŁPRACY MIĘDZYNARODOWEJ. Racibórz oferta pracy Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu
Stanowisko: SPECJALISTA SEKCJI WSPÓŁPRACY MIĘDZYNARODOWEJ WYDZIAŁU ANALIZ, INFORMACJI I WSPÓŁPRACY MIĘDZYNARODOWEJ.
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Głowne obowiązki:- tłumaczenie pism, opracowań, materiałów o charakterze informacyjnym m.in. z Agencji Frontex do wykorzystania przy sporządzeniu dokumentów na potrzeby Komendanta Oddziału i jego zastępców;- koordynowanie na poziomie Oddziału działań dotyczących współpracy z Biurem Współpracy Miedzynarodowej KGSG w zakresie współdziałania z Agencją Frontex;- koordynowanie na poziomie Oddziału realizacji międzynarodowych przedsięwzięć o charakterze regionalnym;- obsługa merytoryczna na poziomie Oddziału wizyt i spotkań miedzynarodowych oraz podróży służbowych poza granicami kraju Komendanta Oddziału i jesgo zastępców;- współpraca z komórkami organizacyjnymi KGSG oraz komórkami Komendy Oddziału w zakresie opracowania opinii, materiałów analitycznych, informacyjnych, raportów, odpowiedzi na kwestionariusze i zapytania oraz innych dokumentów do wykorzystania w kontaktach z partnerami zagranicznymi, organami UE, przedstawicielstwami dyplomatycznymi i innymi podmiotami zagranicznymi oraz organizacjami międzynarodowymi.Warunki pracy:- warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno-biurowa, praca w godzinach od 7:30 do 15:30, praca przed monitorem; wymuszona pozycja ciała; miejsce pracy na 4 piętrze.- miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe;- możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie : wyższe.Wymagania niezbędne: - znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie C2;- posiadanie powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w administracji; - posiadanie poświadczenia bezpieczństwa osobowego lub pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostepu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą " POUFNE".Wymagania dodatkowe: - posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego.
Data publikacji: 2019-09-04
Lokalizacja: Racibórz (śląskie)
Pracodawca: Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dąbrowskiego 2, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Głowne obowiązki:- tłumaczenie pism, opracowań, materiałów o charakterze informacyjnym m.in. z Agencji Frontex do wykorzystania przy sporządzeniu dokumentów na potrzeby Komendanta Oddziału i jego zastępców;- koordynowanie na poziomie Oddziału działań dotyczących współpracy z Biurem Współpracy Miedzynarodowej KGSG w zakresie współdziałania z Agencją Frontex;- koordynowanie na poziomie Oddziału realizacji międzynarodowych przedsięwzięć o charakterze regionalnym;- obsługa merytoryczna na poziomie Oddziału wizyt i spotkań miedzynarodowych oraz podróży służbowych poza granicami kraju Komendanta Oddziału i jesgo zastępców;- współpraca z komórkami organizacyjnymi KGSG oraz komórkami Komendy Oddziału w zakresie opracowania opinii, materiałów analitycznych, informacyjnych, raportów, odpowiedzi na kwestionariusze i zapytania oraz innych dokumentów do wykorzystania w kontaktach z partnerami zagranicznymi, organami UE, przedstawicielstwami dyplomatycznymi i innymi podmiotami zagranicznymi oraz organizacjami międzynarodowymi.Warunki pracy:- warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno-biurowa, praca w godzinach od 7:30 do 15:30, praca przed monitorem; wymuszona pozycja ciała; miejsce pracy na 4 piętrze.- miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe;- możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie : wyższe.Wymagania niezbędne: - znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie C2;- posiadanie powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w administracji; - posiadanie poświadczenia bezpieczństwa osobowego lub pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostepu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą " POUFNE".Wymagania dodatkowe: - posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
oraz dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA SEKCJI WSPÓŁPRACY MIĘDZYNARODOWEJ WYDZIAŁU ANALIZ, INFORMACJI I WSPÓŁPRACY MIĘDZYNARODOWEJ.
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Racibórz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: raciborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Racibórz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista administracji publicznej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.09.2019
Nazwa pracodawcy:
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Adres pracodawcy:
Dąbrowskiego 2, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie wymogów formalnych: 1. Życiorys i list motywacyjny; 2. Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;3. Oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;4. Kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego; 5. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie; 6. Kopie dokumentó potwierdzających doświadczenie zawodowe; 7. Kserokopie dokumentów potwierdzających znajomość języka angielskiego; 8. Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE" lub oświadczenie o wyrażaniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzajacego zgodnie z ustawa z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. 2018.412 tekst jednolity wraz z późn.zm.) Inne dokumenty: 1. Kopia dokumentu potwierdzajacego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą sie w gronie najlepszych kandydatów; 2. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.Dokumenty nalezy składać osobiście/ lub przesłać/ od dnia:04 września 2019 r. do dnia 18 września 2019 r.pod adresem:Śląski Oddział Straży Granicznej Wydział Kadr i Szkoleniaul. Dąbrowskiego 2 , 47-400 Racibórz Dane osobowe - klauzula informacyjna:Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawieswobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych, nie będzie możliwy udział w naborze.- Administratorem danych jest Komendant Śląskiego Oddziału Straży Granicznej ul. Dąbrowskiego 2, 47-400 Racibórz, Tel. (32) 414 40 00; e-mail: slaski (at) strazgraniczna.pl.- Inspektor ochrony danych: Naczelnik Wydziału Ochrony Informacji Śląskiego Oddziału Straży Granicznej ul. Dąbrowskiego 2, 47 400 Racibórz, Tel. (32) 414 47 12; e-mail: woi.slaski (at) strazgraniczna.pl.- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej na pods. art.26 i nast. ustawy z dnia 21 listopad 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. 2017 r. poz. 1889 ze zm.)- Okres przechowywania danych: 3 miesiące od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru- Dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom danych, nie będą przekazywane do państwa trzeciego, jak również do organizacji międzynarodowej.- Kandydat ma prawo dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, prawo do przeniesienia danych, prawo do cofnięcia zgodyw dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem - żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, po -dany powyżej;- Kandydat ma prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych jeśli stwierdzi, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO.- Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych: art. 6 ust. 1 lit. a RODO.- Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób, który spowoduje zautomatyzowane podjęcie decyzji, w tym również nie będą podlegały profilowaniu.Inne informacje:- Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).- Tylko kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o kolejnym etapie selekcji.- Oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. "Wymagane dokumenty i oświadczenia" należy uwiarygodnić własnoręcznym podpisem.- Kandydat jest zobowiązany złożyć wszystkie dokumenty wskazane w pkt. "Wymagane dokumenty i oświadczenia", dokumenty wskazane w pkt. "Inne dokumenty" kandydat przekłada dobrowolnie.- Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.- Proponowane wynagrodzenie brutto: 2600,00 zł oraz dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego.- Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (32) 414 41 39, (32) 414 43 42.Śląski Oddział Straży Granicznej w Raciborzu jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: raciborski
Gmina pracodawcy: Racibórz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Racibórz
Adres strony pracodawcy: www.sm.strazgraniczna.pl
Ulica pracodawcy: Dąbrowskiego
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy:
Bezpieczeństwo państwa, porządek i bezpieczeństwo publiczne
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 04.09.2019
Data dodania oferty pracy: 04.09.2019
Oferta pracy ważna do: 18.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 04.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 03.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f70a89070351440f508b61b121d4d951
Podobne oferty pracy
gospodarowanie mieniem służby człogowo-samochodowej, planowanie i naliczanie potrzeb materiałowych, realizowanie przedsięwzięć zabezpieczenia logistycznego, współudział w planowaniu, organizacji i prowadzeniu działalności kontrolnej, określenie potrzeb materiałowo-finansowych na zabezpieczenie zadań, sprawowanie nadzoru nad prowadzeniem ewidencji, sprawowanie nadzoru nad utrzymaniem sprawności eksploatacyjnej sprzętu, nadzór nad ewidencją pracy pojazdów, planowanie terminowego odświeżania i rotacji przechowywanych materiałów w magazynachpraca na umowe na okres próbny, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali E
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2019-02-19 - Wrocław (dolnośląskie)
- bieżąca obsługa klientów w ramach realizacji operacji związanych z obrotem gotówkowym i bezgotówkowym,- informowanie klientów o pełnej ofercie produktowej,- promowanie i sprzedaż podstawowych produków i usług oferowanych przez bank,- pozyskiwanie nowych klientów oraz utrymywnie i rozwijane relacji z aktualnymi klientami banku.
Bank Polska Kasa Opieki S.A. I Oddział w Międzychodzie - 2018-10-18 - Międzychód (wielkopolskie)
obsługa stron internetowych firmy, organizacja imprez o charakterze promocyjnym, realizowanie projektów marketingowych
Andropol S.A. - 2016-11-15 - Białystok (podlaskie)
pozyskiwanie i obsługa kontrahentów ze wschodu
HOTEL LIDIA sp. z o.o. sp. k. 76-153 Darłowo ul. Dorszowa 3 - 2017-07-10 - Darłowo (zachodniopomorskie)
Efektywna sprzedaż maszyn rolniczych, komunalnych i środków do produkcji rolnej.
AGRO KOPLANY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-22 - Koplany (podlaskie)
Wykształcenie: wyższe, spec. informacja naukowa i bibliotekoznawstwo lub studia podyplomowe; umiejętność opisu bibliograficznego książki oraz tworzenia kartotek i haseł formalnych, umiejętność opracowania bibliograficznego, katalogowania znajomość programu bibliotecznego Prolib, mile widziana znajomość systemu Mak (formatu MARC21), biegła znajomość pakietu MS Office (edytory tekstu, arkusze kalkulacyjne, programy do prezentacji), umiejętność korzystania z baz danych z zakresu bibliografii naukowej, wiedza na temat baz danych oraz umiejętność ich wykorzystania -Web of Science Core Collection, Scopus oraz Arianta, Baztech; znajomość języka angielskiego w stopniu średniozaawansowanym; dokładność i zdolności organizacyjne oraz umiejętność szybkiego uczenia się; zakres obowiązków: Obsługa czytelników Instytutu, zamówienia, prenumeraty, wymiana międzybiblioteczna, obsługa komputerowych baz danych, udział w opracowaniu formalnym i rzeczowym gromadzonych źródeł informacji, inne prace biblioteczne; w tym: analiza ofert i zapowiedzi wydawniczych, zarządzanie zbiorami bibliotecznymi przez katalogowanie, klasyfikację i opracowanie rzeczowe akcesja zbiorów zwartych i ciągłych oraz specjalnych m.in. sprawozdań z prac badawczo-rozwojowych, aktualizacja inwentarzy i katalogów czasopism oraz katalogów zbiorów zwartych rozdział czasopism i nadzorowanie ich obiegu w poszczególnych komórkach organizacyjnych, w tym prasy codziennej magazynowanie, inwentaryzacja i ocena zawartości zbiorów pod względem przydatności, udostępnianie zbiorów czytelnikom ITG KOMAG oraz na zewnątrz; w ramach wymiany międzybibliotecznej opracowywanie sprawozdań statystycznych na rzecz GUS, ministerstw oraz aktualizacja bazy bibliograficznej PBN i POL - on prace związane z realizacją zamówień zbiorów zwartych i ciągłych, krajowych i zagranicznych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
INSTYTUT TECHNIKI GÓRNICZEJ KOMAG - 2019-07-29 - Gliwice (śląskie)
Montaż urządzeń elektronicznych
kontakt przez PUP - 2019-01-30 - Bielawa (dolnośląskie)
Sporządzanie listy świadczeń dla rodzin zastępczych i rodzinnych domów dziecka a także dla osób pełnoletnich pozostających w rodzinach zastępczych, rodzinnych domach dziecka. Uzupełnianie kart świadczeń dzieci w rodzinach zastępczych.
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Osoba odpowiedzialna będzie za realizację zadań handlowych i marketingowych:- prowadzenie strony internetowej Bakeres.pl , - reklamę prasową oraz w internecie, mailing, youtube, pozycjonowanie strony.- przygotowywanie ofert handlowych, umów handlowych.- wsparcie działu sprzedaży w różnorodnych zadaniach (np. administracja baz danych CRM, przygotowywanie materiałów reklamowych, handlowych), - rozmowy telefoniczne z klientami, sprzedaż relacyjna urządzeń, odpowiadanie na zapytania klienta- pomysły i prowadzenie działań marketingowych- tłumaczenie dokumentów na język: polski, angielski, mile widziane ukraiński- reprezentowanie firmy na targach, spotkaniach biznesowych w Polsce, Ukrainie, UE oraz poza UE- rozmowy i spotkania z dostawcami zagranicznymi, - prowadzenie biura
BAKERES SP. Z O.O. - 2018-04-27 - Rzeszów (podkarpackie)
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów, bieżąca obsługa oraz budowanie długofalowych relacji z istniejącymi klientami, opracowywanie ofert handlowych, ustalanie i negocjowanie warunków współpracy z klientami, ustalanie zapotrzebowania rynku na okreslony typ silnika, badania rynku, aktywny udział w tworzeniu nowych produktów i budowanie strategii marketingowych, współpraca z działem technicznym i działem sprzedaży
Przedsięb.Prod.Handlowo Usługowe MEBLOMARK w Ostrzeszowie - 2016-02-09 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
-obsługa gości restauracji-obsługa programu komputerowego-obsługa kasy fiskalnej
Restauracja CARGO Spółka Cywilna Anita Sztachelska, Tomasz Wojciechowski - 2019-04-29 - Słubice (lubuskie)
- organizacja, nadzór i obsługa szkoleń oraz kursów zawodowych- prowadzenie wymaganej dokumentacji- nadzorowanie terminów ważności kwalifikacji zawodowych - prowadzenie spraw szkoleniowych związanych z bezpieczeństwem ruchu kolejowego- prowadzenie sprawozdawczości w zakresie szkoleń, w tym szkoleń związanych z bezpieczeństwem ruchu kolejowego - organizacja i obsługa szkoleń wewnątrzzakładowych - sporządzanie wniosków upoważniających wstęp na obszar kolejowy - prowadzenie składnicy akt (dokumentacja archiwalna) - sporządzanie wybranych dokumentów archiwalnych.Umowa na czas określony, docelowo przewidywana umowa na czas nieokreślony. :7:00Praca jednozmianowa w godzinach: 7:00-15:00.
Dolnośląskie Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Komunikacyjnej DOLKOM Sp. z o.o. - 2019-03-07 - Wrocław (dolnośląskie)
OBSŁUGA KADROWO-PŁACOWA PRACOWNIKÓW STAŁYCH I TYMCZASOWYCH Z WYKORZYSTANIEM SYSTEMU KADROWO-PŁACOWEGO WF-GANG.
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Lublin (lubelskie)
wykształcenie wyższe, doświadczenie rok w organizacji szkoleń, dobre umiejętności organizacyjne, łatwość nawiązywania kontaktów, umiejętności interpersonalne, bardzo dobra znajomość obsługi komputera MS Office, poczty elektronicznej i internetu, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.Zakres obowiązków: organizowanie szkoleń zawodowych zgodnie z potrzebami rynku pracy, rekrutacja klientów na szkolenia
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP w Poznaniu - 2016-07-05 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Obsługa techniczna komputerów i innych urządzeń używanych przez pracowników Opery, nadzór nad instalacją, konfiguracją, aktualizacją i utrzymaniem sprawności oprogramowania, instalowanie oprogramowania w sieci, na serwerach oraz na komputerach użytkowych w Operze, wykonywanie raportów miesięcznych i rozliczeń okresowych czasu pracy, aktualizacje danych w formularzach do rozliczania czasu pracy, nadzorowanie pracy programów RCP: PR Master i RCP Master, administracja serwerami (Ubuntu, Samba, Windows 2003 R2, Windows XP) i zasobami sieciowymi, niezwłoczne usuwanie nieprawidłowości działania sieci i Internetu wewnątrz Opery, obsługa okablowania szkieletowego sieci Opery oraz urządzeń sieciowych i monitoringu, nadzór nad programem i sprzętem do inwentaryzacji Lupine, informatyczna obsługa i wsparcie stron www.
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Gdańsk (pomorskie)
aktywna sprzedaż produktów bankowych, w tym sprzedaż wiązana: pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymywanie i rozwijanie trwałych relacji z aktualnymi Klientami Banku; informowanie Klientów o pełnej ofercie Banku; realizowanie zadań sprzedażowych i aktywne uczestnictwo w kampaniach produktowych; wykonywanie czynności związanych z obsługą gotówkową i bezgotówkową Klientów.
Bank Pekao S.A. - 2019-04-13 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
- Przeprowadzanie diagnoz wśród podopiecznych projektu- Wprowadzanie podopiecznych do systemu teleopieki- Budowanie sieci wsparcia w lokalnej społeczności seniora (wyszukiwanie opiekunów, wolontariuszy, sąsiadów chętnych do współpracy w zakresie świadczenia usług na rzecz podopiecznych)- Przeszkolenie seniorów oraz sieci wsparcia seniora z obsługi systemu teleopieki- Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z seniorem oraz jego najbliższym otoczeniemFirma oferuje: umowę o pracę w stabilnej firmie, przeszkolenie z zakresu diagnostyki, prowadzenia wsparcia dla seniorów, szkolenia z zakresu pracy z seniorem, komunikacji, pierwszej pomocy, pełną wyzwań pracę w młodym zespole, możliwość stałego doskonalenia kwalifikacji zawodowych oraz nabycia doświadczenia w pionierskiej branży jaką jest teleopieka.
STOWARZYSZENIE "EBI ASSOCIATION" - 2019-04-29 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
sprzedaż internetowa
GRUPAFULL Jacek Kopczyński - 2019-06-25 - Drzecin (lubuskie)
aktywne pozyskiwanie klientów, utrzymywanie kontaktu z obecnymi klientami i dbanie o jakość obsługi, uczestniczenie w spotkaniach handlowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez wysoką jakość obsługi
"JUST" HALINA JUST - 2017-05-18 - Katowice (śląskie)
pozyskiwanie chętnych na szkolenia, kursy (m.in. kierunkowych, bhp, robotyki dla dzieci), prowadzenie list rozliczeniowych, wystawianie faktur, rachunków
kontakt przez OHP - 2017-07-14 - Sosnowiec (śląskie)
Sporządzanie, aktualizacja oraz kontrola dokumentacji systemowej; nadzór nad funkcjonowaniem systemu jakości ISO/HACCP/BRC (dokumentacja wewnętrzna, procedury, instrukcje); prowadzenie szkoleń z zakresu systemów jakościowych dla pracowników spółki; nadzorowanie harmonogramu i przeprowadzanie audytów wewnetrznych; udział w audytach certyfikujących i audytach klientów; zbieranie danych i raportowanie wskaźników jakościowych. Praca w godzinach 8-16
"SENTREX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-16 - Gogolin (opolskie)
listy płac dla nauczycieli, stypendia szkoleniowe i oświata
Urząd Gminy w Deszcznie - 2016-11-10 - Deszczno (lubuskie)
Wymiar zatrudnienia i umowa:- Umowa o pracę na 1/2 etatu- Wynagrodzenie: jest uzależnione od wykształcenia i doświadczenia zawodowego- Praca w siedzibie GCK przy ul. Strażackiej 2, 47-440 Nędza. Do obowiązków stanowiskowych pracownika będzie należało m.in.:1) organizacja imprez kulturalnych promujących kulturę regionu:a. upowszechnianie amatorskiej twórczości plastycznej przez organizację konkursów, przeglądów, warsztatów, wystaw plastycznych, plenerów;b. organizacja występów zespołów muzycznych i tanecznych działających w GCK w Nędzy;c. opieka nad twórcami ludowymi, organizacja wystaw, targów i kiermaszy sztuki ludowej;2) upowszechnianie teatru poprzez organizację warsztatów teatralnych, realizację spektakli teatralnych;3) dokumentacja i archiwizacja foto-wideo wydarzeń kulturalnych, wystaw organizowanych w GCK w Nędzy;4) Prowadzenie strony internetowej GCK w Nędzy i Facebooka;5) Reklama i Promocja działań GCK w Nędzy;6) Współpraca z Dyrektorem przy opracowywaniu planów działalności GCK w Nędzy na dany rok kalendarzowy oraz merytorycznych sprawozdań z działalności GCK w Nędzy;7) pozyskiwanie pozabudżetowych źródeł finansowania projektów kulturalnych, w tym sponsorów, koordynacja projektów;8) badanie i diagnoza potrzeb kulturalnych lokalnej społeczności9) pozyskiwanie uczestników i organizacja zajęć stałych w GCK w NędzyOferujemy: - pracę w zaangażowanym i zmotywowanym zespole - możliwość rozwoju zawodowego - możliwość uczestnictwa w ciekawych warsztatach i wydarzeniach kulturalnych.
Gminne Centrum Kultury w Nędzy - 2019-11-07 - Nędza (śląskie)
Koordynacja upraw, wdrażanie nowych technologii, pilnowanie zabiegów.
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Koskowice (dolnośląskie)
Sprzedaż usług zakładu, poszukiwanie nowych klientów. Obsługa klientów zagranicznych w języku rosyjskim i ukraińskim. Znajomość branży kosmetycznej. Wykształcenie średnie handlowe, doświadczenie zawodowe 2 lata na w/w stanowisku. Dobta znajomość języka ukraińskiego i rosyjskiego. Umiejętność obsługi programu MS OFFICE.
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Ząbki (mazowieckie)
prmowanie usług i produktów, pozyskiwanie klientów, aktualizowanie strony internetowej, dbanie o dobre relacje z klientem, prowadzenie spraw administracyjnych
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Sosnowiec (śląskie)
Sprzedaż żurawi,
TADEUSZ SZOSTEK PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE - 2018-10-05 - Ostrowiec (zachodniopomorskie)
Obsługiwanie zgłoszeń i usuwanie awarii sprzętowych i programowych, instalacja i konfiguracja oprogramowania systemowego i aplikacyjnego, diagnostyka, naprawa sprzętu oraz wymiana części, pomoc użytkownikom, wsparcie użytkowników w rozwiązywaniu problemów, konfiguracja urządzeń LAN, administracja Active Directory, serwerami Windows 2008, 2012, wykonywanie kopii bezpieczeństwa, monitorowanie systemów IT.
Szpitale Wojewódzkie w Gdyni Sp. zo.o. - 2016-06-27 - Gdynia (pomorskie)
wg. programu stazu
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowanie posiłków.
kontakt przez PUP - 2019-03-07 - Białystok (podlaskie)