SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Wrocław oferta pracy DALIA WŁODARCZYK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: 2 500 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa klientów salonu z bielizną Dalia, doradztwo w zakresie brafittingu, obsługa kasy fiskalnej. Dwie zmiany w godz. 9-21Kontakt kandydtaów z pracodawcą: tel. 71 311 82 23
Data publikacji: 2019-08-27
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: DALIA WŁODARCZYK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Legnicka 58, 54-201 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa klientów salonu z bielizną Dalia, doradztwo w zakresie brafittingu, obsługa kasy fiskalnej. Dwie zmiany w godz. 9-21Kontakt kandydtaów z pracodawcą: tel. 71 311 82 23
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw sprzedaży
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie, wyższe, staż pracy mile widziany, podstawy języka angielskiego
Nazwa pracodawcy: DALIA WŁODARCZYK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Wolności 145, 34-220 Maków Podhalański, powiat: suski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: suski
Gmina pracodawcy: Maków Podhalański
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Maków Podhalański
Ulica pracodawcy: Wolności
Numer budynku pracodawcy: 145
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 30.08.2019
Oferta pracy ważna do: 28.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 30.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 27.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?13fc5131a138af4cca3b14767786234f
Podobne oferty pracy
Aktualizowanie informacji o ofercie sprzedaży, kompletowanie informacji o nowych produktach oraz przekazywanie ich do aktualnych i potencjalnych klientów za pomocą poczty elektronicznej i innych przekazów informacji, tj. wyszukiwarki internetowe, porównywarki, prowadzenie rozmów sprzedażowych z klientem, przyjmowanie i rejestrowanie zamówień, organizowanie dostarczenia towaru do klienta (realizacja zamówień), przygotowanie i prezentacja ofert na portalach aukcyjnych i w sklepie internetowym, obsługa dotyczy sklepu www.toner-tusz.pl.
INKON Edyta Filipkowska - 2019-05-08 - Warszawa (mazowieckie)
Tworzenie grafik, plakatów. Tworzenie stron internetowych. Prowadzenie kanałów Facebooka.
kontakt przez PUP - 2019-07-16 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa klientów w zakresie przyjmowania i realizacji zamówień, nadzór nad procesem zamówień, zarządzanie zapasem magazynowym wyrobów gotowych
FOL - DRUK FLEXO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-18 - Płock (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Warszawa (mazowieckie)
Bieżąca kontrola i analiza przebiegu realizacji kontraktu pod kątem ekonomiczno-finansowym, raportowanie i analizowanie wykonania budżetów, nadzór i odpowiedzialność za prawidłowy przebieg procesu obiegu dokumentów kontraktowych,nadzór nad harmonogramami realizacji kontraktu oraz raportowanie i ocena zagrożeń.
MOSTOSTAL ZABRZE REALIZACJE PRZEMYSŁOWE S.A. - 2016-11-28 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
rekrutacja i selekcja pracownikówPraca w delegacji
kontakt przez PUP - 2019-10-07 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
zapoznanie się z ofertą Spółki Domno i konkurencji, opracowywanie ofert handlowych, pozyskiwanie i obsługa klientów, inne zadania związane ze sprzedażą, marketingiem i logistykąos. kontaktowa, chęci do pracy, mile widziana znajomość języków
DOMINO INTERNATIONAL S.A. - 2016-10-28 - Sroczyn (wielkopolskie)
Zgodny z zakresem zadań wykonywanych na stanowisku Specjalisty ds. zamówień publicznych w Zarządzie Zlewni Legnica określonych szczegółowo w ofercie "praca: WR.ZOO.1.110.4.2018" (załącznik PDF do pobrania). Wymagane dokumenty: CV i list motywacyjny, dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie.
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Zarząd Zlewni Legnica - 2019-01-17 - Legnica (dolnośląskie)
1. Prowadzenie nadzoru transakcji i raportów w celu wykrycia potencjalnie nieuczciwych działań handlowych (tj. nadużyć rynkowych, manipulacji rynkowych lub niewłaściwego traktowania klientów)2. Śledzenie naruszeń określonych lokalnych wymogów prawnych lub zasad giełdowych i ich eskalacja w odpowiednich przypadkach3. Budowanie i utrzymywanie silnych relacji z różnymi podmiotami na całym świecie wspieranie wdrażania wszelkich działań, przyczynianie się do rozwoju i podnoszenia reputacji zespołu4. Identyfikacja ryzyka i przyczynia się do zwiększania skuteczności i efektywności istniejących procedur nadzoru, jak również rozwoju nowych procedur5. oraz wykonywanie innych zadan zleconych przez pracodawcę
kontakt przez PUP - 2019-06-11 - Wrocław (dolnośląskie)
Nadzór nad spływem i prawidłowością zamówień oraz nad ewidencją dostaw ze sklepów.Współpraca w terenie ze sklepami w celu maksymalizacji parametrów sprzedażowych.Miejsce pracy Ropczyce oraz teren Podkarpacia.
PIEKARNIA GALICYJSKA Sp. z o.o. - 2017-11-27 - Ropczyce (podkarpackie)
kontrola stanów magazynowych, składanie zamówień, kontrola bieżącej realizacji dostaw , organizowanie pracy magazynu
Pearl Ocean sp. zo.o/ HICS sp z o.o. - 2017-06-02 - Tychy (śląskie)
Kompletowanie zapotrzebowania na materiały i sprzęt, kontakt z dostawcami w celu znalezienia najlepszej oferty zakupowej, koordynowanie procesu tworzenia zapytań ofertowych, negocjacje ramowych warunków współpracy z dostawcami zewnętrznymi, realizacja celów oszczędnościowych. Rozliczanie kosztów transportu, planowanie trasy kierowcy.
Fobud Sp. z o.o. - 2016-06-06 - Marklowice (śląskie)
do uzgodnienia,
DETAL MIX SPÓŁKA Z O.O. - 2016-05-06 - Rzeszów (podkarpackie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Warszawa (mazowieckie)
Tworzenie blogów, pisanie tekstów - praca w języku angielskim, promocja i budowanie marki, ananliza rynku mediów społecznościowych, wyszukiwanie informacji. Praca jednozmianowa w godz. 9.00-17.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
REHEGOO SP. Z O. O. - 2017-08-10 - Bielsko-Biała (śląskie)
Specjalista w Opiniodawczym Zespole Sądowych Specjalistów w Sądzie Okręgowym w Łomży (oznaczenie konkursu: A-1116-9/19)
Sąd Okręgowy w Łomży - 2019-07-29 - Łomża (podlaskie)
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami. Zawieranie umów z zakresu ubezpieczeń na życie z klientami indywidualnymi oraz małymi i średnimi firmami.
PZU Życie S.A. - 2017-02-10 - Płock (mazowieckie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Kraków (małopolskie)
Stanowisko Specjalista usytuowane jest w Sekcji Nadzoru Inwestorskiego Wydziału Budownictwa. Specjalista podlega bezpośrednio Kierownikowi Sekcji (NIS OW001000800010).Specjalista odpowiada za:1) realizację powierzonych zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;2) przyjmowanie dokumentacji od jednostek projektowych, sprawdzanie jej pod względem zgodności z zamówieniem oraz formy projektu dokumentacji odpowiednio do właściwych przepisów;3) przekazywanie dokumentacji do ODBW, celem zaewidencjonowania;4) prowadzenie ewidencji uzgadnianej dokumentacji projektowej;5) realizację zatwierdzonych przez Szefa RZI wniosków zgłaszanych przez inspektorów nadzoru na protokołach konieczności, o uzupełnienie dokumentacji projektowej;6) opracowywanie opinii fachowych do spraw arbitrażowych bądź wynikłych z kontroli różnych organów;7) przestrzeganie zasad ochrony informacji niejawnych, ochrony danych osobowych, przepisów BHP i służby, przepisów bezpieczeństwa pożarowego oraz ochrony środowiska w zakresie pełnionych zadań i obowiązków;8) utrzymanie we właściwym stanie powierzonego mienia.Do obowiązków specjalisty należy:1) znajomość i przestrzeganie przepisów prawa związanych z realizowanym zakresem czynności;2) zapoznanie się z dokumentacją projektową oraz systematyczne i bezzwłoczne wnoszenie ewentualnych uwag do koordynatora;3) udział w posiedzeniach KOPI i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach;4) przygotowanie materiałów formalno - prawnych, celem uzyskaniu decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego i warunków zabudowy;5) przygotowywanie materiałów formalno - prawnych dla Projektanta, celem uzyskania pozwolenia na budowę;6) zdawanie do ODBW, po zakończeniu zadań remontowych lub inwestycyjnych, teczek z dokumentami zadania;7) udział w naradach technicznych, naradach i konferencjach organizowanych przez biura projektowe oraz organizowanych przez kompetentne instytucje wojskowe;8) wykonanie analizy niewykorzystanej dokumentacji projektowej i dalsze postępowanie zależne od przydatności opracowań;9) sprawdzania na bieżąco ewidencji rozliczeniowej zadań projektowych;10) wysyłania interwencji do wykonawców dokumentacji projektowej i ich organów założycielskich w przypadku opóźnień w realizacji, złej jakości prac projektowych;11) uczestniczenie w naradach i szkoleniach organizowanych przez RZI i przełożonych wyższego szczebla;12) Bieżąca aktualizacja ZKZ wg następujących etapów realizacji procesu inwestycyjnego:a) po opracowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej;b) po przetargu;c) po wystąpieniu robót dodatkowych;d) po zakończeniu i rozliczeniu zadania;13) właściwe postępowanie z dokumentacją stanowiącą materiałyarchiwalne i dokumentacją niearchiwalną zgodnie ustawą z dnia14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.Specjalista jest uprawniony do:1) występowania o udostępnienie przez właściwe komórki wewnętrzne informacji niezbędnych dla terminowej realizacji przydzielonych zadań;2) kontaktowania się z użytkownikami oraz właściwymi wojskowymi i cywilnymi instytucjami, w celu uzyskania niezbędnych uzgodnień, opinii, decyzji, akceptacji i zatwierdzeń związanymi z zadaniami realizowanymi przez sekcję.Specjalista współuczestniczy w:1) rozpatrywaniu opracowań projektowych w oparciu o Regulamin ZUD RZI;2) przygotowywaniu materiałów wyjściowych i propozycji doplanowania budżetu na rok następny w zakresie zadańinwestycyjnych i remontowych;3) tworzeniu propozycji planu na rok następny przy współpracyz użytkownikami;4) zlecaniu nadzorów autorskich i zawieranych umów na robotybudowlane;5) zlecaniu i uzyskiwaniu pomiarów geodezyjnych lub wtórników planów sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych;6) uzyskiwaniu decyzji środowiskowych i o lokalizacji inwestycji celu publicznego;7) uzyskiwaniu warunków technicznych dostawy wody, ciepła, gazu, energii elektrycznej oraz odprowadzenia ścieków od dostawców dla realizowanych inwestycji i remontów,8) zlecaniu do biur projektów lub innych wyspecjalizowanych firm badań geologicznych, inwentaryzacji, opinii technicznych, raportów oddziaływania na środowisko itp.;9) zlecaniu opinii i ekspertyz technicznych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-06-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Koordynacja zadań związanych z transportem, zarządzaniem, planowaniem dostaw, gospodarka magazynowa
kontakt przez PUP - 2019-01-09 - Karwiniec (dolnośląskie)
sporządzanie analiz ekonomicznych, sprawozdań, raportów, prace planistyczne i budżetowe, koordynacja prac w zakresie planów rzeczowo-finansowych, przygotowywanie bieżących analiz finansowych i ekonomicznych, monitorowanie realizacji budżetu, udzielanie wsparcia w zakresie rachunkowości zarządczej.
Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie "PZZ" w Stoisławiu S.A. - 2018-08-01 - Stoisław (zachodniopomorskie)
Wykonywanie analiz mikrobiologicznych jakościowych i ilościowych, opracowywanie wyników badań, pobieranie prób, prowadzenie dokumentacji mikrobiologicznej, organizacja pracy laboratorium.
KRAKOWSKIE ZAKŁADY ZIELARSKIE "HERBAPOL" W KRAKOWIE SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-03-25 - Kraków (małopolskie)
Kompleksowa obsługa klientów, pracowników kontraktowych i stałych firmy, odpowiedzialnosć za kontakt nz menadżerami i wsparcie w obszarze Contractors Payroll, obsługa i wsparcie ponad 8000 pracowników tymczasowych i kontraktowych, bliska współpraca z posostałymi zespołami w celu sprawnej obsługi klientów, budowanie pozytywnych relacji ze współpracownikami oraz klientami zewnętrznymi, przestrzeganie przepisów regulujących zasady i formy wynagrodzeń, prowadzenie ewidencji i ststystyki wynagrodzeń oraz kontrola ich poziomu i struktury
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Kraków (małopolskie)
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: terminowo sporządzała listy płac pracowników i zleceniobiorców wg przydzielonych jednostekobliczała należny podatek, składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i sporządzała niezbędną dokumentację w tym zakresie, naliczała wynagrodzenia z tytułu przebywania na zwolnieniu lekarskim zgodnie z obowiązującymi przepisami prowadziła karty wynagrodzeń i karty zasiłkowe pracowników w obsługiwanych jednostkach. - Wynagrodzenie: 2750-3300 zł brutto - płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracęna czas określony do 6 miesięcy. Docelowo na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru z 13.10.2017r..- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenia wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne, inne umożliwiające wykonywanie zadań doświadczenie zawodowe przy średnim 4 lata pracy oraz doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych i kadrowych, a przy wyższym 2 lata pracy oraz doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych i kadrowych( umowa o pracę , umowy cywilno-prawne. Znajomość ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Kodeks Pracy. Znajomość obsługi programów płacowych oraz programu Płatnik. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw płacowych w oświacie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-09-21 - Katowice (śląskie)
pozyskiwanie nowych klientów, ofertowanie, organizacja spotkań, targów, promocja w mediach, kontakty z mediami, realizacja działań z zakresu PR, tworzenie bazy klientów
BOSZ Szymanik i Wspólnicy Spółka Jawna - 2018-11-19 - Lesko (podkarpackie)
przyjmowanie zleceń i dysponowanie , mile widziana znajomość topografii miastaKrakowa
kontakt przez PUP - 2018-01-05 - Kraków (małopolskie)
sprawdzanie, rejestrowanie zdarzeń gospodarczych, tworzenie zestawień podatkowych, porządkowanie dokumentacji księgowej
kontakt przez PUP - 2019-10-02 - Zabrze (śląskie)
Prowadzenie księgowości.
SOSPPiN EDUKATOR w Łomży - 2019-10-16 - Łomża (podlaskie)
rekrutacja kandydatów, poszukiwanie pracowników, współpraca z agencjami pracy tymczasowej
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Kraków (małopolskie)
Tworzenie i realizacja projektów z zakresu miękkiego HR m.in. badania zaangażowania
i satysfakcji pracowników, budowanie profili kompetencyjnych, usprawnianie i udział
w procesach AC/DC, działania employer brandingowe, zarządzanie talentami, oceny okresowe dla pracowników organizacji.
Bieżące wsparcie Działu HR m.in. działaniach szkoleniowych i rozwojowych pracowników, wewnętrznej komunikacji HR, wsparciu w działaniach on-boardingowych, exit interview oraz innych wynikających z przyjętej strategii HR.
Analiza danych źródłowych i raportowanie.
Współtworzenie materiałów szkoleniowych (m.in. szkolenia rozwojowe dla kadry menedżerskiej, Standard Obsługi Klienta, e-learning).
Media Expert - 2015-12-28 - Centrala Złotów (wielkopolskie)