SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Legnica oferta pracy Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Zarząd Zlewni Legnica
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: od 3 200 PLN
Zakres obowiązków: Zgodny z zakresem zadań wykonywanych na stanowisku Specjalisty ds. zamówień publicznych w Zarządzie Zlewni Legnica określonych szczegółowo w ofercie "praca: WR.ZOO.1.110.4.2018" (załącznik PDF do pobrania). Wymagane dokumenty: CV i list motywacyjny, dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie.
Data publikacji: 2019-01-17
Lokalizacja: Legnica (dolnośląskie)
Pracodawca: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Zarząd Zlewni Legnica
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:M. Rataja, 59-220 Legnica, powiat: m. Legnica, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zgodny z zakresem zadań wykonywanych na stanowisku Specjalisty ds. zamówień publicznych w Zarządzie Zlewni Legnica określonych szczegółowo w ofercie "praca: WR.ZOO.1.110.4.2018" (załącznik PDF do pobrania). Wymagane dokumenty: CV i list motywacyjny, dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Legnica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Legnica
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Legnica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
umiejętność obsługi pakietu biurowego MS Office (WORD, EXCEL)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność redagowania pism
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość postępowania administracyjnego (KPA)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : umiejętność analitycznego myślenia, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole[Umiejętność 1] : znajomość przepisów ustaw: o zamówieniach publicznych, o finansach publicznych,[Inne] : Wykształcenie wyższe, co najmniej roczne doświadczenie w pracy zawodowej w administracji publicznej, lub w innychinstytucjach na pokrewnym stanowisku, znajomość przepisów ustaw: o zamówieniach publicznych, o finansach publicznych,Prawo wodne, Prawo ochrony środowiska, Ustawy o ochronie przyrody. Umiejętność stosowanie przepisów w praktyce.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Zarząd Zlewni Legnica
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Legnicy
Adres pracodawcy:
M. Rataja 32, 59-220 Legnica, powiat: m. Legnica, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Kontakt : e -mailowy zz-legnica (at) wody.gov.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Legnica
Gmina pracodawcy: Legnica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Legnica
Ulica pracodawcy: M. Rataja
Numer budynku pracodawcy: 32
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Legnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data dodania oferty pracy: 21.01.2019
Oferta pracy ważna do: 31.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 21.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 17.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- wykonywanie oceny bezpieczeństwa aplikacji i infrastruktury IT; - wykonywanie oceny bezpieczeństwa dostawców; - doradzanie właścicielom systemów w obszarze bezpieczeństwa informacji; - inne zadania zlecone przez pracodawcę, o ile nie są niezgodne z prawem i umową o pracę.
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa kampani cukrowniczej , praca na trzy zmiany
PIAST GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-08-09 - Strzelin (dolnośląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-03-25 - Warszawa (mazowieckie)
kompletowanie i prowadzenie dokumentacji handlowej, sporzadzanie ofert handlowych, kampanii marketingowych nastawinych na efekty sprzedażowe, korespondencja z kooperantami i klientami, udzial w realizacji projektów inwestycyjnych i rozwojowych zgodnie z opracowanymi planami sprzedaży, uczestnictwo wraz z opiekunem w spotkaniach z kontrahentami, szkoleniach, targach
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Katowice (śląskie)
obsługa maszyn grysujących grzybów leśnych i pieczarek oraz ich konserwacja, możliwość przyuczenia, mile widziane uprawnienia na wózek widłowy
JANTEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-24 - Stara Tuchorza (wielkopolskie)
składanie zapytań ofertowych dotyczacych robót branżowych, przygotowywanie ofert zgodnie z przepisami oraz wymogami dokumentów przetargowych, znajomość programu Norma Pro , kontakt z podwykonawcami , kontakt z zamawiającym
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o. - 2018-07-13 - Podlechy (warmińsko-mazurskie)
Dobór i selekcja do służby wojskowej
17 Wojskowy Oddział Gospodarczy / Jednosta Wojskowa 5308 - 2016-08-05 - Koszalin (zachodniopomorskie)
wprowadzanie nowych pracowników do zakładu, pokazywanie i szkolenie na czym polega praca w zakładnie, monitowanie pracy pracowników, szukanie nowych kandydatów do pracy, pomoc pracownikom w zakładziepraca na umowę zlecenie około 150 godzin w miesiącu, dyspozycyjność w godzinach 7:00-21:00oferta dostępna w sali F
kontakt przez PUP - 2018-07-23 - Wrocław (dolnośląskie)
-Działanie jako ekspert rynkowy i centralny punkt lokalnych usług HR i zarządzania zasobami ludzkimi poprzez rozwiązywanie złożonych wniosków i wspólnych inicjatyw. Zapewnianie klientom pełnej, dokładnej i terminowej odpowiedzi zgodnie z globalnymi i lokalnymi wytycznymi, w ramach wskaźników KPI dotyczących HR i efektywne wykorzystywanie narzędzi i systemów HR. Przejrzystość wszystkich przychodzących zapytań, w tym koordynacja z różnymi zespołami, regularne działania kontrolne i informowanie klientów o statusie. Szkolenie i doradzanie klientom i wewnętrznym interesariuszom w zakresie procesów i systemów HR SSC. -Utrzymanie danych HR2U i przeprowadzanie audytu zgodnie z wymaganiami kontroli wewnętrznej, procedurą audytu, OPM i wskaźnikami KPI HR. Przeprowadzanie analizy przyczyn źródłowych wszystkich błędów i zaimplementowanie działania zapobiegawczego. Dostarczanie klientom i zespołom SSC jasnych i dokładnych odpowiedzi dotyczących lokalnych procesów C & B. Badanie i eskalacja wyjątkowych przypadków i przetwarzanie niespójności w zespole kompensacyjnym SSC i / lub zespołach centralnych. Wspieranie zespołu kompensacyjnego SSC podczas realizacji globalnych cykli (IC, Merit, Ankiety płacowe) i dla projektów specyficznych dla rynku. - Przygotowanie wysokiej jakości standardowych i złożonych raportów, w tym obliczenia (np. Wytyczne dotyczące wzrostu wynagrodzeń) i symulacje. Uruchamianie raportów i kontroli kwalifikowalności, aby wspierać lokalne cykle C & B (nagrody, wynagrodzenia zmienne, programy świadczeń). - Odgrywanie kluczowej roli w utrzymywaniu wiedzy w zespole przez wprowadzanie na rynek i szkolenie HR Generalists. Regularne tworzenie i aktualizowanie instrukcji pracy przy wysokiej jakości i w porozumieniu z różnymi zaangażowanymi stronami HR. Wspieranie Lidera Zespołu, koordynując wspólne inicjatywy z zespołami SSC i rynkowymi zespołami HR.
kontakt przez PUP - 2019-02-07 - Kraków (małopolskie)
Rekrutacja pracowników
TIGER JOB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-02 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Szczegóły naboru na stronie www.kariera.polsl.plWykształcenie wyższe preferowane z zakresu zarządzania, administracji lub ekonomii; doświadczenie w planowaniu strategicznym i analizach dużej ilości danych; biegła znajomość pakietu Ms Office; znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie C1; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2018-10-09 - Gliwice (śląskie)
przygotowywanie oraz przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, opracowywanie ekspertyz, publikacji, wzorów dokumentów związanych z zamówieniami publicznymi, współpraca z podmiotami zewnętrznymi, doradztwo w zakresie zamówień publicznych, prowadzenie czynności kontrolnych w zakresie zamówień
Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej - 2016-06-29 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Samodzielne prowadzenie działań mających na celu dotarcie do odpowiednich kandydatów z branży IT Aktywne pozyskiwanie i selekcja kandydatów z wykorzystaniem m.in. bazy kandydatów, portali społecznościowych oraz poszukiwanie nowych, niestandardowych metod,Sporządzanie zestawień i analiz w zakresie rekrutacji i selekcjiWspolpraca z zespolem managerskim w zakresie przygotownia strategii sourcingowych Intepretacja planow sourcingowych, definiowanie rol, scisla wspolpraca z zespolem sourcingowym Aktywne budowanie wizerunku firmy na rynku pracy,Proponowanie rozwiązań usprawniających i doskonalących procesy HR,Wsparcie w realizacji projektów i bieżących zadań Działu HR.
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Kraków (małopolskie)
Pozyskiwanie klientów i budowanie sieci sprzedaży na terenie Bliskiego Wschodu. Reprezentowanie firmy w krajach arabskich, przygotowywanie ofert handlowych, gotowość do podróży krajowych i zagranicznych
kontakt przez PUP - 2017-07-31 - Łódź (łódzkie)
księgowanie dokumentów firm, listy płac, ZUS
Biuro Rachunkowe od A do Z Euro Serwis Agencja Ubezpieczeniowa od A do Z Izabela Kowalska - 2018-01-10 - Żychlin (łódzkie)
działania mające na celu podniesieni skutecznego funcjonowania firmy
kontakt przez PUP - 2018-08-07 - Chełm (lubelskie)
Przeprowadzanie procesu wyboru kandydatów w języku URDU.Pozyskiwanie pracowników głównie z obszaru Pakistanu i państw sąsiadujących.Przygotowywanie ofert pracy w języku URDU.Umowa zlecenia na okres 3 lat, 200 h/m-c.Godz. pracy: 8-16, 14-22.Miejsce pracy: Łódź i teren Polski.
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Łódź (łódzkie)
- Zarządzenie Nr 88/2016 z dnia 18 listopada 2016r. Prezesa Sądu Okręgowego w Katowicach § 1 Na podstawie art. 8 ust. 1 w zw. z art. 9 ust 7 ustawy z dnia 5 sierpnia 2015r. o opiniodawczych zespołach sądowych specjalistów (t.j. - Dz. U. z 2015r. poz. 1418) oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 11 marca 2016r. w sprawie konkursów na stanowiska kierownika i specjalisty opinidawczego zespołu sądowych specjalistów (Dz. U. z 2016r. poz. 367) ponownie zarządzam przeprowadzenie konkursu na stanowisko specjalisty (w zakresie psychologii), o sygnaturze O.Kdr. 110-1102-152/16, w III Opiniodawczym Zespole Sądowych Specjalistów w Sądzie Okręgowym w Katowicach z siedzibą w Bytomiu.- Ilość wolnych stanowisk: 0,5 (umowa na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy).- Termin I etapu konkursu: 20 grudnia: 20 grudnia 2016r.- Miejsce przeprowadzenia konkursu: Sąd Okręgowy w Katowicach.- Miejsce i termin II i III etapu konkursu zostanie ogłoszone na stronie internetowej www.katowice.so.gov.pl w dziale Oferty pracy.- Zarządzam zamieszczenie ogłoszenia na tablicy ogłoszeń w gmachu Sądu Okręgowego w Katowicach, nadto w siedzibie Urzędu Pracy w Katowicach, w Biuletynie Informacji Publicznej, na stronie internetowej Sądu Okręgowego w Katowicach.- W zakresie przeprowadzania badań oraz opiniowania do zadań specjalisty należy:a) realizacja procesu diagnostycznego w obszarze posiadanej specjalności, adekwatnie do problemu diagnostycznego;b) stosowanie metod i technik badawczych, dokonywanie interpretacji i integracji wyników badania w zakresie własnej specjalności;c) sporządzanie części opinii w zakresie posiadanych kompetencji zawodowych;d) wykonywanie czynności diagnostycznych z najwyższą starannością, zgodnie z aktualnymi wskazaniami wiedzy i nauki oraz etyką wykonywanego zawodu, bezstronnie i terminowo.W ramach zespołu, na zlecenie sądu, prowadzenie mediacji, przeprowadzania wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich, prowadzenie poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin.- Wynagrodzenie: od 1500 zł/brutto. Wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu. Praca na umowę o pracę na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru (ok. 01.02.2017r.)- Praca na 1/2 etatu w równoważnym systemie czasu pracy w godzinach: 7:30-18:00.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2016-12-01 - Bytom (śląskie)
Przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych, ,świadczeń opiekuńczych, świadczenia wychowawczego i innych, dot. merytorycznie ŚŚR, wprowadzanie danych do programu komputerowego, prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców), przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych, współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do ww. świadczeń, przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do ww. świadczeń lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustaw, sporządzanie sprawozdań, tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych jw. świadczeń, prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2018-11-13 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
organizowanie transportu drogowego,pozyskiwanie przewoźników
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa kancelaryjna biura; przyjmowanie i wysyłanie korespondencji; rejestrowanie pism przychodzących i wychodzących; obsługa administracyjna posiedzeń organów LGD; prowadzenie ewidencji uchwał organów LGD; Przygotowywanie projektów uchwał organów LGD, sprawozdań, protokołów, informacji oraz pism; przygotowywanie projektów wniosków o wsparcie finansowe na realizację operacji przez LGD; obsługa administracyjna szkoleń organów LGD oraz pracowników Biura Zarządu; udzielanie beneficjentom informacji dot. problematyki wdrażania LSR; obsługa wniosków składanych w ramach ogłaszanych naborów; obsługa administracyjna spotkań dla mieszkańców obszaru LGD; gromadzenie danych i aktualizacja strony internetowej.
LOKALNA GRUPA DZIAŁANIA "PARTNERSTWO PÓŁNOCNEJ WARMII I WYSOCZYZNY ELBLĄSKIEJ" - 2019-05-31 - Frombork (warmińsko-mazurskie)
Praca w programie Subiekt GT, obsługa urządzeń biurowych w zakresie zadań zaopatrzenia sklepów, zestawienia i rozliczenia zamówień, planowanie zamówień praca w MS Word i Excel, obsługa telefoniczna i e-mailowa kontrahentów zewnętrznych, współpraca z innymi działami firmy w kwestii zaopatrzenia i koordynacja pracy wyznaczonych sklepów.
TAHEEBO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - DYSTRYBUCJA SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-06-13 - Michałowice (małopolskie)
Zadania: pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymywanie i rozwijanie trwałych relacji z aktualnymi Klientami Banku; promowanie i sprzedaż podstawowych produktów i usług oferowanych przez Bank; bieżąca obsługa Klientów w ramach realizacji operacji związanych z obrotem gotówkowym (obsługa kasowa) i bezgotówkowych (czynności dysponenckie).Korzyści: pełna wyzwań praca w organizacji finansowej będacej liderem bankowości w Polsce; możliwość dalszego rozwoju zawodowego i poszerzania wiedzy; system szkoleń i programów rozwojowych; stabilne zatrudnienie i atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych; praca w organizacji wyznającej zasadę Work-Life Balance. Wynagrodzenie 3000 - 4300 zł brutto- w zależności od doświadczenia. Okres próbny 6 m-cy, następna um. na czas określony lub nieokreślony. Godz. pracy 9.15-17.15.
BANK POLSKA KASA OPIEKI - SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-06-11 - Słupsk (pomorskie)
obsługa klienta w salonie i programów komputerowych
kontakt przez PUP - 2020-02-10 - Chorzów (śląskie)
Obsłga SPA, zakwaterowanie, sprzedaż produktów i usług.
Centrum Apiterapii APIBAŁT Sp. z o.o. - 2018-03-07 - Bałtów (świętokrzyskie)
Bieżąca obsługa klientów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-05-02 - Warszawa (mazowieckie)
Oferujemy:- praca od poniedziałku do piątku- wolne weekendy- jedna zmiana- umowa zlecenie/o prace- atrakcyjny system wynagrodzeń podstawa + prowizja + premia + nagrodyWymagania:- łatwość w nawiązywaniu kontaktów - wysoka motywacja do pracy - dobra organizacja pracy- nastawienie na osiąganie wyznaczonych celów- konsekwencja i skuteczność w działaniu Szukamy osoby do stałej współpracy.
EUROPEJSKIE CENTRUM WSPIERANIA MARKETINGU PIOTR LYP - 2015-12-29 - Rybnik (śląskie)
Specjalista ds. technicznych
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Tarnów (małopolskie)
-obsługa klientów
M.M. Kraszewscy spółka jawna - 2015-12-03 - Szepietowo-Janówka (podlaskie)
rozliczanie się z FV kosztowych, odpowiedzialność za przyjmowany i zdawany towar zgodnie z dokumentami przyjmowanymi, np. WG, CMR, WZ, PZ, FV, Zleceń, odpowiedzialność za skład pojazdu samochodowego, który świadczy usługi na przewozie rzeczy
PHU "MARKO" MAREK JÓŹWIK - 2016-03-15 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)