SPECJALISTA D.S. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH Frombork oferta pracy LOKALNA GRUPA DZIAŁANIA "PARTNERSTWO PÓŁNOCNEJ WARMII I WYSOCZYZNY ELBLĄSKIEJ"
Stanowisko: SPECJALISTA D.S. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa kancelaryjna biura; przyjmowanie i wysyłanie korespondencji; rejestrowanie pism przychodzących i wychodzących; obsługa administracyjna posiedzeń organów LGD; prowadzenie ewidencji uchwał organów LGD; Przygotowywanie projektów uchwał organów LGD, sprawozdań, protokołów, informacji oraz pism; przygotowywanie projektów wniosków o wsparcie finansowe na realizację operacji przez LGD; obsługa administracyjna szkoleń organów LGD oraz pracowników Biura Zarządu; udzielanie beneficjentom informacji dot. problematyki wdrażania LSR; obsługa wniosków składanych w ramach ogłaszanych naborów; obsługa administracyjna spotkań dla mieszkańców obszaru LGD; gromadzenie danych i aktualizacja strony internetowej.
Data publikacji: 2019-05-31
Lokalizacja: Frombork (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: LOKALNA GRUPA DZIAŁANIA "PARTNERSTWO PÓŁNOCNEJ WARMII I WYSOCZYZNY ELBLĄSKIEJ"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Braniewska 11, 14-530 Frombork, powiat: braniewski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa kancelaryjna biura; przyjmowanie i wysyłanie korespondencji; rejestrowanie pism przychodzących i wychodzących; obsługa administracyjna posiedzeń organów LGD; prowadzenie ewidencji uchwał organów LGD; Przygotowywanie projektów uchwał organów LGD, sprawozdań, protokołów, informacji oraz pism; przygotowywanie projektów wniosków o wsparcie finansowe na realizację operacji przez LGD; obsługa administracyjna szkoleń organów LGD oraz pracowników Biura Zarządu; udzielanie beneficjentom informacji dot. problematyki wdrażania LSR; obsługa wniosków składanych w ramach ogłaszanych naborów; obsługa administracyjna spotkań dla mieszkańców obszaru LGD; gromadzenie danych i aktualizacja strony internetowej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA D.S. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Frombork
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: braniewski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Frombork
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik administracji*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2019
Data zakończenia pracy: 30.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa urządzeń biurowych
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_1:
rosyjski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_2:
angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane:-co najmniej 5 lat pracy na podobnym stanowisku,-obsługa komputera i aplikacji biurowych, -znajomość zagadnień PROW 2014-2020, -znajomość Lokalnej Strategii Rozwoju LGD "Partnerstwo Północnej Warmii i Wysoczyzny Elbląskiej" na lata 2014-2023.Preferowane:-doświadczenie w aplikowaniu i rozliczaniu środków unijnych i krajowych,-znajomość ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o rozwoju lokalnym z udziałem lokalnej społeczności,-umiejętność śledzenia zmian w przepisach prawnych,-dobra organizacja pracy, sumienność, rzetelność, samodzielność i odpowiedzialność przy wykonywaniu powierzonych zadań, dyspozycyjność, komunikatywność, wysoka kultura osobista.
Nazwa pracodawcy:
LOKALNA GRUPA DZIAŁANIA "PARTNERSTWO PÓŁNOCNEJ WARMII I WYSOCZYZNY ELBLĄSKIEJ"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Braniewie
Adres pracodawcy:
Braniewska 11, 14-530 Frombork, powiat: braniewski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie lub bezpośrednio do pracodawcy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: braniewski
Gmina pracodawcy: Frombork
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Frombork
Ulica pracodawcy: Braniewska
Numer budynku pracodawcy: 11
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Braniewie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik administracji*
Data dodania oferty pracy: 31.05.2019
Oferta pracy ważna do: 14.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 31.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 31.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ec1aa432c8c78844345d106c02cafb40
Podobne oferty pracy
Zadania związane z zamówieniami towarówRozliczanie zleceń,umówKontrola nad należnościami i zobowiązaniami firmy
kontakt przez PUP - 2019-03-14 - Kotunia (wielkopolskie)
koordynacja pracy montażu konstrukcji drewnianych, aktywne uczestnictwo w pracach montazowych i budowlanych
kontakt przez PUP - 2016-09-19 - Świerczyna (wielkopolskie)
umiejętność oceny jakości kamieni używanych w budownictwie (marmur, granit, piaskowie, alabaster), wyrobów ceramicznych, nawiązywanie i utrzymywanie dobrych długofalowych realacji biznesowych z dostawcami
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Piaseczno (mazowieckie)
Sprzedaż imprez turystycznych w Aquaparku w Redzie. Do wynagrodzenia doliczana jest premia od sprzedaży. Wymagania: wykształcenie min. średnie, doświadczenie min. 1 rok, znajomość j. angielskiego lub j. niemieckiego, znajomość systemu rezerwacyjnego MerlinX mile widziana.
ARS TOUR Joanna Ziemann - 2017-06-02 - Reda (pomorskie)
opieka nad dziećmi w wieku 1,5 roku - 2 - 5 lat
Paulina Sołśnia i Katarzyna Pacocha sp.j - 2018-01-26 - Kotarwice (mazowieckie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: pełnienie nadzoru i zarządzanie nad realizacją kontraktu, sporządzanie raportów z postępu prac projektowych, przygotowywanie korespondencji do zamawiającego, nadzorowanie prac projektowych i tworzenie harmonogramów prac, ewidencja i dekretowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej; WYMAGANIA: wykształcenie wyższe administracja/budownictwo/ekonomia, mile widziane doświadczenie w branży drogowej, znajomość Prawa Zamówień Publicznych, biegła obsługa komputera, posiadanie wiedzy z zakresu Prawa Budowlanego
kontakt przez PUP - 2018-12-19 - Lubliniec (śląskie)
Kontakt z klientami oraz pozyskiwanie nowych, koordynacja sprzedaży
STYRODACH ARKADIUSZ DRAGUN - 2017-05-05 - Zalewo (warmińsko-mazurskie)
Realizacja spotkań umawianych przez dział Call Center. Sprzedaż usług telekomunikacyjnych. Zgłoszenia cv na email: lodzkie (at) edensc.com
PROGRESS ACTIVE sp. z o.o. - 2016-01-11 - Łódź (łódzkie)
prowadzenie zbiorów rejestrów, opracowywanie i aktualizacja wydanych aktów normatywnych i organizacyjnych, nadzorowanie spraw formalno-prawnych, organizowanie i zbezpieczanie obsługi protokolarnej posiedzeń Zarządu oraz Rady Nadzorczej, zarzadzanie sprawozdawczością Spółki; mile widziane doświadczenie; mile widziana znajomośc j. niemieckiego i j. angielskiego na poziomie podstawowym
"KOLB" SP. Z O.O. KOLONOWSKIE - 2017-06-09 - Kolonowskie (opolskie)
doradztwo w zakresie wyboru formy prowadzenia działalności gospodarczej, aktywna sprzedaż usług księgowych, budowanie, utrzymywanie oraz rozwijanie wysokiego poziomu satysfakcji klientów, windykacja niezapłaconych należności klientów kancelarii, rozwiązywanie problemów związanych z rozliczaniem w urzędachpraca na umowę zlecenie (157 godzin w miesiącu), praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00oferta dostępna w sali E
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Wrocław (dolnośląskie)
W/g stanowiska.
"SPOŁEM" POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW - 2019-02-13 - Kielce (świętokrzyskie)
Opis stanowiska:telefoniczna, mailowa oraz bezpośrednia obsługa klienta niemieckojęzycznego,przygotowanie dokumentów zgodnie z kryteriami klientów,pomoc w windykacji należności,z biegiem czasu obsługa wewnętrznych programówwspółpraca i wspieranie pracy innych działów wewnątrz firm.Wymagania:znajomość języka niemieckiego (WYMAGANE),doświadczenie w obsłudze klienta,łatwość nawiązywania kontaktów,odporność na stres,znajomość środowiska Microsoft Office,znajomość tematyki transportu i spedycji będzie dodatkowym atutem,CHĘĆ DO PRACY!Oferujemy:pracę w prężnie rozwijającej się firmie (możliwy również staż!),atrakcyjne wynagrodzenie,przyjazną atmosferę!Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres e-mail: a.kesik (at) espologistic.pl
Espo Logistics Sp. z o.o. - 2015-11-20 - Palikówka (podkarpackie)
Monitorowanie ilościowej oraz jakościowej struktury zasobów ludzkich w firmie; rekrutacja oraz zarządzanie potencjałem już zatrudnionych pracowników; rozwój systemu motywowania i dokształcenia pracowników; monitorowanie trendów i zmian na rynku pracy, w biznesie, zarządzaniu i gospodarce; przygotowanie raportów; kontakt z partnerami (w tym zagranicznymi).
GRETGO SP. Z O.O. - 2016-12-23 - Gdynia (pomorskie)
pozyskiwanie i obsługa klientów wietnamskich lub chińskich, prezentowanie produktów i usług, udzielanie informacji, rozwiązywanie problemów
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
obsługa myjni sam. ciężarowych
FOKUS FLOWER SPECIAL SP. Z O.O. - 2018-07-23 - Świecko (lubuskie)
Rekrutacja pracowników na powierzone stanowiska. spisywanie umów z kandydatami. Obsługa kandydatów w biurze.
kontakt przez OHP - 2017-01-30 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-08-24 - Warszawa (mazowieckie)
telefoniczny kontakt ze ściśle wyselekcjonowaną grupą docelową,wysyłka ofert drogą elektroniczną, ewidencjonowanie zamówień w systemie CRM, monitoring należności, raportowanie bieżących wyników pracy
kontakt przez OHP - 2017-07-04 - Katowice (śląskie)
Do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Nowa Wieś (podkarpackie)
dbanie o relacje z klientami z Chin, wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach chińskich kontrahentów i dostawców
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
pełne księgi
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Kraków (małopolskie)
sporządzanie projektów dokumentów i opinii prawnych
kontakt przez PUP - 2017-08-21 - Koło (wielkopolskie)
w zakresie informatyki: administrowanie sieci komputerowej, obsługa Allegro, administrowanie strony internetowej, drobne naprawy i wymiany sprzętu komputerowego, wykonywanie archiwizacji danych; w zakresie marketingu: budowanie strategii marketingowej firmy, analiza rynku krajowego i monitoring działań konkurencji, przygotowywanie i koordynowanie promocji B2B, koordynowanie i analiza skuteczności ATL, opracowywanie materiałów reklamowych w wersji papierowej i elektronicznej
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ GRONEKO SC - 2016-05-10 - Mikorzyn (kujawsko-pomorskie)
Przyjmowanie i weryfikacja dostaw, kompletacja towaru w magazynie, dbałość o czystość i porządek w magazynie, dbałość o prawidłowy obieg dokumentacji magazynowej.Praca w niskich temperaturach, mikroklimat zmienny (magazyn suchy, chłodzony, mroźnia).
IGLOTEX DYSTRYBUCJA Sp. z o.o. - 2016-07-06 - Łódź (łódzkie)
Obsługa klienta, odbieranie telefonów, praca nad obróbką zamówień, realizacja zamówień, przyjmowanie i wprowadzanie towaru, fakturowanie WZ, tworzenie kart klienta, sprawdzanie faktur oraz ich archiwizacja
Iglotex Dystybucja Sp. z o.o. - 2017-11-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)
kosmetyka samochodowa, czyszczenie tapicerki meblowej, czyszczenie dywanów
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Sędziszów (świętokrzyskie)
-analiza i ocena projektów inwestycyjnych pod kątem możliwości dofinansowania w ramach funduszy UE-opracowywanie dokumentacji aplikacyjnych o dotacji UE zgodnie z wytycznymi-rozliczanie projektów finansowych z funduszy UE-współpraca z bankami w zakresie finansowania inwestycji.Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
Polska Żegluga Bałtycka S. A. - 2017-06-20 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Warszawa (mazowieckie)
- nadzór merytoryczny nad przestrzeganiem przepisów BHP,- sporządzanie analiz wypadków w drodze do/z pracy,- prowadzenie rejestru chorób zawodowych,- doradztwo w zakresie przepisów BHP,- prowadzenie szkoleń ogólnych z zakresu BHP,- prowadzenie kontroli stanu BHP w KPW Gdynia
KOMENDA PORTU WOJENNEGO GDYNIA - 2019-05-13 - Gdynia (pomorskie)
staż w dziale rachunkowości
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)