SPECJALISTA DS. OBSŁUGI PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH K/M (J. ANGIELSKI, J. ROSYJSKI) Warszawa oferta pracy kontakt przez PUP
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH K/M (J. ANGIELSKI, J. ROSYJSKI)
Wynagrodzenie: od 4 800 PLN
Zakres obowiązków: j.w.
Data publikacji: 2018-08-24
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: j.w.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: praca w godz. 9-17
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH K/M (J. ANGIELSKI, J. ROSYJSKI)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali analitycy finansowi
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 31.08.2018
Data zakończenia pracy: 30.08.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali analitycy finansowi (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
rosyjski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Programowanie Python
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Pakiet MS Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Program VBA
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie zawodowe; 6 miesięcy doświadczenia zawodowego; biegła znajomość języka angielskiego i rosyjskiego do kontaktów z kontrahentami zewnętrznymi oraz do pracy w środowisku multikulturowym - znajomość przepisów prawa, w tym: regulacji wewnętrznych i zewnętrznych, w szczególności wynikających z działań podmiotów nadzoru finansowego/bankowego - umiejętność posługiwania się językami programowania; R, Python, VBA, Bash - doskonała znajomość obsługi pakietu MS Office (Word, Excel, itd.) - umiejętność wykorzystania nowoczesnych technologii do realizacji powierzonych zadań - znajomość zagadnień rynku kapitałowego, a także znajomość różnych produktów finansowych; - umiejętność pracy z partnerami na wyższym szczeblu - sprawdzona umiejętność nawiązywania i utrzymywania kontaktów biznesowych i relacji z klientami - umiejętność współpracy z innymi jednostkami firmy oraz jednostkami zewnętrznymi w celu zapewnienia najlepszej jakości pracy - umiejętność pracy zespołowej, terminowość i bardzo dobra organizacja pracy - umiejętność budowania właściwych relacji z klientem w celu zwiększenia efektywności współpracy - umiejętność współtworzenia procesów operacyjnych. Główne zadania i obowiązki obejmują (ale nie są ograniczone do): - Wspieranie bliskich relacji biznesowych z wewnętrznymi i zewnętrznymi partnerami i klientami poprzez pełne zaangażowanie w bieżące zadania i projekty biznesowe; - Zapewnienie wysokiej jakości usług dostarczanych klientom; - Procesowanie instrukcji przyjęcia i wypłaty kuponów oraz dywidend - Uzgadnianie i rozwiązywanie różnic pomiędzy Custody i działem Fund Accounting - Wystawianie oraz monitorowanie instrukcji rozliczeniowych/płatniczych do innych banków powierniczych; - Szkolenie i wprowadzanie nowych pracowników; - Sprawdzanie instrukcji płatniczych przygotowanych przez młodszych stopniem specjalistów; - Aktywne i samodzielne poszukiwanie oraz wdrażanie nowych, lepszych rozwiązań w ramach własnych zadań; - Wspieranie pracowników w rozwiązywaniu bieżących problemów operacyjnych oraz zapewnienie ciągłości procesu; - Regularne monitorowanie i aktualizacja procedur operacyjnych; - Niezwłoczne informowanie przełożonego o wszelkich realnych i potencjalnych problemach, mogących mieć wpływ na wyniki i percepcję całej jednostki; - Wspieranie pozytywnego i profesjonalnego środowiska pracy; - Realizacja wszelkich obowiązkowych szkoleń w określonych ramach czasowych; - Wykonywanie innych zadań biznesowych przypisanych przez przełożonego; - Udział w projektach biznesowych, wprowadzanie nowych klientów, dokumentowanie nowych procesów.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grochowska 171b, 04-111 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Grochowska
Numer budynku pracodawcy: 171b
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali analitycy finansowi
Data dodania oferty pracy: 24.08.2018
Oferta pracy ważna do: 31.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 24.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 24.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie sekretariatu,sporządzanie pism,pomoc księgowej,odbieranie i wysyłanie korespondencji
METAL-PLUS BARBARA BIELIŃSKA - 2016-09-08 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
• obsługę klienta dzwoniącego z Niemiec lub Austrii• koordynowanie i utrzymywanie relacji z klientami,• dbanie o dobry wizerunek firmy, • współpraca w zespole obsługi klienta oraz z innymi działami firmy,• obsługa klientów indywidualnych oraz informowanie ich o ofercie firmy • przygotowywanie internetowych ofert handlowych• przedstawianie najlepszych rozwiązań dla klientów oraz warunków współpracy
IDEA Arkadiusz Kardyś - 2017-12-11 - Trzebinia (małopolskie)
POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW, OBSŁUGA OBECNYCH ZLECEŃ - / DRUKARNIA, SPRZEDAŻ NOŚNIKÓW /PRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCH, PROWADZENIE NEGOCJACJI, WYCENY DRUKÓWPRZYGOTOWYWANE MEDIA PLANÓWOBSŁUGA REGIONUROZWÓJ SIECI WYNAJMU NOŚNIKÓW BILLBOARDOWYCH DOŚWIADCZENIE W SPRZEDAŻY POWIERZCHNI BILLBOARDOWYCH I WIELKOFORMATOWYCH - OOH: / MILE WIDZIANE OSOBY ZNAJĄCE BRANŻĘ REKLAMY /OBSŁUGA SYSTEMÓW SPRZEDAŻOWYCH ON-LINE - / DRUKARNIA, NOŚNIKI BILLBOARDOWE /KOMUNIKATYWNOŚĆ I ŁATWOŚĆ NAWIĄZYWANIA KONTAKTÓWSAMODZIELNOŚĆ I KREATYWNOŚĆZAANGAŻOWANIE W WYKONYWANĄ PRACĘ
GRUPA REKLAMOWA - EASOLUTION.PL - 2016-07-19 - Rzeszów (podkarpackie)
Rozliczanie transakcji ekonomicznych. Analizowanie przeterminowanych należności klientów. Przygotowywanie raportów i analiz.
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Kraków (małopolskie)
praca w zawodzie - profile aluminiowe
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Ruda Śląska (śląskie)
obsługa obecnych klientów i pozyskiwanie nowych, tworzenie i negocjowanie ofert handlowych
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2016-12-06 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie zakompleksową obsługę Klientów w dziale handlowym, przygotowywanietowaru i działu do sprzedaży, doradztwo asortymentowe.
kontakt przez OHP - 2016-03-24 - Sanok (podkarpackie)
Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów. Budowanie długotrwałych relacji z klientami.Planowanie i realizacja działań marketingowych (strategia i plan sprzedaży).Organizacja i uczestnictwo w wydarzeniach marketingowych.Raportowanie wyników działań sprzedażowych i marketingowych.
"STAL IMPEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-18 - Krosno (podkarpackie)
wykonywanie obowiązków pracownika bhp
"Ochrona Pracy" Sp. z o.o. - 2015-12-10 - Wadowice (małopolskie)
Sprzedaż jako przedstawiciel handlowy, sprzedaż internetowa, marketing.
Hurtownia Kinga Tomasz Banach - 2016-10-13 - Zamość (lubelskie)
Zarządzanie transportem.
Miejska Stacja Pogotowia Ratunkowegow Gdyni Samodzielny Zakład Opieki Zdrowotnej - 2017-05-29 - Gdynia (pomorskie)
praca na stanowisku kucharz
Bar Mleczny "Słonecznik" Aneta Kołodzińska-Serafin - 2017-01-19 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
obsługa klienta w zakresie wszelkiego rodzaju odszkodowań, w dziedzinie wynajmu pojazdów, kompletowanie dokumentacji medycznej, prowadzenie spraw na drodze polubownej oraz sądowej
HADES FINANSE SP. Z O.O. - 2016-07-07 - Lubin (dolnośląskie)
sprzedaż artykułów lakierniczych, budowa partnerskich relacji z klientami, nawiązywanie i podtrzymywanie relacji z klientami, raportowanie wyników
RMS CHEMICAL S.C. Radosław Skrzypczak, Marcin Skrzypczak - 2017-04-13 - Poznań (wielkopolskie)
Praca biurowa, sp[orzadzanie ofert przetargowych, zapytań, przygotowanie ofert i ich wycena.Miejsce pracy: Wrocław ( czasem delegacje)Kontakt kandydatów z praocodawcą WYŁACZNIE EMAIL: info (at) kanrem.com.plOferta pracy znajduje się w sali: D
KAN-REM Sp. z o.o. - 2016-02-04 - Wrocław (dolnośląskie)
Montaż podzespołów, praca przy maszynach w ruchu przy linii montażowej
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Łódź (łódzkie)
Obsługa procesów związanych z zatrudnianiem, tzn. przygotowanie umów, kierowanie pracownika na badania lekarskie oraz szkolenia BHP. Zapewnienie formalno-prawnych norm dla wszelkich zmian w warunkach zatrudnienia. Dbałość o formalną stronę spraw dotyczących pracowników. Rozliczanie godzin pracy zatrudnionych pracowników. Godziny pracy: do ustalenia. Oferta dostępna w sali E, A. Oferta skierowana także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - tel.: 792 706 792.
ROBOSERVICE SP. Z O.O. - 2018-03-30 - Wrocław (dolnośląskie)
Pracownik umysłowy w dziale technicznym; obsługa programów MS Office i AUTO CAD. Wymagane prawo jazdy kat. B oraz znajomość języka angielskiego.
DROP S. A. - 2017-02-13 - Kępno (wielkopolskie)
Przyswajanie zagadnień technicznych. Aktualizowanie baz danych. Nadzór nad obiegiem dokumentów. Kreatywne i skuteczne poszukiwanie potencjalnych klientów. Rozwój sprzedaży produktów oferowanych przez firmę.
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
Przeprowadzanie rozmów handlowych, umawianie spotkań biznesowych w terenie, obsługa urządzeń biurowych, obsługa klientów, wypisywanie wniosków
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Oława (dolnośląskie)
Obsługa biurowa i administracyjna działu, obieg dokumentacji i korespondencji
INSTAL KRAKÓW SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-03-17 - Kraków (małopolskie)
Zapewnienie pomyślnego wykonania projektu informatycznego i bliska współpraca z menadżerem biznesowym projektu nad ogólnym sukcesem projektu, planowanie, koordynowanie i wykonanie projektu informatycznego zgodnie z ustalonym zakresem, kosztem i jakością, monitorowanie i kontrolowanie procesów zarządzania projektem, przestrzeganie właściwych standardów i metod ABB w zarządzaniu projektem informatycznym, zarządzanie, szkolenie i kierowanie zespołem projektowym oddelegowanym do pracy przy projekcie informatycznym, definiowanie wspólne z menadżerem biznesowym projektu, wszystkich dokumentów projektowych w tym zakres i plany finansowe, plany i zarządzanie ryzykiem, efektywne monitorowanie i kontrolowanie postępu projektu, aktywne zarządzanie i zmniejszanie ryzyka związanego z projektem, monitorowanie i kontrolowanie finansów projektu, przewidywanie statusu fakturowania projektu, kosztów, wydatków i przepływu pieniężnego, zapewnienie aby projekt był zgodny z ustaleniami zawartymi w kontrakcie, zapewnienie pomyślnego zamknięcia projektu i opracowanie dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2018-03-15 - Kraków (małopolskie)
ochrona fizyczna
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Gorlice (małopolskie)
Wykształcenie: średnie, wyższe; doświadczenie zawodowe min. 1 rok; zaawansowana znajomość jęz. angielskiego i rosyjskiego w mowie i piśmie; znajomość pakietu MS Office, samodzielność, dokładność, zdolności analityczne, sumienność, zaangażowanie; zakres obowiązków: kontakt z dostawcami zagranicznymi, sporządzanie zamówień importowych, bieżąca obsługa i poszukiwanie dystrybutorów zagranicznych, organizacja transportów międzynarodowych, przygotowanie dokumentów związanych z wysyłaniem towarów wewnątrz wspólnotowej dostawy towarów lub exportu, współpraca z magazynem, tworzenie efektywnych baz danych na bazie arkuszy kalkulacyjnych i prezentacji, prowadzenie statystyki i analizowanie stanów magazynowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
BARIL COATINGS POLSKA TTK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-04-26 - Gliwice (śląskie)
Osoba zatrudniona na stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację zadań w ramach projektu wdrożenia narzędzi informatycznych dla przedsiębiorstw, konsultacje przedwdrożeniowe, analiza i rozwiązywanie problemów, tworzenie dokumentacji projektowej, przeprowadzanie szkoleń dla użytkowników, obsługa aktualnych klientów firmy.
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Częstochowa (śląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert w języku uzbeckim dla klientów, kontakt z kontrahentami i klientami z Uzbekistanu
kontakt przez PUP - 2017-05-23 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
prowadzenie rejestrów i ewidencji zgodnie z przepisami wewnętrznymi, opiniowanie wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówieniapublicznego, a w tym udzielanie informacji co do trybu postępowań,przyjmowanie wniosków, weryfikacja i opiniowanie dokumentów, wybór trybuoraz przedkładanie wniosku władzom Uczelni, przygotowywanie i prowadzeniepostępowań o udzielenie planowanie zamówień publicznych w Uczelni i analizyw zakresie merytorycznym stanowiska, a w tym sporządzanie planu zamówieńpublicznych i planu postępowań, przygotowanie i przekazanie informacji zprowadzonych postępowań niezbędnych do sporządzenia sprawozdań z zakresuzamówień publicznych, współudział w przygotowaniu projektów aktów prawawewnętrznego, których przedmiotem jest udzielanie zamówień publicznych, praca w godz. 7-15
Politechnika Opolska - 2017-08-23 - Opole (opolskie)
Kompleksowa obsługa kadrowo - płacowa pracowników; sporządzanie dekleracji ZUS, PIT, PFRON, sporządzanie listy płac, naliczanie wynagrodzeń, roliczanie czasu pracy, wprowadzane i aktual;iacji danych w systemie kadrowo - płacowym
ECOPROF SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-24 - Adamówka (podkarpackie)
Obsługa klienta w biurze podróży
Dom Wczasowy "Łowiczanka" Biuro Podróży "Raba" Wujec Marcin - 2016-06-30 - Myślenice (małopolskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Warszawa (mazowieckie)