SPECJALISTA Pruszcz Gdański oferta pracy Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim
Stanowisko: SPECJALISTA
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: Przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych, ,świadczeń opiekuńczych, świadczenia wychowawczego i innych, dot. merytorycznie ŚŚR, wprowadzanie danych do programu komputerowego, prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców), przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych, współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do ww. świadczeń, przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do ww. świadczeń lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustaw, sporządzanie sprawozdań, tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych jw. świadczeń, prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Data publikacji: 2018-11-13
Lokalizacja: Pruszcz Gdański (pomorskie)
Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Niepodległości 9, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych, ,świadczeń opiekuńczych, świadczenia wychowawczego i innych, dot. merytorycznie ŚŚR, wprowadzanie danych do programu komputerowego, prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców), przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych, współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do ww. świadczeń, przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do ww. świadczeń lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustaw, sporządzanie sprawozdań, tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych jw. świadczeń, prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gdański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.11.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Obywatelstwo polskie, wykształcenie średnie lub wyższe, staż pracy przy wykształceniu średnim min. 3 lat, a przy wyższym 2 lata, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia. Wymagania dodatkowe: doświadczenie zawodowe na stanowisku administracyjnym związanym z obsługą klienta, znajomość przepisów prawnych w zakresie prowadzonych spraw, w szczególności: kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci, ustawy o świadczeniach rodzinnych, umiejętność redagowania pism urzędowych oraz umiejętność przygotowywania projektów decyzji, umiejętność obsługi komputera, predyspozycje osobowościowe: sumienność, samodzielność, dobra organizacja pracy, umiejętność zarządzania czasem, komunikatywność, obowiązkowość, terminowość, dbałość o poprawnośćformalną i merytoryczną tworzonych dokumentów, gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych. Praca w pon w godzinach 8-16, a od wt do pt w godzinach 7:30-15:30. Miejsce pracy: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim ul. Niepodległości 9.
Nazwa pracodawcy:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Niepodległości 9, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV.Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. 2018 r., poz. 1260 z późn. zm.),jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim, ul. Niepodległości 9 lub pocztą na adres Ośrodka z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko specjalisty w Sekcji Świadczeń Rodzinnych w terminie do 22 listopada 2018 r. (tj. 14 dni od dnia opublikowania w BIP). Aplikacje, które wpłyną do tut. Ośrodka po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej tut. Ośrodka i na tablicy ogłoszeń wewnątrz budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim przyul. Niepodległości 9.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: gdański
Gmina pracodawcy: Pruszcz Gdański
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pruszcz Gdański
Ulica pracodawcy: Niepodległości
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 13.11.2018
Oferta pracy ważna do: 22.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 13.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 13.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
-Prowadzenie dokumentacji pracowników-Prowadzenie rekrutacji-Wykonywanie analiz związanych z zatrudnieniem
Polskie Fabryki Porcelany "Ćmielów" i "Chodzież" S.A. - 2016-03-23 - Ćmielów (świętokrzyskie)
rekrutacja pracowników polskich i ukraińskich na stanowiska opiekuna osób starszych i schorowanych
FRIGGA ANNA BŁASZCZAK - 2018-03-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2017-06-12 - Grodków (opolskie)
Sporządzanie dokumentacji ppoż i bhp, prowadzenie szkoelń ppoż i bhp, czytanie projektów, sporządzanie wycen i ofert.
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Warszawa (mazowieckie)
Współpraca z klientami w zakresie realizacji umów, organizacja pracy i pobytu pracowników ukraińskich, kontrola wykonywanych umów cywilnoprawnych, prowadzenie dokumentacji pracowniczej w języku polskim i ukraińskim, możliwość pracy w delegacji.
PHU BIZNES-SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-18 - Strzelno (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie dokumentacji przetargowej i ofertowej wniosków o gwarancje i zabezpieczenia wadialne.
"DROGBUD" PUPH SOBANIAK KAZIMIERZ - 2018-03-07 - Zawoja (małopolskie)
jw.
KING BIKANERI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-18 - Otyń (lubuskie)
nadzór nad urządzeniami energetycznymi wraz z ich instalacjami oraz monitorowanie ich stanu, planowanie i nazdzorowanie prac
FAM Technika Odlewnicza Spółka zoo - 2018-04-13 - Chełmno (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż na stoisku PLAYrealizacja planów sprzedażowych i obowiązków konsultantapraca w godz. 8-16, 10-18
Mariusz Tylutki Firma Handlowo - Usługowa „PLAYMAX” - 2016-02-11 - Nowa Dęba (podkarpackie)
przygotowanie podłoza do malowania. Malowanie techniką emulsyjną
MALARSTWO TAPECIARSTWO - 2017-01-23 - Strzałków (łódzkie)
Obsługa klientów indywidualnych i firm, sprzedaż zdalna na miejscu.
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Bochnia (małopolskie)
szkolenia uczniów i pracowników w zakresie BHP, kierowanie na badania lekarskie (wstępne,okresowe,profilaktyczne), prowadzenie dokumentacji dotyczącej w/w czynności, współpraca z pielęgniarką szkolną i nauczycielami, zaopatrywanie w odzież i obuwie robocze uczniów i nauczycieli, prowadzenie dokumentacji związanej z wypadkami uczniów i nauczycieli, bieżące monitorowanie stanu bezpieczeństwa podczas zajęć warsztatowych i lekcyjnych, bieżące przeglądy bhp, współpraca ze Strażą Pożarną i Sanepidem, inne sprawy wyżej nie wymienione, a wynikające ze stosowania Ustawy o BHP
Zespół Szkół Zawodowych Towarzystwa Salezjańskiego - 2018-01-09 - Oświęcim (małopolskie)
Kontakt z klientem, kontrola nad dokumentacją, podejmowanie działań zapewniających zwiększenie sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2016-12-02 - Kraków (małopolskie)
w/g zadańobsługa klienta,nadzór nad realizacja zamówień, raportowanie bieżącej produkcji do klienta, procesy zaopatrzeniowe,obsługa zwrotów/ relkamacje
kontakt przez PUP - 2015-09-11 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
Wykształcenie: min.średnie; angielski na poziomiemin.B2;zakres obowiązków: dążenie do stworzenia relacji klient="Twój przyjaciel"; szukanie nowych i obsługa obecnych Klientów; przygotowywanie ofert; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
IDEA Arkadiusz Kardyś - 2017-10-20 - Gliwice (śląskie)
- SPRZEDAŻ USŁUG SZKOLENIOWYCH- REALIZACJA PLANU MARKETINGOWEGO- PRZYGOTOWYWANIE OFERT- WSPÓŁPRACA Z TRENERAMI- ZAANGAŻOWANIE
PODKARPACKA FUNDACJA ROZWOJU - 2017-06-23 - Trzebownisko (podkarpackie)
sprzedaż towaru za pośrednictwem sklepu internetowego, obsługa klientów detalicznych i hurtowych
Specjał Finanse sp. z o.o. - 2017-10-03 - Rzeszów (podkarpackie)
Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
SUDER PLUS Sp. z o.o. - 2016-01-19 - Białystok (podlaskie)
Nadzór nad sprawnym i zgodnym z przepisami prawa działaniem urządzeń : elektroenergetycznych, zabiegowych, gastronomicznych, medycznych, dźwigów oraz instalacji elektrycznych i odgromowych; zapewnienie fachowego nadzoru przy robotach elektroenergetycznych i ich zgodności z obowiązującymi przepisami.
Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. - 2017-12-01 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
Sprzedaż artykułów cukierniczych i spożywczych.
Stefania Sierkowska Wyrób i Sprzedaż Ciast Cukierniczych - 2017-11-09 - Lubaczów (podkarpackie)
Dokonywanie transakcji w imieniu i na zlecenie klienta. Bezpośredni kontakt z klientem ukraińskoj i rosyjskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Łódź (łódzkie)
obsługa sklepu internetowego, strony internetowej, sprzedaż cześci i akcesoriów motoryzacyjnych poprzez serwisy aukcyjne.
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
stanowisko finansowo- księgowe
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Bolesławiec (dolnośląskie)
reprezentowanie firmy w kontaktach bezpośrednich z klientami chińskimi, budowanie i utrzymywanie długofalowej współpracy i relacji z klientami chińskimi, pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Obsługa klienta, obsługa systemów rezerwacyjnych
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie księgowości w spółce.
Zakład Surowców Chemicznych i Mineralnych "PIOTROWICE II" Sp. z o.o. - 2016-02-10 - Piotrowice (świętokrzyskie)
kontakt z dostawcami i odbiorcami chińskojęzycznymi, obsługa kasy fiskalnej, kompletowanie dokumentów, dbałość o dostępność towarów, planowanie, rozliczanie, przygotowywanie raportów, obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Wspieranie doradców klienta w zapewnianiu przedofertowego, ofertowego i zarządzania kontraktami, pomoc w przygotowaniu i utrzymaniu standardowych i niestandardowych zgodnie z wytycznymi zawartymi w Księdze Ofert. Czuwanie nad realizacją wymogów prawnych i fiskalnych, współpraca z lokalnymi punktami kontraktowymi. Bezpośredni kontakt z klientami.
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Kraków (małopolskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Wietnamu.
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Jabłonowo (mazowieckie)
-
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ - 2017-09-01 - Gryfice (zachodniopomorskie)