SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTÓW I PRACOWNIKÓW Strzelno oferta pracy PHU BIZNES-SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTÓW I PRACOWNIKÓW

Wynagrodzenie: od 250 PLN

Zakres obowiązków: Współpraca z klientami w zakresie realizacji umów, organizacja pracy i pobytu pracowników ukraińskich, kontrola wykonywanych umów cywilnoprawnych, prowadzenie dokumentacji pracowniczej w języku polskim i ukraińskim, możliwość pracy w delegacji.

Data publikacji: 2017-01-18

Lokalizacja: Strzelno (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: PHU BIZNES-SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Kujawska 6, 88-320 Strzelno, powiat: mogileński, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Współpraca z klientami w zakresie realizacji umów, organizacja pracy i pobytu pracowników ukraińskich, kontrola wykonywanych umów cywilnoprawnych, prowadzenie dokumentacji pracowniczej w języku polskim i ukraińskim, możliwość pracy w delegacji.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 0

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 0

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 250 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTÓW I PRACOWNIKÓW

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Strzelno

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mogileński

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Strzelno

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 250 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: rosyjski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
ukraiński, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - podstawowy

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 1] : ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA UKRAIŃSKIEGO ZE WZGLĘDU PRACY Z PRACOWNIKAMI UKRAIŃSKIMI[Inne] : znajomość programu kadrowo płatniczego, Oferta składana w związku o ubieganie się o informację starosty.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2

Nazwa pracodawcy:
PHU BIZNES-SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mogilnie

Adres pracodawcy:
Myszkowska 25, 42-350 Koziegłówki, powiat: myszkowski, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: myszkowski

Gmina pracodawcy: Koziegłowy

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Koziegłówki

Adres strony pracodawcy: http://serwis-personel.com/

Ulica pracodawcy: Myszkowska

Numer budynku pracodawcy: 25

Profil działalności pracodawcy:
Pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mogilnie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 6

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.01.2017

Data dodania oferty pracy: 18.01.2017

Oferta pracy ważna do: 31.01.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 18.01.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 18.01.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY DEWELOPERSKIEJ - od 1 000 PLN

Prowadzenie spraw związanych z obsługą klienta, udostępnianie lokali mieszkalnych do obejrzenia, prowadzenie spraw formalno-prawnych związanych z budownictwem, kompletowanie dokumentów na potrzeby klientów.
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 2 200 PLN

Praca biurowa związana z cudzoziemcami
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ROZLICZEŃ - od 2 000 PLN

wystawianie faktur, dokumentów magazynowych, sprządzanie zestawień
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Podgórze (podlaskie)

SPECJALISTA HYDROLOG - od 2 550 PLN

opracowywanie bieżącej informacji osłony hydrologicznej w postaci biuletynów, prognoz i ostrzeżeń hydrologicznych, opracowywanie analiz hydrologicznych z wykorzystaniem pakietów modelowania hydrologicznego i hydrodynamicznego oraz aplikacji GIS, realizacja wymaganych szkoleń, staży pozwalających na uzyskanie stopnia synoptyka hydrologa, opracowanie hydrologicznych danych rocznikowych, prowadzenie dyżurów operacyjnych zgodnie z planem BPH, współpraca z innymi komórkami IMGW PIB
Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej Państwowy Instytut Badawczy Oddział w Poznaniu - 2017-06-14 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - 1 850 - 2 000 PLN

Przygotowywanie dokumentacji technicznej, ofert handlowych, zawieranie umów sprzedaży, prowadzenie dokumentacji, negocjacje handlowe
"KSM-SYSTEM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-28 - Lubaczów (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA Z J. FIŃSKIM - WARSZAWA - od 5 000 PLN

bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień; kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym; promowanie i sprzedaż produktów; dbanie o relację z klientami; obsługa bazy danych; administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-10-13 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 2 000 PLN

wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Pławno (łódzkie)

SPECJALISTA DS KADR I PŁAC - od 1 850 PLN

Praca na stanowisku kadr i płac. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 320 94 11. lub b.milczarek (at) medinet.pl
MEDINET Sp. z o.o. - 2016-11-02 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS.LOGISTYKI I ADMINISTRACJI - do 2 500 PLN

organizowanie transportu,prowadzenie dokumentacji związanej z dystrybucją towarów, współpraca z przewoźnikami,realizacja zamówieńi zleceń transportowych
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe A.S.G. - 2015-11-12 - Człuchów (pomorskie)

SPECJALISTA DS. PROCESU (PROCESS SPECJALIST) - od 6 750 PLN

Analiza danych, projektowanie i prowadzenie w mediach interaktywnych, działania medialne w sprawach, analiza prawidłowości treści i wyszukiwanie treści niezgodnych z zasadami oraz ich redagowanie, blokowanie treści szkodliwych, obsługa klienta, monitoring treści, raportowanie.
kontakt przez PUP - 2018-04-09 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. WINDYKACJI - od 1 850 PLN

Kontakt mailowy i telefoniczny z dłużnikami
GCP SP. JAWNA Instytut Doskonalenia Wiedzy Prawno - Ekonomicznej - 2016-03-23 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU ZAGRANICZNEGO Z PAŃSTWAMI AZJATYCKIMI (956OP) - od 2 000 PLN

sprzedaż produktów spółki w krajach azjatyckich
polskamp sp. z o. o. - 2015-12-23 - Duchnów (mazowieckie)

SPECJALISTA DS EKONOMICZNYCH PRACA W DZIALE TECHNICZNYM - 3 500 - 4 500 PLN

1. Dokonuje podziału i przypisania kosztów, wg miesięcznych obciążeń wynikających z faktur, na poszczególne budynki, lokale mieszkalne, użytkowe, miejsca postojowe w garażach halowych, garaże indywidualne, wykonawców obcych z tytułu świadczeń medialnych tj. energii cieplnej, gazu, wywozu nieczystości komunalnych, konserwacji domofonów i inst. AZART, konserwacji dźwigów, konserwacji i dzierżawy węzłów cieplnych, konserwacji bram garażowych, inst. sygnalizacji SAP, monitoringu itp.2. Dokonuje podziału i przypisania zafakturowanych obciążeń za dostawę energii elektrycznej, zw /przy pomocy arkusza kalkulacyjnego/ na budynki i poszczególne grupy odbiorców, przenosi podział do systemu Dom 5 /Noty kosztowe/.3. Opisuje faktury za dostarczane media i usługi konserwacyjne tworzy specyfikację kosztów, sprawdza poprawność wykonanych rozliczeń, przekazuje faktury i specyfikację służbom księgowym.4. Analizuje dokonane podziały kosztów, uzgadnia i definiuje algorytmy podziału kosztów.5. Wystawia i przygotowuje faktury dla miejsc postojowych, lokali użytkowych w oparciu o zawarte umowy najmu, dzierżawy oraz umowy za nośniki reklamowe itp. z uwzględnieniem obowiązujących stawek, kompletuje dokumenty do wysyłki lub dostarczenia przez gospodarzy domu, przekazuje służbom księgowym potwierdzone kopie.6. Aktualizuje wysokość stawek opłat dla lokali użytkowych, miejsc postojowych, aktualizuje bazę danych systemu Dom 5.7. Uaktualnia i uzupełnia parametry cennika, algorytmy rozliczeń, itp..8. Wystawia faktury kontrachentom zewnętrznym za zużyte media /woda, en. elektryczna/, zakup specyfikacji, refaktutuje obciążenia za wykonane usługi na rzecz mieszkańców oraz na inne jednostki zewnętrzne /Kogeneracja, ArC-2 itp./.9. Rozlicza cw u, zw w oparciu o zarejestrowane zużycie wody, wykonuje rozliczenia wody dla poszczególnych lokali użytkowych w ustalonych okresach, sprawdza poprawność rozliczeń, wystawia faktury dla użytkowników lokali.10. Rozlicza nadpłaty i niedopłaty za co wystawia faktury korygujące dla lokali użytkowych /w wartościach nieprzekraczających obciążenia za co/.11. Prowadzi ewidencję mieszkańców w zakresie ilości osób, aktualizuje meldunki, informuje służby księgowe, prowadzi korespondencję z mieszkańcami i urzędami w tym zakresie, ustala adresy dłużników /informacja dla służb księgowy/.12. Sporządza dane do sprawozdań, rozliczeń i planów wynikających z prowadzonych zadań, ponosi odpowiedzialność za merytoryczne załatwianie spraw i kompetentne udzielanie odpowiedzi w zakresie prowadzonych zagadnień i posiadanych kompetencji, obowiązany jest samodzielnie kontrolować terminowość prowadzonych przez siebie spraw, analizować ich stronę merytoryczną.13. Specjalista ds. ekonomicznych zobowiązany jest wykonywać prace niezwiązane z ustalonym dla niego zakresem czynności, o ile charakter zleconych prac jest zgodny z jego kwalifikacjami oraz wynika ze stosunku pracy.14. Zobowiązany jest do zachowania tajemnicy zawodowej obejmującej wszystko czego się dowiedział w sprawach związanych z działalnością Spółdzielni. Obowiązek ten spoczywa na nim również po ustaniu wykonywanych czynności.15. Do obowiązków specjalisty ds. ekonomicznych należy informowanie przełożonego bieżącym stanie wykonywania zadań oraz o potrzebach związanych z zapewnieniem prawidłowego i sprawnego działania na powierzonym stanowisku pracy.16. Z chwilą podjęcia decyzji o przerwaniu dalszej współpracy ze Spółdzielnią, pracownik zobowiązany jest do:protokolarnego przekazania wszystkich dokumentów wynikających z pełnionej funkcji i prowadzonych prac,złożenia pisemnej informacji o prowadzonych sprawach będących w toku, sprawach terminowych, itp.sporządzenia i przedłożenia rozliczeń wymaganych w danym okresie oraz w okresie najbliższego miesiąca /po dacie zakończenia współpracy/.
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa SZÓSTKA - 2017-10-09 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI I SERWISU - od 2 400 PLN

Praca polega na kontroli jakości od surowca po produkt gotowy e-mail: e.galiszka (at) ergis.eu
ERGIS SPÓŁKA AKCYJNA - 2015-12-21 - Oława (dolnośląskie)

PRACOWNIK BIUROWY - 997,4 PLN

przygotowywanie baz danych, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-11-22 - Kwidzyn (pomorskie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI - od 3 000 PLN

WERYFIKACJA, DEKRETACJA I KSIĘGOWANIE DOKUMENTÓW, POMOC W PRZYGOTOWANIACH DEKLARACJI PODATKOWYCH I SPRAWOZDAŃ
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE ELŻBIETA I JERZY PATER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-06 - Brzeźnica (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. PRZYGOTOWANIA PŁATNOŚCI NA RYNEK FRANCUSKI - od 1 850 PLN

Systematyczne przekazywanie do działu handlowego przychodzących zamówień/korekt/wycen od kontrahentów;Nadzór nad bieżącym monitorowaniem sald i należności klientów; Systematycznie informowanie klientów o terminie dostawy i wysokości należności;Nadzór i ustalanie warunków i terminu spłaty należności oraz wysyłanie wezwań dozapłaty; Kontrola bieżących zamówień;Przygotowywanie raportów na polecenie przełożonego; Systematyczna współpraca z wewnętrznymi działami firmy.Oczekiwania:Dobra znajomość pakietu MS OfficeBardzo dobra znajomość języka francuskiegoDobra organizacja czasu pracy, dyspozycyjność, samodzielność i zaangażowanie, Umiejętność pracy w zespoleOferujemy: Stabilne zatrudnienie.Pracę w zespole profesjonalistów.Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia zawodowego.Karta multisport, prywatna opieka medyczna
EKO-OKNA S.A. - 2016-09-16 - Kornice (śląskie)

SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW I LOGISTYKI - od 2 500 PLN

Planowanie, organizacja i kontrola procesów logistycznych w firmie, tworzenie i realizacja zamówień surowców i opakowań, kontrola stanów materiałów, prowadzenie ewidencji magazynowej, utrzymanie dobrych relacji z dostawcami i klientami, współpraca z innymi działami firmy. zaangażowanie, dokładność, sumienność. Mile widziana znajomość programów magazynowych, umiejętności negocjacyjne, kreatywność, inicjatywa w działaniu, zdolności organizacyjne, umiejętność pracy w grupie. umowa na 3 miesiące. godziny pracy: 7.00- 15.00
P.P.H.TRIO-SKORPION E.A.MIELEWCZYK - 2018-06-12 - Słupsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 350 PLN

współpraca z klientami firmy oraz pozyskiwanie nowych, realizacja planów sprzedażowych oraz zwiększanie udziałów, wspólpracowanie w tworzeniu specjalnych ofert sprzedażowych dla klientów, monitorowanie i bieżąca analiza rynku, pozyskiwanie zamówień oraz nadzór nad ich realizacją, fakturowanie sprzedaży
"GLOBAL TRADERS" s.c. M.Pilecki, W.Michałowski - 2017-06-21 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)

ZBROJARZ R32/3841-1406/16 - 8 170 - 10 320 PLN

cięcie i gięcie stali zbrojeniowej na maszynach
ZAKŁAD TECHNICZNO-BUDOWLANY POLKAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-10 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. UTRZYMANIA CZYSTOŚCI - od 15 PLN

Wykonywanie poleceń przełożonego w zakresie sprzątania pomieszczeń, mycia posadzek, mycia okien oraz przeszkleń.Praca w Babicach
Best Clean Sabina Dudek, Rafał Dudek S.C. - 2018-05-04 - Babice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - do 1 850 PLN

Biegła znajomość przepisów w zakresie ustawy o rachunkowości jak i przepisów podatkowych, umiejętnośc i doświadczenie w sporządzaniu sprawozdań finansowych. Preferowana znajomość programu CDN XL
Zakłady Wyrobów Cukierniczych "MIŚ" Sp. z o.o - 2016-01-19 - Oborniki Śląskie (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. KADR I RACHUBY PŁAC(NR 8228) - od 2 500 PLN

przygotowywanie umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych, zakładanie akt osobowych, naliczanie i rozliczanie płac do księgowania, sporządzanie raportów i analiz kadrowo – płacowych; naliczanie i rozliczanie podatków do urzędów skarbowych
KUJAWSKO-POMORSKA SZKOŁA WYŻSZA W BYDGOSZCZY - 2017-11-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

POMOCNIK PIEKARZA - od 1 850 PLN

Pomocnik Piekarza - istnieje możliwość przyuczenia do pracy w zawodzie - godz. pracy: 18:00 - 24:00. Wymagane aktualne badania sanepid.
MTE Piekarnia Komycz P.H.U. M. Komycz, T. Komycz, E. Leśniak - 2016-06-20 - Nowy Sącz (małopolskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 1 750 PLN

-Realizowanie wyznaczonych celów finansowych,-Tworzenie i utrzymywanie bazy klientów docelowych,-Pozyskiwanie klientów poprzez przygotowanie oferty handlowej oraz prowadzenie spotkań handlowych,-Budowanie i utrzymanie relacji z klientem,-Dbanie o prawidłowy przepływ należności,-Współpraca z innymi działami,Oferujemy:-Ciekawą i odpowiedzialną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,-Możliwość rozwoju zawodowego,-Szansę na wykorzystanie własnych pomysłów,-Przyjazne środowisko i koleżeńską atmosferę,-Wynagrodzenie do uzgodnienia,-CV prosimy kierować na adres e-mail: kadry (at) metrixmetal.pl
METRIX-METAL SP. Z O.O. - 2015-11-16 - Tczew (pomorskie)

SPECJALISTA DS. WSPARCIA SPRZEDAŻY EKSPORTOWEJ - od 3 400 PLN

- Sprzedaż produktów oferowanych przez firmę w krajach byłego bloku wschodniego. Współpraca z obecnymi klientami firmy na podległym terenie. Pozyskiwanie nowych klientów. Nawiązywanie kontaktów handlowych. Przygotowywanie ofert handlowych. Ścisła współpraca z działem technicznym i handlowym.- Wymagana znajomość języka ukraińskiego, rosyjskiego, angielskiego jest wymagana w celu prowadzenia rozmów handlowych w kontrahentami z krajów byłego bloku Wschodniego (m. in. Rosji, Ukrainy, Białorusi itp.). Dodatkowo język Polski jest wymagany do komunikacji z centralą firmy oraz tłumaczenia dokumentów sprzedażowych z języka Rosyjskiego, Ukraińskiego, Angielskiego na język Polski i odwrotnie.- Miejsce wykonywania pracy: Katowice + delegacje zagraniczne (przede wszystkim kraje byłego bloku wschodniego).- Wynagrodzenie: 3400 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne. Wymagane doświadczenie zawodowe minimum 3 lata na podobnym stanowisku pracy w handlu w przemyśle ciężkim. Wymagana znajomość branży górniczej. Wymagana znajomość słownictwa technicznego.
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI PERSONALNO-PŁACOWEJ (HR & PAYROLL ADMINISTRATION SPECIALIST) - do 4 500 PLN

Dostarczanie usług z zakresu HR i/lub płac, zgodnie z dokumentacją otrzymaną od Klienta, na czas, pod nadzorem i według procedur; Kontrolowanie i poprawianie błędów podczas przetwarzania danych; Rejestrowanie błędów w odpowiednich plikach;Zgłaszanie błędów w dokumentacji przesłanej od Klienta;Monitorowanie danych transakcyjnych i eliminowanie potencjalnych błędów z obszaru administracji personalnej oraz/lub płacowej; Dotrzymywanie terminów w rozwiązywaniu zapytań od Klientów.
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Wrocław (dolnośląskie)


Wybierz powiat