SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI I ZAPEWNIENIA JAKOŚCI - KOORDYNATOR Michałowice oferta pracy TAHEEBO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - DYSTRYBUCJA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI I ZAPEWNIENIA JAKOŚCI - KOORDYNATOR
Wynagrodzenie: od 2 488 PLN
Zakres obowiązków: Praca w programie Subiekt GT, obsługa urządzeń biurowych w zakresie zadań zaopatrzenia sklepów, zestawienia i rozliczenia zamówień, planowanie zamówień praca w MS Word i Excel, obsługa telefoniczna i e-mailowa kontrahentów zewnętrznych, współpraca z innymi działami firmy w kwestii zaopatrzenia i koordynacja pracy wyznaczonych sklepów.
Data publikacji: 2019-06-13
Lokalizacja: Michałowice (małopolskie)
Pracodawca: TAHEEBO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - DYSTRYBUCJA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Komora 32, 32-091 Michałowice, powiat: krakowski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Praca w programie Subiekt GT, obsługa urządzeń biurowych w zakresie zadań zaopatrzenia sklepów, zestawienia i rozliczenia zamówień, planowanie zamówień praca w MS Word i Excel, obsługa telefoniczna i e-mailowa kontrahentów zewnętrznych, współpraca z innymi działami firmy w kwestii zaopatrzenia i koordynacja pracy wyznaczonych sklepów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 488 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
wynagrodzenie do uzgodnieniapraca w stałych godzinach od 8.30- 16.30 na I zmianę lub do uzgodnienia ze względu na specyfikę obsługi sklepów firmowych.Forma umowy do uzgodnienia umowa o pracę lub zlecenie w okresie próbnym do 3 miesięcy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI I ZAPEWNIENIA JAKOŚCI - KOORDYNATOR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Michałowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krakowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Michałowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw logistyki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 488 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.06.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy KAT. B*
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: MS Excel
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Obsługa komputera - MS Office, MS Windows, Internet
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: sprawna obsługa komputera i urządzeń biurowych
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie min. średnie mile widziane doświadczenie w handlu, zaopatrzeniu lub zarządzaniu zespołem, osoba energiczna, mile widziana znajomość programu SUBIEKT GT lub podobnego. Dobra organizacja pracy, komunikatywność, sumienność, uczciwość. Pracodawca dysponuje samochodem służbowym, praca w biurze (Michałowice) oraz na terenie Krakowa (obsługa 2 sklepów), godziny pracy 8:30-16:30 lub do uzgodnienia (zgodne ze specyfiką pracy).
Nazwa pracodawcy:
TAHEEBO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - DYSTRYBUCJA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Adres pracodawcy:
Komora 32, 32-091 Michałowice, powiat: krakowski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: krakowski
Gmina pracodawcy: Michałowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Michałowice
Ulica pracodawcy: Komora
Numer budynku pracodawcy: 32
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw logistyki
Data dodania oferty pracy: 13.06.2019
Oferta pracy ważna do: 10.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 13.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 13.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c5567fb983a1739c05bafa53d5e99994
Podobne oferty pracy
- świadczenie usług informacyjnych na poziomie ogólnym i ew.specjalistycznym,- udzielanie informacji o Funduszach Europejskich,- diagnostyka potencjalnego beneficjenta i kierowanie go do odpowiednich instytucji w celu uzyskania szczegółowych informacji,- promocja Funduszy Europejskich, Sieci Lokalnych Punktów Informacyjnych oraz Głównego Punktu Informacyjnego.
Stowarzyszenie Wdzydzko – Charzykowska Lokalna Grupa Rybacka „Mòrénka” - 2019-05-10 - Chojnice (pomorskie)
- zarządzanie zamówieniami klientów, - przygotowywanie raportów zgodnie z potrzebami klientów - współpraca z innymi działami firmy: transportu, zaopatrzenia, fabrykami, produkcji - ustalanie strategii i współpraca z działem sprzedaży - odpowiadanie na zapytania ofertowe w języku angielskim nowym i stałym klientom i utrzymywanie z nimi dobrych relacji - praca w godzinach 14.00-23.00
kontakt przez PUP - 2017-12-22 - Kraków (małopolskie)
Nadzór nad dokumentacją, koordynowanie działań przedsiębiorstwa, wdrażanie systemów zarządzania
kontakt przez PUP - 2015-11-26 - Tychy (śląskie)
organizacja sprzedaży pieczywa i ciast w placówkach firmowych,pozyskiwanie nowych odbiorców
Piekarnia Paweł Bednarczyk - 2016-01-18 - Dobre Miasto (warmińsko-mazurskie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Sporządzanie tabel, zestawień, baz danych, ofert, korespondencji, przepisywanie tekstów, sporządzanie arkuszy kalkulacyjnych, pisanie raportów, sporządzanie dokumentacji, ofert, kontakty z US, ZUS, KRS, Sądem, Urzędem Pocztowym, wykonywanie czynności sprawdzających i kontrolnych, sporządzanie analiz, wykonywanie innych poleceń zleconych przez bezpośrednich przełożonych, obsługa organizowanych szkoleń
KANCELARIA BIEGŁYCH REWIDENTÓW PRO - CONSULT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-24 - Kraków (małopolskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-10-10 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa biura
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Płońsk (mazowieckie)
realizacja szkolenia specjalizacyjnego w dziedzinie pielęgniarstwa chirurgicznego dla pielęgniarek, tworzenie dokumentów w pakiecie Office, stron internetowych, obsługa programów bazodanych
ZESPÓŁ OPIEKI PALIATYWNEJ IM. JANA PAWŁA II HOSPICJUM "ŚWIATŁO" Okręgowa Izba Pielęgniarek - 2016-10-28 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Do obowiązków należy:- opracowanie dokumentów i korespondencji biurowej- przyjęcie i zaewidencjonowanie dokumentacji przewozowej- Kontrola dokumentacji przewozowej- koordynacja transportów- rozliczanie transportów- pozostałe prace biurowe
GHOL GmbH - 2015-12-22 - Niemcy (Niemcy)
kompletowanie dokumentacji kadrowo-płacowej, prowadzenie akt osobowych, sporządzanie umów, zaswiadczeń i dokumentów, rozliczanie czasu pracy, prowadzenie ewidencji badań lekarskich, obsługa programu płacowego, kadrowego PŁATNIK, SODiR, przygotowywanie sprawozdań GUS, PFRON
POLSKI ZWIĄZEK ORGANIZATORÓW ZAKŁADÓW AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ I WARSZTATÓW TERAPII ZAJĘCIOWEJ - 2018-06-13 - Rzeszów (podkarpackie)
j.w
HOMEX Sp. z o.o. - 2015-12-10 - Warszawa (mazowieckie)
komunikacja z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi z Białorusi oraz krajów UE, tworzenie i prezentacja prototypów stron internetowych i aplikacji klientom, praca z oprogramowaniem w języku angielskim
iStudio Sp. z o.o. - 2018-08-14 - Piaseczno (mazowieckie)
Opis stanowiska:- Ścisłe współdziałanie w procesie decyzyjnym działu w ramach Grupy TF. - Zarzadzanie procesem produkcji ziemniaka w rejonie. - Współudział w tworzeniu i zarzadzaniu zasobami przechowalni.- Nadzór nad zespołem pracowników i przydzielonym sprzętem.- Realizacja zadań wynikających z zajmowanego stanowiska, a nie ujęte powyżej- Sprawozdawczość i ewidencja zdarzeń związanych z działem.
TOP FARMS Wielkopolska Sp. z o.o. - 2017-03-28 - Czempiń (wielkopolskie)
1.Sporządzanie list płac, deklaracji ZUS,2.Sporządzanie wniosków do PFRON i OHP,3.Prowadzenie dokumentacji pracowniczej i akt osobowych,4.Kontakt z urzędami administracji publicznej,5.Obsługa klientów biura,6.Samokształcenie i śledzenie bieżących zmian przepisów prawnych,7.Wykonywanie dodatkowych zleceń wg potrzeb klientów
"BILANS" Biuro Rachunkowe ANNA MIĄSKOWSKA - 2018-09-14 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER)Wykształcenie średnie, prawo jazdy kat. B; zakres obowiązków: prowadzenie dokumentacji kadrowej, naliczanie wynagrodzeń oraz sporządzanie dokumentacji ZUS; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Gliwice (śląskie)
Tworzenie raportów w Cognos Reports, Rozwijanie funkcjonalności raportowania, panelu narzędziowego, optymalizowania (tuning) raportów, sprawdzania poprawności danych; Rozwijanie algorytmów oraz procesów ETL.Jedna zmiana, umow ana czas określony.
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Wrocław (dolnośląskie)
ksiegowanie dokumentow , sporzadzanie sprawozdań , kontrola finansowa firmy czas pracy 7-15 lub 8-16mile widziana znajomośc języka angielskiego.
CDS EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-05 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-02-17 - Warszawa (mazowieckie)
wykształcenie średnie ogólnokształcące, umiejętności - biegła znajomosc pakietu Office, komunikatywność, praca w grupie, bardzo dobra znajomość zasad rachunkowości/księgowości Ogólny zakres obowiązków: - analiza prowadzonych/ planowanych przedsięwzięć;- przygotowywanie danych do podejmowania decyzji w zakresie finansowania;- przygotowywanie analiz oraz modeli potrzebnych do podejmowania decyzji biznesowych;- kontrola finansowa i procesowa realizowanych projektów;- współpraca w zakresie wdrażania nowych narzędzi usprawniających i doskonalących procesy raportowania finansowego, systemów finansowych;- zapewnienie przejrzystości wydatków i zgodności księgowań z obowiązującymi zasadami rachunkowości;- tworzenie standardowych raportów i analiz, również w trybie ad hoc,- opracowywanie oraz aktualizacja raportów i modeli analitycznych;- bieżąca obróbka danych pod kątem analiz, w tym utrzymanie jakości informacji zarządczej.
IteCom Sp.z o.o. - 2019-04-26 - Wróżewy (wielkopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-30 - Złotów (wielkopolskie)
kreowanie wizerunku firmy dla rynku chińskiego, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą chinskich towarów lub usług
kontakt przez PUP - 2018-03-15 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
pozyskiwanie klientów indywidualnych i grupowych do kompleksu hotelarskiego w Bawarii i Pradze,dbałość o wysokie obłożenie hotelu,załatwianie spraw związanych z prowadzeniem marketingu i sprzedaży,wyjazdy służbowe do Rosji
kontakt przez PUP - 2018-12-13 - Smolice (łódzkie)
profesjonalna obsługa klienta według właściwych standardów, aktywna sprzedaż specjalistycznych produktów (herbaty i kawy) w oparciu o zdobytą wiedzę, budowanie pozytywnego wizerunku marki, realizacja założonych planów sprzedażowych, praca od poniedziałku do niedzieli w godzinach 10-21 według grafiku
BRZEZICKI & SIESS S.C. właściciel marki Five o'clock - 2016-04-05 - Janki (mazowieckie)
Pozyskiwanie nowych klientów oraz rozszerzanie portfolio produktów u aktualnych klientów;Realizacja strategii sprzedażowej na rynkach zagranicznych;Przygotowywanie ofert handlowych;Prowadzenie negocjacji handlowych;Monitorowanie rynku i analiza konkurencji.
Carry Pet Food Sp. z o.o. - 2016-08-26 - Trzebielino (pomorskie)
sprzedaż stolarki okiennej i drzwiowej
P.H.U. "MONTEX" Cedzidło Grzegorz - 2018-08-31 - Świebodzice (dolnośląskie)
Współpraca z klientami z Libii. Nawiązanie współpracy w celu organizacji zakupów i dostawy wybranych przez kontrahentów towarów polskiej produkcji. Wykształcenie wyższe handlowe. Doświadczenie zawodowe 1 rok. Znajomość języka arabskiego na poziomie komunikatywnym. Umiejętność prowadzenia negocjacji.
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Marki (mazowieckie)
- Przedstawianie oferty klientom;- Nawiązywanie kontaktu telefonicznego z klientami firmy z rynku wschodniego- Aktywne pozyskiwanie klientów w sektorze B2B;- Budowanie długotrwałych relacji z kontrahentami.
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
Opis Stanowiska:- rozwijanie nowej oraz umacnianie obecnej bazy klientów i dostawców- przygotowywanie i wysyłka ofert handlowych- optymalizacja kosztów zakupów- przygotowywanie informacji handlowych dla klientów- realizowanie przyjętych celów marketingowychMiejsce pracy: Wrocław, ul. Buforowa,Kontakt kandydata z pracodawcą: 71 3368709, sekretariat (at) doltech.plPo okresie próbnym, umowa na czas określony,Sala C
DOLTECH Sp. z o.o. - 2017-04-21 - Wrocław (dolnośląskie)
Kontakt z klientem, obsługa zdalna klienta. Zatrudnienie w ramach umowy o pracę na okres próbny - 3 miesiące.
MY TRAVEL MARCIN STRZELEC - 2016-09-29 - Piła (wielkopolskie)