SPECJALISTA DO SPRAW FUNDUSZY EUROPEJSKICH Chojnice oferta pracy Stowarzyszenie Wdzydzko – Charzykowska Lokalna Grupa Rybacka „Mòrénka”
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW FUNDUSZY EUROPEJSKICH
Wynagrodzenie: od 3 650 PLN
Zakres obowiązków: - świadczenie usług informacyjnych na poziomie ogólnym i ew.specjalistycznym,- udzielanie informacji o Funduszach Europejskich,- diagnostyka potencjalnego beneficjenta i kierowanie go do odpowiednich instytucji w celu uzyskania szczegółowych informacji,- promocja Funduszy Europejskich, Sieci Lokalnych Punktów Informacyjnych oraz Głównego Punktu Informacyjnego.
Data publikacji: 2019-05-10
Lokalizacja: Chojnice (pomorskie)
Pracodawca: Stowarzyszenie Wdzydzko – Charzykowska Lokalna Grupa Rybacka „Mòrénka”
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wysoka 3, 89-600 Chojnice, powiat: chojnicki, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- świadczenie usług informacyjnych na poziomie ogólnym i ew.specjalistycznym,- udzielanie informacji o Funduszach Europejskich,- diagnostyka potencjalnego beneficjenta i kierowanie go do odpowiednich instytucji w celu uzyskania szczegółowych informacji,- promocja Funduszy Europejskich, Sieci Lokalnych Punktów Informacyjnych oraz Głównego Punktu Informacyjnego.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 650 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW FUNDUSZY EUROPEJSKICH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chojnice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: chojnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chojnice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 650 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomia, europeistyka, nauki społeczne i pokrewne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
prawo jazdy kat.B, umiejętność analogicznego myślenia, pracy w zespole i wystąpień publicznych
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
minimum 1 rok doświadczenia zawodowego w realizaowaniu projektów finansowanych z Funduszy Europejskich, wiedza z zakresu Funduszy Europejskich , preferowane osoby z minimum 4 letnim doświadczeniem zawodowym.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 4
Nazwa pracodawcy:
Stowarzyszenie Wdzydzko – Charzykowska Lokalna Grupa Rybacka „Mòrénka”
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach
Adres pracodawcy:
Rybacka 10, 89-606 Charzykowy, powiat: chojnicki, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: .
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: chojnicki
Gmina pracodawcy: Chojnice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Charzykowy
Ulica pracodawcy: Rybacka
Numer budynku pracodawcy: 10
Profil działalności pracodawcy: stowarzyszenie
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser)
Data dodania oferty pracy: 10.05.2019
Oferta pracy ważna do: 08.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 10.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 10.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c00b9784916ffabae1191b6f4107adae
Podobne oferty pracy
zaopatrzeniowiec
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Kowale (śląskie)
Kontakt z klientem w języku angielskim, portugalskim, hiszpańskim. prowadzenie rozliczeń klientów
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Łódź (łódzkie)
prowadzenie spraw kadrowych
kontakt przez PUP - 2015-12-22 - Lubin (dolnośląskie)
bezpośredni kontakt z klientami ze Szwecji oraz Ukrainy, rozwiązywanie problemów klientów, negocjacje warunków
kontakt przez PUP - 2016-06-13 - Konstantynów Łódzki (łódzkie)
jw.
Szkoła Główna Służby Pożarniczej - 2016-12-07 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa studentów, prowadzenie dokumentacji, rekrutacja
kontakt przez PUP - 2018-09-13 - Kraków (małopolskie)
zadania:obsŁuga klientów detalicznych i hurtowych, obsługa biura, wspólpraca z partnerami firmy, fakturowanie, wprowadzanie faktur kosztowych do systemu
kontakt przez PUP - 2019-01-29 - Zabrze (śląskie)
zapewnienie wysokiego poziomu obsługi Klientów, aktywna sprzedaz towarów, dbałość o estetykę, porządek i higienę na stacji.
kontakt przez PUP - 2016-07-25 - Częstochowa (śląskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Radom (mazowieckie)
Więcej informacji: www.katowice.so.gov.pl - Zakładka Oferty PracyGłówne obowiązki i czynności:1)kompleksowe przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych;2)publikowanie postępowań;3)opracowanie jednolitych wzorów dokumentów, takich jak: specyfikacje istotnych warunków zamówienia, wzory umów, oświadczeń itp.;4)przygotowywanie korespondencji do Wykonawców (np. wezwanie do uzupełnienia dokumentów, wezwanie do złożenia wyjaśnień itp.);5)współpraca z osobami odpowiedzialnymi za realizację zamówienia, jak również z członkami komisji przetargowych we wszystkich fazach udzielania zamówienia publicznego;6)uczestnictwo w komisjach przetargowych, w tym badanie i ocena ofert, powołanych do przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych;7)udział w przygotowaniu materiałów w przypadku wniesienia środków ochrony prawnej i ewentualne reprezentowanie Zamawiającego;8)wykonanie zadań doradczych i kontrolnych, opiniowanie wyboru trybu postępowania;9)przygotowanie raportów, zestawień, sprawozdawczości oraz raportowanie całokształtu prac;10)szkolenie pracowników i innych osób biorących udział w postępowaniach o bieżące udzielenie zamówień publicznych;11)monitorowanie wprowadzanych zmian ustawowych i analiza wpływu tych zmian na obowiązujące regulacje wewnętrzne obowiązujące u Zamawiającego, w tym bieżące dostosowanie regulacji wewnętrznych do znowelizowanych, obowiązujących przepisów prawa. Bieżące informowanie o zmianach przepisów;12)nadzorowanie procedur rozeznania rynku dla zamówień, do których nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z wewnętrznymi przepisami regulującymi udzielanie zamówień;13)opracowanie i przekazanie do archiwizowania całości dokumentacji wynikającej ze stosowania ustawy Prawo Zamówień Publicznych.- Wynagrodzenie: od 3000 zł brutto. Wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu. Praca na umowę o pracę na czas określony powyżej 6 miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury konkursowej.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania niezbędne:1)pełna zdolność do czynności prawnych;2)wykształcenie wyższe drugiego stopnia (preferowane: prawo, administracja, zarządzanie, ekonomia);3)niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;4)przeciwko kandydatowi nie może być prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;5)nieposzlakowana opinia;6)stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;7)znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych tej ustawy, znajomość kodeksu cywilnego;8)udokumentowana wiedza z zakresu zamówień publicznych oraz minimum 2-letnie doświadczenie w zakresie przygotowania i przeprowadzania zamówień publicznych;9)znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office).Wymagania dodatkowe: rzetelność i terminowość; zdolność analitycznego myślenia; komunikatywność, operatywność i dobra organizacja pracy; wysoki poziom wiedzy ogólnej i kultury osobistej; inicjatywa i zaangażowanie; umiejętności negocjacyjne; odporność na stres; umiejętność pracy w zespole
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2018-09-18 - Katowice (śląskie)
prowadzenie rekrutacji pracowników z Europy Wschodniej, legalizacja pracy i pobytu
USPI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
minimum średnie ekonomiczne lub administracyjne, mile widziane doświadczenie, prowadzenie akt osobowych, tworzenie i rozliczanie umów cywilnoprawnych
Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. - 2017-11-24 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
Sprzedaż samochodów nowych, pozyskiwanie klientów, obsługa dokumentacji sprzedażowej i kredytowej.
AMS Chróścicki Sp. z o.o. - 2016-10-28 - Siedlce (mazowieckie)
obsługa punktu kurierskiego, nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami,informowanie klientów o produktach i usługach, sprzedaż produktów/usług firmySkładanie i monitorowanie realizacji zamówień, pomoc w rozwiązywaniu problemów i przyjmowanie reklamacjiProwadzenie negocjacjiBudowanie relacji z klientemObsługa urządzeń biurowychPrzygotowanie dokumentacji i raportów
Olmado - 2016-12-22 - Leszno (wielkopolskie)
efektywna promocja wydawnictwa i budowanie pozycji marki,organizacja eventów,organizacja udziału wydawnictwa w targach i wystawach,sprzedaż powierzchni reklamowej w czasopiśmie i na portalu,aktywne pozyskiwanie nowych klientów,budowanie dobrych relacji biznesowych z klientami
AGENCJA PROMOCJI ROLNICTWA I AGROBIZNESU "APRA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-01 - Myślęcinek (kujawsko-pomorskie)
m.in.:prowadzenie akt osobowych, postepowań administracyjnych w sprawach osobowych, ewidencji etatowej i kadrowej (sporządzanie raportów), prowadzenie ewidencji urlopów i zwolnień i inne.
KOMENDA POLICJI - 2015-12-18 - Łęczna (lubelskie)
- WDROŻENIA ROZWIĄZAŃ TELEINFORMATYCZNYCH W ZAKRESIE INSTALACJI I KONFIGURACJI URZĄDZEŃ,- REALIZOWANIE ZLECEŃ INTERWENCYJNYCH U KLIENTÓW (IDENTYFIKOWANIE I ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW),- PRZEPROWADZANIE SZKOLEŃ Z ZAKRESU OBSŁUGI SYSTEMÓW,- SPORZĄDZANIE INSTRUKCJI I DOKUMENTACJI POWYKONAWCZYCH,- STAŁA OBSŁUGA FIRM I INSTYTUCJIOFERUJEMY:- STABILNE ZATRUDNIENIE NA PODSTAWIE UMOWY O PRACĘ,- PRACĘ W MŁODYM I DYNAMICZNYM ZESPOLE,- MOŻLIWOŚĆ ROZWOJU ZAWODOWEGO,- NIEZBĘDNE NARZĘDZIA DO PRACY (TELEFON, LAPTOP, SAMOCHÓD SŁUŻBOWY),
VEGACOM S.A. - 2017-01-25 - Rzeszów (podkarpackie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
rozwijanie sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-07-16 - Jabłonowo (mazowieckie)
nadzór nad powierzonym mieniem
LK INVEST SP Z .O - 2019-02-06 - Słubice (lubuskie)
Zgodnie z dołączonym Programem Stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Węgierska Górka (śląskie)
Nadzór nad systemami teleinformatycznymi oraz infrastrukturą sieci komputerowej, tworzenie kopii bezpieczeństwa zawartości serwisów, pozycjonowanie stron www. Mile widziane osoby niepełnosprawne
Amii Sp. z o.o. - 2016-05-13 - Łódź (łódzkie)
rozliczanie usług medycznych
USI Spółdzielnia Wielobranżowa - 2017-04-25 - Poznań (wielkopolskie)
Odpowiedzialność za obieg dokumentów, prowadzenie dzienników, zakupy spożywcze, odrabianie lekcji z dziećmi, kreatywne spędzanie czasu z wychowankami. Praca pon-pt w godz.13-17
Zarząd Maz. Oddziału Woj. Towarzystwa Przyjaciół Dzieci - 2018-02-19 - Pruszków (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Praca w zależności od kompetencji i umiejętności kandydata na jednym z kilku projektów: telefoniczna obsługa klienta, weryfikacja poprawności umów, back office czyli elektroniczna obsługa klienta, mailowe wyjaśnienie nurtującyhc klienta kwestii.
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. - 2016-06-10 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa kontrahentów krajowych i zagranicznych, wystawianie faktur sprzedaży,prtaca w godz. 7-15 lub 8-16
WYTWÓRNIA HYDRAULIKI OKRĘTOWEJ Sp. z o.o. - 2016-10-13 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
j.w
ANTENNA AUDIO LIMITED Sp. z o.o. - 2016-04-12 - Warszawa (mazowieckie)
Zarządzanie oraz emisja dokumentacji techniczno - ruchowej (DTR), koordynacja przeplywu dokumentacji techniczno - ruchowej na projekcie, nadzór nad terminowym przekazywaniem dokumentacji techniczno - ruchowej, sprawdzania dokumentacji techniczno - ruchowej pod wzgledem kompletności, z uwzględnieniem standardów i procedur przyjetych na projekcie, archiwizacja dokumentacji w systemie Project Wise, koordynacja opracowywania poszczególnych instrukcji eksploatacji oraz pozostałych dokumentacji wchodzących w zakres dokumentacji eksploatacyjnych.
E003B7 Sp. z o.o. - 2017-12-18 - Jaworzno (śląskie)
Wymagania: chęci do pracy, zainteresowanie tematyką zwierząt.
"ZOO-MAR" Sklep Zoologiczny Mirosław Machalski - 2016-11-25 - Racibórz (śląskie)