SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KURACJUSZA Jelenia Góra oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KURACJUSZA
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: realizacja zadań związanych z rezerwacją pobytów komercyjnych
Data publikacji: 2019-04-29
Lokalizacja: Jelenia Góra (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jelenia Góra, powiat: m. Jelenia Góra, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
realizacja zadań związanych z rezerwacją pobytów komercyjnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KURACJUSZA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jelenia Góra
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Jelenia Góra
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: recepcjonista
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 29.04.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze
Adres pracodawcy:
Podchorążych 15, 58-508 Jelenia Góra, powiat: m. Jelenia Góra, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Jelenia Góra
Gmina pracodawcy: Jelenia Góra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jelenia Góra
Ulica pracodawcy: Podchorążych
Numer budynku pracodawcy: 15
Profil działalności pracodawcy: Uzdrowisko
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: recepcjonista
Data dodania oferty pracy: 29.04.2019
Oferta pracy ważna do: 29.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 29.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 29.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c2842029f9baa3de59ca0460a08f795d
Podobne oferty pracy
Praca biurowa z klientem
"BONUS" Biuro Ubezpieczeniowo-Konsultingowe Tymiński, Cierpioł, Sodo Sp. Jawna - 2016-10-18 - Sosnowiec (śląskie)
telefoniczna i mailowa obsługa klienta, przyjmowanie zamówień, przygotowywanie ofert sprzedażowych, dbanie o obieg dokumentów, kontrolowanie płatności klientów i nadzorowanie terminów płatności;firma z branży handlowo - usługowej, zajmuje się sprzedażą, montażem i serwisem chipów, głównie z sektora usługowego;
Autotracking PL Sp. z o.o. - 2016-02-02 - Głogów (dolnośląskie)
bezpośrednie wsparcie techniczne użytkowników,instalacje i konfiguracje oraz konserwacja sprzętu i oprogramowania,instalacje okablowania oraz konfigurację sieci LAN, WAN,wybór i zakup sprzętu, oprogramowania i usług teleinformatycznych,prowadzenie ewidencji i rozliczanie zakupów sprzętu,oprogramowanie i usługi oraz pomoc przy wszelkich pracach ITraportowanie do przełożonego/ychnadzór / wykonywanie zadań wsparcia IT/ w spółce i podmiotach powiązanych
BIOFEED SP. Z O.O - 2019-04-03 - Zalewo (warmińsko-mazurskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GUP.Pomoc przy porządkowaniu akt osobowych. Kierowanie pracowników na badania lekarskie. Pilnowanie terminów umów o pracę, badań lekarskich. Prowadzenie kartotek urlopowych.
kontakt przez PUP - 2018-08-15 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa klientów w terenieaktywne pozyskiwanie klientówprezentacja nieruchomości
KOT NIERUCHOMOŚCI - DOROTA KOT - 2018-12-03 - Rzeszów (podkarpackie)
Analiza dokumentów przetargowych, pozyskiwanie ofert niezbędnych do wyceny kontraktu, weryfikacja ofert wykonawców.
EVERSPORT Sp. z o.o. - 2016-06-03 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie biura, pozyskiwanie i rekrutacja opiekunek osób starszych.
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Nysa (opolskie)
- kompleksowe nadzorowanie i realizowanie zamówień klientów,- skuteczne komunikowanie potrzeb klientów wszystkim działom firmy,- dopilnowywanie terminowości i kompletności dostaw,- zapewnienie najwyższej jakości serwisu świadczonego klientom firmy,- w perspektywie możliwa samodzielna sprzedaż.
RUN-CHŁODNIA WE WŁOCŁAWKU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-01 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
x
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Białystok (podlaskie)
Gromadzenie informacji na temat produktu i strategii marketingowej, określenie koncepcji i sposobu jej realizacji w celu zwiększenia sprzedaży. Opracowywnie i sprawdzanie efektów reklamy i promocji.
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Karwiniec (dolnośląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Ostrołęka (mazowieckie)
Praca w dziale produkcji nadzoru i sprzedaży. Konieczna znajomość branży włókienniczej. Staż nie jest wymagany.
FILTEX SA ZAKŁADY PRZEMYSŁU FILCOWEGO - 2016-02-04 - Łódź (łódzkie)
Osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę administracyjną całej firmy.Główne zadania:- odpowiedzialność za zaopatrzenie firmy w media (woda, gaz, energia elektryczna, kanalizacja, woda ciepła, paliwa i inne); - współpraca oraz negocjowanie z dostawcami cen usług i towarów;- realizowanie obowiązków firmy w zakresie ochrony środowiska; - prowadzenie wynajmu pomieszczeń;- prowadzenie rejestrów aut firmowych, analiza spalania i przebiegów, przeglądy, badania; - aktualizowanie przeglądów wymaganych dla obiektów budowlanych; - prowadzenie dokumentacji związanej z instalacjami oraz konserwacjami systemów alarmowych; - wsparcie podczas otwierania nowych oddziałów firmy.
ASAJ Sp. z o.o. - 2016-12-20 - Siedlce (mazowieckie)
Przygotowywanie ofert handlowych, kontakt z klientem biznesowym, przyjmowanie zamówień i koordynacja ich realizacji, współpraca z firmami produkcyjnymi
ALTWAY(PL) SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-02 - Gdańsk (pomorskie)
Zarządzanie cyklem życia pracownika na każdym etapie kariery, zarządzanie procesami transferów, zwolnień okresowych, rozwiązania umowy, promocji, zmian wynagrodzenia, kontakt zklientami, analiza kontroli SOX, przetwarzanie i analiza danych kadrowych, tworzenie raportów w zakresie cyklu życia pracowników, konsultacje z międzynarodowymi klientami w związku z cyklem życia pracownika w celu zwiększenia efektywności aktualnych procedur w oparciu o doświadczenie i informację zwrotną od klienta.
kontakt przez PUP - 2017-05-02 - Kraków (małopolskie)
nadzór nad prowadzeniem badań diagnostycznych konstrukcji budowlanych
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-08-26 - Warszawa (mazowieckie)
Pozyskiwanie oraz bieżąca obsługa zagranicznych partnerów firmy, częste wyjazdy zagraniczne, pozyskiwanie partnerów zagranicznych, realizacja założonych planów sprzedażowych, bieżąca obsługa klientów zagranicznych, wypisywanie zamówień, analiza cen, tworzenie cenników, tworzenie ofert handlowych, analiza stoków towaru, współpraca z agencjami celnymi, współpraca z magazynem firmy, przygotowanie dokumentacji eksportowej, koordynacja wysyłki zamówień eksportowych, wsparcie dla partnerów podczas otwierania sklepów zagranicznych, koordynacja działań marketingowych, zagranicznych.
ESOTIQ&HENDERSON S.A. - 2016-04-15 - Gdańsk (pomorskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- archiwizacja dokumentów,- przygotowywanie dokumentów do wysyłki pocztą,- rejestracja zamówień,- rejestracja zwrotów,- rejestracja innych dokumentów magazynowych tj.: MM, RW, PW,- przygotowywanie zestawień Excel i obróbka otrzymywanych analiz,- analizy w systemie.
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Zgierz (łódzkie)
szpachlowanie, przygotowywanie powierzchni do malowania i malowanie cystern.
PUH DEDAL SP. Z O.O. - 2016-06-23 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Tworzenie i realizacja strategii marketingowych.Przygotowywanie reklam istron internetowych i prasowych.
Imperial sp. z o.o. sp.k. - 2018-04-30 - Białogard (zachodniopomorskie)
Rekrutacja pracowników, zarządzanie kadrami, korespondencja firmy, wykonywanie comiesięcznego przeglądu obecności pracowników i przekazywanie do działu księgowości,comiesięczny raport dla kierownictwa spółki, kontakt z urzędami pracy, organizacjami państwowymi,wykonywanie dodatkowych zadań zgodnie z instrukcjami rzełożonych
KES Poland spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-06-22 - Wodzisław Śląski (śląskie)
sprzedaż maszyn budowlanych i części zamiennych; realizowanie strategii marketingowej firmy i kreowanie jej wizerunku; zwiększenie rozpoznawalności marki oraz lansowanie nowych produktów;monitorowanie wyników sprzedaży własnych produktów oraz analizowaniedanych rynkowych i działań konkurencji;
WIGROPOL Sp. z o. o. - 2017-05-29 - Polkowice (dolnośląskie)
Analizowanie, prognozowanie, przygotowanie koncepcji i strategii marketingowej w celu rozwoju produktów firmy na rynku Ukrainy, Gruzji, Kazachstanu, Azerbejdżanu. Kontakt z klientami i partnerami Rosyjskojęzyczny, Ukraińskojęzycznymi.
kontakt przez PUP - 2019-03-15 - Kraków (małopolskie)
- Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów w firmie oraz prawidłowej ich archiwizacji, weryfikacja pod względem merytorycznym i formalno-rachunkowym dokumentów księgowych, współpraca z biurem rachunkowym, fakturowanie, przygotowywanie raportów i analiz, przygotowywanie ofert, kontakt z kontrahentami z krajów byłego bloku wschodniego (Rosja, Ukraina, Białoruś).- Znajomość języka ukraińskiego jest wymagana do kontakt z kontrahentami z krajów byłego bloku wschodniego (Rosja, Ukraina, Białoruś) w celu ustalania finansowych szczegółów kontraktów oraz w celu uzgodnień i kontroli rozliczeń finansowy z kontrahentami i pracownikami.- Wynagrodzenie: 2250 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe na kierunku ekonomia lub finanse lub rachunkowość. Wymagane doświadczenie zawodowe 5 lat w księgowości lub finansach. Wymagana umiejętność obsługi programu finansowo - księgowego SYMFONIA. Wymagana biegła znajomość obsługi MS Office, w szczególności MS Excel i MS Word. Wymagana umiejętność obsługi programu finansowo-księgowego 1C. Wymagana biegła (C2) znajomość języka ukraińskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2019-01-23 - Katowice (śląskie)
Kompleksowa obsługa pracowników, rekrutacja, sporządzanie umów, świadectw pracy, prowadzenie dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiazującymi przepisami.
MEBLARSKA SPÓŁDZIELNIA PRACY "DĄB" - 2017-11-03 - Gdynia (pomorskie)
obsługa: klienta, kasy fiskalnej, terminala, kart płatniczych; układanie towaru, metkowanie, sprzątanie
Sklep Spożywczy MIKRUS Kamila Ćwiklińska - 2016-08-11 - Starogard Gdański (pomorskie)
- zadania należące do działu księgowości oraz kadr i płac
EXPOM SA - 2016-06-27 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2019-02-19 - Radom (mazowieckie)
przeprowadzania analiz kosztów, przygotowywanie danych do budżetów, planowanie finansowe, wsparcie procesów z zakresu kontroli finansowej i kosztowej, opracowywanie analiz rentowności, kalkulacje cenowe, sprawozdawczośc (w tym także zarządcza); nadzór nad systemem ERP (SAP SPRINT)
kontakt przez PUP - 2017-07-31 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)