SPECJALISTA SOCIAL MEDIA Olsztyn oferta pracy Gdańska Szkoła Wyższa
Stanowisko: SPECJALISTA SOCIAL MEDIA
Wynagrodzenie: 3 000 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Tworzenie marki szkoły kampanii reklamowych, prowadzenie komunikacji w social media, wykonywanie, edycja zdjęć na stronach szkoły, promocja szkoły w terenie. Godziny pracy 8.00-16.00
Data publikacji: 2020-02-04
Lokalizacja: Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Gdańska Szkoła Wyższa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jagiellońska 47, 10-273 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Tworzenie marki szkoły kampanii reklamowych, prowadzenie komunikacji w social media, wykonywanie, edycja zdjęć na stronach szkoły, promocja szkoły w terenie. Godziny pracy 8.00-16.00
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 4 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Pierwsza umowa na okres próbny 1 miesiąc, kolejna na czas określony
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA SOCIAL MEDIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olsztyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Olsztyn
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Olsztyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.02.2020
Data zakończenia pracy: 03.03.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B*
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie średnie bądź wyższe social media/dziennikarstwo/marketing. Minimum rok doświadczenia zawodowego.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Gdańska Szkoła Wyższa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Adres pracodawcy:
Biskupia 24B, 80-001 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Biskupia
Numer budynku pracodawcy: 24B
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 04.02.2020
Oferta pracy ważna do: 03.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 04.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 04.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?835df22240f7d3e945fb306360247110
Podobne oferty pracy
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-03-06 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie nowych klientów na rynku wschodnim, analizowanie rynku na wschodzie, tworzenie ofert handlowych dla Ukrainy i Rosji, reperzentowanie firmy na wschodzie
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Poznań (wielkopolskie)
prace przy produkcji pelletu.
"Eko-Biomasa" sp. z o.o. - 2016-06-10 - Chmielnik (świętokrzyskie)
Karmienie, pojenie indyków, dozowanie i dobór właściwej paszy, obsługa sterowników w kurniku, dbanie o porządek. System wynagradzania miesięczny.
kontakt przez PUP - 2018-01-19 - Strusy (mazowieckie)
Nadzór nad sprawnym i zgodnym z przepisami prawa działaniem urządzeń : elektroenergetycznych, zabiegowych, gastronomicznych, medycznych, dźwigów oraz instalacji elektrycznych i odgromowych;Zapewnienie fachowego nadzoru przy robotach elektroenergetycznych i ich zgodności i obowiązującymi przepisami
"Uzdrowisko Lądek-Długopole" Spółka Akcyjna - 2018-06-13 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- zapoznanie z profilem działalności firmy: asortymentem, organizacją pracy w dziale handlowym w kooperacji z jednostkami powiązanymi tj. dział logistyki i księgowości,- zapoznanie z obiegiem dokumentów oraz udział w procesie ich tworzenia,- bezpośrednia obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Zgierz (łódzkie)
wg załącznika
kontakt przez PUP - 2016-01-11 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
specjalista ds. eksportu i handlu
Spółdzielnia Inwalidów METALOWIEC - 2017-12-21 - Poznań (wielkopolskie)
tworzenie specyfikacji materiałów opakowaniowych oraz specyfikacji wyrobów gotowych dla zakładów ITG, prowadzenie/uczestniczenie w projektach związanych z rozwojem systemu centralnego, w którym tworzone są specyfikacje, współpraca z działami centralnymi PD&L, rynkami oraz innymi zakładami w ramach uzgadniania ostatecznych wersji specyfikacji, uczestnictwo w projektach specjalnych, szczególnie tych rozwijających systemy centralne w ramach specyfikacji materiałowych; koordynacja działań związanych z opracowywaniem opakowań i rozwojem druku oraz Global Procurement w celu zapewnienia, że specyfikacje materiałowe lub BOM są przypisane do systemu centralnego; tworzenie i utrzymanie specyfikacji materiałowych dla poszczególnych fabryk; tworzenie i utrzymywanie specyfikacji BOM i opakowań produktów dla konkretnych fabryk
kontakt przez PUP - 2018-11-17 - Jankowice (wielkopolskie)
jw.
Przedsiębiorstwo Innowacyjne ERGO Ryszard Gardziej - 2016-12-14 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowanie ofert handlowych oraz ofert przetargowych na podstawie wytycznych otrzymanych z Działu Sprzedażyprzyjmowanie i potwierdzanie zamówień klientówwprowadzanie zamówień do systemu operacyjnegoorganizacja wysyłki towarów, współpraca z firmami transportowymiwystawianie faktur oraz innych dokumentów wysyłkowych w obrocie krajowym i zagranicznymmonitorowanie stanu realizacji zamówień, współpraca z Działem Sprzedażyrealizacja Polityki Zintegrowanego Systemu Zarządzania firmy w zakresie jakości i ochrony środowiska
Agmar S.A. - 2018-04-12 - Mielec (podkarpackie)
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należała:realizacja działań sprzedażowych z zakresu branży budowlanej i wyposażenia wnętrzprzygotowanie ofert oraz umów handlowychkompletowanie dokumentów sprzedażowych pozyskiwanie nowych Klientów oraz współpraca z obecnymi Kontrahentamikoordynacja transportu i wysyłek towarów
A&K TRADERS Sp. z o. o. Sp. k. Wałcz - 2016-02-23 - Wałcz (zachodniopomorskie)
w/g potrzeb
PUH KLASABIZNES.COM - 2016-01-29 - Kielce (świętokrzyskie)
- Kreowanie polityki sprzedażowej na terenie Europy, poszukiwanie nowych możliwości w zakresie dystrybucji. Realizowanie planów sprzedażowych, budowanie relacji z klientami. Negocjacje handlowe, przygotowywanie ofert. Ścisła współpraca z działem marketingu, logistyki, controllingu. Monitorowanie działań rynku i konkurencji. Udział w targach, zaangażowanie w promocję produktów na rynku.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (mile widziane ekonomiczne, zarządzanie, marketing). Wymagane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, najlepiej w branży technicznej. Biegła znajomość języka angielskiego WARUNEK KONIECZNY. Znajomość drugiego języka będzie dodatkowym atutem. Umiejętność planowania i organizowania. Wysokie zdolności negocjacyjne. Gotowość do podróży służbowych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2017-03-06 - Katowice (śląskie)
Montaż mebli
"KARIAN " Sp.j. Jan, Bożena, Andrzej Karwan - 2017-01-09 - Chojęcin (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowanie zamówień od klienta do produkcji, rozmowa z klientem, przygotowywanie optymalizacji szkła, zamówienia-dostawy-fakturowanie-obsługa magazynu. Wymagania: wykształcenie średnie techniczne, kierunek sprzedaż, produkcja, mile widziany staż pracy na produkcji, komunikatywna znajomość języka angielskiego, obsługa programów WORD, EXCEL.
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Gościcino (pomorskie)
Rozliczanie podatków zagranicznych i krajowych; zdobywanie oraz obsługa klienta; zarządzanie dokumentacją klienta; telefoniczny kontakt z zagrzanicznymi urzędami
TRUMMER PERSONALSERVICE OPOLE SPÓŁKA z o.o. - 2017-01-11 - Opole (opolskie)
obsługa klientów na sali sprzedaży (artykuły biurowe), realizacja celów sprzedażowych
PW REDIS Janicka Kantorski Spółka Jawna - 2016-04-07 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
- Nadzór nad pracownikami fizycznymi. Kontrola terminów wykonywanych zadań. Koordynacja prac serwisowych: elektrycznych, wod-kan. budowlanych. Kontrola wykonywanych robót. Kontakt ze zleceniodawcami, dbałość o terminowość dostaw materiałów. Wycena oraz kosztorysowanie ofertowe i powykonawcze. Praca w Katowicach orz budowy na terenie kraju.- Wynagrodzenie: od 4000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreslony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie minimum średnie: technik elektryk, mile widziane wykształcenie wyższe. Minimum 1 rok doświadczenia zawodowego. Uprawnienia SEP, dozoru D-1kV. Zdolność priorytetowania zadań, nadzór nad pracownikami, obsługa komputera. Kontakt e-mail: m.rybowicz (at) rewital-serwis.pl
"REWITAL - SERWIS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-19 - Katowice (śląskie)
Sporządzanie raportów zgodności podatkowej między firmą a kontraktorami mającymi siedzibę w Brazylii (wymagany język portugalski).
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Kraków (małopolskie)
Rozliczanie wynagrodzeń i świadczeń.Przygotowywanie list płac.Sporządzanie deklaracji PIT,PFRON,ZUS.Praca w godzinach od 08:00 do 16:00.
ELWIRA DURKOWSKA "TAX" BIURO RACHUNKOWE - 2020-08-13 - Stargard (zachodniopomorskie)
Rekrutacja kandydatów do pracy za granicą. Umieszczanie ogłoszeń w różnych kanałach rekrutacyjnych. Opieka i utrzymywanie długotrwałych relacji z pracownikami.
Herzog Sp. z o.o. - 2017-11-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-29 - Warszawa (mazowieckie)
w/g potrzeb
PRETORIUS Sp. z.o.o. w Kielcach - 2015-11-25 - Kielce (świętokrzyskie)
Przygotowywanie dokumentacji, obsługa urządzeń biurowych.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "HYDROSTAR" EWA MAĆKOWSKA - 2017-08-24 - Częstochowa (śląskie)
- bieżąca obsługa firm budowlanych- pozyskiwanie nowych kontrahentów- realizacja planów sprzedażowych- tworzenie strategii współpracy- branie udziału w negocjacjach- monitorowanie danych rynkowych
Kosta Sp. z o.o. - 2020-04-17 - Opole (opolskie)
1. Prowadzenie, wskazanych przez Głównego Księgowego, wydzielonych ewidencji księgowych i uwzględnianie ich z kontami księgi głównej.2. Dekretowanie i księgowanie dokumentów.3. Przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych w ramach tych ewidencji księgowych.4. Potwierdzenie i uzgadnianie sald z kontrahentami.5. Przeprowadzanie bieżącej kontroli prowadzonych rejestrów księgowych.6. Terminowe i prawidłowe sporządzanie sprawozdań finansowych, zgodnie z wymaganiami zapisanymi w instrukcjach i regulaminach jednoski oraz określonymi przez upoważnione organy zewnętrzne.Wymagane dokumenty: Obowiązkowe:- życiorys zawodowy (CV) i list motywacyjny,- podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia,- kserokopie dokumentów potwierdzających podsiadanie doświadczenia zawodowego,- kserokopie dokumnetów lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego UE,- oświadczenie o niekaralności,- oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, - oświadczenie o nieposzlakowanej opinii w środowisku,Dodatkowe:- dokumenty potwierdzające wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem np. dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności niezbędne w pracy, na stanowisku objętym naborem. Forma i termin składania ofert :1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu.2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Specjalista obsługi finansowej/księgowa we Wrocławskim Centrum Integracji w terminie do dnia 29.11.2019 r. do godziny 15:00.3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji.4. Aplikacje, które wpłyną WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane. Inne informacje: 1. Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie.2. Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres trwania postępowania rekrutacyjnego, nie dłużej jednak niż 2 miesiące (przy czym w przypadku zatrudnienia dane te zostaną włączone do akt osobowych).3. Po upływie okresu, o którym mowa w pkt. 2 dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone. Z czynności tej sporządzony zostanie protokół.Dodatkowych informacji udziela:p. Dorota Lignarska - Główny Księgowytel. 71 782 35 14 w godz. 9:00-16:00. Oferta dostępna w sali E.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2019-11-14 - Wrocław (dolnośląskie)
Wystawianie dokumentów sprzedażowych, opracowywanie nowych ofert, kontakt, pozyskiwanie klientów. Analiza reklamacji oraz kontakt z partnerami z dalekiego wschodu.
Home Invest International Sp. Akcyjna - 2017-04-26 - Płońsk (mazowieckie)
Przygotowywanie i realizacja projektów w zakresie funduszy unijnych, pisanie wniosków.
SMB CONSULTING BOCHYŃSKI SEBASTIAN - 2016-07-14 - Lublin (lubelskie)