SPECJALISTA DS. OBSŁUGI INWESTYCJI Opole oferta pracy Kosta Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI INWESTYCJI
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Zakres obowiązków: - bieżąca obsługa firm budowlanych- pozyskiwanie nowych kontrahentów- realizacja planów sprzedażowych- tworzenie strategii współpracy- branie udziału w negocjacjach- monitorowanie danych rynkowych
Data publikacji: 2020-04-17
Lokalizacja: Opole (opolskie)
Pracodawca: Kosta Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wrocławska 172 C, 45-837 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- bieżąca obsługa firm budowlanych- pozyskiwanie nowych kontrahentów- realizacja planów sprzedażowych- tworzenie strategii współpracy- branie udziału w negocjacjach- monitorowanie danych rynkowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI INWESTYCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Opole
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 16
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Opole
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1661
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Opole
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 1] : dobrze rozwinięte umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne, komunikatywność, asertywność, przyjazne usposobienie
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Kosta Sp. z o.o.
danePracodawcy_nip: 5482403092
danePracodawcy_regon: 072901804
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Adres pracodawcy:
Sportowa 7, 43-450 Ustroń, powiat: cieszyński, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: cieszyński
danePracodawcy_kodPowiatu: 2403
Gmina pracodawcy: Ustroń
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Ustroń
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0926677
Ulica pracodawcy: Sportowa
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243304
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 17.04.2020
Data dodania oferty pracy: 17.04.2020
Oferta pracy ważna do: 30.04.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 17.04.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 17.04.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
tekstNieDotyczy: nie dotyczy
tekstNie: NIE
tekstTak: TAK
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6bc88c0840e23d3637812c6429fbee14
Podobne oferty pracy
Telefoniczne odbieranie zgłoszeń, klasyfikacja i rejestracja w systemie oraz zapewnienie wsparcia klientom.
"Goran" sp. z o.o. - 2016-02-24 - Biała Niżna (małopolskie)
lakierowanie lad wystawowych,
KRAFT STAND PATRYCJA KALISZ-TROFIMIUK - 2019-01-04 - Wojciechowo (wielkopolskie)
prowadzenie analiz finansowych i rynkowych, opracowywanie raportów, współpraca z innymi działami firmy, sporządzanie dokumentacji cen transferowych
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Kraków (małopolskie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Kraków (małopolskie)
Zapoznanie się z zadaniami/ zakresem działalności komórki organizacyjnej. Opracowywanie dokumentów IMO w języku angielskim i polskim. Obsługa wewnętrznej bazy dokumentów IMO/ UE.
URZĄD MORSKI W GDYNI - 2016-02-11 - Gdynia (pomorskie)
-kontakt z urzędami - prowadzenie dokumentacji związanej z zatrudnieniem obcjokrajowców
Hegelmann Transporte Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2016-10-18 - Częstochowa (śląskie)
Planowanie startegii marketingowej i przygotowanie materiałów promocyjnych wydawnictwa. Przygotowanie informacji prasowych. Podejmowanie pozafinansowej współpracy z miejscami kultury.
kontakt przez PUP - 2017-10-05 - Gdańsk (pomorskie)
nawiązywanie kontaktów z klientami,negocjacje z kontrahentami,zarzadzanie działaniami promocyjnymi
kontakt przez PUP - 2020-01-24 - Lubartów (lubelskie)
Obsługa aukcji internetowych. Wystawianie aukcji Allegro, OLX
AUTO-CZĘŚCI PIOTR SZARMACH - 2019-09-26 - Starogard Gdański (pomorskie)
realizacja i przetwarzanie zamówień, dokumentów WZ oraz faktur
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
zakup materiałów i wyrobów u dostawców z Indii, wspomaganie pracy indyjskich handlowców, odpowiedzialność za porządek w magazynie z produktami
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Wykonywanie prac kontrolno - pomiarowych na stacjach pomiarowych Państwowej Służby - Hydrologiczno - Meteorologicznej, praca w terenie, praca biurowa. Zatrudnienie od 22.07.2019r. na podstawie umowy o pracę na okres próbny - 3 miesiące, praca na jedną zmianę od 7.00-15.00.
Instytut Meteorlogii i Gospodarki Wodnej Państwowy Instytut Badawczy - 2019-07-01 - Piła (wielkopolskie)
projektowanie aplikacji i zarządzanie procesem orderingu w dużej organizacji, sporządzanie raportów, kontakt z partnerem biznesowym w j. angielskim
INGKA BUSINESS SERVICE CENTER Sp. z o.o. - 2020-09-17 - Poznań (wielkopolskie)
przegląd, naprawa, konserwacja urządzeń melioracyjnych; umiejętność obsługi kosy spalinowej i ręcznejOferta pracy w ramach robót publicznych - przeznaczona dla osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Nakle nad Notecią.
kontakt przez PUP - 2020-02-25 - Szubin (kujawsko-pomorskie)
- Kreowanie polityki sprzedażowej na terenie Europy, poszukiwanie nowych możliwości w zakresie dystrybucji. Realizowanie planów sprzedażowych, budowanie relacji z klientami. Negocjacje handlowe, przygotowywanie ofert. Ścisła współpraca z działem marketingu, logistyki, controllingu. Monitorowanie działań rynku i konkurencji. Udział w targach, zaangażowanie w promocję produktów na rynku.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (mile widziane ekonomiczne, zarządzanie, marketing). Wymagane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, najlepiej w branży technicznej. Biegła znajomość języka angielskiego WARUNEK KONIECZNY. Znajomość drugiego języka będzie dodatkowym atutem. Umiejętność planowania i organizowania. Wysokie zdolności negocjacyjne. Gotowość do podróży służbowych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2016-02-16 - Katowice (śląskie)
sortowanie i układanie drewna w stosy
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Dominikowo (zachodniopomorskie)
współpraca z komitetem ds środków pieniężnych rynków enea w celu zbierania comiesięcznych prognoz dot bilansu przepływów pieniężnych
kontakt przez PUP - 2018-10-09 - Łódź (łódzkie)
Bieżące diagnozowanie i monitorowanie sprawności maszyn i urządzeń, utrzymanie poprawnej pracy aparatury i systemów elektro-automatycznych na zmianie produkcyjnej, sprawne identyfikowanie i usuwanie problemów awaryjnych w zakresie elektro-automatyki systemów procesowych, wykonywanie prac prewencyjnych i konserwacyjno-remontowych w podległym obszarze, poprawne prowadzenie dokumentacji działu wynikające z założeń prawnych i systemów jakościowych, dokonywanie drobnych modyfikacji maszyn, tworzenie raportów i uzupełnianie dokumentacji po naprawach. Praca jednozmianowa, w godz. 6-14. Kontakt z pracodawcą: KADRY (at) SUMIKACERAMICS.COM
Sumika Ceramics Poland Sp. z o.o. - 2016-01-18 - Wrocław (dolnośląskie)
zarządzanie oraz nadzór nad obecnymi oraz nowo nabytymi nieruchomościami; • dekretowanie oraz księgowanie dokumentów finansowych;• bieżące oraz roczne rozliczanie finansowe nieruchomości;• zarządzanie kontami bankowymi właścicieli nieruchomości oraz najemców;• nadzór i koordynację działań konserwatora oraz ekipy sprzątającej;• identyfikowanie i rozwiązywanie bieżących problemów związanych z zarządzanymi nieruchomościami;• bieżący kontakt z Najemcami i Właścicielami nieruchomości
KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-10 - Kraków (małopolskie)
Brak danych
Call Center Poland S.A. - 2016-05-11 - Rzeszów (podkarpackie)
sporządzanie i prowadzenie dokumentacji pracowniczej (akta osobowe, zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy itp.), prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, raportowanie na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne
NORMALITY MANAGEMENT POLAND Sp. z o.o. - 2015-11-09 - Białystok (podlaskie)
Planowanie przewozów międzynarodowych klientów Centrum Usług Logistycznych;Ustalanie trybu i warunków realizacji usług przewozowych;Zapewnienie klientom profesjonalnych konsultacji w zakresie usług przewozowych;Kompleksowa obsługa klienta w przewozach międzynarodowych ( ustalanie warunków przeprowadzenia transportu ; koordynowanie i monitorowanie procesów przewozowych zlecanych przez klientów; bieżące i efektywne rozwiązywanie problemów dot. przewozów/ opóźnienia , sytuacje kryzysowe, awarie/ troska o wysoki standard realizowanych usług przewozowych/ brak reklamacji ze strony klienta/Monitorowanie jakości usług świadczonych przez podwykonawców;Optymalizowanie procesów związanych z organizacją transportów dla klientów. Miejsce pracy: Bielany WrocławskiKontakt kandydatów z pracodawcą 71 74-96-976Oferta znajduje się w sali: F
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Wietnamu.
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Jabłonowo (mazowieckie)
Aktywne pozyskiwanie i weryfikacja zleceniobiorców z rynków wschodnich. Tworzenie i publikacja ogłoszeń rekrutacyjnych. Budowanie bazy kandydatów. Poszukiwanie innowacyjnych źródeł pozyskiwania kandydatów. Odpowiedzialność za budowanie trwałych relacji ze zleceniobiorcami. Przedstawianie kandydatom dostępnych ofert zleceń, dopasowanych do umiejętności. Organizowanie procesu przyjazdów kandydatów z zagranicy do Polski. Odpowiedzialność za sprawną komunikację, informowanie o statusie realizacji projektów, przygotowywanie raportów. Budowanie pozytywnych relacji ze współpracownikami i klientami pracodawcy. Budowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy wewnątrz i na zewnątrz Spółki.
ST BROKER Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2019-09-19 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
administrowanie systemem teleinformatycznym, w tym:- weryfikacja zgodności systemu teleinformatycznego z jego dokumentacją bezpieczeństwa, - wdrażanie zabezpieczenia w systemie teleinformatycznym, - zakładanie, usuwanie oraz edycja uprawnień użytkownikom kont dostępu do narzędzi teleinformatycznych, - uczestniczenie w procesie zarządzania ryzykiem w systemie teleinformatycznym,- administrowanie systemami EUROBILET, DziekanatXP, URVE, Cogisoft, ePUAP, POL-on, stroną www Uczelni, stroną BIP Uczelni, organizacja i zapewnienie dostępu do informacji publicznej, koordynacja spraw informatycznych w AST, tworzenie koncepcji rozwoju zarządzania informatycznego w AST, organizowanie bezpieczeństwa informatycznego w Uczelni, opracowanie koncepcji rozwoju sprzętowego, udział w przygotowaniu postępowań przetargowych, udział w pracach związanych z utrzymaniem i rozbudową bazy informatycznej, pomoc w tworzeni systemu digitalizacji zasobów.
kontakt przez PUP - 2019-10-02 - Kraków (małopolskie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Białobrzegi (mazowieckie)
obsługa projektów marketingowych, współpraca z klientami, dostawcami, prowadzenie korespondencji, przygotowywanie zestawień w tematach dotyczących obsługiwanych projektów
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
transport towarów
Usługi Transportowe "Anplak" Waldemar Guzowski - 2016-06-22 - Wojny-Szuby Włościańskie (podlaskie)
Utrzymywanie profesjonalnych RELACJI z klientami, WSPÓŁPRACA z zespołem i dbałość o pozytywne relacje, realizacja CELÓW, zarządzanie projektami
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Gdańsk (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-11 - Warszawa (mazowieckie)