SPECJALISTA OBSŁUGI FINANSOWEJ Wrocław oferta pracy Wrocławskie Centrum Integracji
Stanowisko: SPECJALISTA OBSŁUGI FINANSOWEJ
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: 1. Prowadzenie, wskazanych przez Głównego Księgowego, wydzielonych ewidencji księgowych i uwzględnianie ich z kontami księgi głównej.2. Dekretowanie i księgowanie dokumentów.3. Przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych w ramach tych ewidencji księgowych.4. Potwierdzenie i uzgadnianie sald z kontrahentami.5. Przeprowadzanie bieżącej kontroli prowadzonych rejestrów księgowych.6. Terminowe i prawidłowe sporządzanie sprawozdań finansowych, zgodnie z wymaganiami zapisanymi w instrukcjach i regulaminach jednoski oraz określonymi przez upoważnione organy zewnętrzne.Wymagane dokumenty: Obowiązkowe:- życiorys zawodowy (CV) i list motywacyjny,- podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia,- kserokopie dokumentów potwierdzających podsiadanie doświadczenia zawodowego,- kserokopie dokumnetów lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego UE,- oświadczenie o niekaralności,- oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, - oświadczenie o nieposzlakowanej opinii w środowisku,Dodatkowe:- dokumenty potwierdzające wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem np. dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności niezbędne w pracy, na stanowisku objętym naborem. Forma i termin składania ofert :1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu.2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Specjalista obsługi finansowej/księgowa we Wrocławskim Centrum Integracji w terminie do dnia 29.11.2019 r. do godziny 15:00.3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji.4. Aplikacje, które wpłyną WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane. Inne informacje: 1. Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie.2. Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres trwania postępowania rekrutacyjnego, nie dłużej jednak niż 2 miesiące (przy czym w przypadku zatrudnienia dane te zostaną włączone do akt osobowych).3. Po upływie okresu, o którym mowa w pkt. 2 dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone. Z czynności tej sporządzony zostanie protokół.Dodatkowych informacji udziela:p. Dorota Lignarska - Główny Księgowytel. 71 782 35 14 w godz. 9:00-16:00. Oferta dostępna w sali E.
Data publikacji: 2019-11-14
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: Wrocławskie Centrum Integracji
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Strzegomska 49, 53-611 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie, wskazanych przez Głównego Księgowego, wydzielonych ewidencji księgowych i uwzględnianie ich z kontami księgi głównej.2. Dekretowanie i księgowanie dokumentów.3. Przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych w ramach tych ewidencji księgowych.4. Potwierdzenie i uzgadnianie sald z kontrahentami.5. Przeprowadzanie bieżącej kontroli prowadzonych rejestrów księgowych.6. Terminowe i prawidłowe sporządzanie sprawozdań finansowych, zgodnie z wymaganiami zapisanymi w instrukcjach i regulaminach jednoski oraz określonymi przez upoważnione organy zewnętrzne.Wymagane dokumenty: Obowiązkowe:- życiorys zawodowy (CV) i list motywacyjny,- podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia,- kserokopie dokumentów potwierdzających podsiadanie doświadczenia zawodowego,- kserokopie dokumnetów lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego UE,- oświadczenie o niekaralności,- oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, - oświadczenie o nieposzlakowanej opinii w środowisku,Dodatkowe:- dokumenty potwierdzające wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem np. dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności niezbędne w pracy, na stanowisku objętym naborem. Forma i termin składania ofert :1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu.2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Specjalista obsługi finansowej/księgowa we Wrocławskim Centrum Integracji w terminie do dnia 29.11.2019 r. do godziny 15:00.3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji.4. Aplikacje, które wpłyną WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane. Inne informacje: 1. Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie.2. Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres trwania postępowania rekrutacyjnego, nie dłużej jednak niż 2 miesiące (przy czym w przypadku zatrudnienia dane te zostaną włączone do akt osobowych).3. Po upływie okresu, o którym mowa w pkt. 2 dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone. Z czynności tej sporządzony zostanie protokół.Dodatkowych informacji udziela:p. Dorota Lignarska - Główny Księgowytel. 71 782 35 14 w godz. 9:00-16:00. Oferta dostępna w sali E.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: zgodnie z Regulaminem Wynagradzania WCI
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA OBSŁUGI FINANSOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: MS OFFICE
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: Comarch Optima
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:- obywatelstwo państwa członkowskiego UE,- nieposzlakowana opinia,- wykształcenie wyższe,- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,- osoba kandydująca nie była prawomocnie skazana za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karno-skarbowe,- bardzo dobra znajomość i umiejętność stosowania w praktyce przepisów prawnych w szczególności: * Ustawy o ochronie danych osobowych - tekst jednolity z dnia 10 maja 2018 r Dz.U.2018 poz. 1000, z późn. zm.;* Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych);- ustawy z dnia 26 listopada 1998 r. o finansach publicznych, - ustawy z dnia 29 września 2004 r. o rachunkowości,- ustawy z dnia 13 czerwca 2003 r. o zatrudnieniu socjalnym,- Dokumentacji i szczegółowych wytycznych dotyczących realizacji projektów dofinansowanych ze środków unijnych.- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera w środowisku Windows.Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem:1. Podstawowa znajomość struktury administacji publicznej,2. Biegła znajomość obsługi komputera (m.in. systemy operacyjne MS Windows, pakiet MS Office, Internet).3. Mile widzana znajomość obsługi programu księgowego Comarch Optima, znajomość zasad księgowości budżetowej w JFK, znajomość przepisów z zakresu prawa podatkowego w jednostkach budżetowych.4. Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne, sumienność, rzetelność, dobra organizacja czasu pracy.
Nazwa pracodawcy: Wrocławskie Centrum Integracji
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Strzegomska 49, 53-611 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 9-16
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Strzegomska
Numer budynku pracodawcy: 49
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 15.11.2019
Oferta pracy ważna do: 29.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 15.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 14.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f6746d8fca468ae008069cc3ac3a2eb5
Podobne oferty pracy
Sporządzanie list płac oraz wprowadzanie danych osobowych w programie WAPRO Gang Kadry i Płace; sporządzanie deklaracji podatkowych oraz dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do instytucji takich jak: ZUS, US, PFRON, SOD; sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy i zaświadczeń pracowniczych; prowadzenie administracji personalnej (teczki osobowe, karty wynagrodzeń , zasiłki chorobowe, ewidencja czasu pracy); pomoc w prowadzeniu rachunkowości spółki; prowadzenie ilościowej i wartościowej ewidencji gospodarki magazynowej; przygotowywanie rejestru płatności.
Stalmit Murzyła K. Murzyła M. spółka jawna - 2019-02-25 - Bełchatów (łódzkie)
obsługa sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Zgórsko (świętokrzyskie)
obsługa sklepu internetowego, wystawianie aukcji, kontakt z klientem
MATRIX MEDIA Sp. z o.o. - 2018-01-18 - Suchy Las (wielkopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-11-08 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie dokumentacji Stowarzyszenia, prowadzenie korespondencji,prowadzenie sekretariatu,prowadzenie archiwum Biura , realizowanie innych zadań zleconych przez Dyrektora Biura.
STOWARZYSZENIE "DOLINA NOTECI" - 2018-04-19 - Chodzież (wielkopolskie)
utrzymanie porządku i czystości w wyznaczonych pomieszczeniach zakładu i wokół budynku, pielęgnacja zieleni, utrzyamnie sprzętu gospodarczego w nalezytym stanie technicznym
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Lipowina (warmińsko-mazurskie)
- sporządzanie projektów opinii prawnych i innych pism;- udział praktykanta w charakterze obserwatora w czynnościach podejmowanych przez pracowników tut. Urzędu w sądach i innych organach.- pomoc przy przygotowywaniu dokumentów do przekazania do archiwum
OKRĘGOWY URZĄD GÓRNICZY W KRAKOWIE - 2016-06-21 - Kraków (małopolskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2019-06-19 - Radom (mazowieckie)
- reklama / montaż reklam- montaż konstrukcji reklamowych z różnego rodzaju elemrntów- spawanie światłowodów
kontakt przez PUP - 2018-06-18 - Łódź (łódzkie)
Tworzenie i publikowanie ogłoszeń rekrutacyjnych, przyjmowanie dokumentów kandydatów do pracy, przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych z kandydatami. Dyspozycyjnośc do delegacji na terenie Polski.
kontakt przez PUP - 2019-01-17 - Kraków (małopolskie)
obsługa klienta detalicznego i hurtowego
GENERALBUD Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego - 2016-09-29 - Dobczyce (małopolskie)
przyjmowanie oraz rozpoznanie towaru, obsługa strefy odbioru towaru, właściwe rozmieszczenie produktów na terenie sklepu i magazynu, wysyłanie reklamacji, nadzór nad gospodarowaniem opakowaniami zwrotnymi w sklepie
CASTORAMA POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-24 - Głogów (dolnośląskie)
Prowadzenie dokumentacji dotyczącej zatrudnionych w firmie osob w zakresie umów o prace i umów cywilnoprawnych
kontakt przez PUP - 2018-06-20 - Czaplinek (zachodniopomorskie)
- Pozyskiwanie nowych klientów na rynkach wschodnich. Prowadzenie negocjacji. Przygotowywanie kalendarza rozgrywek e-sportowych. Znajomość język angielskiego jest wymagana do kontaktowania się z centralka firmy w Niemczech.- Wynagrodzenie: 10000 zł/brutto. Praca na umowę o dzieło do 31.05.2017 r.- Praca w godzinach: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 5 lat w sprzedaży. Wymagana znajomość branży e-sportowej. Wymagana znajomość gier DOTA, Counterstrike, World of Tanks. Wymagane umiejętności negocjacyjne oraz sprzedażowe.
kontakt przez PUP - 2016-10-26 - Katowice (śląskie)
prowadzenie spraw biura,prowadzenie doradztwa w zakresie pozyskania środków z Unii Europejskiej, prowadzenie projektów realizowanych prze biuro
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Spisz-Podhale - 2019-09-25 - Nowy Targ (małopolskie)
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: terminowo sporządzała listy płac pracowników i zleceniobiorców wg przydzielonych jednostekobliczała należny podatek, składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i sporządzała niezbędną dokumentację w tym zakresie, naliczała wynagrodzenia z tytułu przebywania na zwolnieniu lekarskim zgodnie z obowiązującymi przepisami prowadziła karty wynagrodzeń i karty zasiłkowe pracowników w obsługiwanych jednostkach. - Wynagrodzenie: 1375-1650 zł brutto - płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracęna czas określony do 6 miesięcy. Docelowo na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru z 13.10.2017r..- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenia wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne, inne umożliwiające wykonywanie zadań doświadczenie zawodowe przy średnim 4 lata pracy oraz doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych i kadrowych, a przy wyższym 2 lata pracy oraz doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych i kadrowych( umowa o pracę , umowy cywilno-prawne. Znajomość ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Kodeks Pracy. Znajomość obsługi programów płacowych oraz programu Płatnik. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw płacowych w oświacie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-09-21 - Katowice (śląskie)
analizowanie, prognozowanie, przygotowanie koncepcji i strategii marketingowej w celu rozwoju produktów firmy na rynku Ukrainy, Gruzji, Kazachstanu, Azerbejdżanu. Kontakt z klientami i partnerami Rosyjskojęzycznymi, Ukraińskojęzycznymi
Blitz Auto Trade Sp. z o.o. - 2018-09-14 - Kraków (małopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Pieńki (podlaskie)
Prowadzenie działań promocyjnych, marketingowych oraz sprzedaży instrumentów muzycznych i akcesoriów muzycznych. Aktywne pozyskiwanie nowych klientów. Przygotowywanie ofert.Budowanie długotrwałych relacji biznesowych. Dbanie o pozytywny wizerunek firmy oraz reprezentowanie jej na spotkaniach.Proponowane wynagrodzenie brutto 2500 podstawa + premia.Umowa o pracę na okres próbny 3 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. System jednozmianowy w godz.: 9.00-17.00
SILESIA MUSIC CENTER SP. Z O. O. - 2019-05-06 - Kęty (małopolskie)
Organizacja imprez okolicznościowych
Kompleks Gastronomiczno-Wypoczynkowy Agnieszka Siwik-Karwowska - 2017-02-20 - Bogusze (warmińsko-mazurskie)
Zakres obowiązków:- przyjęcie i wydanie towaru z magazynu zgodnie z dokumentacją,- przeprowadzanie inwentaryzacji,- dbanie o właściwe składowanie materiału i jego rotację,- nadzór/kierowanie kilku osobową załogą,- utrzymywanie porządku i estetyki na powierzonym terenie,- gospodarka odpadami.Wymagania:- wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe,- posiadania uprawnień do obsługi wózków widłowych,- znajomości zasad prowadzenia gospodarki magazynowej,- zaangażowania, dyspozycyjności,- czynne uprawnienia prawa jazdy kat.: BOferujemy:- stabilne zatrudnienie w firmie będącej liderem w swojej branży,- atrakcyjne warunki zatrudnienia (stawka od 2 800 zł brutto plus do 50% premii),- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia własnych kwalifikacji, szkolenia,- zdobycie, doświadczenia w pracy na odpowiedzialnym stanowisku,- ciekawa praca w dynamicznym zespole.
BRUK-BET Sp. z o. o. - 2018-01-05 - Racibórz (śląskie)
- pozyskiwanie klientów - utrzymywanie kontaktów ze stałymi klientami - sprzedaż internetowa - inne prace biurowe
"CARTER-TRANS" TOMASZ KRUK - 2017-07-11 - Katowice (śląskie)
specjalista ds. obsługi klienta buznesowego
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2017-05-04 - Radomsko (łódzkie)
Szukanie odbiorców polskich owoców i warzyw na rynkach wschodnich, prowadzenie negocjacji handlowych, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Grójec (mazowieckie)
- Praca na stanowisku specjalisty w Zespole Serwisu (ZS) w Dziale Służby Pomiarowo Obserwacyjnej w Białymstoku -ZS odpowiedzialny jest za nadzór, utrzymanie oraz rozwój systemów pomiarowych zainstalowanych na sieci stacji pomiarowych Państwowej Służby Hydrologiczno - Meteorologicznej - Codzienna analiza sprawności i poprawności funkcjonowania systemów pomiarowych - Praca w terenie w zmiennych warunkach atmosferycznych w ciągu całego roku - Praca w aplikacjach bazodanowych, wykonywanie sprawozdań, protokółów obowiązujących na przedmiotowym stanowisku
INSTYTUT METEOROLOGII I GOSPODARKI WODNEJ - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY - 2017-12-01 - Białystok (podlaskie)
Koordynowanie procesu sprzedaży, inicjowanie i kształtowanie długofalowych relacji z klientami, obsługa klientów, przygotowanie ofert, przygotowywanie raportów dziennych
kontakt przez PUP - 2017-12-06 - Łódź (łódzkie)
Obsługa procesu produkcji wyrobów gotowych z tworzyw sztucznych, montaż wyrobów gotowych.
kontakt przez PUP - 2019-02-21 - Niepołomice (małopolskie)
Specjalista ds obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji, zajmuje się także przygotowaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami oraz anulowaniem podróży.Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus.Obsługuje pasażerów w języku angielskim oraz w co najmniej jednym innym obcym języku( w zależności od przypisanego rynku).Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami.Miejsce pracy: WrocławKontakt kandydfatów z pracodawcąL: 71 756-40-00Oferta znajduje się w sali: C ,H ,E
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Wrocław (dolnośląskie)
j/w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2012-12-12 - Warszawa (mazowieckie)