SPECJALISTA (PION OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH) Olsztyn oferta pracy 22 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Olsztynie
Stanowisko: SPECJALISTA (PION OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH)
Wynagrodzenie: od 3 580 PLN
Zakres obowiązków: Kontrola przestrzegania zasad ochrony niejawnych w systemie lub sieci teleinformatycznej, kontrola znajomosci i przestrzegania przez użytkowników procedur bezpiecznej eksploatacji sytemu lub sieci teleinformatycznej, realizacja zadań wynikających z funkcji inspektora ochrony danych osobowych.
Data publikacji: 2020-04-29
Lokalizacja: Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: 22 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Olsztynie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Saperska 1, 10-073 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kontrola przestrzegania zasad ochrony niejawnych w systemie lub sieci teleinformatycznej, kontrola znajomosci i przestrzegania przez użytkowników procedur bezpiecznej eksploatacji sytemu lub sieci teleinformatycznej, realizacja zadań wynikających z funkcji inspektora ochrony danych osobowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 580 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA (PION OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olsztyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 28
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Olsztyn
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2862
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Olsztyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inżynier systemów i sieci komputerowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 580 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2020
Nazwa pracodawcy: 22 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Olsztynie
danePracodawcy_nip: 7393827791
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Adres pracodawcy:
Saperska 1, 10-073 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV i list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 28
Powiat pracodawcy: m. Olsztyn
danePracodawcy_kodPowiatu: 2862
Gmina pracodawcy: Olsztyn
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Olsztyn
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0964465
Ulica pracodawcy: Saperska
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|252302
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier systemów i sieci komputerowych
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 29.04.2020
Oferta pracy ważna do: 10.05.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 29.04.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 29.04.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9f7dd3a3191c362a371e032288d1b709
Podobne oferty pracy
- Obsługa dotychczasowych klientów i aktywne pozyskiwanie nowych klientów w krajach byłego bloku wschodniego, administracja zamówień klientówmonitorowanie potrzeb klientów, sporządzanie ofert i kalkulacji.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00 + soboty, niedziele. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata udokumentowanego doświadczenia w zakresie sprzedaży środków czystości i chemii gospodarczej na rynkach wschodnich (nie więcej niż 1 rok przerwy od ost. zatrudnienia). Wymagana bardzo dobra znajomość procedur eksportowych. Wymagana biegła znajomość j. ukraińskiego oraz j. rosyjskiego w mowie i piśmie. Wymagana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Katowice (śląskie)
Rozwożenie towaru, praca na magazynie.
Firma Handlowo-Usługowa CORSO Anna Corso-Pastuszka - 2019-04-18 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
- uczestniczenie w opracowywaniu propozycji do planu zamówień publicznych w zakresie właściwości sekcji, w oparciu o propozycje podziału zamówień wg Wspólnego Słownika Zamówień wszystkich dokonywanych dostaw materiałów, sprzętu i usług oraz nad realizacją powyższego planu w celu właściwej realizacji zadań sekcji,- prowadzenie Rejestru Zamówień Publicznych w celu kontroli wydatków do 14 000 Euro,- analizowanie i kontrolowanie, właściwego wykorzystywania środków pieniężnych w zakresie właściwości sekcji oraz sporządzanie na koniec miesiąca planu salda końcowego w celu prawidłowego wydatkowania przydzielonych środków finansowych,- prowadzenie bieżącej analizy wydatków budżetowych w zakresie właściwości sekcji w ramach przydzielonych środków finansowych na dany rok kalendarzowy w celu zapewnienia prawidłowej realizacji planowanych zamierzeń,- opracowywanie faktur w zakresie zadań wykonywanych w sekcji oraz opłaty za energię elektryczną, usługi komunalne, sprzęt kwaterunkowy, gospodarczy, przeciwpożarowy i środki do utrzymania czystości w celu zapewnienia terminowej realizacji zapłaty,- kontrolowanie przestrzegania bieżących umów pod względem finansowym w celu prawidłowego ewidencjonowanie dokumentacji i przestrzegania terminów rozliczeń finansowych, - rejestrowanie faktur za wykonane dostawy i usługi w celu zapewnienia terminowego i prawidłowego zapewnienia ewidencji księgowej prowadzonej w sekcji.
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2020-01-20 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Prowadzenie akt osobowych, ewidencji czasu pracy, przyjęcia, zwolnienia, przeszeregowania, sprawozdawczość.
ZESPÓŁ PAŃSTWOWYCH SZKÓŁ MUZYCZNYCH IM. MIECZYSŁAWA KARŁOWICZA W KRAKOWIE - 2019-09-05 - Kraków (małopolskie)
Praca w księgowości. Sporządzanie list płac i dokumentów z wynagrodzeniem oraz miesięcznych deklaracji dot. podatku dochodowego od osób fizyczny i deklaracji ZUS
Centrum Edukacji Zawodowej i Turystyki w Świnoujściu - 2017-08-21 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2020-02-26 - Warszawa (mazowieckie)
do uzgodnienia
POCZTA POLSKA S.A. - 2018-10-24 - Świlcza (podkarpackie)
Zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Puławy (lubelskie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-10-11 - Warszawa (mazowieckie)
telefoniczna obsługa klientów, wpisywanie zamówień w systemie, rozwiązywanie reklamacji klientów
kontakt przez PUP - 2016-07-23 - Lubin (dolnośląskie)
Znajomość procesów technologicznych w zakresie obróbki blach, wykonywanie kalkulacji procesowych, nadzór nad procesami technologicznymi.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ROLTEX Sp. z o.o. - 2016-01-08 - Brzezie /k.Sulechowa/ (lubuskie)
praca przy tłumaczeniu umów, kontakt i opieka nad obecnymi klientami, tłumaczenia
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Analizowanie potrzeb zakupowych w oparciu o zamówienia sprzedaży i plan produkcji, uczestnictwo w negocjacjach z dostawcami oraz projektach optymalizacji zakupów, składanie zamówień do dostawców zgodnie z ustalonymi procedurami zakupów, kontrola realizacji złożonych zamówień oraz zmian wynikających z zapotrzebowania, reagowanie na zmiany w zapotrzebowaniu poprzez wysyłanie informacji o zmianie daty dostaw do dostawców, udzielanie informacji o dostępności materiału, monitorowanie poziomu zapasów, uczestnictwo w przygotowaniu planu wprowadzania nowych produktów poprzez ustalanie terminów dostaw i kosztów nowych materiałów, ustalanie z dostawcami działań logistycznych dotyczących zgłoszonych reklamacji jakościowych Działu Jakości oraz reklamacji ilościowych zgłoszonych przez magazyn.
"POD TELEGRAFEM" S. A. w Kielcach - 2016-05-10 - Kielce (świętokrzyskie)
przeprowadzanie rekrutacji
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Radomsko (łódzkie)
kontrola poszczególnych etapów procesu technologicznego, kontrola jakości wyrobów gotowych, opracowanie, weryfikacja, aktualizacja, wdrażanie i nadzór nad dokumentacją systemową, szkolenia dla pracowników podejmujacych zatrudnienia
ZAKŁADY MIĘSNE PEKLIMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-12-05 - Uniszki-Cegielnia (mazowieckie)
BIEŻĄCA OBSŁUGA ZAMÓWIEŃ SKŁADANYCH PRZEZ KLIENTÓWDEKLARACJA ZATR.: UMOWA O PRACĘ NA MIN. 3 M-CE, PEŁEN ETAT
kontakt przez PUP - 2017-11-18 - Pruszków (mazowieckie)
•Księgowanie dokumentów oraz nadzór nad ewidencją księgową zgodnie z zasadami określonymi w Ustawie o Rachunkowości i przepisach podatkowych•Prowadzenie ewidencji księgowych, w szczególności ewidencji dla potrzeb VAT, oraz ich uzgadnianie z kontami księgi głównej•Dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych, głównie kosztowych: krajowych i zagranicznych•Prowadzenie spraw rachunkowych i bieżącej księgowości klientów•Pełna obsługa kadrowo – płacowa•Oferowanie klientom rozwiązań optymalizujących ich kwestie podatkowe i księgowe,•Współpraca z instytucjami zewnętrznymi: urzędy, firmy leasingowe, banki i inne.
SMB Consulting Sebastian Bochyński - 2019-03-27 - Lublin (lubelskie)
jw
KRAJOWA SZKOŁA SKARBOWOŚCI - 2018-03-19 - Warszawa (mazowieckie)
pełna obsługa kadrowo- płacowa, ZUS
Firma Doradcza Konkret Renata Mączka - 2016-06-13 - Kraków (małopolskie)
Rekrutracja i obsługa administracyjna pracowników, zarządzanie i układanie grafiku, rozlicanie czasu pracy, rekrutacja, zatrudnianie pracowników, dokumentacja,
kontakt przez PUP - 2019-04-29 - Warszawa (mazowieckie)
Segregowanie, rejestracja, kompletowanie i gromadzenie korespondencji, dokumentów urzędowych (również w jęz. angielskim), wysyłka korespondencji firmowej, zapewnienie prawdiłowego przepływu informacji zgodnie z obowiązującymi procedurami/insrukcjami, obsługa urządzeń telekomunikacyjnych, współudział przy opracowywaniu tekstów i inne zadanie zlecone, organizacja wizyt w firmie kontrahentów i innych osób zaproszonych, gospodarowanie materiałami biurowymi, zbieranie zapotrzebowania na mat. biurowe od kierowników działów, zamawianie mat. biurowych, zapewnienie mat. biurowych niezbędnych do funkcjonowania sekretariatu, prowadzenie spraw związanych z prenumeratą czasopism w firmie oraz zlecanie w prasie płatnych ogłoszeń, organizowanie imprez okazjonalnych i sympozjów, i inne zlecone przez przełożonych
LFC Spółka z o.o. - 2016-08-19 - Czerwieńsk (lubuskie)
Przygotowywanie ofert pracy, budowanie bazy potencjalnych kandydatów, rekrutacja kandydatów na zlecone stanowiska
GRUPA KONEKT SP. Z O.O. SP. K. - 2019-10-25 - Gdańsk (pomorskie)
- monitorowanie statusu projektów, zadań itp., - obsługa procesu fakturowania, zamówień i innych spraw związanych z finansami projektu, - gromadzenie danych i metryk projektowych i tworzenie raportów.
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa klientów zagranicznych w jęz. rosyjskim, ukraińskim, telefoniczne umawianie spotkań z klientami, przygotowanie ofert, realizacja planów sprzedaży, znajomość branży odzieżowej
kontakt przez PUP - 2016-08-16 - Ząbki (mazowieckie)
zgodny ze stanowiskiem
EXPOM SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-02-08 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
Zakres obowiązków:1. Rozpoznawanie sytuacji psychologicznej, zdrowotnej, wychowawczej i rodzinnej osoby uzależnionej;2. Diagnozowanie źródeł trudności i problemów oraz podejmowanie działań profilaktycznych;3. Planowanie oddziaływań terapeutycznych wobec osób uzależnionych lub członków jej rodziny;4. Prowadzenie psychoterapii indywidualnej i grupowej pacjenta uzależnionego oraz członków rodziny w zakresie mechanizmów współuzależnienia;5. Organizowanie grup wsparcia dla osób uzależnionych;6. Prowadzenie poradnictwa rodzinnego dotyczącego objawów przebiegu choroby oraz możliwości podjęcia terapii;7. Doskonalenie własnych kwalifikacji, uczestnictwo w różnych formach doskonalenia i samokształcenia;8. Nadzorowanie instruktorów terapii uzależnień. - Wynagrodzenie: od 1125 do 4000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Możliwość pracy w pełnym wymiarze czasu pracy dla osób zainteresowanych. Dla osób zainteresowanych istnieje możliwość współpracy w ramach własnej działalności gospodarczej.-Praca na 1/2 etatu w godzinach: 9:00-22:00 do uzgodnienia z pracodawcą. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagany kurs PARPA. Mile widziane doświadczenie zawodowe na stanowisku specjalisty psychoterapii uzależnień. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: terapia (at) interia.eu
CENTRUM ROZWOJU UMYSŁU MIND MARZENA ŻMIDZIŃSKA - 2019-02-06 - Katowice (śląskie)
obsługa klienta w salonie i programów komputerowych
kontakt przez PUP - 2020-02-10 - Chorzów (śląskie)
przeprowadzanie rozmów z klientami,umawianie spotkań przez telefon; utrzymywanie porządku w miejscu pracy; obsługa urządzeń biurowych sekretariatu; zdanie egzaminów e-learningowych; wypisywanie wniosków
kontakt przez PUP - 2020-05-12 - Oława (dolnośląskie)
-Montaż konstrukcji stalowych,-Miejsce wykonywania pracy: Tczew,-Kontakt: 518-707-463,-Godziny pracy 6-14 pn-pt,
P.P.H.U. Jasner Paula Nerlich - 2018-09-28 - Tczew (pomorskie)
Wstępna selekcja kandydatów, rekrutacja pracowników tymczasowych
ALTEGO SP. Z O.O. - 2019-09-16 - Gdańsk (pomorskie)