SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI USŁUG GASTRONOMICZNYCH, HOTELOWYCH I TURYSTYCZNYCH - STAŻ RPO III Warszawa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI USŁUG GASTRONOMICZNYCH, HOTELOWYCH I TURYSTYCZNYCH - STAŻ RPO III
Wynagrodzenie: 1 033,7 PLN
Zakres obowiązków: zgodnie z programem stażu
Data publikacji: 2020-02-26
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: zgodnie z programem stażu
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 033,7 PLN
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI USŁUG GASTRONOMICZNYCH, HOTELOWYCH I TURYSTYCZNYCH - STAŻ RPO III
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw organizacji usług gastronomicznych, hotelowych i turystycznych
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 033,7 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 09.03.2020
Data zakończenia pracy: 08.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie minimum średnie, znajomość języka obcego, obsługa komputera, znajomość geografii. Urząd Pracy wyraził zgodę na realizację stażu pod warunkiem przyjęcia osoby w wieku powyżej 30 roku życia.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Ciołka 10A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, dowód osobisty
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Ciołka
Numer budynku pracodawcy: 10A
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw organizacji usług gastronomicznych, hotelowych i turystycznych
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 26.02.2020
Oferta pracy ważna do: 26.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 26.02.2020
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d51e29409a55f600ea239b2d0e50dfdb
Podobne oferty pracy
Pracownik na tym stanowisku jest odpowiedzialny za bezpośrednie wsparcie techniczne użytkowników, instalacje i konfiguracje sprzętu i oprogramowania, instalacje okablowania oraz konfigurację sieci LAN, WAN, Wybór i zakup sprzętu, oprogramowania i usług teleinformatycznych, prowadzenie ewidencji i zakup sprzętu, oprogramowania i usług oraz pomoc przy wszelkich pracach działu IT. Specjalista ds. marketingu to osoba, która planuje, koordynuje i kontroluje wszystkie działania marketingowe firmy. Do głównych zadań pracownika tego należy, m.in.: analizowanie efektywności trade marketingowej, planowanie i realizacja kampanii, planowanie i realizacja założenia komunikacji z klientami (w tym aktualizacja stron internetowych), a także przygotowuje materiały promocyjne i wsparcia sprzedaży, monitoruje i analizuje rynek.Wynagrodzenie od 2750-5000 zł brutto + premia.
BKM SERWIS Sp. z o.o. - 2017-04-14 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Wykształcenie: min. średnie, mile widziane wyższe; min. 3 lata stażu pracy na podobnym stanowisku; znajomość prawa pracy, przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych; zakres obowiązków: sporządzanie dokumentacji związanej z przyjmowaniem i zwalnianiem pracowników, prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji kadrowo-płacowej zgodnie z przepisami prawa pracy, rozliczanie PFRON; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE - 2019-02-07 - Gliwice (śląskie)
Obowiązki: - prowadzenie dużych kontraktów na produkcję i montaż ogrodzeń, sporządzanie ofert na ogrodzenia autostradowe i posesyjne, bieżąca obsługa klienta. - Wynagrodzenie: 2500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. - Praca: 8:00-16:00. Mile widziane: doświadczenie w branży budowlanej, znajomość AutoCAD, znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego. Kontakt wyłącznie telefoniczny (tel.: 32/781 36 44) w godz.: 8:00-16:00 lub e-mail: biuro (at) siatmar.pl
PHU SIATMAR HANNA ZIENIEWICZ - 2017-05-26 - Katowice (śląskie)
utrzymanie czystości i porządku w pomieszczeniach urzędu oraz na terenie posesji. Pomoc w załatwieniu spraw bankowych i korespondecyjnych zakupach gospodarczych, prowadzeniu archiwum
Okręgowy Urząd Miar - 2017-01-12 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
SPRZEDAŻ OKULARÓW KOREKCYJNYCH ORAZ PRZECIWSŁONECZNYCH W SALONIE OPTYCZNYM
Agencja Pośrednictwa Handlowego i Usług "KWAŚNIAK" Kwaśniak Wiesław - 2016-11-14 - Rzeszów (podkarpackie)
sporządzanie akt osobowych pracowników, sporządzanie list płac i deklaracji ZUS
FACTOR Sp. z o. o. - 2018-10-02 - Starachowice (świętokrzyskie)
legalizacja zatrudnienia i pobytu obcokrajowców, prowadzenie statystyk, stosowanie przepisów prawa dot. spraw kadrowych, płacowych, emerytalno-rentowych, prowadzenie dokumentacji dot. rekrutacji, zatrudnienia i przebiegu pracy pracowników, sporządzanie dokumentów w sprawach emeytalno-rentowych pracowników, obliczanie wynagrodzenia pracowników
Usługi Biurowe Beata Rytter - 2019-08-30 - Jaskulin (dolnośląskie)
Terminowe i prawidłowe przetwarzanie transakcji przejęcie własności i inicjatywy do czasu pomyślnej realizacji transakcji . Stosowanie podejścia zapewnienia prawidłowości dokładna weryfikacja zadań realizowanych samodzielnie . Przygotowywanie raportów, analiz i prezentacji, zgodnie z wymogami, . Komunikowanie się z wewnętrznymi i zewnętrznymi interesariuszami w efektywny i skuteczny sposób Przekazywanie informacji zwrotnych na temat jakości . Rozwiązywanie problemów i ich eskalacja w sposób terminowy i skuteczny . prowadzenie działań windykacyjnych dla jednostek operacyjnych Shell w ramach działalności finansowej zapewnienie, że zadłużenie klienta jest gromadzone zgodnie z zakontraktowanymi warunkami płatności i zgodnie z Instrukcją Kredytu Dystrybucyjnego
kontakt przez PUP - 2018-11-07 - Kraków (małopolskie)
realizacja planu produkcyjnego,nadzór, organizacja i kontrola nad przebiegiem procesów produkcyjnych,efektywne zarządzanie podległym zespołem pracowników,odpowiedzialność za ciągłość i terminowość produkcji,optymalizacja kosztów produkcji,optymalizacja i ciągłe udoskonalanie procesów produkcyjnych,zapewnienie wysokiej jakości wytwarzanych produktów,dbałość o efektywność wykorzystania zasobów pracowniczych, technicznych i materiałowych,dbałość i odpowiedzialność za przestrzeganie przepisów BHP,
HURTOWNIA DROBIU KOKO JOLANTA KOZYRA - 2019-10-17 - Dulowa (małopolskie)
Przyjęcie i obsługa klienta, wykładanie towaru na półki, drukowanie i kontrola etykiet cenowych.
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Gdańsk (pomorskie)
Główne obowiązki:Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowychRealizowanie założonych planów sprzedażowychPozyskiwanie nowych członków KasyWspółudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym.
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo - Kredytowa PIAST - 2017-11-07 - Legnica (dolnośląskie)
aktywna sprzedaż telefoniczna B2B usług internetowych
Sunrise System sp. z o.o. sp. k. - 2016-06-07 - Poznań (wielkopolskie)
Samodzielne naliczanie płac, sporządzanie deklaracji, ZUS,PIT, PFRON, GUS, sporządzanie sprawozdań kadrowo -płacowych.WYMAGANIA: wykształcenie min.średnie ekonomiczne, obsługa programów kadrowow-płacowych, min. rok doświadczenia.
Zajazd "POLONEZ" Zenon Niemczycki - 2016-01-14 - Tuczempy (podkarpackie)
Wykształcenie: brak wymagań; pozwolenie na broń; zakres obowiązków: ochrona obiektu przemysłowego; praca także w dni wolne; dwie zmiany po 12 godz.; miejsce pracy: Gliwice
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "TOMBOR" CELINA TOMAN, JERZY TOMAN SPÓŁKA JAWNA - 2019-07-29 - Gliwice (śląskie)
Praca na terenie lasów państwowych (możliwa praca na terenie całego kraju); ściąganie drewna z lasu, ścinka drzew i krzewów pod linie elektryczne itp. Obsługa pilarki oraz ciągnika (również typu LKT).Praca w godz. 7.30-15.30.
Sławomir Tomala KOMPLEKSOWE USŁUGI LEŚNE - 2019-11-26 - Bielsko-Biała (śląskie)
prowadzenie pełnej dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy;sporządzanie list płac i naliczanie wynagrodzeń; sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON i GUS; ewidencja czasu pracy, urlopów i innych absencji; ewidencja zwolnień i naliczanie zasiłków wystawianie wymaganych przepisami dokumentów i zaświadczeń dla pracownikówsporządzanie raportów kadrowo-płacowychraportowanie wewnętrzne do przełożonychGodziny pracy: 7.30-14.30
Agencja Ochrony GARDA - Jacek celmer Zakład Pracy chronionej - 2018-12-06 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
-naliczanie wynagrodzeń-prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej-sporządzanie deklaracji ZUS,GUS,US-rozliczanie z PERFON-wystawianie dokumentów RP-7,Z-3,NP-7
EUROBUD CHAJEWSCY SPÓŁKA JAWNA - 2019-08-05 - Starogard Gdański (pomorskie)
Tłumaczenie dokumentacji technicznej, uczestnistwo w negocjacjach cen i warunków współpracyz klientem, kontakt z klientem zagranicznym.
WARMIA Spółka Akcyjna - 2018-01-26 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
opracowywanie i przygotowywanie dokumentacji i umów dotyczącej realizacji projektów ze środków UE, udział w realizacji krajowych i zagranicznych programów wsparcia dla rolnictwa, sporządzanie wniosków i innych dokumentów niezbędnych do ubiegania się o przyznanie pomocy finansowej lub współfinansowanej ze środków funduszy UE lub innych, realizacja zadań objętych Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
Zachodniopomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Barzkowicach - 2018-08-13 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Prowadzenie działalności akwizycyjnej związanej z oferowaniem zamówień,kontrola i koordynacja realizowanych zamówień, nadzór i realizacjadokumentacji handlowej, przygotowywanie ofert dla klientów,nawiązywanie kontaktów z nowymi klientami, opracowywanie oferthandlowych, współpraca z firmami zewnętrznymi, przygotowywanieinformacji handlowych dla klientów, współpraca z dotychczasowymiklientami. Praca od 7-15
Cema S.A. Przeds. Modernizaji Obiektów Przemysłowych - 2019-01-10 - Opole (opolskie)
• Obsługa i kontakt z klientami,• Realizacja celów sprzedażowych w dedykowanym kanale sprzedaży,• Monitorowanie i aktywna analiza danych rynkowych,• Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów,• Budowanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami,• Prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych,• Prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, sporządzanie raportów i sprawozdań.
ALCHEMIA S.A. ODDZIAŁ WALCOWNIA RUR ANDRZEJ - 2018-11-14 - Zawadzkie (opolskie)
aktywne pozyskiwanie klientów poprzez aktywne i skuteczne oferowanie produktów firmy, negocjowanie warunków umów, utrzymywanie dotychczasowych relacji handlowych, budowanie i rozwijanie pozytywnych relacji nowo pozyskanych klientów
J. CHODACKI, A MISZTAL "MEDICA" SPÓŁKA JAWNA ODDZIAŁ "MEDICA FINANSE" W LUBINIE - 2017-01-31 - Lubin (dolnośląskie)
Sporządzanie umów na wynajem hali sportowej, opracowywanie regulaminów, rozliczanie zrealizowanych godzin przez najemców, przestrzeganie Zarządzeń Burmistrza, Uchwał Rady Miasta, Tworzenie harmonogramów funkcjonowania hali sportowej.CV, List Motywacyjny, Świadectwa pracy, oryginał kwestionariusza osobowego, oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, ksero dokumentów: -potwierdzających wykształcenie, doświadczenie zawodowe, zaświadczenie o zatrudnieniu.DOKUMENTY NALEŻY SKŁADAĆ W ZAMKNIĘTYCH KOPERTACH z dopiskiem "DOTYCZY NABORU NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE - SPECJALISTA DS. OBIEKTÓW SPORTOWYCH" w siedzibie Gimnazjum do 04.03.2016r. do godz.16:00.
GIMNAZJUM MIEJSKIE Nr 2 im. Jana Pawła II - 2016-02-24 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Prowadzenie spraw logistycznych biura małopolskiej WK OHP, prowadzenie dokumentacji dotyczącej wykorzystania samochodów służbowych. Podróże służbowe - prowadzenie samochodu służbowego.
kontakt przez OHP - 2018-01-03 - Kraków (małopolskie)
1. Wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych, 2. Obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień, 3. Przyjmowanie materiałów, sprawdzanie zgodności dostawy i przygotowanie dokumentacji magazynowej
kontakt przez OHP - 2018-03-29 - Sanok (podkarpackie)
-przygotowanie i obsługa administracyjna szkoleń, ustalenie planów realizacji szkoleń specjalizacyjnych, przygotowanie propozycji kadry dydaktycznej do przeprowadzenia szkoleń, przygotowanie propozycji placówek do odbycia staży związanych z organizacją kształcenia, współpraca z kierownikami szkoleń specjalizacyjnych, organizowanie naboru na specjalizacje-organizowanie i pzygotowanie egzaminów wstępnych, końcowych oraz prowadzenie dokumentacji związanej z posiedzeniami komisji kwalifikacyjnej i egzaminacyjnej- przygotowanie list obecnosci oraz dokumentacji szkoleń- sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi szkoleniami- współpraca z Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych w Warszawie- współpraca z osobami pracującymi w dziale kształcenia podyplomowego w zakresie realizacji zadań- pracownik jest zobowiązany do przestrzegania instrukcji w sprawie zarządzania i przetwarzania danych osobowych w systemie informatycznym w związku z prowadzoną bazą danych osób odbywających szkolenia- wykonywanie innych prac zleconych przez Przewodniczącą ORPiP a związanych z merytoryczną działalnością działu kształceania podyplomowego
kontakt przez PUP - 2018-01-08 - Łódź (łódzkie)
rozdzielanie zadań dla pracowników,kontrola wykonania przydzielonych zadań, czynności, nadzór nad pojazdami i urządzeniami technicznymi, obsługa programów MS Office oraz ewidencji odpadów, obsługa wagi towarowej, tworzenie harmonogramów pracy kierowcó, pozyskiwanie nowych dostawców/odbiorców, ofertowanie, negocjowanie cen i warunków handlowych, troska o klientów kluczowych, analiza rynku i monitorowanie działań konkurencji.
REMONDIS POLKOWICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-24 - Polkowice (dolnośląskie)
1)wykonywanie funkcji inspektora nadzoru robót budowlanych zgodnie z prawem budowlanym;2)przygotowanie dokumentów niezbędnych do wszczęcia postępowania przetargowego w zakresie wynikającym z zakresu działania Wydziału w odniesieniu do realizowanych przez zespół projektów i udział w pracach komisji przetargowej;3) kontrolowanie budów celem sprawdzenia realizacji i zgodności wykonawstwa z projektem, sztuką budowlaną, Polskimi Normami, przepisami BHP i ppoż;4) dokonywanie odbiorów robót zanikowych i dokonywanie wpisów do Dziennika Budowy;5) przyjęcie i zapoznanie się z dokumentacją na podstawie której będzie realizowane zadanie inwestycyjne, sprawdzenie pod względem kosztorysowym oraz kompletności i zakresu opracowania, a także egzekwowanie usunięcia stwierdzonych błędów;6) kontrolowanie zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem i przedmiotem umowy oraz wykonanie sprawozdań;7) kontrolowanie prawidłowości rozliczeń finansowych poszczególnych etapów realizacji wraz z rozliczeniem końcowym inwestycji służącym do sporządzenia dokumentów OT i PT;8) sporządzanie: dowodów OT (ujawnienie środka trwałego na majątku Gminy), projektów zarządzeń Prezydenta w sprawie rozdysponowania środków trwałych oraz dowodów PT;9) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych lub ich prowadzenie;10) rozwiązywanie kolizji wynikłych podczas realizacji robót budowlanych wspólnie z innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego;11) w przypadku zaistnienia robót dodatkowych sporządzanie niezbędnych dokumentów tj. sprawdzanie obmiarów kosztorysów, ustaleń, sporządzenie protokołu konieczności wykonania robót oraz wnioskowanie do Wydziału Zamówień Publicznych o udzielenie zamówienia na wykonanie robót;12) przekazanie zadania inwestycyjnego do użytkowania;13) współuczestniczenie przy przekazaniu placu budowy Wykonawcy robót oraz zapoznanie się z wszelkimi dokumentami niezbędnymi do realizacji zadania;14) prowadzenie korespondencji z uczestnikami procesu inwestycyjnego: Wykonawcą, Biurem Projektowym, użytkownikami sieci, Strażą Pożarną, Sanepidem (PSSE), Inspekcją Pracy, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego i innymi;15) ocena inwestycji kwalifikująca zadania inwestycyjne do odbioru końcowego: przegląd inwestorski sprawdzający jakość i prawidłowość wykonanych robót; sporządzanie i ocena dokumentów odbiorowych;16) uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej oraz odbiorach ze służbami zewnętrznymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego;17) przeprowadzanie w okresie rękojmi i gwarancji przeglądów gwarancyjnych zadania inwestycyjnego i nadzorowanie usunięcia ewentualnych usterek.
Urząd Miasta Płocka - 2020-02-18 - Płock (mazowieckie)
- kreowanie pozytywnego wizerunku firmy,- opracowanie i prowadzenie kampanii medialnych, e-marketingowych,- opracowywanie materiałów reklamowych,- przygotowywanie akcji promocyjnych wspierających sprzedaż,- bieżąca analiza rynku oraz działań konkurencji,- raportowanie pracy działu itp.
UZDROWISKO WIENIEC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-02-13 - Wieniec-Zdrój (kujawsko-pomorskie)
administrowanie systemami operacyjnymi stacjji roboczych, konfigurowanie sprzętu komputerowego i instalacja oprogramowania systemowego, instalowanie i konfigurowanie oprogramowania na stacjach roboczych, rejestracja zgłoszeń i incydentów z zakresu usług świadczonych przez obszar IT, wsparcie użytkwnika w zakresie obslugi systemów teleinformatycznych, zarządzanie usługami i licencjami, przygotowanie dokumentów dot. funkcjonowania infrastruktury teleinformatycznej
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Poznań (wielkopolskie)